Psykoosissa ollut "viihdekäyttäjä" koitti heittää sivullisen junan alle Pasilassa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5d57d817-1cf1-4753-ba7f-c5000ca8130a
Alkaa huumeongelma pahenemaan. Ihmisillä ei ole enää varaa juoda ja sekakäyttö on tullut tilalle.
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi mikään viihdekäyttäjä ollut, vaan narkomaani jolla oli jo isoja rikoksia tehtynä.
Älä leiki vakavilla asioilla.
Naurettavinta mitä olen kuullut. Ai että kun alat käyttämään viihteen vuoksi etkä pahaan oloon ja tyhjyyteen, et voi olla narkomaani? Kunhan tässä viihteen vuoksi kolmatta vuotta vedän joka viikko, vai? Mutkylhei mä voin lopettaa milloin vaan ja käynhän mä töissäkin toisin kuin lähiöluu serit. Vähän parempi narkkiko?
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas leimataan kaikki huumeidenkäyttäjät vaikka todellisuudessa vain pieni osa käyttääytyy näin. Sitäpaitsi kyllä ne alkoholistitkin....
En näe tässä jutussa mitään leimaavaa, vaikka olen itsekin huumeidenkäyttäjä. Ihan asiallisesti kirjoitettu juttu, kyllä sen minusta saa mainita että tekijällä oli huumeita, kyllähän rikoksien yhteydessä mainitaan sekin jos tekijä oli humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jo selvitetty tekijän nimi?
Muhamed?
Pentti-Einari? Göran? Kenneth?
Mikä tää leikki on? Pitää arvata miesten nimiä?
Vierailija kirjoitti:
Poliisi toivoo edelleen, että hengenpelastaja ottaisi yhteyttä poliisiin ja kertoisi, miksi hän meni väliin tilanteeseen.
no miksi... no ettei uhri kuolisi??
Ehkäpä tässä on ajateltu vähän laajempaa vastausta eikä suoranaisesti vain vastausta edellä mainittuun kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi mikään viihdekäyttäjä ollut, vaan narkomaani jolla oli jo isoja rikoksia tehtynä.
Tyyppi itse sanoi olevansa "viihdekäyttäjä".
Jokainen voi sitten itse omalla järjellään miettiä että onko kukaan huumeita käyttävä kyvykäs arvioimaan omaa käyttöänsä.
Olen henk koht sitä mieltä, että "viihdekäyttö" on vain eufemismi narkkarille, joka on koulutettu ja muista kuin alemmista yhteiskuntaluokista ja/tai tyyppi, jolla on sellainen työpaikka/perhe- ja ystäväpiiri jossa sekoilua on peitelty pitkään. Alaluokan narkki kun saa fudut usein paljon nopeammin ja joutuu kadulle helpommin.
Jep, eipä ole mainittavalla tavalla onnistunut suomi päihdekulttuurissaan. Tupakointia ja Keskioluen juomista on rajoitettu, demonisoitu ja hinnoiteltu niin, että huumeiden ja lääkkeiden sekakäyttökin tulee helpommaksi ja halvemmaksi. Näkyy todellakin katukuvassa ja tilastoissa
Vierailija kirjoitti:
Tuo poliisin kommentointi on outoa. Oliko uhri ulkomaalainen?
Mielummin joko tekijä kun murhamaria ruvetaan fiksuksi kehumaan. Tai sitten pelastaja että saadan varmasti sankarin viitta hänen harteilleen kun noin etsitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi: "Hän kertoo itse olevansa viihdekäyttäjä. Hän oli teon aikaan niin sanotusti psykoosissa. Fiksun oloinen kundi, joka ei ikinä selvin päin tekisi tällaista. Kun pää on sekaisin, tyhmyys tiivistyy."
Oloinen ei kerro fiksuudesta mitään. Se oli vaan yhden poliisin mielipide. Kuten tuo loppu sitaattikin.
Kyllähän sitä fiksuimmasta päästä pitää olla jos viimisen vuoden ajalta aiempiakin sotkuja setvittävänä poliisin kanssa...
Nämä saavat niitä paljousalennuksia. Kun on ehkä kymmeniä rikkeitä, päästetään poika takaisin kentälle temmeltämään.
Kun käytännössä poliisikin tietää että lait on mitä on, miten on mahdollista että muutamat käytännön elämästä vieraantuneet tuomarit voi päättää että nuo saa kulkea vapaana?
Syy ei ole edes EU säädöksissä, vaan kansallinen häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se poliisi osasi sanoa, että tekijä oli psykoosissa? Onko se myös lääkärikin?
Kiinnitin huomiota samaan. Ei tosiaan ole poliisin asia, tehtävä eikä edes asiantuntemuksen piirissä psykoosin määrittäminen...
Ei kai poliisi ole noin sinisilmäinen? Fiksun oloinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se poliisi osasi sanoa, että tekijä oli psykoosissa? Onko se myös lääkärikin?
Kiinnitin huomiota samaan. Ei tosiaan ole poliisin asia, tehtävä eikä edes asiantuntemuksen piirissä psykoosin määrittäminen...
Mutta jos tekijä sanoo, että olen muuten fiksu ja se oli psykoosin syytä, niin kai lainvalvojat sen uskoo?
aivan ihmeellistä uutisointia ja outo tuo poliisi! "Tyhmyys tiivistyy päihtyneenä" "fiksun oloinen kundi muuten" ihan kuin tää olisi joku pikku keppostelu, graffitin töhriminen seinään päissään. Hän yritti TAPPAA toisen ihmisen tosissaan. Ja sitten pyydetään ottamaan yhteyttä poliisiin ja kertomaan MIKSI auttaja auttoi? No tietenkin pelastaakseen toisen HENGEN! Wtf?
Henkilö on radikalisoitunut koska huumeidenkäyttö on kriminalisoitu. Huumeet vapaaksi niin rikollisuus ja psykoosit loppuvat.
Samalla logiikalla mentiin Turun ter rori-iskussa. Koska henkilöiden turva paikkaprosessi kestää eivätkä kaikki saa tur vapaikkaa, radikalisoituvat he sen vuoksi ja syyllistyvät pahoinpitelyihin, rai skauksiin jne.
Andymccoys kirjoitti:
ei viddu ei siis naista ei voi pistää poliisiksi
"
rikoskomisario Outi Petersohn-Järvinen kertoi lauantaina Iltalehdelle.
Petersohn-Järvinen sanoo nyt, että tapon yrityksestä epäillyn hallusta löytyi tuolloin myös nyssykkä huumeita.
– Hän kertoo itse olevansa viihdekäyttäjä. Hän oli teon aikaan niin sanotusti psykoosissa. Fiksun oloinen kundi, joka ei ikinä selvin päin tekisi tällaista. Kun pää on sekaisin, tyhmyys tiivistyy. Onneksi ei tapahtunut mitään vakavampaa, hän arvioi."
2) minkälainen poliisi oli se nainen jota nosti suutelusta syytteen Teuvo hakaraista vastaan? - tyuli henkisiä vammoja, viddu nainen on luotu opettjakasi lapsille ja sossumammaksi , ei poliisiksi
eri asia on IDF sotilaat israelissa ne on tosi naisia
3) https://www.youtube.com/watch?v=YoqXLbchg6Y
paras
Omanarvontunto, itsekunnioitus ei katso sukupuolta. Jos täytyy loukata toisen itsemääräämisoikeutta, kyllä se olematon omanarvontunto on sillä tekijällä.
Vika on siinä että demokratia hyväksyy rikoksista syytetyt tasa-arvoisina, vaikka ei pitäisi.
Mikä ihme jankutus täällä meneillä. Ainepsykoosi kestää mitä aine vaikuttaa. Ei se äly lähde kovin nopeasti käytössä muuttumaan. Ei kai poliisin mitään syytä valehdella? Miten ihmeessä tämäkin jollekin joku muhamed kysymys?!??
Vierailija kirjoitti:
Kannabis laillistettava 👍
Olen nyt 11 vuoden ajan pössytellyt ja ketään en ole sen johdosta vahingoittanut. Kännipäissään on kyllä sitten tullut otettua matsia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi itse sanoi olevansa "viihdekäyttäjä".
Jokainen voi sitten itse omalla järjellään miettiä että onko kukaan huumeita käyttävä kyvykäs arvioimaan omaa käyttöänsä.
Olen henk koht sitä mieltä, että "viihdekäyttö" on vain eufemismi narkkarille, joka on koulutettu ja muista kuin alemmista yhteiskuntaluokista ja/tai tyyppi, jolla on sellainen työpaikka/perhe- ja ystäväpiiri jossa sekoilua on peitelty pitkään. Alaluokan narkki kun saa fudut usein paljon nopeammin ja joutuu kadulle helpommin.
Kyllähän viihdekäyttäjiä eli satunnaiskäyttäjiä on oikeasti olemassa, niitä on enemmän kuin niitä jotka on koukussa. Riippuu kyllä tietysti että miten määrittelee narkkarin, mutta ainakin itse pitäisin esim. kerran kuussa tai harvemmin amfetamiinia vetävää ihmistä viihdekäyttäjänä enkä narkkina. Sitä en kyllä välttämättä usko että tämä tekijä olisi ollut viihdekäyttäjä, mutta kuka nyt sanoisikaan poliisille että "joo oon nisti, oon koko viime viikon vetänyt piriä nukkumatta":
Ettei nyt tämä "fiksu" "viihdekäyttäjä" olisi joku julkkis tai julkkiksen lapsi?
Niin teki. ”Fiksun oloinen kaveri”, jolla on kuitenkin useita henkeen ja terveyteen kohdistuvia rikosepäilyjä takanaan pelkästään tämän vuoden ajalta.