Olin mieheni kavereiden kanssa mökillä..seurueen naiset käyttäytyivät huonosti..
Lähdettiin mieheni ja hänen kavereidensa kanssa mökille . Mieheni on minua 10 vuotta nuorempi . Itse olen 37
Meillä oli oikein kiva ilta. Pelailtiin, juotiin, saunottiin ja syötiin hyvin. Jossain vaiheessa iltaa, kun olimme juoneet enemmän, niin miehen yksi naispuolisista ystävistä sanoi ” Meinaaksä jäädä tänne pidemmäksikin aikaa” sanoin , että ajattelin, että olen porukassa mukana, niin kauan, kun viipyvät mökillä. Loppuillasta menin käymään vessassa sisällä ja kuulin, kun tuo nainen ja joku mieheni kaverin naisystävä keskustelivat ja kuulin, kun he tokaisivat ” lähtis jo ja täältä” en siis kuullut tarkalleen muuta kuin tuon. ( He siis eivät tienneet, että kuulin ja että olin vessassa) kun alkoi tulla myöhä , niin mieheni tuli sanomaan mulle, että jos menisin taksilla kotiin, koska mökissä tulee olemaan liian ahdasta ( mikä oli totta) mökki ei ollut iso. Loukkaannuin ja sanoin, että haluan olla mökillä, mutta mieheni ärähti ja sanoi, että tilaa ei ole ja että kaveri on sanonut myös niin ( miehen kaverin mökki kyseessä) tilasin taksin ja lähdin mökiltä itku kurkussa. Mietin samalla noiden naisten keskustelua ja että mikä oli oikein homman nimi loppupeleissä. Mieleeni tuli pettäminen, mutta en tahtoisi uskoa tätä miehestäni. Onko kellään ajatuksia, miksi näin kävi? Mitään riitaa ei ollut ja ystävällinen olin kaikille en myöskään juonut liikaa.
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, mies heittää muijansa bileistä, niin ne onkin ne NAISET, jotka on käyttäytyneet huonosti :)
Nyt tuli selville. Naiset olivat sanoneet miehelleni, että olen muka sanonut, etten viihdy mieheni seurassa ja että haluaisin etsiä uuden miehen. Mies oli näköjään keksinyt jonkin hätävalheen, että sain häädettyä minut, koska ei ollut pystynyt sanomaan tuota kaikkien kuullen. Niin että sanokaas vain , että naiset eivät tehneet mitään väärää! Naiset itse myönsivät, mutta eivät kuulema aio pyytää anteeksi.
Ap
Oikeestiko uskot tommoseen hätäseen selitykseen:D ukko ei vaan narsistisuuttaan haluu menettää vakkari panoa, siivooja ja kokkiorjaa...jos oikeesti ukko ois saanu kuulla tommosta se ois huutanu päin naamaa että painu sitten ettimään toinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Tää on miehen kirjoittama tarina.
Ja miksi näitä tarinoita ei ylipäänsä tarjoilla vaikkapa johonkin lehteen? Saisi pienen korvauksenkin. Tai mene vaikkapa jollekin kirjoituskurssille, jos kirjoittaminen kiinnostaa? En ymmärrä satujen pointtia täällä. Ilmeisesti kommenteista saa sitten jotakin tyydytystä.
Mökki on loukku. Jos joku mainitsee mökin- juokse.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on nuori ja lapsellinen. Pyysi sinut mökille mukaan lähinnä hetken mielijohteesta eikä tajunnut, että kaverilta, siis mökin omistajalta olisi pitänyt kysyä ensin. Mökillä sitten hänelle vasta selviää, että kaveri ei olisi sinua sinne yökylään halunnut edes kutsua ja kaveri on sanonut miesystävällesi, että hänen pitää järjestää sinut pois mökiltä kun on omin lupinensa sinut sinne tuonutkin. Ja koska miesystäväsi on tyhmä, nuori ja lapsellinen, hän lähettää sinut yksin kotiin eikä lähde mukaasi.
Nuo naiset eivät itseasiassa varmaan edes käyttäytyneet huonosti. He eivät ehkä ole olleet ollenkaan tietoisia, että sinäkin tulet mökille ja oikeasti luulivat sitten että tulet vain muutamaksi tunniksi istumaan iltaa. Että tarkoituksesi on koko ajan lähteä kotiin itseksesi. Nyt sinun kannattaa miettiä enemmän miesystäväsi käytöstä kuin noiden naisten. Sinun miesystäväsi nyt ainakin on käyttäytynyt todella huonosti sinua kohtaan.
Tuo nainen laittoi minulle eilen viestin, että ” mä sain sun miesystävän” ja että mies ottaa minusta eron. Kysyin asiasta mieheltä, niin hän sanoi, että tuo nainen on ihastunut häneen, mutta miestä ei kiinnosta. Kun tuo nainen oli häädetty mökiltä, niin hän oli huutanut vielä miehelleni, että ” kyllä minä saan sinut”
Kysyin vielä muiden näkemystä asiaan, niin kaksi rehellistä ihmistä on kertonut, että tuo nainen oli iskenyt miestä koko illan. Muutamat ovat jo katkaisseet yhteydenpidon tuohon naiseen miesystäväni lisäksi.
No ei ole kummonen mysteeri - ne tietysti halus porukalla panemaan, ja sä nyt vaan et kuulunut siihen kimppakivaan.
Ap, sinun kannattaa kutsua koko porukka luoksesi herkulliselle keittolounaalle ja keskustella asiat selviksi. Hyvän ruuan ääressä ihmissuhteiden solmut aukeavat yllätyävän helposti.
Sopiva resepti löytyy tästä ketjusta, viesti 6/83.
Jos tää on totta niin koko sakki ovat yhtä sekopäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, mies heittää muijansa bileistä, niin ne onkin ne NAISET, jotka on käyttäytyneet huonosti :)
Nyt tuli selville. Naiset olivat sanoneet miehelleni, että olen muka sanonut, etten viihdy mieheni seurassa ja että haluaisin etsiä uuden miehen. Mies oli näköjään keksinyt jonkin hätävalheen, että sain häädettyä minut, koska ei ollut pystynyt sanomaan tuota kaikkien kuullen. Niin että sanokaas vain , että naiset eivät tehneet mitään väärää! Naiset itse myönsivät, mutta eivät kuulema aio pyytää anteeksi.
ApOikeestiko uskot tommoseen hätäseen selitykseen:D ukko ei vaan narsistisuuttaan haluu menettää vakkari panoa, siivooja ja kokkiorjaa...jos oikeesti ukko ois saanu kuulla tommosta se ois huutanu päin naamaa että painu sitten ettimään toinen mies.
Oikeastiko jonkun ukko/akka huutaisi noin rumasti :O? Aika WT-meininkiä, sorry... Mun piireissä koitetaan keskustella ja puhua nätisti, tuollaisissakin tilanteissa koitetaan säilyttää itsensä ja toisen kunnioitus.
Jos en oikeasti kiinnosta enää toista ja haluaisi mennä etsimään toisen, millä tavalla huutoni asiaa edistää? Sehän on vain kehittymätöntä oman pahan olon purkua, huutaa "päin naamaa" jotain teini-draama-replaa. Puhumattakaan siitä, et täytyyhän asianlaita nyt varmistaa asianosaiselta, eikä samantien uskoa seläntakana-puhumista.
Tulee mieleen oma ex. Oli kunnon vässykkä ja kaikki muut menivät minun ja suhteemme edelle. Tuli kerran vähän vastaava tilanne kun olimme hänen kavereillaan ja tilanne päättyi siihen että minä yksin lähdin sieltä ja jälkeenpäin vielä uhkaili minua erolla. Jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on nuori ja lapsellinen. Pyysi sinut mökille mukaan lähinnä hetken mielijohteesta eikä tajunnut, että kaverilta, siis mökin omistajalta olisi pitänyt kysyä ensin. Mökillä sitten hänelle vasta selviää, että kaveri ei olisi sinua sinne yökylään halunnut edes kutsua ja kaveri on sanonut miesystävällesi, että hänen pitää järjestää sinut pois mökiltä kun on omin lupinensa sinut sinne tuonutkin. Ja koska miesystäväsi on tyhmä, nuori ja lapsellinen, hän lähettää sinut yksin kotiin eikä lähde mukaasi.
Nuo naiset eivät itseasiassa varmaan edes käyttäytyneet huonosti. He eivät ehkä ole olleet ollenkaan tietoisia, että sinäkin tulet mökille ja oikeasti luulivat sitten että tulet vain muutamaksi tunniksi istumaan iltaa. Että tarkoituksesi on koko ajan lähteä kotiin itseksesi. Nyt sinun kannattaa miettiä enemmän miesystäväsi käytöstä kuin noiden naisten. Sinun miesystäväsi nyt ainakin on käyttäytynyt todella huonosti sinua kohtaan.
Ja sitten minä heräsin...
Tuo nainen laittoi minulle eilen viestin, että ” mä sain sun miesystävän” ja että mies ottaa minusta eron. Kysyin asiasta mieheltä, niin hän sanoi, että tuo nainen on ihastunut häneen, mutta miestä ei kiinnosta. Kun tuo nainen oli häädetty mökiltä, niin hän oli huutanut vielä miehelleni, että ” kyllä minä saan sinut”
Kysyin vielä muiden näkemystä asiaan, niin kaksi rehellistä ihmistä on kertonut, että tuo nainen oli iskenyt miestä koko illan. Muutamat ovat jo katkaisseet yhteydenpidon tuohon naiseen miesystäväni lisäksi.
Miksi uskot tällaista? Vai uskotko? Mielestäni ei edes hyvin keksitty ”selitys/tekosyy”. Tämä kuulostaa täysin klassikkopettäjän selitykseltä; kun ne naiset ja se nainen yritti iskeä minua. Kysy keneltä tahansa, kenelle pettäminen on lopulta paljastunut.
Sinuna miettisin myös, miksi et illalla vaatinut miestä mukaasi. Asutte yhdessä? Eli suhde on ilmeisesti vakavalla pohjalla? Itse en olisi suostunut siihen, että mieheni jää. Kyllähän pariskunta nukkuu vaikka kapealla sängyllä yhdessä tai sitten iltaa olisi jatkettu yhdessä siihen asti kunnes alkaa nukuttaa ja lähdetty yhdessä taksilla kotiin samaan sänkyyn nukkumaan.
Miksi miehesi olisi noin vaan uskonut näiden naisten puheita eikä kysynyt sinulta mitään illalla? Hän uskoo näitä epämääräisiä naisia täysin kyseenalaistamatta enemmin kuin edes kysyy sinulta? Todella epäuskottavaa. Jos asia olisi ollut näin, olisihan hän tullut kysymään sinulta ja sanonut vaikka, että nyt lähdetään kotiin puhumaan, onko meidän suhteessa ongelma?
Kysyisin, millaisia aiemmat suhteesi ovat olleet? Oletko tullut petyksi tai jätetyksi? Onko sinua kohdeltu huonosti? Onko sinua kohdeltu lapsena huonosti? Opettele pitämään puolesi ja olemaan jämäkkä. Älä usko tollaista kuraa, puhuu suoraan ja vaadi asioita, joita parisuhteessa olevalla on oikeus vaatia. Älä pelkää, äläkä jätä sanomatta/tekemättä asioita esimerkiksi jätetyksi tulemisen ja konfliktien pelossa. Jos se on vaikeaa, hae apua esim. terapiasta. Läheisriippuvaisuuskin on sairaus, johon on hyvää ja tehokasta apua tarjolla.
Tämäkin outo juttu on miehen kirjoittama, pikkupilin joka ei naisille kelpaa. Hän tehtailee sitten täällä jatkuvasti pöhköjä aloituksia, joissa AINA naiset käyttäytyvät rumasti. Ihan samoin käyttäytyvät miehet ovat hänen mukaansa ihan ok.
Mt-ongelmahan sillä on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi uskot tällaista? Vai uskotko? Mielestäni ei edes hyvin keksitty ”selitys/tekosyy”. Tämä kuulostaa täysin klassikkopettäjän selitykseltä; kun ne naiset ja se nainen yritti iskeä minua. Kysy keneltä tahansa, kenelle pettäminen on lopulta paljastunut.
Sinuna miettisin myös, miksi et illalla vaatinut miestä mukaasi. Asutte yhdessä? Eli suhde on ilmeisesti vakavalla pohjalla? Itse en olisi suostunut siihen, että mieheni jää. Kyllähän pariskunta nukkuu vaikka kapealla sängyllä yhdessä tai sitten iltaa olisi jatkettu yhdessä siihen asti kunnes alkaa nukuttaa ja lähdetty yhdessä taksilla kotiin samaan sänkyyn nukkumaan.
Miksi miehesi olisi noin vaan uskonut näiden naisten puheita eikä kysynyt sinulta mitään illalla? Hän uskoo näitä epämääräisiä naisia täysin kyseenalaistamatta enemmin kuin edes kysyy sinulta? Todella epäuskottavaa. Jos asia olisi ollut näin, olisihan hän tullut kysymään sinulta ja sanonut vaikka, että nyt lähdetään kotiin puhumaan, onko meidän suhteessa ongelma?
Kysyisin, millaisia aiemmat suhteesi ovat olleet? Oletko tullut petyksi tai jätetyksi? Onko sinua kohdeltu huonosti? Onko sinua kohdeltu lapsena huonosti? Opettele pitämään puolesi ja olemaan jämäkkä. Älä usko tollaista kuraa, puhuu suoraan ja vaadi asioita, joita parisuhteessa olevalla on oikeus vaatia. Älä pelkää, äläkä jätä sanomatta/tekemättä asioita esimerkiksi jätetyksi tulemisen ja konfliktien pelossa. Jos se on vaikeaa, hae apua esim. terapiasta. Läheisriippuvaisuuskin on sairaus, johon on hyvää ja tehokasta apua tarjolla.
Minä en nukkuisi kapealla enkä leveällä sängyllä yhdessä, tykkään nukkua yksin. Läheisriippuvuus on aika lailla huuhaa-diagnoosi.
Ap:n miehen käytös törkeää.
Ikäero, niistä tuntui niin kuin olisi niiden äiti siellä?
No onko mies jo tullut kotiin?