Olin mieheni kavereiden kanssa mökillä..seurueen naiset käyttäytyivät huonosti..
Lähdettiin mieheni ja hänen kavereidensa kanssa mökille . Mieheni on minua 10 vuotta nuorempi . Itse olen 37
Meillä oli oikein kiva ilta. Pelailtiin, juotiin, saunottiin ja syötiin hyvin. Jossain vaiheessa iltaa, kun olimme juoneet enemmän, niin miehen yksi naispuolisista ystävistä sanoi ” Meinaaksä jäädä tänne pidemmäksikin aikaa” sanoin , että ajattelin, että olen porukassa mukana, niin kauan, kun viipyvät mökillä. Loppuillasta menin käymään vessassa sisällä ja kuulin, kun tuo nainen ja joku mieheni kaverin naisystävä keskustelivat ja kuulin, kun he tokaisivat ” lähtis jo ja täältä” en siis kuullut tarkalleen muuta kuin tuon. ( He siis eivät tienneet, että kuulin ja että olin vessassa) kun alkoi tulla myöhä , niin mieheni tuli sanomaan mulle, että jos menisin taksilla kotiin, koska mökissä tulee olemaan liian ahdasta ( mikä oli totta) mökki ei ollut iso. Loukkaannuin ja sanoin, että haluan olla mökillä, mutta mieheni ärähti ja sanoi, että tilaa ei ole ja että kaveri on sanonut myös niin ( miehen kaverin mökki kyseessä) tilasin taksin ja lähdin mökiltä itku kurkussa. Mietin samalla noiden naisten keskustelua ja että mikä oli oikein homman nimi loppupeleissä. Mieleeni tuli pettäminen, mutta en tahtoisi uskoa tätä miehestäni. Onko kellään ajatuksia, miksi näin kävi? Mitään riitaa ei ollut ja ystävällinen olin kaikille en myöskään juonut liikaa.
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Siis olit mökillä ja soitit taksin ja sitten se taksi tuli sinne ja lähdit kotiin?
Voi kuule, asun maalla eikä täällä enää saa taksia yöllä kukaan muu kuin ravintolasta lähtevä, jolla on matkaa max 10 km. Miten ihmeessä joku saa taksin mökille?
Miksei saisi?? Itse olen monet kerrat mennyt taksilla mökille ja pois. Maalla nimenomaan.
Mies ja nuoret naiset on ketjussa jo kuorossa tuomittu, mutta toisaalta meillä on vain APn oma sana siitä että käytöksensä on ollut mallikasta. Mikään ei tapa mukavaa mökkeilytunnelmaa niin tehokkaasti kuin muka hauskassa hiprakassa kekkuloiva täti-ihminen joka on itsensä sinne mökille kutsunut jonkun mökille kutsutun siivellä.
Miehesi on nuori ja lapsellinen. Pyysi sinut mökille mukaan lähinnä hetken mielijohteesta eikä tajunnut, että kaverilta, siis mökin omistajalta olisi pitänyt kysyä ensin. Mökillä sitten hänelle vasta selviää, että kaveri ei olisi sinua sinne yökylään halunnut edes kutsua ja kaveri on sanonut miesystävällesi, että hänen pitää järjestää sinut pois mökiltä kun on omin lupinensa sinut sinne tuonutkin. Ja koska miesystäväsi on tyhmä, nuori ja lapsellinen, hän lähettää sinut yksin kotiin eikä lähde mukaasi.
Nuo naiset eivät itseasiassa varmaan edes käyttäytyneet huonosti. He eivät ehkä ole olleet ollenkaan tietoisia, että sinäkin tulet mökille ja oikeasti luulivat sitten että tulet vain muutamaksi tunniksi istumaan iltaa. Että tarkoituksesi on koko ajan lähteä kotiin itseksesi. Nyt sinun kannattaa miettiä enemmän miesystäväsi käytöstä kuin noiden naisten. Sinun miesystäväsi nyt ainakin on käyttäytynyt todella huonosti sinua kohtaan.
Ihanan uroksen olet itelles löytänyt. Toivottavasti olet kohta viimeisilläsi raskaana. :)
Nämä naiset ei pitänyt sinusta. Ehkä olit liian aikuismainen niiden makuun tai jäykkis tai jotain. Muikit olivat tämän sanonut ukollesi ettei halua sinun olevan sielä ja miehesi on niin säälittävä lurjus että toimi akkojen toiveen mukaan. Eikä hällä ole mitään oikeita tunteita sua kohtaan kun voi sut noin vaan heivaa sivuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olit mökillä ja soitit taksin ja sitten se taksi tuli sinne ja lähdit kotiin?
Voi kuule, asun maalla eikä täällä enää saa taksia yöllä kukaan muu kuin ravintolasta lähtevä, jolla on matkaa max 10 km. Miten ihmeessä joku saa taksin mökille?
Miksei saisi?? Itse olen monet kerrat mennyt taksilla mökille ja pois. Maalla nimenomaan.
Benerin taksiuudistuksen jälkeen jo 15 km kaupungista on vaikeuksia saada taksia esim Hämeenlinnan ympäristössä. Taksit valitsevat vain kannattavia kyytejä (sellaisiaissä matkat ovat lyhyitä, taksa suhteessa hyvä (aloitusmaksu) ja seuraavan kyydin saa suurin piirtein sieltä, mihin edellisen jättää).
Aikaisemmin taksin saisin, koska päivystävien taksien oli pakko ottaa kyytejä järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Mies ja nuoret naiset on ketjussa jo kuorossa tuomittu, mutta toisaalta meillä on vain APn oma sana siitä että käytöksensä on ollut mallikasta. Mikään ei tapa mukavaa mökkeilytunnelmaa niin tehokkaasti kuin muka hauskassa hiprakassa kekkuloiva täti-ihminen joka on itsensä sinne mökille kutsunut jonkun mökille kutsutun siivellä.
Ei puoliso jää mihinkään mökille ja käske omaa puolisoaan lähtemään pois. Pariskunta tulee yhdessä ja lähtee yhdessä. Jos sun puoliso on kekkuloiva täti-ihminen niin sinä lähdet sen mukana pois koska sinä rakastat sitä täti-ihmistä ja se täti-ihminen sinua.
Olisko sinua kutsuttu mökille? Tai teitä kumpaakaan? Itse lähtisin pois heti jos vähääkään vihjailtaisiin, että voisitko lähteä. Tuli vaikutelma että lähdöstäsi kysyttiin, koska olit mennyt kutsumatta. Ja tietenkin miehen olisi pitänyt lähteä sinun mukana pois.
Vierailija kirjoitti:
Mietipä AP, tälläkin hetkellä miehesi kyntää sitä nuorta kaunotarta joka rööriin. Kannattaisi ehkä etsiä uskollisempaa seuraa. Lähde vaikka tänään baariin katsomaan tarjontaa!
Mistäs tiedät että on kaunis?
Jos mun mies tekisi tuollaista, olisi saman tien ex. Tuollaista epäkunnioittavaa käytöstä en katsoisi hetkeäkään. Mieshän teki tuossa harvinaisen selväksi että sinä et ole hänelle etusijalla. Mun olisi vaikea luottaa toiseen tuollaisen jälkeen tai nähdä häntä samalla tavalla kuin ennen. Parempaakin varmasti on tarjolla. Yksinolokin on parempi vaihtoehto.
Nuorisokriminaalit mökkeilee. Sitten aina joku katoaa kesken mökki-illan, draamaa ja alkoholia ei puutu tilanteista. Ole onnellinen, että pääsit tuolta pois. Sekopäistä sakkia, älä missään tapauksessa, koskaan ikinä mene noiden kanssa mökille enään. Ja jätä se ukkosi heti kättelyssä. Keskenkasvuiset ihmiset kun leikkii metsän keskellä päissään draamaleikkejä, niin ei ihan välttämättä kannata, jos ei ihan pakko ole, niin olla mukana ollenkaan.
En osaa edes kuvitella , että oma mieheni käyttäytyisi noin. Jos häätö kaveriporukasta tulisi varmasti lähtisimme yhdessä, eri asia jos mies alunperinkin menisi yksin. Mutta Porvoossa tapahtuu tunnetusti outoja asioita...
Ei kannata tuhlata hetkeäkään tuollaiseen säätämiseen, elämä on liian lyhyt. Oli kyse sitten niiden naisten tai oman miesystäväsi huonosta käytöksestä (todennäköisesti molempien), niin kuulostaa todella keskenkasvuiselta meiningiltä johon sinun ei kannata tuhlata yhtään enempää energiaa.
En tietenkään tunne ap:n miestä tai hänen kavereitaan, mutta tulee mieleen joku sellainen wt-ryyppyremmi jonka jäsenet ovat kaikki jotain eksännyksiä ja kuksineet ristiin rastiin eri kokoonpanoissa vuosien varrella. Ja tähän draamasotkuun ja känniseen keinotteluun ap sitten joutuu mukaan. Minun neuvoni olisi että dumppaa ne kaikki miestä myöten. Ansaitset parempaa, ihan oikeasti.
Itse miehenä jos käyttäytyisin noin, pitäisin itsestään selvänä että se oli siinä, mutta alfoilla lienee omat säännöt.
En itse kyl ois tossa iässä jaksanut hengailla kymmenen vuotta nuorempien kanssa, varsinkin henkilöiden jotka käyttäytyvät noin tökerösti, ei kyllä menettäisi mitään vaikka lähtisi vapaaehtoisestikin. Ja tuota tossukkaa kuspäistä miestä en haluaisi nähdä enää koskaan.
Jos joku sanoisi miehelleni että puolisosi pitää lähteä, niin mieheni tokaisisi että okei, ME tästä sitten lähdetään. Sitten lähdettäisiin YHDESSÄ pois, jos seura ei kelpaisi.
Näin kävi seurustelun alussa, enkä itse muuta vaihtoehtoa osaisi enää ajatella.
Tää on miehen kirjoittama tarina.
Ap, onko mies tulossa siis tänään mökiltä luoksesi?
Sanoo naiset mitä sanoo, mutta mies on se, joka käyttäytyy huonosti, jos jää itse bileisiin, josta ajaa naisensa pois. Oletko hieman yksinkertainen?
Et kai aio enää jatkaa miehen kanssa?