Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykoosissa ollut "viihdekäyttäjä" koitti heittää sivullisen junan alle Pasilassa.

Vierailija
21.04.2019 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5d57d817-1cf1-4753-ba7f-c5000ca8130a

Alkaa huumeongelma pahenemaan. Ihmisillä ei ole enää varaa juoda ja sekakäyttö on tullut tilalle.

Kommentit (186)

Vierailija
81/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea ajatella, että fiksu tavallinen mies voi tehdä tuollaista.

Tällaista fiksuuden määritelmää, että siihen kuuluu toisten junan alle työntäminen, en olekaan ennen kuullut viranomaiselta. Mutta onhan se kaunista olla suvaitseva. :-) Puuttuisi vielä että auttaja saa jonkin rikossyytteen (varmasti löytyy jokin hyvä, jos vaikka takista on irronnut nappi, niin miten olisi vahingonteko? Tai jos on tullut mustelma, niin pahoinpitely?). :-)

Naisena voisin hyökkääjän ollessa isompi vain potkaista munille, mutta mitä joutuisi tuon maailman keskipisteen vahingoittamisesta maksamaan?

Vierailija
82/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos auttaja on paperi ton?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi: "On erittäin eriskummallista, että Helsingissä joku puuttuu tällaisiin asioihin. Normaalisti vain otetaan kännykkä esiin ja ruvetaan kuvaamaan, näin rumasti sanottuna. Se oli sivulliselta hieno ele, hän pelasti toisen hengen."

Onko tilanne tosiaankin jo näin paha?

Onko tämmöisiä tilanteita ollut? Jos en nyt auta, niin katon, kun joku kuolee ja elä sen asian kanssa sitten loppuelämäs.

Täällä on nykyisin parempi kun ei näe eikä kuule yhtään mitään mitä ympärillä tapahtuu. Valitettavasti.

vantaalainen

mitä siellä tapahtuu ja missä siellä?

Vierailija
84/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Outi-poliisi vähän väsynyt?

Vierailija
85/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti toiminut sivullinen, rohkea kaveri ja pokkaa oli. Näitä tyyppejä on ehkä yksi kymmenestä. Uhrilla oli sekä äärimmäisen huonoa että hyvää onnea mukana. Huonoa onnea tietysti siksi, että tuollainen "viihdekäyttäjä"-paska sattui tulemaan päälle ja hyvää siksi, että sattui kerrankin toiminnan tyyppi auttamaan, niin ei henki mennyt.

Vierailija
86/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaista fiksuuden määritelmää, että siihen kuuluu toisten junan alle työntäminen, en olekaan ennen kuullut viranomaiselta. Mutta onhan se kaunista olla suvaitseva. :-) Puuttuisi vielä että auttaja saa jonkin rikossyytteen (varmasti löytyy jokin hyvä, jos vaikka takista on irronnut nappi, niin miten olisi vahingonteko? Tai jos on tullut mustelma, niin pahoinpitely?). :-)

Naisena voisin hyökkääjän ollessa isompi vain potkaista munille, mutta mitä joutuisi tuon maailman keskipisteen vahingoittamisesta maksamaan?

Munille potku toimii elokuvissa, ei oikeassa elämässä. Ei kannata fantasioida tai jossitella, jos ei ole kokemusta vaarallisesta ja väkivaltaisesta tilanteesta. Suurin osa jengistä jäätyy noissa tilanteissa, se on fakta. Onneksi nyt tuo sivullinen oli kovapsyykeinen ja pelasti uhrin.

Vierailija
87/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabis laillistettava 👍

Olen nyt 11 vuoden ajan pössytellyt ja ketään en ole sen johdosta vahingoittanut. Kännipäissään on kyllä sitten tullut otettua matsia..

Mä olen pajautellut satunnaisesti 29 vuotta. Koskaan ei kukaan tietämäni ihminen ole kannabiksen vaikutuksen alaisena tapellut. Humalassa sitten eri asia. Jopa kaltaiseni periaatteessa rauhan mies on menettänyt holtin ja lyönyt. Siinä kyllä toinen aloitti mutta kuitenkin minä löin ja maksoin ne korvaukset mitä oikeus määräsi.

Pössyttely on vienyt sulta jo muistinkin, siitä se johtuu :D

Voi kun veisikin muistia tai edes osan muistoista. Ei tosiaan ole hauskaa muistaa piinallisen tarkasti kaikkea shaibaa jopa lastentarhasta asti. Mä olen kohta 50 ja pää on turhan täynnä kaikenmailman asioita ja tapahtumia. Otetaan vaikka berliinin muurin murtuminen. Asia jonka ainakin monen luulisi muistavan.

No mä muistan senkin ketkä oli paikalla kun näin siitä ensimmäisen uutisen. Voidaan mennä vielä vanhempaan kun olin vielä lapsi. Muistan kun uutisissa kerrottiin kekkosen jättävän pressan hommat terveyden takia. Hah ja v..tu pah kun menisikin muisti. Sä joudut googlaan nuo jutut mitä mä muistan noin vain.

Vierailija
88/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munille potku toimii elokuvissa, ei oikeassa elämässä. Ei kannata fantasioida tai jossitella, jos ei ole kokemusta vaarallisesta ja väkivaltaisesta tilanteesta. Suurin osa jengistä jäätyy noissa tilanteissa, se on fakta. Onneksi nyt tuo sivullinen oli kovapsyykeinen ja pelasti uhrin.

Entä jos on jo lapsena kaltoinkohdeltu niin ettei pienistä hätkähdä, ja myös treenannut ip-lajeja? Ja psyykannut ettei jäädy? Mitä nainen voi tehdä, kun kuulemma turvasuihkekaan ei auta?

Miten voisi antaa itselle anteeksi, jos ei tapellut täysillä?

Vierailija
89/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on kaupungit ihan täynnä hörhöjä varsinkin nyt kesän tullen joten muutin Tohmajärvelle. Täällä kovin päihteiden käyttäjä on kylän ukko, joka hakee lavan olutta lauantaisin.

Sehän vasta hullu paikka onkin. Paremmassa turvassa olen Helsingissä.

Vierailija
90/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan ihan vallan mahdotonta varustaa juna- ja metroasemat raiteiden kohdilla liiketunnistimin, jolloin antaa hälytyksen junaan että raiteilla on este, ja juna alkaa heti hidastaa vauhtia. Jottei kukaan tulis ainakaan asemilla yliajetuiksi.

100 vuotta pärjättiin ilman tuollaisia. 

On kyllä helkkarin surullista millaiseen tilaan tämä maa on ajettu. Eniten raivostuttaa, että se on ollut vapaaehtoista eliitin taholta. Olisimme vallan hyvin voineet jatkaa niin kuin ennenkin. Joku halusi laittaa suomen kuitenkin tällaisille raiteille (no pun intended)

Vierailija
91/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silvia Modig ym ovat Helsingin kaupunginvaltuustossa vaatuneet, että nämä murhamiehet pitää asuttaa kaupungin keskustaan ”asunto ensin” -politiikallaan.

Vierailija
92/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi: "On erittäin eriskummallista, että Helsingissä joku puuttuu tällaisiin asioihin. Normaalisti vain otetaan kännykkä esiin ja ruvetaan kuvaamaan, näin rumasti sanottuna. Se oli sivulliselta hieno ele, hän pelasti toisen hengen."

Miksei olisi, kun auttamalla voit liian suurella todennäköisyydellä a) joutua korvausvastuuseen b) joutua syytetyksi pedófiliasta c) saat turpaasi tai joudut ryöstetyksi.

Minä en tuollaisista pointeista huolestu, olen sen verran kovaksi keitetty hopeakettu. Pelkurien puheita sellaiset tekosyyt.

Vierailija
93/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt 11 vuoden ajan pössytellyt ja ketään en ole sen johdosta vahingoittanut. Kännipäissään on kyllä sitten tullut otettua matsia..

Mä olen pajautellut satunnaisesti 29 vuotta. Koskaan ei kukaan tietämäni ihminen ole kannabiksen vaikutuksen alaisena tapellut. Humalassa sitten eri asia. Jopa kaltaiseni periaatteessa rauhan mies on menettänyt holtin ja lyönyt. Siinä kyllä toinen aloitti mutta kuitenkin minä löin ja maksoin ne korvaukset mitä oikeus määräsi.

Voi kun veisikin muistia tai edes osan muistoista. Ei tosiaan ole hauskaa muistaa piinallisen tarkasti kaikkea shaibaa jopa lastentarhasta asti. Mä olen kohta 50 ja pää on turhan täynnä kaikenmailman asioita ja tapahtumia. Otetaan vaikka berliinin muurin murtuminen. Asia jonka ainakin monen luulisi muistavan.

No mä muistan senkin ketkä oli paikalla kun näin siitä ensimmäisen uutisen. Voidaan mennä vielä vanhempaan kun olin vielä lapsi. Muistan kun uutisissa kerrottiin kekkosen jättävän pressan hommat terveyden takia. Hah ja v..tu pah kun menisikin muisti. Sä joudut googlaan nuo jutut mitä mä muistan noin vain.

Kulta, on sanomattakin selvää että teitä narkkeja fiksumpia ei olekaan. :-)

Vierailija
94/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pelottaa huumeidenkäyttäjissä tuo arvaamattomuus. Kännisistä ihmisestä sentään näkee että on humalassa ja heitä on helppo väistää, mut nää narkkarit hyökkää ihan kenenkä vaan kimppuun ilman syytä.

Ei oo pitkä aika siitäkään jokun joku nisti löi ohimenevää nuorta tyttöä metalliputkella päähän, aiheuttaen pahat vammat. Ilman mitään syytä.

Tai se et nää menee huumeveloissaan ryöstämään vanhuksia

Vierailija
95/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä viihdekäyttäjiä on Tampereellakin nykyään vähän joka nurkalla, hyvä kun uskaltaa enää kaduilla kävellä.

Vierailija
96/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on vuosittain noin 4 tuhatta alkoholipsykoosia. Niistä aika monessa on mukana väkivaltaa. Vissiin ne on niitä parempia psykooseja kun alkoholi on laillista huumetta?

Jep, ja tämän takia olisi hienoa että neljäntuhannen alkoholipsykoosin lisäksi saataisiin 4 000 huumepsykoosia lisäksi! Eiku vai miten se oli?

Vierailija
97/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi, kun auttamalla voit liian suurella todennäköisyydellä a) joutua korvausvastuuseen b) joutua syytetyksi pedófiliasta c) saat turpaasi tai joudut ryöstetyksi.

Jos aikuinen ei auta hädässä olevaa lasta, koska pelkää p-syytettä, niin silloin on kyllä päässä pahasti vikaa ja luultavasti myös oikeasti p-fiili.

Vierailija
98/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no senhän arvasi, kun helsingistähän tässä kyse taas oli :D

Vierailija
99/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulta, on sanomattakin selvää että teitä narkkeja fiksumpia ei olekaan. :-)

Kuules kultsi kannabis ei ole narkoottinen aine. Fiksu ihminen tietäisi tuon kertomattakin.  Enkä niin kauheesti koukussa kun taukoa taas jo pitkästi toista kuukautta ja tauko jatkuu.

Vierailija
100/186 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivullisena tunkisin sen kännykän suoraan kuvaajan nieluun.

Hyvä että joku puuttui, mutta jos joku muu myös kuvaa, hyvä sekin. Helpottaa rikollisten saamista kiinni ja vastuuseen kun on selvää näyttöä. Video tietty sitten poliisille eikä someen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä