Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen löytäminen

Vierailija
29.04.2019 |

MIKSI on niin vaikeaa löytää hyvä mies?

Kommentit (493)

Vierailija
421/493 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni miehenä on aivan sama, voin harrastaa tai olla harrastamatta anaalia. Pääasia että molempien pyrkimyksenä seksissä on kummankin nautinto, ja siihen liittyy riittävästi uteliaisuutta, leikkimieltä ja sopivaa härskiyttä. [b]Pelkkä oman itsen ajatteleminen sängyssä johtaa suhteen nopeaan päättymiseen, kuten myös passiivisuus.[/b]

Tuo viimeinen lause on kyllä aika hurja, siis se että onkin passiivinen sängyssä niin koko suhde on loppu? Miksi sitten hakea suhdetta ylipäänsä jos vain petihommat ovat ne mitkä määrittelee jatkuuko suhde vai ei? 

Kun voi myös hakea vaan kämppistä, jonka kanssa ei ole seksiä sisältävää suhdetta? Niinkö?

No entäs jos kumppani loukkaantuu niin ettei seksi enää onnistu, tai ainakaan sellainen seksi missä pitäisi pystyä vääntelemään reiän paikkaa useisiin eri asentoihin?

Vierailija
422/493 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni miehenä on aivan sama, voin harrastaa tai olla harrastamatta anaalia. Pääasia että molempien pyrkimyksenä seksissä on kummankin nautinto, ja siihen liittyy riittävästi uteliaisuutta, leikkimieltä ja sopivaa härskiyttä. [b]Pelkkä oman itsen ajatteleminen sängyssä johtaa suhteen nopeaan päättymiseen, kuten myös passiivisuus.[/b]

Tuo viimeinen lause on kyllä aika hurja, siis se että onkin passiivinen sängyssä niin koko suhde on loppu? Miksi sitten hakea suhdetta ylipäänsä jos vain petihommat ovat ne mitkä määrittelee jatkuuko suhde vai ei? 

Kun voi myös hakea vaan kämppistä, jonka kanssa ei ole seksiä sisältävää suhdetta? Niinkö?

No entäs jos kumppani loukkaantuu niin ettei seksi enää onnistu, tai ainakaan sellainen seksi missä pitäisi pystyä vääntelemään reiän paikkaa useisiin eri asentoihin?

Tuo alkuperäinen kommentti oli minun, edellinen ei.

Pahoittelen hieman puolinaiseksi jäänyttä kommenttiani. Hain takaa sitä, että mikäli suhteen alussa toinen on jatkuvasti (ei siis mikään kerran väsyneenä) passiivinen seksuaalisessa kanssakäymisessä, päättyy suhde minun osaltani suhteellisen nopeasti eikä etene kovin vakavalle tasolle. Seksuaalisuus on minulle tärkeää, ja mikäli toinen on sen suhteen heti alussa passiivinen ja jättää kaiken aloitteellisuuden minulle, ei homma vain meidän osaltamme toimi. Silloin on parempi jatkaa eri suuntiin ja kohdata sellaisia joiden suhteen halut ja tavat kohtaavat.

No, teoriaa tuo vain toistaiseksi on ollut. Kaikissa suhteissani (joita ei nyt hirveää määrää toki ole ollut) on seksi ja seksuaalisuus kyllä toiminut. Päättyneiden osalta ongelmat ovat olleet muualla.

Jos vakavassa ja pitkään jatkuneessa suhteessa tapahtuisi jotain kuvaamasi tapaista, olisi tilanne tietenkin täysin erilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/493 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa pisti silmään yksi viesti jossa ajateltiin, että jos ei halua lapsia niin sitten ei välttämättä tarvi parisuhdettakaan. Minusta tämä on aika ikävä ajatus, että vain joillekin olisi oikeus siihen ja eivät kaikki välttämättä edes saa niitä lapsia vaikka haluaisivatkin. Minusta kaikki saavat toivoa parisuhdetta, vaikka olisikin eri ajatukset. Tietysti tämä voi olla vaikeaa ja itsekään en halua lapsia, joten mietin paljon miten saisin kumppanin vai saanko lainkaan. Muuten kriteerit todella alhaiset moneen verrattuna ja en koe sitä edes minään uhrauksena ja tavallaan naurattaa muiden koulutus tai rahakeskeisyys. Ulkonäkökriteereitä ei myöskään paljon ole minulla ennestään vaan monenlaiset ihmiset saattavat kiinnostaa. Olen nuori nainen.

Vierailija
424/493 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä naiset hypergamioivat tinderissä ja 9-10 miehet panevat naisia lähes joka tasolta. Varsinkin heikkotasoisemmat jäävät kertapanoiksi. Naiset jäävät haikailemaan näiden kärkimiesten perään, ja kuvittelevat saavansa sellaisen joskus suhteeseenkin kun kerran saivat seksiäkin. Tämän seuraksena eivät hyväksy tavismiestä, ja suhteita ei synny.

Hypergamiaa, ysejä ja kymppejä? Anteeksi nyt, mutta oletko sä v*ttu tosissasi??

Meitä on tällä pallolla seitsemän miljardia (sivumennen sanottuna aivan liikaa). Ajattelitko että voit jakaa nämä kahteen ryhmään sillä perusteella mitä on jalkojen välissä ja sitten alkaa antaa jotain s*tanan arvosanoja jäsenille? Minkä kriteeristön perusteella? Kuka arvosanat antaa, sinäkö?

Kiskaise se pää yhdellä rivakalla liikkeellä hanuristasi ja katsele vähän ympärillesi. Saatat havaita, jos oikein pinnistät aistejasi, että naiset ovat yllätykseksesi ihmisiä. Ne ovat myös keskenään erilaisia ja arvostavat erilaisia asioita itsessään ja toisissa. Siksi mitään v*tun ysejä ja kymppejä ei ole olemassakaan. On vain erilaisia ihmisiä joista osa pitää toisistaan ja osa ei. Kuka milläkin perusteella.

Tuo äärimmäisen typerä sosiaalisen vaihtoteorian sovellus on oikeasti kaikista näkemistäni säälittävin ja surkein esitys omien heikkojen sosiaalisten taitojen ja naisvihan oikeuttamiseksi pukemalla se johonkin pseudotieteelliseen teoriakaapuun. Luulin että entinen esimieheni olisi historian tyhmin ihminen kun rupesi antamaan kouluarvosanoja alaisilleen töissä selviytymisen eri osa-alueista (sic), mutta sinä vedit kyllä kirkkaat pohjat.

Ystävälliseksi vinkiksi: jos tosissasi yrität löytää itsellesi kumppanin, unohda tämä tänne suoltamasi roska ja katso hetki maailmaa. Mieti mitä arvostat toisissa ja mitä arvostettavaa sinussa on. Positiivisten asioiden kautta siis. Sitten mieti, miten nämä voisivat kohdata. Normaalisti neuvoisin vain olemaan oma itsesi ja auki maailmalle ja sen muille asukeille, mutta sinun kohdallasi pitäisi kyllä ensin tehdä pientä päähuoltoa.

Lopuksi: minä olen mies. Minulla ei ole arvosanaa. Jos joku tuttavapiiristäni pyrkii minulle sellaisen antamaan, on se entinen tuttava. Ihan täysin riippumatta siitä, onko arvosana 1 vai 10.

Sanoisin että olet itse se jolla on pää perseessä, ja joka ummistaa silmänsä maailman todellisuudelta...Ihmisillä on pariutumismarkkinoilla aivan selkeät tasot, jotka Tinder nyt vain sattuu hyvin konkretisoimaan ja havainnollistamaan. Väärää tässä asiassa on se, että nykypäivänä kasin miehenä on todella vaikeaa saada kasin naista itselleen. Ja tämä johtuu juurikin naisten hypergamiasta, jonka globalisaatio ja nettiin siirtyminen on saanut aikaan.

Joopa joo. Minulla on selkeä käsitys siitä, minkälaisen ihmisen kanssa haluan parisuhteen (ja minulla sellainen on). Uskoisin, että ystävilläni nämä ovat erilaiset. Minun puolisoni on minun kymppini, mutta ei välttämättä olisi sitä jollekulle sellaiselle miehelle, jonka omat arvot ovat erilaiset kuin minulla. Kuka siis määrittää sen sun v*tun arvosanan??

Juolahtaako mieleesi, että se, ettet pariudu johtuu siitä että olet säälittävä reppana joka yrittää perustella oman säälittävyytensä tällaisella pseudotieteellisellä roskalla? Ei - tietenkin pariutumattomuutesi johtuu globalisaatiosta ja Internetistä.

Tosiaan: jos etsit sitä parisuhdekumppania, ÄLÄ ole oma itsesi. Jos siis tämä mitä tänne suollat on osoitus siitä millainen todellisuudessa olet. 

Arvostan hyvää yritystäsi mutta tämän taistelun olet tuomittu häviämään.  Noi INSEL-veijarit on ihan oma rotunsa, ei niihin mikään järkipuhe pysty.

Olen joskus huvitellut ajatuksella, miten nää käyttäytyy treffeillä jos sattuvat sellaiselle pääsemään: "mä oon kasi ja sä oot seiska, mut mä oon silti valmis panemaan sua kun kaseille ei nykyään kelpaa kuin ysit ja kympit". Sitten kun jostain syystä treffikumppani ei kauheasti lämpene, mennään kotiin avautumaan netissä "nykyään kasin miehet ei saa edes seiskan naisilta kun nekin haluaa vaan ysejä ja kymppejä" :)

Ainakin nettideiteillä nää käyttäytyy juuri näin. Numeroita ei käytetä, mutta message on tämä:"Sä oot siis viitosen nainen, ja mä Oon siis seiskan mies, joten Sun pitäis olla onnellinen, että mä haluun kerran pnna sua.Oikeesti mä etsin ysin tai kympin näistä, kun mä mielestäni olen oikeasti itte yksitoista, mutta sitä odotellessa sä voit onnellisesti jakaa mulle"

Priceless.

Tästä käytöksestä pariutumattomuus ei näillä kavereilla kuitenkaan mitenkään voi olla kiinni, eihän? Ei, se johtuu hypergamiasta joka puolestaan johtuu internetistä ja globalisaatiosta.

Tällä saadaan ilmiölle kätevä nimi ja se johtumaan asioista jotka ovat omien vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin katkeroitua. Syylliseksi voi hakea sitten diskriminoimatta koko naissukupuolen ja ne ”ysin ja kympin miehet”.

Toivottavasti evoluutio korjaa virheensä.

Vierailija
425/493 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä naiset hypergamioivat tinderissä ja 9-10 miehet panevat naisia lähes joka tasolta. Varsinkin heikkotasoisemmat jäävät kertapanoiksi. Naiset jäävät haikailemaan näiden kärkimiesten perään, ja kuvittelevat saavansa sellaisen joskus suhteeseenkin kun kerran saivat seksiäkin. Tämän seuraksena eivät hyväksy tavismiestä, ja suhteita ei synny.

Meitä on tällä pallolla seitsemän miljardia (sivumennen sanottuna aivan liikaa). Ajattelitko että voit jakaa nämä kahteen ryhmään sillä perusteella mitä on jalkojen välissä ja sitten alkaa antaa jotain s*tanan arvosanoja jäsenille? Minkä kriteeristön perusteella? Kuka arvosanat antaa, sinäkö?

Kiskaise se pää yhdellä rivakalla liikkeellä hanuristasi ja katsele vähän ympärillesi. Saatat havaita, jos oikein pinnistät aistejasi, että naiset ovat yllätykseksesi ihmisiä. Ne ovat myös keskenään erilaisia ja arvostavat erilaisia asioita itsessään ja toisissa. Siksi mitään v*tun ysejä ja kymppejä ei ole olemassakaan. On vain erilaisia ihmisiä joista osa pitää toisistaan ja osa ei. Kuka milläkin perusteella.

Tuo äärimmäisen typerä sosiaalisen vaihtoteorian sovellus on oikeasti kaikista näkemistäni säälittävin ja surkein esitys omien heikkojen sosiaalisten taitojen ja naisvihan oikeuttamiseksi pukemalla se johonkin pseudotieteelliseen teoriakaapuun. Luulin että entinen esimieheni olisi historian tyhmin ihminen kun rupesi antamaan kouluarvosanoja alaisilleen töissä selviytymisen eri osa-alueista (sic), mutta sinä vedit kyllä kirkkaat pohjat.

Ystävälliseksi vinkiksi: jos tosissasi yrität löytää itsellesi kumppanin, unohda tämä tänne suoltamasi roska ja katso hetki maailmaa. Mieti mitä arvostat toisissa ja mitä arvostettavaa sinussa on. Positiivisten asioiden kautta siis. Sitten mieti, miten nämä voisivat kohdata. Normaalisti neuvoisin vain olemaan oma itsesi ja auki maailmalle ja sen muille asukeille, mutta sinun kohdallasi pitäisi kyllä ensin tehdä pientä päähuoltoa.

Lopuksi: minä olen mies. Minulla ei ole arvosanaa. Jos joku tuttavapiiristäni pyrkii minulle sellaisen antamaan, on se entinen tuttava. Ihan täysin riippumatta siitä, onko arvosana 1 vai 10.

Sanoisin että olet itse se jolla on pää perseessä, ja joka ummistaa silmänsä maailman todellisuudelta...Ihmisillä on pariutumismarkkinoilla aivan selkeät tasot, jotka Tinder nyt vain sattuu hyvin konkretisoimaan ja havainnollistamaan. Väärää tässä asiassa on se, että nykypäivänä kasin miehenä on todella vaikeaa saada kasin naista itselleen. Ja tämä johtuu juurikin naisten hypergamiasta, jonka globalisaatio ja nettiin siirtyminen on saanut aikaan.

Joopa joo. Minulla on selkeä käsitys siitä, minkälaisen ihmisen kanssa haluan parisuhteen (ja minulla sellainen on). Uskoisin, että ystävilläni nämä ovat erilaiset. Minun puolisoni on minun kymppini, mutta ei välttämättä olisi sitä jollekulle sellaiselle miehelle, jonka omat arvot ovat erilaiset kuin minulla. Kuka siis määrittää sen sun v*tun arvosanan??

Juolahtaako mieleesi, että se, ettet pariudu johtuu siitä että olet säälittävä reppana joka yrittää perustella oman säälittävyytensä tällaisella pseudotieteellisellä roskalla? Ei - tietenkin pariutumattomuutesi johtuu globalisaatiosta ja Internetistä.

Tosiaan: jos etsit sitä parisuhdekumppania, ÄLÄ ole oma itsesi. Jos siis tämä mitä tänne suollat on osoitus siitä millainen todellisuudessa olet. 

Arvostan hyvää yritystäsi mutta tämän taistelun olet tuomittu häviämään.  Noi INSEL-veijarit on ihan oma rotunsa, ei niihin mikään järkipuhe pysty.

Olen joskus huvitellut ajatuksella, miten nää käyttäytyy treffeillä jos sattuvat sellaiselle pääsemään: "mä oon kasi ja sä oot seiska, mut mä oon silti valmis panemaan sua kun kaseille ei nykyään kelpaa kuin ysit ja kympit". Sitten kun jostain syystä treffikumppani ei kauheasti lämpene, mennään kotiin avautumaan netissä "nykyään kasin miehet ei saa edes seiskan naisilta kun nekin haluaa vaan ysejä ja kymppejä" :)

Ainakin nettideiteillä nää käyttäytyy juuri näin. Numeroita ei käytetä, mutta message on tämä:"Sä oot siis viitosen nainen, ja mä Oon siis seiskan mies, joten Sun pitäis olla onnellinen, että mä haluun kerran pnna sua.Oikeesti mä etsin ysin tai kympin näistä, kun mä mielestäni olen oikeasti itte yksitoista, mutta sitä odotellessa sä voit onnellisesti jakaa mulle"

Priceless.

Tästä käytöksestä pariutumattomuus ei näillä kavereilla kuitenkaan mitenkään voi olla kiinni, eihän? Ei, se johtuu hypergamiasta joka puolestaan johtuu internetistä ja globalisaatiosta.

Tällä saadaan ilmiölle kätevä nimi ja se johtumaan asioista jotka ovat omien vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin katkeroitua. Syylliseksi voi hakea sitten diskriminoimatta koko naissukupuolen ja ne ”ysin ja kympin miehet”.

Korjaahan se, osa miehistä jää ilman naista ja osa naisista ilman miestä.

Vierailija
426/493 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä varmasti ole helppoa tämä touhu nyt kuten se ei ollut 20 vuotta sittenkään. Oli kyllä tarjontaa, gigoloita muutaman kuukauden kiihkeisiin romansseihin, sitten niitä nössyköitä ihan poikaystäviksi ja jotain siltä väliltä. Vaikeinta oli löytää juuri sopiva kumppani. Nyt jos keski-ikäisenä naisena pitäisi etsiä kumppania niin olisi varmasti aika hankala homma. En ole kaunis, on ylipainoa, luonnekaan ei ehkä se täydellisin. Saisin varmaan uusia tuttavuuksia, mutta koska instabeiben kriteerit ei täyty, jäisi minulle varmaan sellainen lohduttajan ja ystävän rooli. Jos sinkkuus yllättäisi, pitäisi laihduttaa 10 kg ja silti varmaan treffikumppanit olisivat kuuskymppisiä (itse olen nelikymppinen). Huh, pitäisi varmasti vaan elää elämää harrastuksille, lapsille ja ystäville. Ja jos jotain potentiaalista joskus tulisi vastaan niin sitten se olisi sellainen bonus. Ruoanlaitto, siivous ja toisen huomioiminen ovat minulla kyllä hyvin hanskassa, että varmaan nämä kriteerit täyttyisivät hyvin.

Vierailija
427/493 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä asia on käyty läpi jo NIIN monta kertaa, mutta tehdään se nyt vielä kerran. Viestini julkaisun jälkeen koko ketju voikin sitten kuolla pois, koska juttu on selvitetty.

Sosiaalisen median, naisten koulutustason nousun ja naisten oman henkilökohtaisen varallisuuden kasvu ovat kaikki yhdessä aiheuttaneet sen, että naisten määritelmä "hyvälle miehelle" kipuaa koko ajan ylemmäksi ja ylemmäksi. Kuten muistamme, OkCupidin tutkimuksen mukaan 80% miehistä on naisten mielestä "keskivertoa rumempia". Edelleen muisttyamme, että Tinderissä viestejä saavat 80% naisista, ja vain 11% miehistä. Ilmiötä kutsutaan hypergamiaksi, jossa siis nainen etsii aina itseään parempaa miestä, ja nimenomaan vielä muihin tarjolla oleviin miehiin verrattuna parempaa miestä.

Toisin sanoen alati kasvava naisten joukko suuntaa kaiken huomionsa alati pienenevälle miesjoukolle, jotka vielä pystyvät naisten vaatimukset täyttämään. Seuraukset on erittäin helppo ennustaa: eliittiurokset pyörittävät omaa haaremiaan eivätkä hevillä sitoudu. Samaan aikaan naiset sanovat tiukasti "ei" 80-90% miehistä, koska haluavat pitää itsensä niin sanotusti tarjolla eliittiuroksille.

Siksi "hyvää miestä" on niin vaikea löytää.

Höpö höpö. Ok cupidin kyselyssä selvisi se, että naiset kumminkaan n laittaa kaikille miehille viestejä käyttäjältä n taas miehet eivät laita kuin parhaille naisille.

Kääri rullalle se okcupid ja tunge perseeseesi. Sillä ei ole MITÄÄN tieteellistä relevanssia tai validiteettia, se on roskaa.

Vierailija
428/493 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Priceless.

Tietenkin korjaa, nuo tasokusipäät ovat geenipoolin yli jäävät evoluution umpikujat. Hyvää matkaa sukupuuttoon heille ❤

Vierailija
429/493 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä samasta syystä kuin vaikeaa löytää mitään muutakaan, ei muista missä on viimeinen varma havainto eikä kaikkia mahdollisia paikkoja mihin on voinut hukata asian sen jälkeen.

Muistatko itse missä viimeksi sinulle oli hyvä mies, todennäköisimmin se on pudonnut sinne.

M

Vierailija
430/493 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis EIHÄN vahva, itsenäinen voimanainen tarvitsen miestä mihinkään, vaan pärjää itsenäisesti!?.... ;)

Vierailija
431/493 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreä nainen Prisman hyllyjen välissä kirjoitti:

Ei kyllä varmasti ole helppoa tämä touhu nyt kuten se ei ollut 20 vuotta sittenkään. Oli kyllä tarjontaa, gigoloita muutaman kuukauden kiihkeisiin romansseihin, sitten niitä nössyköitä ihan poikaystäviksi ja jotain siltä väliltä. Vaikeinta oli löytää juuri sopiva kumppani. Nyt jos keski-ikäisenä naisena pitäisi etsiä kumppania niin olisi varmasti aika hankala homma. En ole kaunis, on ylipainoa, luonnekaan ei ehkä se täydellisin. Saisin varmaan uusia tuttavuuksia, mutta koska instabeiben kriteerit ei täyty, jäisi minulle varmaan sellainen lohduttajan ja ystävän rooli. Jos sinkkuus yllättäisi, pitäisi laihduttaa 10 kg ja silti varmaan treffikumppanit olisivat kuuskymppisiä (itse olen nelikymppinen). Huh, pitäisi varmasti vaan elää elämää harrastuksille, lapsille ja ystäville. Ja jos jotain potentiaalista joskus tulisi vastaan niin sitten se olisi sellainen bonus. Ruoanlaitto, siivous ja toisen huomioiminen ovat minulla kyllä hyvin hanskassa, että varmaan nämä kriteerit täyttyisivät hyvin.

Tää on niin Just tätä.Mies saa olla vaikka mikä läskiperse (en tarkoita sua), idiootti, perökammarinpoitsu, mutta siitä huolimatta kuvitellaan, että a(voidaan arvostella naisia ja niiden ulkonäköä ja b) luulla, että kaikki maailman missukat lakoo mun edessä. Sitten ihmetellään, kun flaksi ei käy, ja tullaan mm.tänne haukkumaan, miten nirsoja ja kranttuja Suomi-mammat on.Tavis-naisia ei tietysti lasketa muuhun, kuin kertapanoksi

Vierailija
432/493 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hukannu*t hyvän mi*ehen?

Sinccis

Alkaakohan mun näppis brakaamaan? 

Tulee kaikenlaisia merkkejä sinne sun tänne. No pitäis kattoo, että singnaali on ok.

Noin neroksi olet surkea kirjoittaja.

Vierailija
433/493 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis EIHÄN vahva, itsenäinen voimanainen tarvitsen miestä mihinkään, vaan pärjää itsenäisesti!?.... ;)

Oletko tietoinen siitä, että tarvita ja haluta ovat kaksi eri asiaa?

Minä olen ainakin mieluummin haluttu kuin tarvittu.

Vierailija
434/493 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan. Mies joka ei kuolaa muita, ei käytä tolkuttomasti päihteitä, ei tahdo a.naa.lia, sitoutunut mm. kotiin ja tuleviin lapsiinsa. Näitä ei kukaan ole voinut vielä täyttää. Prinsessaharhoissani sitten mielummin yksin.

No etpä ole osannut etsiä. Tuollaisia miehiä on maailma täynnä.

Ainakin lähes.

Miksi pitäisi olla seksuaalisesti rajoittunut , eikä saa haluta peppuseksiä?

Saa haluta. On naisiakin jotka siitä pitää(en ole yhteenkään törmännyt tosin). Itse en siitä pidä ja en halua. Parikin ystävääni juo alkoholia jotta pystyy tekemään itselle epämieluisaa s.eksissä. Eikö se haittaa miehiä jos toinen ei nauti yhtään? Tuntuu olevan ukoille pakkomielle ja siksi olen tosiaan mielummin ilman jos en näin kelpaa.

On kai tuo jo jotain läheisriippuvuutta, jos joutuu turruttamaan itsensä päihteellä, että pystyy antautumaan johonkin epämiellyttävään seksuaalitoimintoon.

Kuinkahan moni mies turruttaa itsensä tissuttelulla jotta kestää vaimoaan?

Ei se avioliitto ole mikään elinkautinen.Eikun avioeroa hakemaan, jos kerta niin pska vaimo on. Kyllähän sitä kaikkia tekosyitä voi keksiä, että saa tissutella

Aviossa ollessa syytetään kauheaa akkaa, eron jälkeen kauheaa ex-akkaa. Ja jos akka tuli kännissä tapettua, siitäkin saa syyn lärvätä. Kuinka mukavaa alkoholistille!

Vierailija
435/493 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vähätellään tuota seksijuttua, mutta todella vaikea on löytää naista joka tykkäisi muustakin kuin lähetyssaarnaajaa kerran viikossa. Ihmeen rajoittuneita on naiset seksin suhteen edelleen. Tälläisiä itse vain tavannut. Tosi mukavia naisia yms, mutta en halua kyllä luopua tässä iässä seksistä.

M37

Meitä on, mutta mehän pysymme piilossa, kiitos huorittelun ja tabujen.

Ja olen liian vanha sinulle, 54.

Vierailija
436/493 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä asia on käyty läpi jo NIIN monta kertaa, mutta tehdään se nyt vielä kerran. Viestini julkaisun jälkeen koko ketju voikin sitten kuolla pois, koska juttu on selvitetty.

Sosiaalisen median, naisten koulutustason nousun ja naisten oman henkilökohtaisen varallisuuden kasvu ovat kaikki yhdessä aiheuttaneet sen, että naisten määritelmä "hyvälle miehelle" kipuaa koko ajan ylemmäksi ja ylemmäksi. Kuten muistamme, OkCupidin tutkimuksen mukaan 80% miehistä on naisten mielestä "keskivertoa rumempia". Edelleen muistamme, että Tinderissä viestejä saavat 80% naisista, ja vain 11% miehistä. Ilmiötä kutsutaan hypergamiaksi, jossa siis nainen etsii aina itseään parempaa miestä, ja nimenomaan vielä muihin tarjolla oleviin miehiin verrattuna parempaa miestä.

Toisin sanoen alati kasvava naisten joukko suuntaa kaiken huomionsa alati pienenevälle miesjoukolle, jotka vielä pystyvät naisten vaatimukset täyttämään. Seuraukset on erittäin helppo ennustaa: eliittiurokset pyörittävät omaa haaremiaan eivätkä hevillä sitoudu. Samaan aikaan naiset sanovat tiukasti "ei" 80-90% miehistä, koska haluavat pitää itsensä niin sanotusti tarjolla eliittiuroksille.

Siksi "hyvää miestä" on niin vaikea löytää.

Tämä sama katkera äijä, joka ei ole saanut sitä instabeibiä taas täällä saarnaa tätä samaa mantraansa siitä, miten suomalaisille naisille ei kelpaa tavallinen suomalainen mies, vaan ainoastaan super-urokset.Ihan on Me naisia myöten päässyt tätä samaa os*kaa päässyt esittämään.En jaksa enää

Miksi miehet ei saa tykkäyksiä yms.Tinderissä tms 1)Miehiä on enemmän kuin naisia 2)Naiset ei jaksa näitä pnoviestejä pervoilta, joita alkaa tulla heti, kun liityt Tinderiin tms.-siksi on parempi mieluummin olla odottamatta mitään kiinnostusta, niin säästyy pahemmalta töryltä 3)Mikä on "paras 10"- on naisille ja miehille eri asia.Miehille se on nuori, kaunis, hoikka isotissisen näyttely esine.Jos em. sattuu Tinderiin, niin TAATUSTI joka mies yrittää , oli saumoja tai ei.Naiset EI "yritä" miestä joka on niiden tason yläpuolelta.4) Nettideiteillä ei hissukat pärjää.Jos et ole komea, ja sinulla ei oke hyviä kuvia, niin kannattaa olla edes jonkinlaiset sosiaaliset taidot.Ei riitä, että osaa sanoa "Moi"5) Naiset on onnellisempi ilman parisuhdetta, miehet taas onnettomimpia.Ja miesten on pakko saada seksiä, joten ...

Naisena tuon" valittajan" kertaama ilmiö voi olla vaikea havaita, mutta eiköhän jokainen hieman nuorempi mies tuon lähipiiristään tunnista. Keskivertoa vetovoimattomilla miehillä on lähes kuoleman hiljaista deittirintamalla. Taviksille, vaikka olisi korkeasti koulutettu, on tarjolla lähinnä mielenvikaista pullukkaa. Ja sitten on komistukset joilla on sutinaa aina, ja todellisilla pannouroilla ne haaremit.

Itse olen mielenterveysongelmista kärsivä taiteilija, jolla vientiä riittäisi, mutta intoa nykyään vain harvoja kohtaan. Kun kuitenkin räkyttäisit seuraavaksi puutteesta tai jostakin muusta yhtä kekseliäästä.

Hah, hullulla miehellä muka olisi vientiä, mutta "mielenvikaisella pullukalla naisella" muka ei.

Totuus on, että minulla on diagnoosista ja kiloista huolimatta suhde, mutta sinulla ei ole eikä edes peli soi. Revi siitä, "taiteilija".

Vierailija
437/493 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette vahvavoja, itsenäisiä, määrätietoisia voimanaisia, jotka eivöt tarvitse miehi mihinkään! ;) "Go girls!", "We can do it!"

Vierailija
438/493 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"When women work together, great things happen" ;)

Vierailija
439/493 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne rikkaan miehen naineet rouvat ei ole mitään sohvaperunoita vaan hhvinkin tasokkaita kaikin tavoin.

Tilastoihin tuo oman lisänsä kaikki muukin; miettikää kuinka paljon miehiä esim.on pakkohoidossa, vankiloissa, homoja nykyisin, viheevasemmistoa arvoineen, mt-potilaita,ulkimaulle karanneita, itsemurhan tehneitä tai tapettuja tai veloja. Tai tinderin aivopesemiä. Tai mitä muuta sieltä älypuhelimesta tuleekaan.Aika vähän jää jäljelle hyviä miehiä suhteutettuna naisten määrään.

.

On naisiakin heitä mutta kyse nyt miesten löytämisestä..verratkaa esim.90-lukuun.

Vihervasemmistoa arvoineen??? Ne ovat vapaus, veljeys, tasa-arvo ja elämän itseisarvo planeetallamne. Ja nämä eivät analfabeetille persulle kelpaa???

Vierailija
440/493 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Länsimaalaisilla miehillä on arvot hukassa. Monet elävät vahingoittaen muita mutteivät välitä muusta kuin itsestään. Hengellisyyttä ei ole, enkä tarkoita uskontoja.

Tähän akatushautomot juuri pyrkivät. Tämäkin on tapa vähentää väestöä. Ei se ole enää sala.liittoa jos se näköjään toteutui järjestelmällisesti.

No ihan itse sinäkin olet aivosi surkastuttanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi