Minua kiusattiin koulussa ja haukuttiin hikipingoksi ja hikariksi
En ole koulukiusaaminen antanut estää toimintaani, vaan olen elämässä saanut suoritettu kolme kovien tieteiden yliopistotutkintoa, mukaanlukien tohtorin tutkinnon.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Jippii, ota keksi.
Ja vuosikertamehukatti
Ap, tuollainen itsekeskeinen kehuminen on oksettavaa. 🤢. Toista se on minun ihanan mieheni kohdalla joka on reilu, hellä ja lahjakas DI. 💕
Näinhän se on. Aikuisten maailmassa koulukiusaajista tulee johtajia ja presidenttejä.
Oletko mahdollisesti kouluttautunut noin pitkälle, koska sinua kiusattiin?
Vierailija kirjoitti:
Ap, tuollainen itsekeskeinen kehuminen on oksettavaa. 🤢. Toista se on minun ihanan mieheni kohdalla joka on reilu, hellä ja lahjakas DI. 💕
Joo, mutta AP on diplomi-insinööri JA tekniikan tohtori. Pirun fiksu ihminen, ja se on tosiasia. Olkoonkin, että se kuulostaa ylimieliseltä itsekehulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta AP on diplomi-insinööri JA tekniikan tohtori. Pirun fiksu ihminen, ja se on tosiasia. Olkoonkin, että se kuulostaa ylimieliseltä itsekehulta.
Ap on koulupudokas nettitrolli joka asuu työttömänä kontulassa.
Vierailija kirjoitti:
Jippii, ota keksi.
😂
Vierailija kirjoitti:
Oletko mahdollisesti kouluttautunut noin pitkälle, koska sinua kiusattiin?
No, tuskinpa kuitenkaan. Olen ollut jo lapsesta asti utelias luonnontarkkailija, ja lukenut tietosanakirjoja, luontokirjoja yms. Tiedonjano ollut valtava ja siksi olen kouluttautunut niin pitkälle, tohtorin tutkintoon asti. Luulen, en tiedä, että geenit ohjaavat aika paljon ihmistä elämässä.
Onx kowa sit parempi ku behmee sun miälest?
No nii. Itsetunto on tainnut jäädä kuitenkin pohjamutiin, samoin kuin sosiaaliset taidot, kun tänne pitää tulla rehvastelemaan.
Minua sanottiin ensin terävätissiksi kun oli tervät tissit. Myöhemmin lolloksinkun ne kasvoi isoiksi. Sitten paninkin vaikka kuinka monen kiusaajapojan kanssa ja musta tuli kiusaaja. Tytöt oli kateellisia.
Vierailija kirjoitti:
No nii. Itsetunto on tainnut jäädä kuitenkin pohjamutiin, samoin kuin sosiaaliset taidot, kun tänne pitää tulla rehvastelemaan.
Et siis tunne mitään myötätuntoa koulukiusattua kohtaan?
Kandi, maisteri, tohtori? Normisettiä. Muistat kuitenkin kiusaamisen, joten on se jäljen jättänyt. Ehkä selviytymiskeinosi on kieltäminen.
Mua ei kiusattu, enkä mä kiusannut ketään. Olin koulussa aivan paska, pääsin peruskoulusta läpi tuurilla ja säälistä. Olen varsin menestynyt työelämässä ja sen ulkopuolella ja minua pidetään yleisesti ottaen varsin älykkäänä. Eli?
Jippii, ota keksi.