Se NAISEN ETUOIKEUS: "Hattie, 82, liittyi Tinderiin ja se oli menoa – saa nyt kasoittain viestejä alle 35-vuotiailta miehiltä"
”Jos kemiat pelaavat, menemme asunnolleni”
https://www.is.fi/viihde/art-2000006087158.html
Naisilla on aina tässä etuoikeus. Kiltit miehet jäävät kokemaan kaljatölkin kylmää suudelmaa vain :( Jännät vie kaiken!
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos tuo leidi haluaisi oikean parisuhteen, niin hiljaista olisi.
Kyllä varmasti saisi jonkun ikäisensä, charmantin leskimiehen.
Mutta tietysti valikoima olisi hyvin rajattu.
Ilmeisesti hän kuitenkin haluaa elää noin ja on poikkeuksellisen vahva seksivietti vielä tuonkin ikäisenä.
Ei varmaan moni 82-vuotias yksinkertaisesti ole kiinnostunut ramppaamaan monta kertaa viikossa treffeillä ja sekstaamassa.
Hahhaa! Nyt mammat pistäkää itsenne kuntoon, ettei mummot vie miehiänne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen tuommoinen oli perverssiä, mutta nyt lienee täysin normaalia.
Kyllä ne on pervoja nämä miehet. Kai se on selvää kun on ikänsä pervoiltu, niin pitää hakea aina vaan extremempää.
Taisi tämä nainen olla siinä yhdessä dokkarissa joka on tullut telkkarista?
Naiset aina valittaa, että miehille kelpaa vain nuoret naiset, mutta nyt kun miehille kelpaakin joku kahdeksankymppinen, se onkin perverssiä ja säälittävää? Olisiko vähemmän perverssiä ja säälittävää, jos tämä kahdeksankymppinen olisi rupsahtanut? Ihmettelen kyllä naisten ristiriitaisia puheita.
Naiset on erillisiä yksilöitä joilla on erilaiset mielipiteet kuin jollain toisella naisella. Jännittävää, eikö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen on juuri yhtä tyypillinen vanhempi nainen kuin Hugh Hefner on vanhempi mies. Eli ihan tasan tässä menee asiat.
Hugh ei olisi saanut yhtään naista siinä iässä ilman kartanoaan ja kohtalaista varallisuuttaan. Saa verrata Trumpsteriin
Kyllä Hefner olisi saanut varmasti jonkin verran, sillä aina on nuorempia naisia (ja miehiä) joilla on jonkinlainen fetissi itseään huomattavasti vanhempiin.
Hefnerhän oli kuitenkin ihan komea papparainen, ihan kuten tuo artikkelin mummo on ikäisekseen kaunis - olisivat muuten sopineet Hefnerin kanssa ulkoisesti hyvin yhteen!
Trumpilla taas ulkonäkö sitä tasoa, että aika hiljaista olisi ilman statusta ja varallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan minkä värisiä. En tunne ainuttakaan valkoista joka tuota pan isi
Moi, mä oon Martti!
...nyt tunnet.
Mikä ihmeen etuoikeus? Kyllä miehet miehiäkin panee yhtä auliisti, siitä vaan tarjolle.
Tarvitaan varmaan paljon liukastetta.
Ukko36 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan minkä värisiä. En tunne ainuttakaan valkoista joka tuota pan isi
Moi, mä oon Martti!
...nyt tunnet.
Juu selvä
Vierailija kirjoitti:
Hahhaa! Nyt mammat pistäkää itsenne kuntoon, ettei mummot vie miehiänne!
Itse en ole tippaakaan kiinnostunut mistään treffi- ja irtoseksirallista, ja olen alle kolmekymppinen.
Kiva kuitenkin, että vanhatkin ihmiset voi elää sellaista elämää kuin haluavat, eikä ole sairauksien vankina jossain laitoksessa kuten liian moni vanhus on.
Pääasia, että jokainen voisi elää kuten haluaa ja olla onnellinen.
Itse haluaisin tuon ikäisenä nautiskella kauniista ympäristöstä ja hyvistä keskusteluista, hengata jonkun papparaisen kanssa kenen kanssa olisin ollut 50 vuotta ja seurailla jälkipolvien elämää.
Ja itse en saa parikymppisenä nättinä naisena edes vastausta tekstariinin. Tämä kasikymppinen nainen saa kasoittain viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen etuoikeus? Kyllä miehet miehiäkin panee yhtä auliisti, siitä vaan tarjolle.
Varmaan ihan se, että nainen saa viestejä ihan vain olemalla nainen, ihan jopa +80vuotiaana. Priimassaan oleva Chad mieskään ei saa tinderissä "kasoittain viestejä".
Siinä se naisten etuoikeus. Kuka tahansa nainen saa seuraa näin, mutta miehen pitää olla käytännössä supersankari että saa edes viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Ja itse en saa parikymppisenä nättinä naisena edes vastausta tekstariinin. Tämä kasikymppinen nainen saa kasoittain viestejä.
Älä itke siskokulta, tuo on ihan perusmeininkiä.
Me parikymppiset ollaan vielä tylsiä, ei meille jakseta tekstailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihan se, että nainen saa viestejä ihan vain olemalla nainen, ihan jopa +80vuotiaana. Priimassaan oleva Chad mieskään ei saa tinderissä "kasoittain viestejä".
Siinä se naisten etuoikeus. Kuka tahansa nainen saa seuraa näin, mutta miehen pitää olla käytännössä supersankari että saa edes viestejä.
Pistät homosivuille viestiä niin saat sinäkin, jos luulet, että miehiltä seksinkinuamisviestien saaminen on etuoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tänä vuonna 33v täyttävä, n. 23 painoindeksin mies ja antaisin kyllä vastausten lisäksi paljon muutakin, "eestä ja takkaa", hehheh...mutta ilman seurustelua olen koko elämäni joutunut olemaan. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen on juuri yhtä tyypillinen vanhempi nainen kuin Hugh Hefner on vanhempi mies. Eli ihan tasan tässä menee asiat.
Hugh ei olisi saanut yhtään naista siinä iässä ilman kartanoaan ja kohtalaista varallisuuttaan. Saa verrata Trumpsteriin
Kyllä Hefner olisi saanut varmasti jonkin verran, sillä aina on nuorempia naisia (ja miehiä) joilla on jonkinlainen fetissi itseään huomattavasti vanhempiin.
Hefnerhän oli kuitenkin ihan komea papparainen, ihan kuten tuo artikkelin mummo on ikäisekseen kaunis - olisivat muuten sopineet Hefnerin kanssa ulkoisesti hyvin yhteen!
Trumpilla taas ulkonäkö sitä tasoa, että aika hiljaista olisi ilman statusta ja varallisuutta.
Ollaan nyt rehellisiä. fetissi vanhempiin... joo voi olla. Millä todennäköisyydellä varaton Hugh olisi löytänyt sen naisen jolla on kyseinen fetissi?
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos tuo leidi haluaisi oikean parisuhteen, niin hiljaista olisi.
Miksi hänen pitäisi haluta 82-vuotiaana enää mitään parisuhdetta? JOku alleen laskeva muistisairas ukkeli siihen vierelle?
Miksi ylipäätään naisen pitäisi aina haikailla parisuhteen perään?Itse aion ainakin sitten kun lapset muuttaa pois kotoa, perustaa kommuunin ja hoitaa sillä tavalla seurantarpeeni, ja seksiä, sitähän saa naisena just niin paljon kuin haluaa. En olisi uskonut, mutta tämä palsta sen mulle opetti. Ihan voi itse valita Tinderistä ikää ja näköä, kaikkea löytyy.
Naisten pitäisi vaan myös oppia tämä, hakea voima toisistaan ja käyttää miehiä vain seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tuo nainen ellei suostuisi ällökkien kanssa mihin vaan. Jos tuo nainen haluaisi sitä, mitä nuori nainen voi haluta, eli kunnollisen miehen kanssa vakavan suhteen ennen seksiä, ei hän saisi mitään enempää kuin kukaan muukaan.
No sillähän taisi jo olla se. Mutta ehkäpä se ei nykypäivänä ole kaikille se ainoa oikea tapa elää.
Haha, en kyllä usko.
Joku raja se on miehilläkin. Vanhusfetissi on kyllä olemassa, mutta että niitä ihan tuosta vaan löytyisi, niin... paskapuhetta.
Parhaat naisen mitat:
80-40-80
Toki se ikä - kuume - miljoonat tilillä