Satu Taiveaho rakastui
Ihanaa tietysti, että rakastaa, mutta en vaan ikinä voi ymmärtää näitä ihmisiä, jotka parin viikon tapailun jälkeen hehkuttavat julkisesti somessa onneaan, kertovat nimen ja ylistävät "rakastavansa". Tai ymmärrän, jos on 14-vuotias, mutta että aikuinen perheellinen ihminen, jonka avioerosta on muutama kuukausi.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/68afb54b-7f06-4c03-91b1-f3b687…
Kommentit (328)
Uskomattomia kommentteja!
Onko ilkeydellä mitään rajaa?!?!?
Satun tekopyhyydellä ei ole mitään rajaa.
20.4.2019 IS haastattelussa Satu sanoi että antaa rakkauden tulla jos on tullakseen, mutta mitää erityistä ei nyt ole hakusessa.
29.4.2019, eli jopa alun toista viikkoa myöhemmin, hän hehkuttaa uutta rakkauttaan samaisessa lehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että toimari Marko on ollut kuvioissa jo pidempään. Taisi syy viime syksyn yllättävään avioeroon selvitä.
Silloin kun Kaikkosen ja Taiveahon romanssi syttyi, niin molemmat olivat tahoillaan naimisissa. Media kohteli heitä kuitenkin niin kiltisti, että tätä asiaa ei pahemmin tuotu esille.
Antti on ollut naimisissa aikaisemminkin, mutta onko Satu, mielestäni ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdoton ymmärtää miten tuollaiselle on ikinä sijotettu lapsia.
Miksi ei olisi? Hyvä äiti hän ilmeisesti on.
Ei ole. Lapsille pitää olla vakaat olot.
Heillähän on nyt vakaat olot. Ei sijaisäidinkään tarvitse jättää kaikkea muuta elämää.
No ei todellakaan ole. Kaksi isoa muuttoa, avioero ja yks kaks jo uusi isä huseeraamassa perheessä. Aivan järkyttävää!
Lapsilla on rakastavat vanhemmat, jotka pysyvät edelleen samoina. Mistä tiedät, että uusi mies jo huseeraa Sadun perheessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että toimari Marko on ollut kuvioissa jo pidempään. Taisi syy viime syksyn yllättävään avioeroon selvitä.
Silloin kun Kaikkosen ja Taiveahon romanssi syttyi, niin molemmat olivat tahoillaan naimisissa. Media kohteli heitä kuitenkin niin kiltisti, että tätä asiaa ei pahemmin tuotu esille.
ON.
Mua säälitti jotenkin, kun parhaat vuodet meni kankin kanssa. Paraneekohan lapsilykky nyt? Vielä ehtisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillähän on nyt vakaat olot. Ei sijaisäidinkään tarvitse jättää kaikkea muuta elämää.
No ei todellakaan ole. Kaksi isoa muuttoa, avioero ja yks kaks jo uusi isä huseeraamassa perheessä. Aivan järkyttävää!
Lapsilla on rakastavat vanhemmat, jotka pysyvät edelleen samoina. Mistä tiedät, että uusi mies jo huseeraa Sadun perheessä?
Taiveahon kirjoituksessa kerrotaan.
Sadulle olisi suonut oman lapsen. "014 ja 2015 saivat 2 kasvattilasta. Aika kauan olleet sijoituksessa niin ei varmaan anneta enää biologisille vanhemmille. Satu on niin äidillinen ja vaikuttaa hyvä sydämiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satukin on ollut naimisissa ennen Anttia tai ainakin avoliitossa. Ei kestänyt punamulta mutta entä sinipuna. Luulis olevan kokoomuslainen tämä uusi mies.
Sadun eksä on poliisi. Siis se ensimmäinen aviomies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä 2 lasta, tyttöjä, sehän on kivaa Sadun lapsille että saavat leikkikavereita, ei ollut kyllä minkä ikäisiä. Eiköhän Sadun nykyisellä ole oma kotinsa ja varmaan ennen pitkää muuttavat yhteen. Elämä on vaan sellaista ja tässä tapauksessa onnellista, kaksi vastuuntuntoista aikuista.
"
Satu Taiveahon Marko Torppala pyörittää pientä digitalisaatioon erikoistunutta yritystä.
Yrityksen viimeisimmän kirjanpidon mukaan liikevaihto oli 142 000 euroa. Liikevaihto lähes tuplaantui edelliskauteen verrattuna.
Palkkoihin yrityksellä meni 18 600 euroa. Luultavasti palkkiot ovat menneet toimitusjohtajalle, joka on ilmeisesti yrityksen ainoa työntekijä. Nimittäin Torppalan verotettavat ansiotulot olivat 15 600 euroa.
Yritys voittoa 22 344 euroa.
Torppalan tilipussia kasvatti ansiotulojen lisäksi pääomatulot, joita mies sai 21 547 euroa.
Näin ollen hänen vuoden 2017 tulot olivat yhteensä 37 219 euroa."
Vierailija kirjoitti:
Sadun eksä on poliisi. Siis se ensimmäinen aviomies.
Sadulla taso noussut miehissä mitä tulee koulutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Uusi mies on aivan Antti Kaikkosen näköinen ja oloinen, kuvien perusteella.
Väärin oli antaa Sadulle sijoituslapsia jos noin herkkä on eroilemaan ja juoksemaan uuden miehen perässä.
Taitaa olla hyvin itsekäs nainen.
Kyllä sijoituslapsia ottaessaan olisi pitänyt tietää, että lasten turvaverkko eli avioliitto kestää.
kamalaa että ne lapset joutuu taas hylätyksi ja uusien "bonuslasten" kanssa kilpailemaan
Ei voi tietää etukäteen kestääkö avioliitto. Ei lapsia hylätä. Samat vanhemmathan heillä pysyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi mies on aivan Antti Kaikkosen näköinen ja oloinen, kuvien perusteella.
Väärin oli antaa Sadulle sijoituslapsia jos noin herkkä on eroilemaan ja juoksemaan uuden miehen perässä.
Taitaa olla hyvin itsekäs nainen.
Kyllä sijoituslapsia ottaessaan olisi pitänyt tietää, että lasten turvaverkko eli avioliitto kestää.
kamalaa että ne lapset joutuu taas hylätyksi ja uusien "bonuslasten" kanssa kilpailemaan
Tämä juuri. Sijaislapsien kohdalla se vastuu on erityinen, lasten elämä on jo kertaalleen rikottu, tulisi ymmärtää vastuu ja mihin on ryhtynyt. On kyllä yllätys että näin pää meni tälläkin naisella sekaisin, eihän tuo nyt mitenkään ole lasten etu ainakaan.
Ei ole olemassa sijaislapsia. Ei lapsi ole kenenkään sijainen.
Valitettavasti lähipiirissä on samantyyppinen mutta huomattavasti rumempi tapaus ja perheessä on useampi sijaislapsi. Herää kysymys miksi alun perin edes alettiin sijaisvanhemmiksi.
Jo niin kyllästynyt näihin avautumisiin. Blaah.
Niin paljon kirjoitettu siitä lapsettomuudesta
Harvinaisen törkeä ketju jopa av-palstan standardeilla.
Vastenmielistä katsoa tuota Satu Taiveahon keikistelyä ja kehuskelua uudella "Rakkaallaan".
Miksi hänestä ylipäätään pitää kirjoitella, mitä ihmeen ansioita hänellä on ? Mitä ihmeellistä hän on saanut aikaan, miksi hän on julkisuudessa?
Kyllä minun sympatiat on jätetyn Antti Kaikkosen puolella. Hölmöä että Taiveaho kehuskelee että uusi mies on "toimitusjohtaja"-selvästi mies on yhden hengen free-lance yrittäjä.
Ehkä minäkin olen sitten Komea Toimitusjohtaja, koska olen ns yksityinen elinkeinonharjoittaja
Kyllä lehtien palstoilla raportoitiin muidenkin puvuista.