Demarit siis eivät välitä Hussein al-Taeen kirjoittelusta?
Ei ole kuulunut mitään sanomista ja onhan se ymmärrettävää kun erottamisen jälkeen demarit olisi yhtä iso puolue kuin PS. Ne "arvot" joustaa kyllä kun on vallasta kyse.
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
Aikovatko Perussuomalaiset ja virolainen EKRE yhdistyä?
Siitä saisi valtavasti synergisiä etuja kulttuurimarksismin pysäyttämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne niistä ehdi välittää, kun pitää nostaa mekkala joistain Halla-ahon vuosien takaisista kirjoituksista.
Aika jännä että mt-tyyppi on niillä puoluejohtajana.
Uuden puolueen nimeksi tulee PERSEKRE.
Persu Jenna Tynkkysellä on musta homomies ja suhde.
Joo mitä nyt uhkaillut hirttotuomiolla muita ja juutalaisia ja homoja pane tellut. Mutku se on a raaabiiii.. ja ne vaan ny on tällasii. Vain persuja saa nosta tikunnokkaan ennen poliiittista uraa 20 v takaa!!
PERS-EKRE ja PERS-EK-REIKÄ olisivat molemmat hyviä nimiä kuorossa mylvimiseen. Lyhyitä ja napakoita.
Kun Laura Huhtasaari valitaan yksimielisesti Johtajaksi puolueen uusi nimi on PERSEKREATIONISTI.
PERSEKREATIONISTI on hankala mylvintänimeksi. Liian monimutkainen ja kuullostaa ulkomaankieliseltä.
Demarit ovat niin kuvottavan kaksinaamaisia kuten koko vihervasemmiston jengi. Leikitään parempia ihmisiä, maailmansyleilijöitä ja ollaan oikeasti itse ihan yhtä paskaisia kuin kaikki muutkin ihmiset, ainoa minä erottaa heidät muista ihmisistä on tuo kuvottava kaksinaismoralismi..
Vierailija kirjoitti:
Kaverista on tehty laaja turvallisuusselvitys toisin kuin esim. suurimmasta osasta muita kansanedustajia (persut mukaanlukien). Lisäksi tuo osaa katua sanomisiaan toisin kuin eräät.
Suomen mittakaavassa tuo on siis todella luotettava kansanedustajaksi jos vertaa esim. joihinkin valittuihin tai ehdokkaisiin ja heidän touhuihinsa takavuosina.
Kanerva esim. kuulemma ravasi tehtaankadulla siinä missä moni muukin. Tuomioja taisi jäädä kiinni jostain tarkoitushakuisesta salaisen tiedon vuodosta medialle. Väyrysen touhut voi lukea vaikka wikistä koska niitä on liikaa lueteltavaksi. Ja tässä oli vasta alkua.
Tietääköhän kukaan, mitä tuo turvallisuusselvitys pitää sisällään, kun sen taakse niin usein piiloudutaan?
-"Selvityksessä voidaan tarkastella erilaisia viranomaisrekisterejä kuten väestötietojärjestelmä, oikeushallinnon rekisterit, poliisiasiaintietojärjestelmä ja supon toiminnallinen tietojärjestelmä."
Eli aika yhtä tyhjän kanssa nuo turvallisuusselvitykset, joista veikkaan ei ole ollut ikinä mitään iloa supolle tai Suomelle.
Kaiken lisäksi on vain al-Taeen oma sana että selvitystä ylipäätään olisi edes tehty.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/supo-ei-kay-turvallisuusselvityksis…
Itse äänestäisin Huhta-Larskan johtamaa PERSEKREATIONISTI puoluetta vaikka en ole kovin uskonnollinen. Lauralla on ihanat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
PERS-EKRE ja PERS-EK-REIKÄ olisivat molemmat hyviä nimiä kuorossa mylvimiseen. Lyhyitä ja napakoita.
Ihailtavan sivistyneeltä kuulostat noine juttuinesi. Taidat olla demari tai vihervassari, siellä tuollainen muiden ihmisten halveksiminen taitaa olla verissä ja täysin hyväksyttävää.
Koin sitä nuorena opiskellessani yliopistossa. Itsellä taustalla vanhempien vakavat päihdeongelmat ja sen vuoksi lastenkotiin sijoitus. Pahoja kokemuksia, jotka murskasivat psyykettä, vaikka kykenin käymään koulua hyvällä menestyksellä.
Yliopistossa opiskeli keskiluokkaisia, onnellisia ja itsevarmoja nuoria. Lapsuuteni todellisuus oli heille täysin muusta maailmasta, eivät he tajunneet enkä edes yrittänyt kertoa. Katkeroiduin ja tunsin vihaakin. Mutta myöhemmin, kun tulin aikuiseksi ja sain persoonani viimein jotenkin haltuun, aloin ymmärtää heitä - hehän olivat vain luontaisten ominaisuuksiensa ja kasvuolosuhteidensa summa. Sattuma lähdössä ratkaisee ja jos minä olisin syntynyt samanlaisiin oloihin kuin he, olisin varmasti ollut samanlainen ellen pahempi.
Joten unohdin katkeruuden ja vihan. Muistin, että syy ei ole heidän, vaan vanhempieni. Ja siten pystyin antamaan olla ja olemaan loukkaantumatta, vaikka jouluna muut olivat kotonaan rakkaidensa luona ja minä opiskelija-asuntolassa yksin, ilman ketään.
Hienoa keskustelua molemmilta osapuolilta.
Tynkkynen on erotettu helluntaiseurakunnasta homouden vuoksi, mutta Persut hyväksyvät hänet. Tynkkynen pitää mielenosoitustaan yksin. Olen alkanut pitämään Tynkky-Tyynestä.
Vierailija kirjoitti:
PERSEKREATIONISTI vetoaisi uskonnolisella sävyllään uusiin äänestäjiin, joille koti, uskonto ja isämmaa ovat keskeisiä koska vanhan testamentin kertomukset.
Voi miten ihailtavaa nokkeluutta. Ihanko itse kehittelit noin hienon nimen? Oletpa tosiaan nokkela. Päiväkodissa vai ehkä jo alakoulussa kaverisi taatusti ihailevat sinua tästä. Sinusta tulee isona taatusti oikein hieno perusdemari, kun noin fiksu olet jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Onko piirissä jo käsitelty yhdistymistä?
Toivottavasti yhdistyvät mahdollisimman pian. Olisi ihanaa huutaa rytmikkäästi PERSEKRE, PERSEKRE, PERSEKRE...
Vierailija kirjoitti:
Tynkkynen on erotettu helluntaiseurakunnasta homouden vuoksi, mutta Persut hyväksyvät hänet. Tynkkynen pitää mielenosoitustaan yksin. Olen alkanut pitämään Tynkky-Tyynestä.
BB-Sebu oli parempi Big Brotherissa kuin Hallalahkossa. Oli paremmat hiuksetkin.