Olin mieheni kavereiden kanssa mökillä..seurueen naiset käyttäytyivät huonosti..
Lähdettiin mieheni ja hänen kavereidensa kanssa mökille . Mieheni on minua 10 vuotta nuorempi . Itse olen 37
Meillä oli oikein kiva ilta. Pelailtiin, juotiin, saunottiin ja syötiin hyvin. Jossain vaiheessa iltaa, kun olimme juoneet enemmän, niin miehen yksi naispuolisista ystävistä sanoi ” Meinaaksä jäädä tänne pidemmäksikin aikaa” sanoin , että ajattelin, että olen porukassa mukana, niin kauan, kun viipyvät mökillä. Loppuillasta menin käymään vessassa sisällä ja kuulin, kun tuo nainen ja joku mieheni kaverin naisystävä keskustelivat ja kuulin, kun he tokaisivat ” lähtis jo ja täältä” en siis kuullut tarkalleen muuta kuin tuon. ( He siis eivät tienneet, että kuulin ja että olin vessassa) kun alkoi tulla myöhä , niin mieheni tuli sanomaan mulle, että jos menisin taksilla kotiin, koska mökissä tulee olemaan liian ahdasta ( mikä oli totta) mökki ei ollut iso. Loukkaannuin ja sanoin, että haluan olla mökillä, mutta mieheni ärähti ja sanoi, että tilaa ei ole ja että kaveri on sanonut myös niin ( miehen kaverin mökki kyseessä) tilasin taksin ja lähdin mökiltä itku kurkussa. Mietin samalla noiden naisten keskustelua ja että mikä oli oikein homman nimi loppupeleissä. Mieleeni tuli pettäminen, mutta en tahtoisi uskoa tätä miehestäni. Onko kellään ajatuksia, miksi näin kävi? Mitään riitaa ei ollut ja ystävällinen olin kaikille en myöskään juonut liikaa.
Kommentit (140)
Mitäs otit itseäsi noin paljon nuoremman miehen!
Me yli 40-vee miehet räkätetään sun jutuille!
m44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olit mökillä ja soitit taksin ja sitten se taksi tuli sinne ja lähdit kotiin?
Voi kuule, asun maalla eikä täällä enää saa taksia yöllä kukaan muu kuin ravintolasta lähtevä, jolla on matkaa max 10 km. Miten ihmeessä joku saa taksin mökille?
Mä olen tullut ihan metsästä (alueella myös paljon mökkejä) kotiin taksilla juhannusyönä/aamuna ex tempore, kun tuli riitaa juntin seuran kanssa. 😁 Onnistuu siis pk-seudulla hyvin.
Bernerin taksiuudistuksen jälkeen ei ole ollut vielä yhtäkään juhannusta. Saihan niitä sitä ennen missä tahansa.
Miksi otsikossa lukee että naiset käyttäytyivät huonosti, vaikka eivät käyttäytyneet huonosti? Ex mieshän tuossa käyttäytyi huonosti tai ainakin oudosti.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se ukko. Yksinkertaista. Vai eikö ap uskalla jäädä sinkuksi, kuten 99 % naisista?
99% naisista sinkkuja? Onko viime yönä tapahtunut jotain, mitä en tiedä?
Olet 37 v ja hengailet itseäsi kymmenen vuotta nuorempien kanssa ja siedät vielä mieheltäsi tuollaista käytöstä? Nyt alat kunnioittaa itseäsi, eroat tuosta miehestä ja palaat ikäistesi aikuisten seuraan! Mökkiryyppäjäiset, joista yksi lähetetään taksilla kotiin kuulostaa todella keskenkasvuiselta. Minä ainakin olisin loukkaantunut miehelleni tuollaisesta käytöksestä niin perin pohjin, että suhde olisi todellakin ollut siinä.
Selvä tapaus antautui nuoremmille naisille siitokseen. Jätä se sika. 🐽
Tule minulle vaimoksi olen kiltti 39vuotias komee mies..
Vierailija kirjoitti:
No aika törkeä mies sulla, jos käskee yksin kotiin eikä lähde mukaasi.
Pitäähän parisuhteessa olla omaakin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Selvä tapaus antautui nuoremmille naisille siitokseen. Jätä se sika. 🐽
Tilanne meni kyllä niin, että ne naiset minun illan pilasivat asioilla, mitkä eivät pidä paikkaansa, sitten vielä toinen yrittää iskeä miestäni, niin, että hänet häädetään mökiltä. Kumpikohan tässä nyt väärin teki?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä parisuhde tuo on, että lähetetään puoliso kotiin taksilla?Ei tulisi kuulonkaan meillä.
Sama täällä. Meillä vaimolla on matkakortti liikkumista varten. Tosin juuri mietin, antaisinko nyt kesän kynnyksellä potkulaudan, että jenkkakahvat palaisivat tehokkaammin kuin bussin kyydissä istuessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi otsikossa lukee että naiset käyttäytyivät huonosti, vaikka eivät käyttäytyneet huonosti? Ex mieshän tuossa käyttäytyi huonosti tai ainakin oudosti.
Ai se on sinun mielestä hyvää käytöstä, että toisen aviopuolisolle mennään sanomaan, että en halua olla hänen kanssaan ja että etsin uutta miestä ja sitten yritetään iskeä toisen mies, niin että kaikilla menee hermot ja nainen häädetään mökiltä? Mies teki väärin, mutta ihan oikeastiko sinä olet sitä mieltä, että mieheni syytä on koko juttu?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä parisuhde tuo on, että lähetetään puoliso kotiin taksilla?Ei tulisi kuulonkaan meillä.
Sama täällä. Meillä vaimolla on matkakortti liikkumista varten. Tosin juuri mietin, antaisinko nyt kesän kynnyksellä potkulaudan, että jenkkakahvat palaisivat tehokkaammin kuin bussin kyydissä istuessa.
Siis kyseessä 26-vuotias, eli potkulautailun pitäisi kyllä vielä sujua. Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se on sinun mielestä hyvää käytöstä, että toisen aviopuolisolle mennään sanomaan, että en halua olla hänen kanssaan ja että etsin uutta miestä ja sitten yritetään iskeä toisen mies, niin että kaikilla menee hermot ja nainen häädetään mökiltä? Mies teki väärin, mutta ihan oikeastiko sinä olet sitä mieltä, että mieheni syytä on koko juttu?
Ap
Eihän tuossa ole mitään, joka olisi kenenkään syytä. Tällä iäkkäämmällä naisella oli varmaan lämmin koti, jonne mennä? Silti esitetään jotenkin kauheana ihmisoikeusrikoksena se, että mies vietti ystäviensä kanssa vähän aikaa ilman hänen läsnäoloaan.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä provo. 0/5.
Tämä. Herätkää jo.
Ihmettelen miten alle neljäkymppiset naiset ovat näin pihalla ihmissuhdepeleistä. Tai ainakin sinkut. Johtuuko se pitkästä parisuhteesta, jossa saman ikäluokan miehet ovat sulkeneet kotiovet pysyvästi ettei olla kartalla yhtään todellisuudesta vai mistä tuo johtuu, koska tunnen monia ap:n kaltaisia naiveja naisia, jotka eivät suutu mistään, loukkaannu mistään tai itsekunnioitus on jäänyt jonnekin matkanvarrelle. Ihan yksi tai kaksi kertaa olen kuunnellut ihmissuhdeongelmia naisilta, joiden luulisi iän ja kokemuksen myötä tajuavan alkeellisetkin merkit. Yksikin 42-vuotias suri jotain viikonloppuromanssia kuin ihastunut pikkutyttö ja lopulta valkeni, että sekin suhde oli ollut juttelua ja kädestä kiinnipitoa eli koko mies ei edes tiennyt koko tilanteesta. Vai onko tuo aivoissa joku takajumi mikä iskee päälle kun 35 kilahtaa mittariin?
Ne halua susta eroon että voivat alkaa vetää huumeita tms....Eivät sun edessä viittineet ettet ala kauhistellaan. Tuskin pettämisestä kyse.
Mun mies olis itse loukkaantunut tuollaisesta käytöksestä niin paljon ettei lähtisi enää kuuna päivänä tuollaisen seurueen kanssa mökille.
Ryyppyjengeissä kaikki käyttäytyvät huonosti. Oikeinko tosissaan tuo miehesi viihtyy roskasakissa?
Jätä se ukko. Yksinkertaista. Vai eikö ap uskalla jäädä sinkuksi, kuten 99 % naisista?