Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin mieheni kavereiden kanssa mökillä..seurueen naiset käyttäytyivät huonosti..

Vierailija
20.04.2019 |

Lähdettiin mieheni ja hänen kavereidensa kanssa mökille . Mieheni on minua 10 vuotta nuorempi . Itse olen 37
Meillä oli oikein kiva ilta. Pelailtiin, juotiin, saunottiin ja syötiin hyvin. Jossain vaiheessa iltaa, kun olimme juoneet enemmän, niin miehen yksi naispuolisista ystävistä sanoi ” Meinaaksä jäädä tänne pidemmäksikin aikaa” sanoin , että ajattelin, että olen porukassa mukana, niin kauan, kun viipyvät mökillä. Loppuillasta menin käymään vessassa sisällä ja kuulin, kun tuo nainen ja joku mieheni kaverin naisystävä keskustelivat ja kuulin, kun he tokaisivat ” lähtis jo ja täältä” en siis kuullut tarkalleen muuta kuin tuon. ( He siis eivät tienneet, että kuulin ja että olin vessassa) kun alkoi tulla myöhä , niin mieheni tuli sanomaan mulle, että jos menisin taksilla kotiin, koska mökissä tulee olemaan liian ahdasta ( mikä oli totta) mökki ei ollut iso. Loukkaannuin ja sanoin, että haluan olla mökillä, mutta mieheni ärähti ja sanoi, että tilaa ei ole ja että kaveri on sanonut myös niin ( miehen kaverin mökki kyseessä) tilasin taksin ja lähdin mökiltä itku kurkussa. Mietin samalla noiden naisten keskustelua ja että mikä oli oikein homman nimi loppupeleissä. Mieleeni tuli pettäminen, mutta en tahtoisi uskoa tätä miehestäni. Onko kellään ajatuksia, miksi näin kävi? Mitään riitaa ei ollut ja ystävällinen olin kaikille en myöskään juonut liikaa.

Kommentit (140)

Vierailija
81/140 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies olis itse loukkaantunut tuollaisesta käytöksestä niin paljon ettei lähtisi enää kuuna päivänä tuollaisen seurueen kanssa mökille.

Haiskahtaa womansplainingilta. Sinäkö tiedät miehesi ajatukset häntä paremmin.

Vierailija
82/140 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika törkeä mies sulla, jos käskee yksin kotiin eikä lähde mukaasi.

Pitäähän parisuhteessa olla omaakin aikaa.

Jos haluaa parisuhteessa omaa aikaa (mikä on ihan ok) niin ei sitä noin hoideta. Ärisemällä lähetetään yksin kotiin. Ap:hän olisi hyvin voinut lähteä yksin johonkin reissuun ja mies mökille jos olisi heti sanottu et haluaa omaa aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/140 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne halua susta eroon että voivat alkaa vetää huumeita tms....Eivät sun edessä viittineet ettet ala kauhistellaan. Tuskin pettämisestä kyse.

Mä veikkaan tätä samaa. Todennäköisesti teki mieli juhlia, ehkä mies ei viitsinyt alkaa rellestämään uuden naisystävän edessä. 

Vierailija
84/140 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi otsikossa lukee että naiset käyttäytyivät huonosti, vaikka eivät käyttäytyneet huonosti? Ex mieshän tuossa käyttäytyi huonosti tai ainakin oudosti.

Ai se on sinun mielestä hyvää käytöstä, että toisen aviopuolisolle mennään sanomaan, että en halua olla hänen kanssaan ja että etsin uutta miestä ja sitten yritetään iskeä toisen mies, niin että kaikilla menee hermot ja nainen häädetään mökiltä? Mies teki väärin, mutta ihan oikeastiko sinä olet sitä mieltä, että mieheni syytä on koko juttu?

Ap

Kyllä. Miehesi syytä koko juttu. Täyspäinen mies olisi kysynyt sinulta että mikä ihmeen juttu tämä on? Miksi keksiä joku typerä tekosyy tilan puutteesta jos mielessä on epäily suhteen loppumisesta. Tämä siis oletuksena siitä että tapahtuma oli totta.

Vierailija
85/140 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika törkeä mies sulla, jos käskee yksin kotiin eikä lähde mukaasi.

Pitäähän parisuhteessa olla omaakin aikaa.

Jos haluaa parisuhteessa omaa aikaa (mikä on ihan ok) niin ei sitä noin hoideta. Ärisemällä lähetetään yksin kotiin. Ap:hän olisi hyvin voinut lähteä yksin johonkin reissuun ja mies mökille jos olisi heti sanottu et haluaa omaa aikaa.

Tai sitten ap olisi voinut palata taksilla kotiin ja mies olisi voinut jäädä mökille. Tämä oli kaikkien mielestä hyvä ratkaisu, ap:lla nyt vain on känkkäränkkä päällä kun ei saanut omaa tahtoaan läpi.

Vierailija
86/140 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omaa aikaa hoideta niin, että lähdetään pariskuntana mökille sitten lähetetään toinen yöllä kotiin ja jäädään kavereiden kanssa mökille päiväkausiksi.

Vain toisen yksipuolisella päätöksellä. Onhan toi nyt törkeää mieheltä. Ja kavereiltakin jos tosiaa sanoivat, että kauanko toi meinaa olla tms.

Mies teki väärin jos otti aloittajan mukaan vaikka toiset eivät halunneet. Ja aloittaja ei tätä tiennyt. Silti mökiltä olisi miehen pitänyt myös lähteä aloittajan kanssa.

Eri asia jos sovittu etukäteen, että toinen menee mökille ja toinen saa tehdä mitä lystää sillä aikaa.

Vierailija
87/140 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei omaa aikaa hoideta niin, että lähdetään pariskuntana mökille sitten lähetetään toinen yöllä kotiin ja jäädään kavereiden kanssa mökille päiväkausiksi.

Vain toisen yksipuolisella päätöksellä. Onhan toi nyt törkeää mieheltä. Ja kavereiltakin jos tosiaa sanoivat, että kauanko toi meinaa olla tms.

Mies teki väärin jos otti aloittajan mukaan vaikka toiset eivät halunneet. Ja aloittaja ei tätä tiennyt. Silti mökiltä olisi miehen pitänyt myös lähteä aloittajan kanssa.

Eri asia jos sovittu etukäteen, että toinen menee mökille ja toinen saa tehdä mitä lystää sillä aikaa.

Juurihan ap kertoi, että nimenomaan niin se hoidetaan. Mies ottaa omaa aikaa silloin kun haluaa. Sitä kutsutaan itsemääräämisoikeudeksi. Ymmärtäisin valittamisen, jos ap olisi joutunut kävelemään kotiin tms.

Vierailija
88/140 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä siis aviomies vai vain miesystävä? Nimittäin kertomasi perusteella ap sinun pitäisi etsiä itsellesi jotain parempaa. Jotain sellaista mies haluaa siellä mökillä tehdä, mikä ei kestäisi sinun tarkasteluasi. Itse ajattelen pettämistä, joku muu täällä ehdottaa huumeita. On toki hatarasti mahdollista, että hän haluaa vain viettää aikaa ilman sinua, mutta minusta arvoisesi mies ei tee sinulle noin. Mainitset ikäeronne, joten aiheuttaako se sinulle jotain alemmuudentunnetta, minkä vuoksi siedät ehkä enemmän kuin mitä haluaisit? Älä siedä. Ikä ei ole mikään syy vetää omanarvontunnettaan vessasta alas.

Vierailija
89/140 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No , miehellä nyt kassit tyhjänä. Kestää taas jonkinaikaa kuunnella ap:n nalkutusta ja valitusta.

Vierailija
90/140 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No , miehellä nyt kassit tyhjänä. Kestää taas jonkinaikaa kuunnella ap:n nalkutusta ja valitusta.

Hyi miten ilkeä kommentti.

Vierailija
91/140 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, mies heittää muijansa bileistä, niin ne onkin ne NAISET, jotka on käyttäytyneet huonosti :)

Nyt tuli selville. Naiset olivat sanoneet miehelleni, että olen muka sanonut, etten viihdy mieheni seurassa ja että haluaisin etsiä uuden miehen. Mies oli näköjään keksinyt jonkin hätävalheen, että sain häädettyä minut, koska ei ollut pystynyt sanomaan tuota kaikkien kuullen. Niin että sanokaas vain , että naiset eivät tehneet mitään väärää! Naiset itse myönsivät, mutta eivät kuulema aio pyytää anteeksi.

Ap

Minkälaiset välit teillä oikein on jos miehesi uskoo heti tuollaisen jutun sinusta? Taisi ukko keksiä koko jutun koska totuus on liian karu.

Vierailija
92/140 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin joskus elämäni vaiheessa kokenut jotakin vastaavaa. Kutsutaan ensin kylään vierailulle ja sitten aletaan nimitellä tms.  Tottakai alkoholilla on joihinkin sellainen vaikutus, että käytös voi muuttua tökeröksi. Joillakin 30 vuotiailla ja sitä nuoremmilla ei vain yksinkertaisesti ole mitään käytöstapoja.

Yleensä nämä tilanteet kertovat aika hyvin, että minkälainen on parisuhteen tola ja tila.

Oikeat ja todelliset ystävät eivät koskaan käyttäydy huonosti, nimittele, tai kohtele huonosti.

Kannattaa pohtia vakavasti olisiko syytä lopettaa hengailu niin miehesi ystävien, kuin kumppanisi kanssa.

Vierailija
93/140 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa taksin noin helposti?

Vierailija
94/140 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saa taksin noin helposti?

Itä-Uudellamaalla toimii hyvin

Vierailija
95/140 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just,olisit varmaan voinut nukkua äijäs vieressä? kyllä sitä parina mahtuu vaikka miten.olen pahoillani :(.

Vierailija
96/140 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kakaroita noi muijat, ja äijäs selitys ontuu.

Vierailija
97/140 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju herättää yhteen asiaan havahtumiseen. Jos tämä tilanne olisi oikeasti mennyt näin, mies olisi tuomittu rankasti. Jos mies olisi osannut pelata kierommin, naista olisi syytetty ylireagoinnista ja miehen liiallisesta kontrolloinnista.

Muistakaahan olla oikeassa elämässä tarkkoja, ettette liiallisella sormien läpi katsomisella jää petollisen puolison kanssa.

Jos hälytyskellot soi, siihen voi olla hyvä syy. Ihmiset eivät valitettavasti usein ole rehellisiä. Moni ”hyvä” ystävä on itselläkin osoittautunut petolliseksi, esim yrittänyt iskeä komeaa ex-miestäni ovelasti. Rajat kuuluu laittaa keitä päästää lähelleen.

Toivottavasti ja luultavasti tämä aloitus on kuitenkin provo.

Vierailija
98/140 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, luultavasti et saa mieheltä koskaan todellista kertomusta mökki-illan tapahtumista lähtösi jälkeen.

Vierailija
99/140 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se ”mies” jäi sinne? Molemmat lähtee, tai ei kumpikaan. Näin minusta se menee parisuhteessa, kun yhdessä on lähdettykin, eikä muuta ole ennalta sovittu.

No esim.minä en jaksaisi kauaa olla missään ryyppyporukassa ja menen muutenkin aikaisin nukkumaan. Mutta ap:n tapauksessa mies toimi törkeästi, kun ajoi pois.

Vierailija
100/140 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten alle neljäkymppiset naiset ovat näin pihalla ihmissuhdepeleistä. Tai ainakin sinkut. Johtuuko se pitkästä parisuhteesta, jossa saman ikäluokan miehet ovat sulkeneet kotiovet pysyvästi ettei olla kartalla yhtään todellisuudesta vai mistä tuo johtuu, koska tunnen monia ap:n kaltaisia naiveja naisia, jotka eivät suutu mistään, loukkaannu mistään tai itsekunnioitus on jäänyt jonnekin matkanvarrelle. Ihan yksi tai kaksi kertaa olen kuunnellut ihmissuhdeongelmia naisilta, joiden luulisi iän ja kokemuksen myötä tajuavan alkeellisetkin merkit. Yksikin 42-vuotias suri jotain viikonloppuromanssia kuin ihastunut pikkutyttö ja lopulta valkeni, että sekin suhde oli ollut juttelua ja kädestä kiinnipitoa eli koko mies ei edes tiennyt koko tilanteesta. Vai onko tuo aivoissa joku takajumi mikä iskee päälle kun 35 kilahtaa mittariin?

Pihalla ihmissuhdepeleistä?? Mulle ihmissuhteet ei nimenomaan ole mitään peliä. Ei manipulointia ja huijausta. Niitä en jaksa.