Miehen löytäminen
Kommentit (493)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä vähätellään tuota seksijuttua, mutta todella vaikea on löytää naista joka tykkäisi muustakin kuin lähetyssaarnaajaa kerran viikossa. Ihmeen rajoittuneita on naiset seksin suhteen edelleen. Tälläisiä itse vain tavannut. Tosi mukavia naisia yms, mutta en halua kyllä luopua tässä iässä seksistä.
M37
Ehka olet sitten vain tavannut vaaranlaisia naisia. Me ollaan rakasteltu viimeisen viikon aikana mm. sohvalla, ruokapoydalla, hotellihuoneessa verhot auki, saunassa, (ulko)saunan terassilla, suihkussa ja ai joo, myos siella omassa sangyssa kerran.
N44/M30
Juu, Tämä "seksijuttu" ei ole ongelma -oikean miehen kanssa.Jos nainen ei halua p*nna kanssasi, ei se johdu siitä, että nainen ei halua seksiä, se johtuu siitä, että se ei halua seksiä sinun kanssasi, et ole seksuaalisesti haluttava.Sori, mutta näin on.Miehet sanoo näin naisille, mutta naiset ei halua loukata miestä/pahoittaa miehen mieltä, siksi on helpompi sanoa, että en tykkää seksistä haluan vain halailla tms.
No silloinhan olen tehnyt ihan oikean päätelmän. En ole siis edelleenkään tavannut naista joka minun kanssa pitäisi seksistä. En kai minä muiden puolesta ketään etsi.
M37
No sitten olet surkea rakastaja. Syy voi löytyä vastenmielisestä luonteestasi tai käytöksestäsi. Tai ei se kahden sentin nakki ihan ylety sisään.
Tässä on sama juttu kun haen duunaria meille töihin.
Tarjoa mediaanipalkka ja 8-16 työaikaa. Vaatimukset: englannin kielentaito, tarkkuus ja normaali mielenterveys. Helsingin seudulta ei tällaista saa töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kriteerisi ovat pielessä. Yhteiskunta on feministien toimesta muokattu pönkittämään tyttöjen ja naisten pärjäämistä yhteiskunnassa. Tämän seurauksena naiset sijoittuvat miehiä paremmin kouluissa ja työelämässä nykyisin.
Tapahtuneen yhteiskunnallisen muutoksen pitäisi johtaa myös pariutumiskäytäntöjen muutokseen, eli naisten pitäisi nykyisin pariutua sosiaalisessa hierarkiassa alaspäin.
Höpsistä. Vika ei ole naisissa vaan siinä, ettei naisille ole tarpeeksi tarjolla sellaisia miehiä kuin he haluavat ja ansaitsevat.
Naisten ei ole pakko enää hyväksyä juoppoa, pettäjäluuserihakkaajamiestä, kuten ennen vanhaan. Se, että naiset palaisivat samaan vanhaan kaavaan naimalla heikompitasoisia miehiä, ei liene ratkaisu joka sopii enää tähän päivään.
Mutta miksi sitten miehet eivät tasa-arvon aikana kykene kehittymään paremmiksi miehiksi, jotka mielllyttäisivät naisia? Tämä on ehkäpä se tärkein ongelma.
Tai ennemminkin pitäisi kysyä, miksi nuoret miehet ovat selvästikin taantuneet?
Käsittääkseni normaali, kunnollinen mies, joka käy töissä, ei harrasta päihteitä, pitää itsestään huolta, osaa käyttäytyä ja ottaa toiset huomioon, ja on jopa vähän sivistynyt, ei ole suurissa ongelmissa etsiessään vakavasti parisuhdetta.
Tällaisia miehiä oli vielä vanhemmissa ikäluokissa paljon enemmän kuin nuoremmissa.
Miksi sitten oikeastaan liki kaikki tuntemani sinkkumiehet ovat älykkäitä, koulutettuja, hyvissä töissä, eivät käytä päihteitä ja ovat kaikin puolin muutenkin kunnollisia? Kaikki ovat kyllä aika ujoja, eikä kenelläkään heistä ole ollut ainakaan muutamaa kuukautta pidempään kestäneitä naissuhteita.
Narsisti osaa esittää normaalia lyhyen aikaa, jopa simuloida joitakin tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät halua masentunutta voimaantunutta uraohjus suorittajanaista. Ei sellaisesta ole hyväksi äidiksi.
Mies ei etsi itselleen ÄITIÄ vaan rakastajatarta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät halua masentunutta voimaantunutta uraohjus suorittajanaista. Ei sellaisesta ole hyväksi äidiksi.
Sinä miesvauva siis etsit äitiä? Se on huomattu ja merkillepantu 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni miehenä on aivan sama, voin harrastaa tai olla harrastamatta anaalia. Pääasia että molempien pyrkimyksenä seksissä on kummankin nautinto, ja siihen liittyy riittävästi uteliaisuutta, leikkimieltä ja sopivaa härskiyttä. [b]Pelkkä oman itsen ajatteleminen sängyssä johtaa suhteen nopeaan päättymiseen, kuten myös passiivisuus.[/b]
Tuo viimeinen lause on kyllä aika hurja, siis se että onkin passiivinen sängyssä niin koko suhde on loppu? Miksi sitten hakea suhdetta ylipäänsä jos vain petihommat ovat ne mitkä määrittelee jatkuuko suhde vai ei?
Kun voi myös hakea vaan kämppistä, jonka kanssa ei ole seksiä sisältävää suhdetta? Niinkö?
Mitä osaa sanasta [b]vain[/b] sinulla on vaikeuksia ymmärtää.
Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä miehiä on niin paljon vähemmän kuin hyviä naisia, että siinä voi helposti hyväkin nainen jäädä yksin. Varsinkin kun hyvien miesten taso lähtee rakettimaiseen nousuun n. 30-v., eli silloin kun naisten alkaa, jos ei laskea, niin ainakin pysähtyä paikoilleen. Yhtäkkiä miehen ei tarvitsekaan piirittää naista, vaan naiset piirittävätkin niitä harvoja miehiä!!!
Kyllä ihan niin päin, että on paljon ahneita naisia, jotka esineellistävät miehiä taloudellisilla vaatimuksilla ja sitten valittavat "paskoista miehistä", kun näitä ei kiinnostakaan maksumiehen rooli, jossa miehen tehtävä on ennen kaikkea mahdollistaa materiaalista kivaa naiselle.
Mies on toki paska, jos tuollainen systeemi ei nappaa, mutta nainen on taas joka tapauksssa aina hyvä, ihan sama kuinka ahneita ja miestä esineellistävä vaatimuksia sillä on. Mies on myös silloinkin paska, jos se odottaa edes sen verran, että naista ajaa suhteeseen muut asiat kuin raha.
Näissä kommenteissa on äärimmäisen harvinaista, että naiset kirjoittavat kuinka huono asia kun mies ei maksa tai anna rahaa, mutta sitäkin enemmän on näitä kommentteja, joissa lukee ettei mies siivoa tai on muuten vaan saamaton. Miehiä ei vaan kiinnosta siivoaminen ja kodinhuolto ja yhdessä tekeminen ja kaikki tämä jää naisen hartioille ja se ei enää nykyisin käy. Nykynainen ei halua olla kodinhoitaja mieslapselle. Toinen asia mikä kommenteissa tulee esille on päihdeongelmat ja useiden naisten pyörittäminen samanaikaisesti. Aika paskaahan tuollainen on.
Ja vaikka näitä kolmea asiaa kirjoitetaan kommentteihin vaikka millä muodoilla ja tavoin, niin mies vaan lukee tekstin, että nainen haluaa mieheltä rahaa. Naiset eivät pääse tuohon kriteeriin asti, kun noita kolmea ensimmäistä toivetta ei edes saada täytettyä.Kyllä näissä kommenteissa ihan selvästi yleisin ja ehdottomin vaatimus miehille on se, että töissä pitää käydä ja rahaa pitää tienata. Kertoo hyvin pitkälti mikä on naisille keskimäärin kaikista tärkeintä miehessä.
Onko itsesi elättäminen muuten kuin kelan ja sossun tuilla liikaa vaadittu?
No ok, lahoa pelituoliisi.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Määrittele ensin se "hyvä mies".
No eiköhän peruskiteeri ole tullut hyvin selväksi. Tietenkin pitää käydä töissä tienaamassa rahaa tai ainakin hakea töitä hakea. Lisäksi mies ei saa olla pihi, vaan naisen pitää tietenkin saada tästä taloudellinen hyöty, jos ei suoraan, niin ainakin välillisesti. Jos tätä ei ole luvassa, on kyseessä paska mies.
Naiset tekevät työtä ja tienaavat rahaa. En ymmärrä, miksi pitäisi jotain joutavaa ukkoa elättää sinne sohvalle?
Työnteko tai opiskelu kertoo, että ihmisellä on elämänhallintaa ja vuorovaikutustaitoja ja vastuuntuntoa. Joutilaalla kouluttamattomalla miehellä ei ole mitään näistä, mutta usein riippuvuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Koska hölmöt naiset valitsevat siittäjikseen kiltti miehiä yms. jotka ovat näin yleistyneet populaatiossa. Se ylimääräinen polviluukin, joka on jälleen yleistynyt, jos tiedät: onkohan se merkki siitä, ehkä nulju-geenit ovat taas rikastuneet väestössä? Se hyöty mikä ihmisen evoluutiossa joskus saavutettiin, on vesitetty, kun kiltti mies voi mennä vaikka luovuttamaan spermaa...
Kuvottavaa, "siittäjä"!
Älkää antako ikinä tuolle lierolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä naiset hypergamioivat tinderissä ja 9-10 miehet panevat naisia lähes joka tasolta. Varsinkin heikkotasoisemmat jäävät kertapanoiksi. Naiset jäävät haikailemaan näiden kärkimiesten perään, ja kuvittelevat saavansa sellaisen joskus suhteeseenkin kun kerran saivat seksiäkin. Tämän seuraksena eivät hyväksy tavismiestä, ja suhteita ei synny.
Hypergamiaa, ysejä ja kymppejä? Anteeksi nyt, mutta oletko sä v*ttu tosissasi??
Meitä on tällä pallolla seitsemän miljardia (sivumennen sanottuna aivan liikaa). Ajattelitko että voit jakaa nämä kahteen ryhmään sillä perusteella mitä on jalkojen välissä ja sitten alkaa antaa jotain s*tanan arvosanoja jäsenille? Minkä kriteeristön perusteella? Kuka arvosanat antaa, sinäkö?
Kiskaise se pää yhdellä rivakalla liikkeellä hanuristasi ja katsele vähän ympärillesi. Saatat havaita, jos oikein pinnistät aistejasi, että naiset ovat yllätykseksesi ihmisiä. Ne ovat myös keskenään erilaisia ja arvostavat erilaisia asioita itsessään ja toisissa. Siksi mitään v*tun ysejä ja kymppejä ei ole olemassakaan. On vain erilaisia ihmisiä joista osa pitää toisistaan ja osa ei. Kuka milläkin perusteella.
Tuo äärimmäisen typerä sosiaalisen vaihtoteorian sovellus on oikeasti kaikista näkemistäni säälittävin ja surkein esitys omien heikkojen sosiaalisten taitojen ja naisvihan oikeuttamiseksi pukemalla se johonkin pseudotieteelliseen teoriakaapuun. Luulin että entinen esimieheni olisi historian tyhmin ihminen kun rupesi antamaan kouluarvosanoja alaisilleen töissä selviytymisen eri osa-alueista (sic), mutta sinä vedit kyllä kirkkaat pohjat.
Ystävälliseksi vinkiksi: jos tosissasi yrität löytää itsellesi kumppanin, unohda tämä tänne suoltamasi roska ja katso hetki maailmaa. Mieti mitä arvostat toisissa ja mitä arvostettavaa sinussa on. Positiivisten asioiden kautta siis. Sitten mieti, miten nämä voisivat kohdata. Normaalisti neuvoisin vain olemaan oma itsesi ja auki maailmalle ja sen muille asukeille, mutta sinun kohdallasi pitäisi kyllä ensin tehdä pientä päähuoltoa.
Lopuksi: minä olen mies. Minulla ei ole arvosanaa. Jos joku tuttavapiiristäni pyrkii minulle sellaisen antamaan, on se entinen tuttava. Ihan täysin riippumatta siitä, onko arvosana 1 vai 10.
Sanoisin että olet itse se jolla on pää perseessä, ja joka ummistaa silmänsä maailman todellisuudelta...Ihmisillä on pariutumismarkkinoilla aivan selkeät tasot, jotka Tinder nyt vain sattuu hyvin konkretisoimaan ja havainnollistamaan. Väärää tässä asiassa on se, että nykypäivänä kasin miehenä on todella vaikeaa saada kasin naista itselleen. Ja tämä johtuu juurikin naisten hypergamiasta, jonka globalisaatio ja nettiin siirtyminen on saanut aikaan.
Joopa joo. Minulla on selkeä käsitys siitä, minkälaisen ihmisen kanssa haluan parisuhteen (ja minulla sellainen on). Uskoisin, että ystävilläni nämä ovat erilaiset. Minun puolisoni on minun kymppini, mutta ei välttämättä olisi sitä jollekulle sellaiselle miehelle, jonka omat arvot ovat erilaiset kuin minulla. Kuka siis määrittää sen sun v*tun arvosanan??
Juolahtaako mieleesi, että se, ettet pariudu johtuu siitä että olet säälittävä reppana joka yrittää perustella oman säälittävyytensä tällaisella pseudotieteellisellä roskalla? Ei - tietenkin pariutumattomuutesi johtuu globalisaatiosta ja Internetistä.
Tosiaan: jos etsit sitä parisuhdekumppania, ÄLÄ ole oma itsesi. Jos siis tämä mitä tänne suollat on osoitus siitä millainen todellisuudessa olet.
Arvostan hyvää yritystäsi mutta tämän taistelun olet tuomittu häviämään. Noi INSEL-veijarit on ihan oma rotunsa, ei niihin mikään järkipuhe pysty.
Olen joskus huvitellut ajatuksella, miten nää käyttäytyy treffeillä jos sattuvat sellaiselle pääsemään: "mä oon kasi ja sä oot seiska, mut mä oon silti valmis panemaan sua kun kaseille ei nykyään kelpaa kuin ysit ja kympit". Sitten kun jostain syystä treffikumppani ei kauheasti lämpene, mennään kotiin avautumaan netissä "nykyään kasin miehet ei saa edes seiskan naisilta kun nekin haluaa vaan ysejä ja kymppejä" :)
Ainakin nettideiteillä nää käyttäytyy juuri näin. Numeroita ei käytetä, mutta message on tämä:"Sä oot siis viitosen nainen, ja mä Oon siis seiskan mies, joten Sun pitäis olla onnellinen, että mä haluun kerran pnna sua.Oikeesti mä etsin ysin tai kympin näistä, kun mä mielestäni olen oikeasti itte yksitoista, mutta sitä odotellessa sä voit onnellisesti jakaa mulle"
Priceless.
Tästä käytöksestä pariutumattomuus ei näillä kavereilla kuitenkaan mitenkään voi olla kiinni, eihän? Ei, se johtuu hypergamiasta joka puolestaan johtuu internetistä ja globalisaatiosta.
Tällä saadaan ilmiölle kätevä nimi ja se johtumaan asioista jotka ovat omien vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin katkeroitua. Syylliseksi voi hakea sitten diskriminoimatta koko naissukupuolen ja ne ”ysin ja kympin miehet”.
Toivottavasti evoluutio korjaa virheensä.
Ainoa "priceless" asia tässä on, että tämä henkinen masturbointi mitä sinä/te suoritat(te), perustuu vain olkiukkoon. Ei kukaan käyttäydy noin nettideiteillä, koko teidän hyökkäys perustuu ainoastaan teidän ajatukseen, teidän oman pään sisäisiin fantasioihin.
Koska teille todellisuudella ei ole väliä, vain omalla tarinalla on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan. Mies joka ei kuolaa muita, ei käytä tolkuttomasti päihteitä, ei tahdo a.naa.lia, sitoutunut mm. kotiin ja tuleviin lapsiinsa. Näitä ei kukaan ole voinut vielä täyttää. Prinsessaharhoissani sitten mielummin yksin.
No etpä ole osannut etsiä. Tuollaisia miehiä on maailma täynnä.
Ainakin lähes.
Miksi pitäisi olla seksuaalisesti rajoittunut , eikä saa haluta peppuseksiä?
On sellaisia naisiakin jotka tykkäävät peppuseksistä.
Ei niitä ole paljon.
Tapasin just yhden.
Enkä todellakaan tinderissä.
Omista toiveista ei pidä tinkiä.
Jos hälytyskellot soi, ne soi syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä naiset hypergamioivat tinderissä ja 9-10 miehet panevat naisia lähes joka tasolta. Varsinkin heikkotasoisemmat jäävät kertapanoiksi. Naiset jäävät haikailemaan näiden kärkimiesten perään, ja kuvittelevat saavansa sellaisen joskus suhteeseenkin kun kerran saivat seksiäkin. Tämän seuraksena eivät hyväksy tavismiestä, ja suhteita ei synny.
Hypergamiaa, ysejä ja kymppejä? Anteeksi nyt, mutta oletko sä v*ttu tosissasi??
Meitä on tällä pallolla seitsemän miljardia (sivumennen sanottuna aivan liikaa). Ajattelitko että voit jakaa nämä kahteen ryhmään sillä perusteella mitä on jalkojen välissä ja sitten alkaa antaa jotain s*tanan arvosanoja jäsenille? Minkä kriteeristön perusteella? Kuka arvosanat antaa, sinäkö?
Kiskaise se pää yhdellä rivakalla liikkeellä hanuristasi ja katsele vähän ympärillesi. Saatat havaita, jos oikein pinnistät aistejasi, että naiset ovat yllätykseksesi ihmisiä. Ne ovat myös keskenään erilaisia ja arvostavat erilaisia asioita itsessään ja toisissa. Siksi mitään v*tun ysejä ja kymppejä ei ole olemassakaan. On vain erilaisia ihmisiä joista osa pitää toisistaan ja osa ei. Kuka milläkin perusteella.
Tuo äärimmäisen typerä sosiaalisen vaihtoteorian sovellus on oikeasti kaikista näkemistäni säälittävin ja surkein esitys omien heikkojen sosiaalisten taitojen ja naisvihan oikeuttamiseksi pukemalla se johonkin pseudotieteelliseen teoriakaapuun. Luulin että entinen esimieheni olisi historian tyhmin ihminen kun rupesi antamaan kouluarvosanoja alaisilleen töissä selviytymisen eri osa-alueista (sic), mutta sinä vedit kyllä kirkkaat pohjat.
Ystävälliseksi vinkiksi: jos tosissasi yrität löytää itsellesi kumppanin, unohda tämä tänne suoltamasi roska ja katso hetki maailmaa. Mieti mitä arvostat toisissa ja mitä arvostettavaa sinussa on. Positiivisten asioiden kautta siis. Sitten mieti, miten nämä voisivat kohdata. Normaalisti neuvoisin vain olemaan oma itsesi ja auki maailmalle ja sen muille asukeille, mutta sinun kohdallasi pitäisi kyllä ensin tehdä pientä päähuoltoa.
Lopuksi: minä olen mies. Minulla ei ole arvosanaa. Jos joku tuttavapiiristäni pyrkii minulle sellaisen antamaan, on se entinen tuttava. Ihan täysin riippumatta siitä, onko arvosana 1 vai 10.
Sanoisin että olet itse se jolla on pää perseessä, ja joka ummistaa silmänsä maailman todellisuudelta...Ihmisillä on pariutumismarkkinoilla aivan selkeät tasot, jotka Tinder nyt vain sattuu hyvin konkretisoimaan ja havainnollistamaan. Väärää tässä asiassa on se, että nykypäivänä kasin miehenä on todella vaikeaa saada kasin naista itselleen. Ja tämä johtuu juurikin naisten hypergamiasta, jonka globalisaatio ja nettiin siirtyminen on saanut aikaan.
Joopa joo. Minulla on selkeä käsitys siitä, minkälaisen ihmisen kanssa haluan parisuhteen (ja minulla sellainen on). Uskoisin, että ystävilläni nämä ovat erilaiset. Minun puolisoni on minun kymppini, mutta ei välttämättä olisi sitä jollekulle sellaiselle miehelle, jonka omat arvot ovat erilaiset kuin minulla. Kuka siis määrittää sen sun v*tun arvosanan??
Juolahtaako mieleesi, että se, ettet pariudu johtuu siitä että olet säälittävä reppana joka yrittää perustella oman säälittävyytensä tällaisella pseudotieteellisellä roskalla? Ei - tietenkin pariutumattomuutesi johtuu globalisaatiosta ja Internetistä.
Tosiaan: jos etsit sitä parisuhdekumppania, ÄLÄ ole oma itsesi. Jos siis tämä mitä tänne suollat on osoitus siitä millainen todellisuudessa olet.
Arvostan hyvää yritystäsi mutta tämän taistelun olet tuomittu häviämään. Noi INSEL-veijarit on ihan oma rotunsa, ei niihin mikään järkipuhe pysty.
Olen joskus huvitellut ajatuksella, miten nää käyttäytyy treffeillä jos sattuvat sellaiselle pääsemään: "mä oon kasi ja sä oot seiska, mut mä oon silti valmis panemaan sua kun kaseille ei nykyään kelpaa kuin ysit ja kympit". Sitten kun jostain syystä treffikumppani ei kauheasti lämpene, mennään kotiin avautumaan netissä "nykyään kasin miehet ei saa edes seiskan naisilta kun nekin haluaa vaan ysejä ja kymppejä" :)
Ainakin nettideiteillä nää käyttäytyy juuri näin. Numeroita ei käytetä, mutta message on tämä:"Sä oot siis viitosen nainen, ja mä Oon siis seiskan mies, joten Sun pitäis olla onnellinen, että mä haluun kerran pnna sua.Oikeesti mä etsin ysin tai kympin näistä, kun mä mielestäni olen oikeasti itte yksitoista, mutta sitä odotellessa sä voit onnellisesti jakaa mulle"
Priceless.
Tästä käytöksestä pariutumattomuus ei näillä kavereilla kuitenkaan mitenkään voi olla kiinni, eihän? Ei, se johtuu hypergamiasta joka puolestaan johtuu internetistä ja globalisaatiosta.
Tällä saadaan ilmiölle kätevä nimi ja se johtumaan asioista jotka ovat omien vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin katkeroitua. Syylliseksi voi hakea sitten diskriminoimatta koko naissukupuolen ja ne ”ysin ja kympin miehet”.
Toivottavasti evoluutio korjaa virheensä.
Ainoa "priceless" asia tässä on, että tämä henkinen masturbointi mitä sinä/te suoritat(te), perustuu vain olkiukkoon. Ei kukaan käyttäydy noin nettideiteillä, koko teidän hyökkäys perustuu ainoastaan teidän ajatukseen, teidän oman pään sisäisiin fantasioihin.
Koska teille todellisuudella ei ole väliä, vain omalla tarinalla on väliä.
Vastaan nyt vaikka tapana ei ole ruokkia peikkoa.
Vai että ei käyttäydy? Juurihan kuulimme ketjussa todistuksen henkilöltä joka ilmeisesti on erehtynyt teikäläisten kanssa treffeille. Käytös on tuon mukaista vaikka avoimesti ei näin puhuta. Tämä ei sinänsä ole yllättävää, noin syvälle juuttuneen katkeruuden ja naisvihan kätkeminen edes niiden treffien ajaksi olisi melkoinen suoritus. Luuletko tosissasi ettei tuollainen ajattelutapa näy käytöksestä? Ja jos/kun näkyy, kuinka puoleensavetäväksi sen arvioit? Vaikka sinulle tutulla asteikolla 1-10 😂.
Kun tuo olkiukko on kerran tuttu termi, onko mieleesi juolahtanut että tuo teidän hypergamianne on Jävlen olkipukkiakin isompi olkijättiläinen? Sen sijaan että näkisit itsessäsi/käytöksessäsi naisia kohtaan jotain kehitettävää, piiskaat epätoivon vimmalla internetissä kuvittelemaasi ”Ilmiötä”!
Mutta ei siinä, mulle on lopulta aika sama mitä teet. Istu mun puolestani boksissasi jyrsimässä viiksiäsi kaljapullo kourassa ja itke maailman pahuutta ja vääryyttä. Niin kuin tuolle toiselle miespuoliselle järjen äänelle kirjoitin, ei teidän inselien kanssa kannata keskustella, niin syvällä kognitiivisen dissonanssin suossa te tarvotte. Sama kuin yrittäisi vakuuttaa Jehovan todistajan siitä ettei jumalaa ole olemassa.
Minä kohtaan jatkossakin ihmiset (myös naiset) ihmisinä enkä numeroina. Jostain syystä on jäänyt kuva että pitävätkin siitä enemmän. Eikä tarvitse itkeä netissä ettei koskaan saa kun maailma on epäreilu 😘.
Vierailija kirjoitti:
Tähän on helppo ja nopea ratkaisu: jatkossa 9-10 miehet panevat vain 9-10 naisia. 1-8 naisille he sanovat tiukasti ei eivätkä suostu minkäänlaisiin houkutteluihin. Ratkaisu on siis teidän käsissänne, miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä vähätellään tuota seksijuttua, mutta todella vaikea on löytää naista joka tykkäisi muustakin kuin lähetyssaarnaajaa kerran viikossa. Ihmeen rajoittuneita on naiset seksin suhteen edelleen. Tälläisiä itse vain tavannut. Tosi mukavia naisia yms, mutta en halua kyllä luopua tässä iässä seksistä.
M37
Ehka olet sitten vain tavannut vaaranlaisia naisia. Me ollaan rakasteltu viimeisen viikon aikana mm. sohvalla, ruokapoydalla, hotellihuoneessa verhot auki, saunassa, (ulko)saunan terassilla, suihkussa ja ai joo, myos siella omassa sangyssa kerran.
N44/M30
Juu, Tämä "seksijuttu" ei ole ongelma -oikean miehen kanssa.Jos nainen ei halua p*nna kanssasi, ei se johdu siitä, että nainen ei halua seksiä, se johtuu siitä, että se ei halua seksiä sinun kanssasi, et ole seksuaalisesti haluttava.Sori, mutta näin on.Miehet sanoo näin naisille, mutta naiset ei halua loukata miestä/pahoittaa miehen mieltä, siksi on helpompi sanoa, että en tykkää seksistä haluan vain halailla tms.
No silloinhan olen tehnyt ihan oikean päätelmän. En ole siis edelleenkään tavannut naista joka minun kanssa pitäisi seksistä. En kai minä muiden puolesta ketään etsi.
M37
No sitten olet surkea rakastaja. Syy voi löytyä vastenmielisestä luonteestasi tai käytöksestäsi. Tai ei se kahden sentin nakki ihan ylety sisään.
Luulisi, että jos olisin niin vastenmielinen niin eivät haluaisi parisuhteeseenkaan. Mun mielestä seksi on kuitenkin sen verran tärkeä osa, että jos se ei toimi niin vaikea nähdä, että olisi suhteellakaan tulevaisuutta.
Ei mulla muuten ihan noin lyhyt sentään ole.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on helppo ja nopea ratkaisu: jatkossa 9-10 miehet panevat vain 9-10 naisia. 1-8 naisille he sanovat tiukasti ei eivätkä suostu minkäänlaisiin houkutteluihin. Ratkaisu on siis teidän käsissänne, miehet.
Kyllähän sitä joutopäivinä voi 9-10 mies puikottaa noita 1-8 naisiakin, jos kukaan tuttu ei saa tietää. Koska kyllähän se maine on tärkempi kuin yksi keskinkertainen pano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä joutopäivinä voi 9-10 mies puikottaa noita 1-8 naisiakin, jos kukaan tuttu ei saa tietää. Koska kyllähän se maine on tärkempi kuin yksi keskinkertainen pano.
Ei ei, väärin toimittu. Etkö sinä ymmärrä, että se heikkotasoinen nainen tottuu teihin kympin miehiin eikä kelpuuta enää tasoistaan miestä mihinkään. Ainoa kärsijä tuossa on tavismiehet. Miksi sinä vihaat miehiä niin paljon, että aiheutat toimillasi heille ikuisen seksittömyyden ja yksinäisyyden? Nyt tavismiehet syyttävät naisia vaikka ainoat syylliset ovat sinä ja kaltaisesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ei, väärin toimittu. Etkö sinä ymmärrä, että se heikkotasoinen nainen tottuu teihin kympin miehiin eikä kelpuuta enää tasoistaan miestä mihinkään. Ainoa kärsijä tuossa on tavismiehet. Miksi sinä vihaat miehiä niin paljon, että aiheutat toimillasi heille ikuisen seksittömyyden ja yksinäisyyden? Nyt tavismiehet syyttävät naisia vaikka ainoat syylliset ovat sinä ja kaltaisesi.
Eihän se kymppimiestä haittaa. On tuostakin ollut psykologien juttuja, että nykypäivän deittailu jättää muut onnettomiksi, paitsi eliittimiehet.
En saa lainata kommentteja kiitos vauvapalstan kirjautumissääntöjen, mutta ensimmäisille kommentoijille voisin huomauttaa että Ap kysyy miksi miehen löytäminen on vaikeaa, mutta ei sinällään kerro että se olisi juuri hänelle ongelma. AP:llahan voi olla puolisokin, eipä tuosta sen kummemmin tiedetä.