Satu Taiveaho rakastui
Ihanaa tietysti, että rakastaa, mutta en vaan ikinä voi ymmärtää näitä ihmisiä, jotka parin viikon tapailun jälkeen hehkuttavat julkisesti somessa onneaan, kertovat nimen ja ylistävät "rakastavansa". Tai ymmärrän, jos on 14-vuotias, mutta että aikuinen perheellinen ihminen, jonka avioerosta on muutama kuukausi.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/68afb54b-7f06-4c03-91b1-f3b687…
Kommentit (328)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun sympatiat on Kaikkosen puolella. On sillä ollut tuossa naisessa kestämistä. Mikä into sillä on ollut antaa jatkuvasti haastatteluja ties mihin naistenlehtiin? Sillä menolla tekee itsestään vain huomionhakuisen viihdejulkkiksen, mikä kyllä ainakin mun silmissä heikentää uskottavuutta, ei ole niin vakavastiotettava enää. Vaikka varmaan äänestäjiä silti edelleen löytyy, en sitä epäile.
yhteistuumin, kyllä se Anttikin istui soffalla. Politiikko tarvitsee näkyvyyttä. Olihan niillä asiaakin, antoivat kasvot lapsettomuudelle. Nyt niillä olis etelä-a ----frikka---lainen adoptio lapsi mutta Antti tyri nuorisosäätiön kanssa. Se on ollut tosi tuskallinen paikka Sadulle.
Ei se ole varmaa. Hakijoita on paljon.
varmaa että olisivat saaneet, aivan varmasti, kuka sitten jos ei he???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on sairastunut julkisuuteen. Paljastaa yksityisasioitaan somessa, paljastaa niitä mediassa ja sitten vielä itse jakaa niitä lehtijuttuja itsestään. Keskenkasvuista.
tästä uusimmasta ei oo ollut haastattelua vaan toimittaja katsonut instaa ja facea.
Se uusin antoi haastattelun...
ei oo ollut s3en kummempaa haastattelua vaan kun on kysytty niin vastasi että seurustelee niinku kunnon mies kertoo eikä piilottele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun sympatiat on Kaikkosen puolella. On sillä ollut tuossa naisessa kestämistä. Mikä into sillä on ollut antaa jatkuvasti haastatteluja ties mihin naistenlehtiin? Sillä menolla tekee itsestään vain huomionhakuisen viihdejulkkiksen, mikä kyllä ainakin mun silmissä heikentää uskottavuutta, ei ole niin vakavastiotettava enää. Vaikka varmaan äänestäjiä silti edelleen löytyy, en sitä epäile.
yhteistuumin, kyllä se Anttikin istui soffalla. Politiikko tarvitsee näkyvyyttä. Olihan niillä asiaakin, antoivat kasvot lapsettomuudelle. Nyt niillä olis etelä-a ----frikka---lainen adoptio lapsi mutta Antti tyri nuorisosäätiön kanssa. Se on ollut tosi tuskallinen paikka Sadulle.
varmaa että olisivat saaneet, aivan varmasti, kuka sitten jos ei he???
Paremmat hakijat.
Eipä kestänyt suhde kauan. Ilmeisesti mies jätti.
Tämä on jännä keskusteluketju, salamarakastumisesta eroon noin kahdessa kuukaudessa :)