Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin mieheni kavereiden kanssa mökillä..seurueen naiset käyttäytyivät huonosti..

Vierailija
20.04.2019 |

Lähdettiin mieheni ja hänen kavereidensa kanssa mökille . Mieheni on minua 10 vuotta nuorempi . Itse olen 37
Meillä oli oikein kiva ilta. Pelailtiin, juotiin, saunottiin ja syötiin hyvin. Jossain vaiheessa iltaa, kun olimme juoneet enemmän, niin miehen yksi naispuolisista ystävistä sanoi ” Meinaaksä jäädä tänne pidemmäksikin aikaa” sanoin , että ajattelin, että olen porukassa mukana, niin kauan, kun viipyvät mökillä. Loppuillasta menin käymään vessassa sisällä ja kuulin, kun tuo nainen ja joku mieheni kaverin naisystävä keskustelivat ja kuulin, kun he tokaisivat ” lähtis jo ja täältä” en siis kuullut tarkalleen muuta kuin tuon. ( He siis eivät tienneet, että kuulin ja että olin vessassa) kun alkoi tulla myöhä , niin mieheni tuli sanomaan mulle, että jos menisin taksilla kotiin, koska mökissä tulee olemaan liian ahdasta ( mikä oli totta) mökki ei ollut iso. Loukkaannuin ja sanoin, että haluan olla mökillä, mutta mieheni ärähti ja sanoi, että tilaa ei ole ja että kaveri on sanonut myös niin ( miehen kaverin mökki kyseessä) tilasin taksin ja lähdin mökiltä itku kurkussa. Mietin samalla noiden naisten keskustelua ja että mikä oli oikein homman nimi loppupeleissä. Mieleeni tuli pettäminen, mutta en tahtoisi uskoa tätä miehestäni. Onko kellään ajatuksia, miksi näin kävi? Mitään riitaa ei ollut ja ystävällinen olin kaikille en myöskään juonut liikaa.

Kommentit (140)

Vierailija
1/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkin mietin, että miksi mies halusi minut mökille. Oliko se vain esittämistä.

Ap

Vierailija
2/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole provo niin jätäpä tuo poikaystäväsi. ei vaikuta hääppöiseltä seuralta vaan idiootilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä heistä. Tule minun luokseni. Kahvitellaan ja lemmiskellään.

t. mukava nallekarhu 44 v.

Vierailija
4/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika törkeä mies sulla, jos käskee yksin kotiin eikä lähde mukaasi.

Vierailija
5/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan keskittyä ensisijaisesti miehen käytökseen. Ärähteli ja hääti sinut pois mökiltä, mutta jäi sinne itse? Ei kuulosta kovin kunnioittavalta ja rakastavalta käytökseltä.

Vierailija
6/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, mökin omistajat tietty voivat valita vieraat mutta melkoisen tökeröä käytöstä sanoa se selän takana ja illalla. Eikä ollut oikein fixua mieheltäsikään, hänen olisi kannattanut lähteä mukaasi. Huonoa käytöstä, toden totta. Itse en kyllä tuon porukan kanssa enää iltaa istuisi.

Vierailija
7/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä parisuhde tuo on, että lähetetään puoliso kotiin taksilla?Ei tulisi kuulonkaan meillä.

Vierailija
8/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitähän luulet? Tottakai miehesi pani sitä nuorempaa muijaa, miksi muuten olisi lähettänyt sinut pois ja itse jäänyt?

Vierailija
9/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se ”mies” jäi sinne? Molemmat lähtee, tai ei kumpikaan. Näin minusta se menee parisuhteessa, kun yhdessä on lähdettykin, eikä muuta ole ennalta sovittu.

Vierailija
10/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hengailet tuollaisen kakaran kanssa muutenkaan?

Vierailija
11/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kyselijä saa vakituiseen ukoltasi munaa.

Vierailija
12/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet 37? Onko sinulla jokin kehitysvamma? Suojellaksesi itseäsi sinun on syytä etsiä ystävällisempi poikakaveri. Tämä mies ei ole hyvä.

Vierailija
13/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta nyt vaan pyöräytät sille miehelle lapsen, niin sitten se mies on vaan sinun kainalossa. Se muuttuu ja haluaa vain yksin omaa sinua seuraavat 60 vuotta.

Vierailija
14/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kyselijä saa vakituiseen ukoltasi munaa.

Tämä on taivahan tosi. Myös se kaveripariskunta tietää tästä, kun kyselijä oli sen toisen muijan kanssa yhdessä jutellut, että lähtis jo. AP on varmaan porukassa yleinen vitsi. En ihmettelisi, jos panisivat kimpassakin AP:n mies, tämä kyselijämuija ja se kaveripariskunta.

Vierailija
15/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin seurueen naiset käyttäytyivät huonosti? Mistä tiedät että he edes puhuivat sinusta jos et kuullut muuta kuin "lähtisi jo pois"? Ja vaikka olisivatkin käyttäytyneet huonosti, niin miksi sinua kiinnostaa lähes tuntemattomien (näin oletan?) ihmisten huonostikäyttäytymiset enemmän kuin se että oma miehesi käyttäytyy huonosti ja ajaa sinut yksin yön selkään? 

Vierailija
16/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset käyttäytyivät huonosti? Entäs sun ukkos?

Vierailija
17/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin seurueen naiset käyttäytyivät huonosti? Mistä tiedät että he edes puhuivat sinusta jos et kuullut muuta kuin "lähtisi jo pois"? Ja vaikka olisivatkin käyttäytyneet huonosti, niin miksi sinua kiinnostaa lähes tuntemattomien (näin oletan?) ihmisten huonostikäyttäytymiset enemmän kuin se että oma miehesi käyttäytyy huonosti ja ajaa sinut yksin yön selkään? 

Minä sanoinkin, että en tiedä, mistä he puhuivat, mutta oletan , että koski minua, kun toinen heistä oli alkuillasta niin kiinnostunut mökille jäämisestäni. Tottakai mieheni käyttäytyi huonosti, mutta olen varma siitä, että noilla naisillakin on jotain tekemistä lähtöni kanssa. Ovatko kenties sanoneet miehelleni, että käskisi minut lähtemään mökiltä. Mies toki sen viimeisen sanan sanoi, mutta jos tuo kuvio noin menisi, niin ei nuo naisetkaan ole oikein tehneet.

Ap

Vierailija
18/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko tämä mökiltälähtö eilen? Oletko ollut yhteydessä mieheesi?

Mitä aiot seuraavaksi tehdä?

Oliko nuo ”kaverit ” sulle tuttuja ennestään?

Ei kovin hyvältä kuulosta. Olisi varmaan suhde ohi vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
19/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös sitä, että mieheni käyttäytyi ihan normaalisti ja kohteliaasti minua kohtaan ennen noiden naisten keskustelua. Mieheni ei ole koskaan häätänyt minua pois mistään. En tietenkään sano, että asia olisi naisten vika, mutta jotenkin outoa, että kysellään milloin lähden ja yhtäkkiä supatellaan lähtis jo. Jos mieheni olisi halunnut minut mökiltä pois omasta aloitteesta , niin hän olisi voinut sanoa sen minulle aikaisemminkin, ennen edes tuota keskustelua luulen.

Ap

Vierailija
20/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi? Tarkoitat kai exäsi.