Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se NAISEN ETUOIKEUS: "Hattie, 82, liittyi Tinderiin ja se oli menoa – saa nyt kasoittain viestejä alle 35-vuotiailta miehiltä"

Vierailija
28.04.2019 |

”Jos kemiat pelaavat, menemme asunnolleni”

https://www.is.fi/viihde/art-2000006087158.html

Naisilla on aina tässä etuoikeus. Kiltit miehet jäävät kokemaan kaljatölkin kylmää suudelmaa vain :( Jännät vie kaiken!

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, s.ek.si.ä saisi kyllä 40+ naiset. Suhteen saanti vaikempaa. 

Joo tässähän se ongelman ydin onkin, nainen saa kyllä seksiä helposti jos vaan kelpuuttaa minkä tahansa juopon, mutta sitten jos haluatkin parisuhteen niin ei todellakaan onnistu. Ja sitähän yleensä naiset haluaa, ei pelkkää panoa.

t. Ei koskaan yhden illan juttuja ja silti yhä sinkku 36v (mikä miehiä vaivaa?)

Vierailija
62/133 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen etuoikeus? Kyllä miehet miehiäkin panee yhtä auliisti, siitä vaan tarjolle.

Varmaan ihan se, että nainen saa viestejä ihan vain olemalla nainen, ihan jopa +80vuotiaana. Priimassaan oleva Chad mieskään ei saa tinderissä "kasoittain viestejä".

Siinä se naisten etuoikeus. Kuka tahansa nainen saa seuraa näin, mutta miehen pitää olla käytännössä supersankari että saa edes viestejä.

Koita nyt tajuta, että naiset eivät koe olevansa etuoikeutettuja saadessaan asialliseen omaan viestiinsä vastineeksi 25 seksinvonkausviestiä höystettynä parilla munakuvalla ja väärän ikäisiltä miehiltä jotka eivät ole lukeneet ilmoitustasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta huomaa hyvin miten vaikeaa naisille on myöntää naisten etuoikeuksia

Mikä siinä on, että ei vaan ymmärrä lukemaansa, vaikka asia väännettäisiin rautalangasta. Naiset keskimäärin eivät halua seksiä joltain random jampalta, vaan parisuhteen (ja seksiä) itseään miellyttävän miehen kanssa. Pelkäksi panoalustaksi kenelle tahansa äijälle kelpaaminen EI OLE etuoikeus. Vai haluaisitko itse, että kyseinen 80-v mummo haluaisi panna sinua? Tai joku viiksekäs 120 kg kaalinhajuinen baabuska? Kokisitko olevasi kovinkin etuoikeutettu?

"Viiksekäs kaalinhajuinen baabuska" .X: Repesin täysin:D

Vierailija
64/133 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta huomaa hyvin miten vaikeaa naisille on myöntää naisten etuoikeuksia

Kerrotko vielä mikä etuoikeus tämä on kun miehille on tarjolla tismalleen samaa?

Seksiä vastakkaiselta sukupuolelta?

Vierailija
65/133 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah kyllä miehet on yksinkertaisia otuksia. Siis se, että saa seksiä on joku ETUOIKEUS??? Mitä hemmettiä. Olla nyt jonkun runkkureikänä, hei tosi kivaa olla etuoikeutettu. Joo ei todellakaan.

Vierailija
66/133 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä mikä etuoikeus tämä on kun miehille on tarjolla tismalleen samaa?

Seksiä vastakkaiselta sukupuolelta?

Loogisempaa olisi verrata naisten suostumista seksiin miesten suostumiseen ja tässä ei mitään sukupuolisyrjintää tapahdu, miehiltä kaikki saa helposti ja naisilta kaikki saa vähän vähemmän helposti. Ei ole mitään etuoikeutta.

Vierailija
67/133 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah kyllä miehet on yksinkertaisia otuksia. Siis se, että saa seksiä on joku ETUOIKEUS??? Mitä hemmettiä. Olla nyt jonkun runkkureikänä, hei tosi kivaa olla etuoikeutettu. Joo ei todellakaan.

Sulla on tosi huonoa seksiä jos olet pelkkä runkkureikä. Mulla yhdenkin yön jutut on molemminpuolista seksiä.

Kuitenkin vaikka olen ihan ok näköinen mies, en ruma jos en komeakaan. Niin mun on vaikeampi iskeä sexseuraa kuin vastaavan tasoisten naisten. Nainen jos haluaa seksiseuraa tarvi kuin ehdottaa niin kyllä löytyy.

Vierailija
68/133 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on tosi huonoa seksiä jos olet pelkkä runkkureikä. Mulla yhdenkin yön jutut on molemminpuolista seksiä.

Kuitenkin vaikka olen ihan ok näköinen mies, en ruma jos en komeakaan. Niin mun on vaikeampi iskeä sexseuraa kuin vastaavan tasoisten naisten. Nainen jos haluaa seksiseuraa tarvi kuin ehdottaa niin kyllä löytyy.

Miehet ei vaan tajua. Tässä esimerkki. ^

Vierailija
69/133 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen on juuri yhtä tyypillinen vanhempi nainen kuin Hugh Hefner on vanhempi mies. Eli ihan tasan tässä menee asiat.

Miehen täytyy vaan olla monimiljonääri päästäkseen samaan. #tasa-arvo

Vierailija
70/133 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antiikkilutka, jota friikit haluavat testata ja mahdollisesti päästä hyötymään rahoista, eli käänteinen sugardaddy-ilmiö.

Vierailija
71/133 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän tuo on, jos naisella on vientiä. Ja jos synkkaa pääsee mies saatille kotiin asti. Mitä pahaa tuossa on? Näyttää useaa jurppivan tämäkin.

Vierailija
72/133 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämäni perustuu parisuhteeseen.

Vierailija
73/133 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen etuoikeus? Kyllä miehet miehiäkin panee yhtä auliisti, siitä vaan tarjolle.

Varmaan ihan se, että nainen saa viestejä ihan vain olemalla nainen, ihan jopa +80vuotiaana. Priimassaan oleva Chad mieskään ei saa tinderissä "kasoittain viestejä".

Siinä se naisten etuoikeus. Kuka tahansa nainen saa seuraa näin, mutta miehen pitää olla käytännössä supersankari että saa edes viestejä.

Eihän se ole mikään etuoikeus. Molemmilla sukupuolilla on yhtälainen oikeus laittaa seuranhakuilmoitus nettiin, mutta vastausten saaminen ei enää ole mikään oikeus, vaan niitä joko saa tai ei saa. Naiset saavat enemmän vastauksia kuin miehet, kyllä, mutta eihän se, että naiset saavat paljon vastauksia ole syy siihen, että miehet eivät saa.

Vierailija
74/133 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uutisoitavaa ja ihmettelemistä siinä on että hyvännäköisistä ihmisistä kiinnostutaan ikään katsomatta? Enemmän ihmettelisin, jos jotakuta Martti Suosalon näköistä 100 kiloista vyötärölihavaa naista piiritettäisiin seuranhakupalstalla.

Hattie on ikäisekseen todella hyvännäköinen, ja moni nuorempikin kalpenee hänen rinnallaan. En näe tähän äimistelyyn mitään aihetta.

Vierailija
75/133 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten etuoikeis xD Voi AP parka. Tämä on miesten etuoikeus hyvännäköinen 35v pääsee laittamaan naista ikä-vuosilta 20-80. Jos sitä kalja suutelee leviää perse, eikä silloin kukaan halua

Vierailija
76/133 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtähyvin voi sanoa naiset eivät tajua.

Vierailija
77/133 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaakohan rusinareikää sanan varsinaisessa merkityksessä?

Vierailija
78/133 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, s.ek.si.ä saisi kyllä 40+ naiset. Suhteen saanti vaikempaa. 

Joo tässähän se ongelman ydin onkin, nainen saa kyllä seksiä helposti jos vaan kelpuuttaa minkä tahansa juopon, mutta sitten jos haluatkin parisuhteen niin ei todellakaan onnistu. Ja sitähän yleensä naiset haluaa, ei pelkkää panoa.

t. Ei koskaan yhden illan juttuja ja silti yhä sinkku 36v (mikä miehiä vaivaa?)

Miehiä vaivaa lähinnä varmaan se, että jos et ole kiinnostunut seksistä viimeistään kolmansilla treffeillä, miksi pitäisi vääntäytyä parisuhteeseen kanssasi? Tyhjän saa pyytämättäkin. Kun olet ilmeisesti päässyt jo 36-vuotiaaksi ilman toteen näytettäviä seksitarpeita, miten sinut saisi haluamaan esimerkiksi viisi kertaa viikossa vaikkapa 39-vuotiaana?

Totuus on, että taidat olla jo umpeen kasvanut.

Vierailija
79/133 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtähyvin voi sanoa naiset eivät tajua.

Ja mitähän ne naiset nyt ei tässä tajua? Ollaan väännetty ja käännetty 6 sivua ja miehet yhä vieläkin tulevat tänne ulisemaan. Naiselle EI OLE ETUOIKEUS että miehet haluaa sitä panna ja että "aina saa". Joko nyt?

Vierailija
80/133 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen on juuri yhtä tyypillinen vanhempi nainen kuin Hugh Hefner on vanhempi mies. Eli ihan tasan tässä menee asiat.

Miehen täytyy vaan olla monimiljonääri päästäkseen samaan. #tasa-arvo

Jestas tätä teidän kyvyttömyyttä ymmärtää lukemaanne.