Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin mieheni kavereiden kanssa mökillä..seurueen naiset käyttäytyivät huonosti..

Vierailija
20.04.2019 |

Lähdettiin mieheni ja hänen kavereidensa kanssa mökille . Mieheni on minua 10 vuotta nuorempi . Itse olen 37
Meillä oli oikein kiva ilta. Pelailtiin, juotiin, saunottiin ja syötiin hyvin. Jossain vaiheessa iltaa, kun olimme juoneet enemmän, niin miehen yksi naispuolisista ystävistä sanoi ” Meinaaksä jäädä tänne pidemmäksikin aikaa” sanoin , että ajattelin, että olen porukassa mukana, niin kauan, kun viipyvät mökillä. Loppuillasta menin käymään vessassa sisällä ja kuulin, kun tuo nainen ja joku mieheni kaverin naisystävä keskustelivat ja kuulin, kun he tokaisivat ” lähtis jo ja täältä” en siis kuullut tarkalleen muuta kuin tuon. ( He siis eivät tienneet, että kuulin ja että olin vessassa) kun alkoi tulla myöhä , niin mieheni tuli sanomaan mulle, että jos menisin taksilla kotiin, koska mökissä tulee olemaan liian ahdasta ( mikä oli totta) mökki ei ollut iso. Loukkaannuin ja sanoin, että haluan olla mökillä, mutta mieheni ärähti ja sanoi, että tilaa ei ole ja että kaveri on sanonut myös niin ( miehen kaverin mökki kyseessä) tilasin taksin ja lähdin mökiltä itku kurkussa. Mietin samalla noiden naisten keskustelua ja että mikä oli oikein homman nimi loppupeleissä. Mieleeni tuli pettäminen, mutta en tahtoisi uskoa tätä miehestäni. Onko kellään ajatuksia, miksi näin kävi? Mitään riitaa ei ollut ja ystävällinen olin kaikille en myöskään juonut liikaa.

Kommentit (140)

Vierailija
41/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat suunnitelleet jotain ilman sinua. Todennäköisesti pettää. Harkitsisin itse eroa jo aika vahvasti mutta tee mikä tuntuu oikealta. Vähän ehkä kannattaa nyt tutkia että mikä on asian ydin.

Vierailija
42/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy kun annetaan miehen kavereista myös nkälaisussa saleissa tahansa. Tiukalla koulutuksella seurustelun alusta alkaen karsitaan miehen kaveripiiristä häiriötä tuottava joutoväki pois. Omalle miehelle jäi kaksi kaveria ja nekin toisella puolella Suomea.

Tuon miehen käytöksen jälkeen on suhde finaalissa. Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olit mökillä ja soitit taksin ja sitten se taksi tuli sinne ja lähdit kotiin?

Voi kuule, asun maalla eikä täällä enää saa taksia yöllä kukaan muu kuin ravintolasta lähtevä, jolla on matkaa max 10 km. Miten ihmeessä joku saa taksin mökille?

Vierailija
44/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä heistä. Tule minun luokseni. Kahvitellaan ja lemmiskellään.

t. mukava nallekarhu 44 v.

Suomeksi sanottuna "säälittävä läskimöhkäle".

Vierailija
45/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä sinun että miehesi jutut ja käyttäytyminen kuuluvat parikymppisten seurusteluun, ei tuon ikäisille. Noloa, typerää ja lapsellista.

Vierailija
46/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on päivänselvä. Kaikki muut luulivat, että tää kundi tuli äitinsä kanssa juhliin. Varmaan oli joku v itun jakkupuku päällä ja koko ajan vahtas "poikansa" tekemisiä. 

Vierailija
47/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurja stoori. Mutta jos miehesi puhuu sinulle tuolla tavalla ja ärähtää, että sinun paikkasi ei ole siellä missä hänenkin, jätä mies. Olen pahoillani, mutta tuo ei ole hyvä, ei ollenkaan.

Vierailija
48/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän on päivänselvä. Kaikki muut luulivat, että tää kundi tuli äitinsä kanssa juhliin. Varmaan oli joku v itun jakkupuku päällä ja koko ajan vahtas "poikansa" tekemisiä. 

Säälittävää, kun vaihdevuosi-ikäiset menevät teinien juhliin.

Vierailija
49/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä nuori pimspa saa kyytiä nyt.

Vierailija
50/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, mies heittää muijansa bileistä, niin ne onkin ne NAISET, jotka on käyttäytyneet huonosti :)

Nyt tuli selville. Naiset olivat sanoneet miehelleni, että olen muka sanonut, etten viihdy mieheni seurassa ja että haluaisin etsiä uuden miehen. Mies oli näköjään keksinyt jonkin hätävalheen, että sain häädettyä minut, koska ei ollut pystynyt sanomaan tuota kaikkien kuullen. Niin että sanokaas vain , että naiset eivät tehneet mitään väärää! Naiset itse myönsivät, mutta eivät kuulema aio pyytää anteeksi.

Ap

Ja tämä upposi heti mieheesi niin että hääti sinut??

Vierailija
51/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on nyt vain tarinan toinen puoli. Kutsuiko mökin omistaja sinut paikalle, vai vain miehesi ja hän ikäänkuin pakosta kutsui sinut mukaan?

Kuinka itse käyttäydyit mökillä? Lokkeilitko, olitko rajaton ja huonokäytöksinen?

Voi olla, että sinä olit ikäänkuin ikävä ja kutsumaton lisuke paikan päällä ja muut saivat tästä kyllikseen.

Vierailija
52/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljoa enää pojalle puhuisi. Oli toi niin vttumaisesti tehty. Ehkä antaisin jollekin naapurille pesää, ottaisin lähikuvan tapahtumasta ja pistäisin mökille viestinä vtun haistatuksen kera.

Vierailija
53/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olit mökillä ja soitit taksin ja sitten se taksi tuli sinne ja lähdit kotiin?

Voi kuule, asun maalla eikä täällä enää saa taksia yöllä kukaan muu kuin ravintolasta lähtevä, jolla on matkaa max 10 km. Miten ihmeessä joku saa taksin mökille?

Mä olen tullut ihan metsästä (alueella myös paljon mökkejä) kotiin taksilla juhannusyönä/aamuna ex tempore, kun tuli riitaa juntin seuran kanssa. 😁 Onnistuu siis pk-seudulla hyvin.

Vierailija
54/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökiltä takaisin porvooseen siis!

Mökki oli Porvoossa.

Vierailija
55/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää, kun vaihdevuosi-ikäiset menevät teinien juhliin.

Teinistä vaihdevuosiin kymmenessä vuodessa? Okei...

Vierailija
56/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tässä ketjussa on jotenkin kiellettyä olla jotain muuta kuin 15-29-vuotias? Ohhoh.

Vierailija
57/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, mies heittää muijansa bileistä, niin ne onkin ne NAISET, jotka on käyttäytyneet huonosti :)

Nyt tuli selville. Naiset olivat sanoneet miehelleni, että olen muka sanonut, etten viihdy mieheni seurassa ja että haluaisin etsiä uuden miehen. Mies oli näköjään keksinyt jonkin hätävalheen, että sain häädettyä minut, koska ei ollut pystynyt sanomaan tuota kaikkien kuullen. Niin että sanokaas vain , että naiset eivät tehneet mitään väärää! Naiset itse myönsivät, mutta eivät kuulema aio pyytää anteeksi.

Ap

Ja tämä upposi heti mieheesi niin että hääti sinut??

Miksi alapeukut?

Ilman keskustelua häätää OMAN kumppaninsa siksi että joku ns. kaveri(?) sattuu jotain sanomaan. Ihmettelen.

Vierailija
58/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko totuus kuitenkin se, että miehellä kiinnostus sen naisen kanssa molemminpuolinen?

Jotain sutinaa ollut jo aiemmin.

Siksi nainen ihmetellyt kauanko ap siellä aikoo olla, kun omat suunnitelmat illalle olleet ihan muuta.

Tuo toisen naisen poisajaminen saattaa olla vaan miehen hätävale. Yrittää sillä selitellä nyt pettämisen ihan muuksi.

Vierailija
59/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi lähdit pois mökiltä?

Olisit sanonut miehelle, että naiset ajaa mua pois ja nyt sinä. Mitä helkkaria tää on? Vaatinut selitystä.

Vierailija
60/140 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Uppoaako selitys?