Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satu Taiveaho rakastui

Vierailija
29.04.2019 |

Ihanaa tietysti, että rakastaa, mutta en vaan ikinä voi ymmärtää näitä ihmisiä, jotka parin viikon tapailun jälkeen hehkuttavat julkisesti somessa onneaan, kertovat nimen ja ylistävät "rakastavansa". Tai ymmärrän, jos on 14-vuotias, mutta että aikuinen perheellinen ihminen, jonka avioerosta on muutama kuukausi.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/68afb54b-7f06-4c03-91b1-f3b687…

Kommentit (328)

Vierailija
1/328 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näissä on aina jännä kuvio. He rakastuvat aina toimitusjohtajiin yms ei koskaan tavallisiin duunareihin.

Vierailija
2/328 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siinäpä taitaa olla eron syy. Turhan aikasin kyllä hehkuttaa rakkauttaan julkisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/328 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että toimari Marko on ollut kuvioissa jo pidempään. Taisi syy viime syksyn yllättävään avioeroon selvitä.

Vierailija
4/328 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näissä on aina jännä kuvio. He rakastuvat aina toimitusjohtajiin yms ei koskaan tavallisiin duunareihin.

Aamen

Vierailija
5/328 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se noin äkkiä olisi muuten käynyt jollei jäbä ollut kuvioissa jo aiemmin ollut.

Tuontyyppisiä naisia riittää.

Vierailija
6/328 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että toimari Marko on ollut kuvioissa jo pidempään. Taisi syy viime syksyn yllättävään avioeroon selvitä.

Silloin kun Kaikkosen ja Taiveahon romanssi syttyi, niin molemmat olivat tahoillaan naimisissa. Media kohteli heitä kuitenkin niin kiltisti, että tätä asiaa ei pahemmin tuotu esille.

Vierailija
7/328 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Antti huonopalkkainen ole. Mitä nyt vähän avarakatseinen.

Vierailija
8/328 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamen

Niin,

Urpilaiset, Marinit, Guzeninat, Taiveahot ja ties ketkä, kaikkien miehet tai ex-miehet kaikki jotain toimitusjohtajia, kokoomuslaisia, kepulaisia, markkinointijuppeja.

Täytyy mennä vissiin jonnekin Kalevi Sorsan tai Mauno Koiviston päiviin saakka että löytyy duunaritaustainen johtavan aseman SDP:läinen ja vähintään yhtä kauas että löytyy näkyvämpi naisdemari jolla duunarimies.

Demarinaiset on samppanjasosialisteja

Vierailija
9/328 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tän Taiveahon motiivi on ylipäätään mitään haastatteluita tai tiedotteita parisuhdestatuksestaan?

Vierailija
10/328 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Antillakin olisi joku uusi rakas ❤️

Vierailija
11/328 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa aikuisen naisen lällättää miten on rakastunut jne ,Huh huh, sanon minä. Pitäis vaan mölyt mahassaan, vielä tenaviakin on ja myös uudella ukolla. Siinä sitä sitten laitetaan het eron jälkeen uus kiva uusioperhe pyörimään! Voi luoja miten naurettavaa! Ottasivat nyt heti lisää adoptio muksuja siihen pyörimään kylkeen ni liitto olis tähtii kirjoitettu ,heh heeeeeeeeee 

Vierailija
12/328 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu saa  2 bonuslasta. Mies DI. 

Vierailija
13/328 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kauniin, mukavan oloisen ja urallaan ihan hyvin menestyneen naisen pitäisi ottaa joku hädin tuskin pari tonnia kuussa ansaitseva duunari? On teillä palstamiehillä kyllä erikoiset odotukset. Ei naiset ole teille mitään velkaa, eikä pariutuminen ole mitään hyväntekeväisyyttä, että pitäisi ottaa joku reppana tai elämäntapatyötön ihan vain sen takia, kun puoluetausta on demarit.

Vierailija
14/328 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tän Taiveahon motiivi on ylipäätään mitään haastatteluita tai tiedotteita parisuhdestatuksestaan?

No siksi, kun mua kiinnostaa.

Skippaa, jos ei kiinnosta, mä skippaan suuren osan virrasta.

Voin hyvin lukea Taiveaho-juttuja koska en seuraa urheilua.

Vierailija
15/328 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu on Facebookissa lokakuussa tykännyt osiota. Hmm oliko tämä mies eron syy. Mukavalta ja komealta mieheltä vaikuttaa ja ei paha, DI. 

Vierailija
16/328 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut outo tunne tuosta ihmisestä. Lapsi raukat tuskin erosta toipuneet niin uutta vaan heti putkeen tai oli jo katsottuna varmaan. Millainen ihminen vielä julkisesti leuhkii tällaisella? Häpeäisi edes.

Vierailija
17/328 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sijoituslasten asemaa harkita uudelleen kun sijaisperheeseen tulee näin mullistavia uudistuksia? Luulisi että jo kovia kokeneille lapsille olisi tärkeää pysyvät perhesuhteet eikä pikaerot ja kulasta kukkaan liitely, uudet sijoitusisäpuolet ja bonusperheet.

Vierailija
18/328 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa aikuisen naisen lällättää miten on rakastunut jne ,Huh huh, sanon minä. Pitäis vaan mölyt mahassaan, vielä tenaviakin on ja myös uudella ukolla. Siinä sitä sitten laitetaan het eron jälkeen uus kiva uusioperhe pyörimään! Voi luoja miten naurettavaa! Ottasivat nyt heti lisää adoptio muksuja siihen pyörimään kylkeen ni liitto olis tähtii kirjoitettu ,heh heeeeeeeeee 

Jaa onko miehellä adoptiolapsia?

Vierailija
19/328 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään yllättävää sellaiselta joka käytti vuosia Linnan Juhlia omana henkilökohtaisena pukujenesittelytilaisuutena.

Vierailija
20/328 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sijoituslasten asemaa harkita uudelleen kun sijaisperheeseen tulee näin mullistavia uudistuksia? Luulisi että jo kovia kokeneille lapsille olisi tärkeää pysyvät perhesuhteet eikä pikaerot ja kulasta kukkaan liitely, uudet sijoitusisäpuolet ja bonusperheet.

Tosiaanko ajattelet, että lapset pitäisi sijoittaa uuteen paikkaan? Repiä pois omasta kodistaan ja niiden ihmisten luota, joita pitävät vanhempinaan. Pysyvyyttä lapset tosiaan tarvitsevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä