Olin mieheni kavereiden kanssa mökillä..seurueen naiset käyttäytyivät huonosti..
Lähdettiin mieheni ja hänen kavereidensa kanssa mökille . Mieheni on minua 10 vuotta nuorempi . Itse olen 37
Meillä oli oikein kiva ilta. Pelailtiin, juotiin, saunottiin ja syötiin hyvin. Jossain vaiheessa iltaa, kun olimme juoneet enemmän, niin miehen yksi naispuolisista ystävistä sanoi ” Meinaaksä jäädä tänne pidemmäksikin aikaa” sanoin , että ajattelin, että olen porukassa mukana, niin kauan, kun viipyvät mökillä. Loppuillasta menin käymään vessassa sisällä ja kuulin, kun tuo nainen ja joku mieheni kaverin naisystävä keskustelivat ja kuulin, kun he tokaisivat ” lähtis jo ja täältä” en siis kuullut tarkalleen muuta kuin tuon. ( He siis eivät tienneet, että kuulin ja että olin vessassa) kun alkoi tulla myöhä , niin mieheni tuli sanomaan mulle, että jos menisin taksilla kotiin, koska mökissä tulee olemaan liian ahdasta ( mikä oli totta) mökki ei ollut iso. Loukkaannuin ja sanoin, että haluan olla mökillä, mutta mieheni ärähti ja sanoi, että tilaa ei ole ja että kaveri on sanonut myös niin ( miehen kaverin mökki kyseessä) tilasin taksin ja lähdin mökiltä itku kurkussa. Mietin samalla noiden naisten keskustelua ja että mikä oli oikein homman nimi loppupeleissä. Mieleeni tuli pettäminen, mutta en tahtoisi uskoa tätä miehestäni. Onko kellään ajatuksia, miksi näin kävi? Mitään riitaa ei ollut ja ystävällinen olin kaikille en myöskään juonut liikaa.
Kommentit (140)
No nytpä ap on kunnon provon keksinyt. Harmi vaan, että valhe paistaa läpi. En jaksa edes lukea ketjua... Turha. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuiko tämä mökiltälähtö eilen? Oletko ollut yhteydessä mieheesi?
Mitä aiot seuraavaksi tehdä?
Oliko nuo ”kaverit ” sulle tuttuja ennestään?Ei kovin hyvältä kuulosta. Olisi varmaan suhde ohi vastaavassa tilanteessa.
Eilen tapahtui. Olen kysynyt asiaa mieheltäni. Edelleen väittää, ettei tilaa ollut. Aion kyllä keskustella asiasta maanantaina, kun hän saapuu kotiin. Olen muutaman kerran tavannut nuo naiset.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No nytpä ap on kunnon provon keksinyt. Harmi vaan, että valhe paistaa läpi. En jaksa edes lukea ketjua... Turha. Ei jatkoon.
Älä nyt. Tää on just hyvä. Mietitään vaikka yhdessä, millaiset orgiat siellä mökillä on pidetty AP:n lähdön jälkeen! :D
Miesystäväsi olisi pitänyt lähteä taksilla sun mukana, jos tilaa ei ollut. Ainoa tyylikäs veto tuossa tilanteessa. Miten ihmeessä ennen reissua ei osattu laskea kuinka monta ihmistä sinne mahtuu?
Jätä se mies. Tulee vain pahenemaan. Ei arvosta sua ja susta on tulossa hiljalleen sylkykuppi.
Vierailija kirjoitti:
Miesystäväsi olisi pitänyt lähteä taksilla sun mukana, jos tilaa ei ollut. Ainoa tyylikäs veto tuossa tilanteessa. Miten ihmeessä ennen reissua ei osattu laskea kuinka monta ihmistä sinne mahtuu?
Jätä se mies. Tulee vain pahenemaan. Ei arvosta sua ja susta on tulossa hiljalleen sylkykuppi.
Juurihan aloituksen jälkeen kirjoitinkin, etten ymmärrä, miksi minut oli kutsuttu. Tekosyyn makua tuo.
Ap
Mietipä AP, tälläkin hetkellä miehesi kyntää sitä nuorta kaunotarta joka rööriin. Kannattaisi ehkä etsiä uskollisempaa seuraa. Lähde vaikka tänään baariin katsomaan tarjontaa!
Tuota, mökin ja seurueen koko ei ollut tiedossa kun mökkireissua suunniteltiin? Ja vasta perillä mökki-isännälle selviää että kaikki vieraat ei mahdu ja yhtä pyydetään poistumaan?
Oikeasti. Ihan v€tun urpåja koko porukka, erityisesti (toivottavasti) tuleva exäsi.
Jännää, että muille oli tilaa, mutta juuri sinulle ei. Ettei kukaan muu ollut ylimääräinen. Ja mies tulee kotiin sieltä vasta maanantaina? Oletko naiivi vai sinisilmäinen? Elätätkö kenties toyboytasi?
Miten siellä mökillä käy aina noin moukkaa porukkaa? Viimeks ne haukkuivat seläntakana sun sosiaaliset taidot ja sitä ennen joit liian vähän? Ja sama taksi suhaa aina 😁
Aika erikoinen mökkireissu, jos on totta. Ja sä vietät nyt sitten pääsiäisen yksinäsi kotona?
Selvää ainakin on, ettei miehesi arvosta sua tippaakaan. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Miten siellä mökillä käy aina noin moukkaa porukkaa? Viimeks ne haukkuivat seläntakana sun sosiaaliset taidot ja sitä ennen joit liian vähän? Ja sama taksi suhaa aina 😁
No ainakin taksikuski on tyytyväinen kun bisnes vetää.
Kai se miehes edes taksirahat antoi?
Mökiltä takaisin porvooseen siis!
Että sellainen trollaus tällä kertaa.
Heh, mies heittää muijansa bileistä, niin ne onkin ne NAISET, jotka on käyttäytyneet huonosti :)
Vierailija kirjoitti:
Heh, mies heittää muijansa bileistä, niin ne onkin ne NAISET, jotka on käyttäytyneet huonosti :)
Nyt tuli selville. Naiset olivat sanoneet miehelleni, että olen muka sanonut, etten viihdy mieheni seurassa ja että haluaisin etsiä uuden miehen. Mies oli näköjään keksinyt jonkin hätävalheen, että sain häädettyä minut, koska ei ollut pystynyt sanomaan tuota kaikkien kuullen. Niin että sanokaas vain , että naiset eivät tehneet mitään väärää! Naiset itse myönsivät, mutta eivät kuulema aio pyytää anteeksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli selville. Naiset olivat sanoneet miehelleni, että olen muka sanonut, etten viihdy mieheni seurassa ja että haluaisin etsiä uuden miehen. Mies oli näköjään keksinyt jonkin hätävalheen, että sain häädettyä minut, koska ei ollut pystynyt sanomaan tuota kaikkien kuullen. Niin että sanokaas vain , että naiset eivät tehneet mitään väärää! Naiset itse myönsivät, mutta eivät kuulema aio pyytää anteeksi.
Ap
Ja miehen paras ystävä kertoi, että tuo toinen nainen on yrittänyt iskeä miestäni siellä. Olivat häätäneet tuon toisen naisen ainakin pois.
Ap.
No huonokäytöksisiä ihmisiä on maailma täynnä eikä sille oikein mitään voi että joka seurueeseen melkeinpä sellainen mahtuu. Itselleni kuitenkin tärkeintä on läheisteni käytös minua kohtaan, ei se mitä minulle merkityksettömät ihmiset tekevät.