Se NAISEN ETUOIKEUS: "Hattie, 82, liittyi Tinderiin ja se oli menoa – saa nyt kasoittain viestejä alle 35-vuotiailta miehiltä"
”Jos kemiat pelaavat, menemme asunnolleni”
https://www.is.fi/viihde/art-2000006087158.html
Naisilla on aina tässä etuoikeus. Kiltit miehet jäävät kokemaan kaljatölkin kylmää suudelmaa vain :( Jännät vie kaiken!
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua antaa pildeä voi ottaa suikkiin.
Nieleekö?
Ihan kun välittäisin nieleekö.
Vierailija kirjoitti:
Niin, s.ek.si.ä saisi kyllä 40+ naiset. Suhteen saanti vaikempaa.
Riippuu ihan itsestäsi ja suhteen määritelmästä. Sitä paitsi useimmat miehetkin ovat ihmisiä, samanlaisia kuin sinä. Hyvässä ja pahassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua antaa pildeä voi ottaa suikkiin.
Miksi ottaisi sinulta, ääliö? Miksi kukaan koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Siis nainen saa tarvitessaan aina seksiä. Mies ei.
No, se on naiselle aika paljon isompi asia kuin miehelle, ja siksi on määrän sijasta satsattava laatuun.
Joten ei, nainen ei saa hyvää ja turvallista seksiä aina halutessaan, mutta joutuu usein hakatuksi ja raiskatuksi ihan toivomattaan.
Vaihdetaanko osia? Tuletko jos tungen sulle harjanvarren rööriisi? Onko ihanaa, just mitä halusit?
Vierailija kirjoitti:
Miehethän ne tietysti pervoja ovat kun vanhaa mummoa painavat, eikä mummo kun painaa nuoria miehiä.
Kukaan ei ole pervo ellei seksistä makseta.
Jos joku maksaa, hän on pervo.
"Naisilla on aina tässä etuoikeus. Kiltit miehet jäävät kokemaan kaljatölkin kylmää suudelmaa vain :( Jännät vie kaiken!)"
A) mikä estää sinua ottamasta yhteyttä mummoihin?
B) naisen (etu) oikeus valita liittyy vahvasti naisen kykyyn tulla raskaaksi, kantaa ja synnyttää jälkeläisiä. Tämä ei ole etuoikeus vaan luonnonvalinnan tuoma ominaisuus, joka sopisi sinunkin viimein tajuta!
C) vaikkei vanha nainen tule raskaaksi, tapahtuu seksi HÄNEN KEHOSSAAN, joten hän päättää, kenet sinne päästää, jos ketään. Ruumiillisen koskemattomuuden loukkaus on rikos.
Oikaiskaa jos olen väärässä, mutta eikö olekin evoluution näkökulmasta tarkoituksenmukaista, etteivät käytöshäiriöiset ja hyvin sairaat yksilöt lisäänny?
Ne lisääntyvät, joilla on populaation kannalta hyödyllisiä ja harmittomia ominaisuuksia.
Ei vois kyllä vähempää kiinnostaa seksi tai suhteet, jos ihmiset olisivat yhtä sisäisesti tyhjiä kuin tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lapset ja lapstenlapset on ylpeitä
Miksi eivät olisi? Jos olisi oma mummoni niin olisin ylpeä että uskaltaa elää omannäköistä elämää ja on pitänyt itsestään huolta. Aika skarppi 80-vuotias, toivoa sopii että olisin itsekin yhtä menevä, sosiaalinen, viriili ja elämästä nautiskeleva tuossa iässä. Vaikuttaa ihan hauskalta tyypiltä myös, jos lapsia/lapsenlapsia on niin en näe syytä miksi eivät tykkäisi mummostaan.
"Talking about her 53-year-old daughter, Rama, she said she has been 'amazing' and supportive of how open she is about her sexuality. Her son, Josh, 57 is however less convinced. "My son Josh and his wife hate it - they have two sons who are in college, and they won't let them read my work about sex,"
https://life.shared.com/this-82-year-old-grandma-dates-men-decades-youn…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah kyllä miehet on yksinkertaisia otuksia. Siis se, että saa seksiä on joku ETUOIKEUS??? Mitä hemmettiä. Olla nyt jonkun runkkureikänä, hei tosi kivaa olla etuoikeutettu. Joo ei todellakaan.
Sulla on tosi huonoa seksiä jos olet pelkkä runkkureikä. Mulla yhdenkin yön jutut on molemminpuolista seksiä.
Kuitenkin vaikka olen ihan ok näköinen mies, en ruma jos en komeakaan. Niin mun on vaikeampi iskeä sexseuraa kuin vastaavan tasoisten naisten. Nainen jos haluaa seksiseuraa tarvi kuin ehdottaa niin kyllä löytyy.Miehet ei vaan tajua. Tässä esimerkki. ^
Yhtähyvin voi sanoa naiset eivät tajua.
Ja mitähän ne naiset nyt ei tässä tajua? Ollaan väännetty ja käännetty 6 sivua ja miehet yhä vieläkin tulevat tänne ulisemaan. Naiselle EI OLE ETUOIKEUS että miehet haluaa sitä panna ja että "aina saa". Joko nyt?
Kyllä se miehen näkökulmasta on etuoikeus, että saa seksiä milloin haluaa. Tuo seksin laatu taas ei liity asiaan, sillä se voi yhtähyvin olla parisuhteessakin huonoa.
M43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah kyllä miehet on yksinkertaisia otuksia. Siis se, että saa seksiä on joku ETUOIKEUS??? Mitä hemmettiä. Olla nyt jonkun runkkureikänä, hei tosi kivaa olla etuoikeutettu. Joo ei todellakaan.
Sulla on tosi huonoa seksiä jos olet pelkkä runkkureikä. Mulla yhdenkin yön jutut on molemminpuolista seksiä.
Kuitenkin vaikka olen ihan ok näköinen mies, en ruma jos en komeakaan. Niin mun on vaikeampi iskeä sexseuraa kuin vastaavan tasoisten naisten. Nainen jos haluaa seksiseuraa tarvi kuin ehdottaa niin kyllä löytyy.Miehet ei vaan tajua. Tässä esimerkki. ^
Ja mitähän ne naiset nyt ei tässä tajua? Ollaan väännetty ja käännetty 6 sivua ja miehet yhä vieläkin tulevat tänne ulisemaan. Naiselle EI OLE ETUOIKEUS että miehet haluaa sitä panna ja että "aina saa". Joko nyt?
Kyllä se miehen näkökulmasta on etuoikeus, että saa seksiä milloin haluaa. Tuo seksin laatu taas ei liity asiaan, sillä se voi yhtähyvin olla parisuhteessakin huonoa.
Tuota etuoikeutta ei olisi ellette te miehet sitä seksiä antaisi. Voisitte koska tahansa ottaa tuon "etuoikeuden" pois.
M43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YRITÄTTEKÖ te miehet edes ymmärtää naisen näkökulmaa, vai miksi tämä jankkaaminen sen kuin jatkuu ja jatkuu???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehethän ne tietysti pervoja ovat kun vanhaa mummoa painavat, eikä mummo kun painaa nuoria miehiä.
Jos joku maksaa, hän on pervo.
eli Axl ei ollut pervo kun hän vain kuvasi, maksamatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku maksaa, hän on pervo.eli Axl ei ollut pervo kun hän vain kuvasi, maksamatta?
Axl on ajojahdin uhri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nainen saa tarvitessaan aina seksiä. Mies ei.
No, se on naiselle aika paljon isompi asia kuin miehelle, ja siksi on määrän sijasta satsattava laatuun.
Joten ei, nainen ei saa hyvää ja turvallista seksiä aina halutessaan, mutta joutuu usein hakatuksi ja raiskatuksi ihan toivomattaan.
Vaihdetaanko osia? Tuletko jos tungen sulle harjanvarren rööriisi? Onko ihanaa, just mitä halusit?
Tuon kun lukee. pääsee pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YRITÄTTEKÖ te miehet edes ymmärtää naisen näkökulmaa, vai miksi tämä jankkaaminen sen kuin jatkuu ja jatkuu???
Huomaatko tuon pienen detaljin?
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota etuoikeutta ei olisi ellette te miehet sitä seksiä antaisi. Voisitte koska tahansa ottaa tuon "etuoikeuden" pois.
Luopuisitko etuoikeudesta vapaaehtoisesti?
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten etuoikeus on pitkä ketju monenlaisia pieniä piristyksiä ja mies on siellä ketjun tai köyden alapäässä kiipeämässä vuorta ylöspäin ja nainen vuoren päällä ottamassa piristyksiä vastaan.
Nainen kuuntelee miehen huutoja miehen kiivetessä ylöspäin köyttä pitkin; "hei sulla on kiva marsupaita!" "hei haluatko drinksun?" "hei oletpa kaunis tänään" "hei haluaisitko leffaan; mulla on ilmaisliput?" "hei tänään on ilmainen konsertti", "hei tanssit hienosti", "hei olen menossa jäätelölle tänään kaupungille, ilmoittelehan jos lähdet mukaan" ja niin edespäin.
Etuoikeus on sarja erilaisia validaatioita ja piristystemppuja, joiden keksimisen eteen mies näkee vaivaa erilaisissa paikoissa kuten kadut, baarit, some-tilit, deittisovellukset, koulut, juhlat jne. ja näistä nainen saa uskoa tulevaisuuteen ja voimistunutta naiseuden ja arvokkuuden tunnetta.
Lopulta kun mies on pääsemässä kallion päälle ja on jo uupunut annettuaan paljon omastaan, mies voi rohkaista naistakin sanomaan tai tekemään jotain mukavaa tai hätätapauksessa esittää jonkun suoran ehdotuksen ja jos nainen haluaa jatkaa palveluketjua, mies voi tulla ylös asti, mutta toisaalta nainen voi myös katkaista köyden juuri tässä vaiheessa, kun nainen on saanut tarpeeksi itseluottamuksen kohotusta ja huomiota ja mies putoaa rotkon syvyyksiin ja joutuu aloittamaan palveluketjun uudelleen jonkun toisen naisen kanssa.
Naiset, jotka sanovat ettei naisella ole mitään etuoikeutta jos seksi ei kelpaa, jättävät huomiotta sen, että seksiin tosielämässä johtaa pitkä palveluketju, josta nainen voi ottaa ilmaiseksi haluamansa osaset sitoutumatta seksiin. Homma ei mene todellakaan sillä tavalla, että mies tulee portaissa vastaan miehuus paljaana ja ehdottaa seksiä, jolloin nainen voi vastata joko kyllä tai ei. Palstanaiset sekoittavat tässä raiskauksen yrityksen ym.ahdistelun arkipäivän palveluketjuihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ovat niin helppoja? Sehän on miesten vika.
Kun haluu saada on pakko antaa
ajatelkaa kun tuo ottaa tekarit pois ja imee kuin kalusi olisi viimeinen hapenlähde. Ikenet hierovat vartta....
nam!