Olen edustusvaimo, haluatko kysyä jotakin
Kommentit (198)
Missä päin te asutte ? Missä olitte viimeksi matkoilla ? Missä ravintolassa käytte syömässä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeen roolissa miehesi on työelämässä, jos hänen roolinsa vaatii sen, että on olemassa edustusvaimo? Mikä / minkä toimialan yritys on näin vanhanaikainen?
Ei vaadi, ratkaisu lähtee puhtaasti siitä, että työssäoloni ei kannata korkean verotuksen takia.
Aina työnteko kannattaa. Ei pitäisi aina ajatella euroja.
Kyllähän teen nytkin työtä, mutta en vain saa palkkatuloa.
Eli teet pimeitä töitä ja saat rahallisen arvon omaavan palkkion. Veropetos.
Vierailija kirjoitti:
Missä edustat? Oletko päästä varpaisiin, aamusta iltaan oikeasti edustava? Ootko futismamma? :D
Nähtävästi olen riittävän edustava, että tuolla nimellä voi roastata. Se on fudis, ei futis :)
Vierailija kirjoitti:
Onko miehelläsi irtosuhteita.
Ei tietääkseni.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Missä päin te asutte ? Missä olitte viimeksi matkoilla ? Missä ravintolassa käytte syömässä ?
Helsingissä. Firenzessä. Ravintolaa en viitsi sanoa, koska käymme siellä niin usein.
Älkää enää kyselkö, ketju täytti jo tehtävänsä osaltani, kun sain selville mitä se nainen tarkoitti kutsuessaan minua pilkallisesti edustusrouvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeen roolissa miehesi on työelämässä, jos hänen roolinsa vaatii sen, että on olemassa edustusvaimo? Mikä / minkä toimialan yritys on näin vanhanaikainen?
Ei vaadi, ratkaisu lähtee puhtaasti siitä, että työssäoloni ei kannata korkean verotuksen takia.
Aina työnteko kannattaa. Ei pitäisi aina ajatella euroja.
Kyllähän teen nytkin työtä, mutta en vain saa palkkatuloa.
Eli teet pimeitä töitä ja saat rahallisen arvon omaavan palkkion. Veropetos.
Puolisoilla on Suomen lain mukaan keskinäinen elatusvelvollisuus, siihen ei verottaja puutu.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Mitä harrastatte ?
Matkailua, lenkkeilyä, pyöräilyä, kesämökki saaristossa on tärkeä. Molemmilla on sitten vielä omia harrastuksia, vaikkei miehellä nykyisellään ole juurikaan niille aikaa.
Miksi et halua kertyttää omaa eläkettäsi?
Annatta edestä ja takaa?
Kumpaa enemmän?
Saatko mielestäsi riittävän korvauksen. Paljonko saat?
Yöh, "edustaa" miehen firmaa ja imagoa. Haluan edustaa vain omaa itseäni ja omaa osaamistani. Toistaiseksi näin on elanto järjestynyt oikein mukavasti. Mutta pitkää ikää vaan edustusrouvalle, etpähän ole sossun luukulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä edustat?
Miestäni ja perhettämme sekä yritystämme.
🤣🤣🤣🤣Oletko hurauttanut tänne aikakoneella? Eiköhän 2020-luvulla yksilöt edustane itse itseään. 🤡🤭
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua kertyttää omaa eläkettäsi?
Valtion edustustehtävissä kertyy kyllä puolisollekin eläke. Vaikea uskoa, ettei yksityisellä puolella sellaisesta huolehdittaisi. Edustustehtäviin päätyvät puolisot kun lähes aina lähtevät edustamaan ihan hyvällä koulutuksella ja hyvin palkatuista töistä.
Pitäisikö edustusnaistenkin poistaa persekarvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
edustusrouviahan vaihdetaan aina kun entinen vanhenee taikka löytyy uusi muodollisesit pätevämpi .
Trophy-wife samaa settiä.
Ei niihin asiakkaiden kestityksiin voi mitään vanhaa sotanorsua päästää pilaamaan tunnelmaa.
Venäjällä ainakin voi vuokrata tilaisuuksiin "vaimon" jolle briiffataan mitä sanoa ja milloin ja miten käyttäytyä.
Höpö löpö. Kaikissa oikeissa edustustehtävissä vaimot ovat miesten kanssa samaa ikäluokkaa, koulutustasoa ja muutenkin samaa älyllistä tasoa. Satoja edustusrouvia eri maista olen tavannut, eikä yksikään ole nuori trophy.
T. Oikeasti edustustyötä tekevä puoliso maailmalta.
Ja sitten sieltä "maailmalta" ( jossa eletään 50-lukua...) eksytään kommentoimaan hikiselle Vauva-palstalle! 😂😂😂
Järjestätkö usein päivälliskutsuja? Jos kyllä, niin pidätkö siitä?
Oletko korjauttanut hampaitasi esteettisistä syistä?
Oletko ollut kauneusleikkauksessa?
Onko sinulla jokin erikoisdieetti elämäntapana?
Onko sinulla sopivissa määrin tekemistä?
Onko ystäväpiirissäsi muita edustusvaimoja?
Onko tuttavapiirissäsi 50-65 -vuotiasta sinkkumiestä, joka haluaisi 43-vuotiaan naisen?
Vierailija kirjoitti:
Olen pelkkä kotirouva, mitä minun pitäisi tehdä paremmin edetäkseni edustusvaimoksi?
Ainakin pitää huolta siitä, että ulkonäkösi on aina huoliteltu. Olla aina ystävällinen, lempeä ja määrätietoinen. Ottaa muut huomioon. Voisin kuvitella - olen itse sinkku.
Minä ainakin tarkoitan työkseen edustavilla esim diplomaattien puolisoita ja valtioiden keskeisissä tehtävissä olevia puolisoita, jotka oikeasti edustavat työkseen, enkä mitään futismammoja, jotka tietääkseni ovat ihan kotiäitejä ilman varsinaista edustusvelvollisuutta.