Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen edustusvaimo, haluatko kysyä jotakin

Vierailija
17.04.2019 |

Vastaan asiallisiin kysymyksiin.

Kommentit (198)

Vierailija
101/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ruokailutila teillä on?  Syöttekö oman perheen kesken rennommin, vai oletteko jäykkiä ja kaavamaisia tavoista ym.?

Suuri pöytä ja isot ikkunat. Emme ole kaavamaisia ja jäykkiä, vaan enemmänkin metelöiviä ja rentoja.

Kun on vain oma perhe katatteko vaikka keiton tarjoiluun myös aluslautaset?  Juotteko aamukahvin mukeista?

Emme kata ja aamukahvin juomme mukeista.

Vierailija
102/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi avioehto, joka pakottaa kestämään sen panoreissuja ym mukavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ruokailutila teillä on?  Syöttekö oman perheen kesken rennommin, vai oletteko jäykkiä ja kaavamaisia tavoista ym.?

Minä olen se ulkomaankomennuksella edustava, ja ruokasali on toki juhlava. Normaalisti arjessa syömme keittiön ruokapöydän ääressä, rennosti, mutta emme toivottavasti nyt mitenkään sikamaisesti kuitenkaan.

Sunnuntaina pyrimme syömään oman perheen kesken vähän juhlavammin, eli katamme pöydän ruokasaliin, mutta toki juttelemme rennosti kuten aina ja olemme ihan normaali lapsiperhe.

ehhehee..en ole EDUSTUROUVA

mutta en laita KOSKAAN ruokaa

Vierailija
104/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoilla yrityksillä on varaa järjestää kaikki PR- ja -edustustapahtumansa ravintoloissa tai kutsua ravintoloitsija järjestämään kaikki tarjoilut. On todella vanhanaikaista, että kotona pitää jonkun näitä asioita hoitaa. Sitäpaitsi liikesalaisuuksia ja asiakkaiden henkilötietoja ei saa sopimuskumppanin perhepiirissä vatvoa.

Perheyrityksissä ilmeisesti näin menetellään vieläkin. Ok, jos ei loukkaa kenenkään muiden etuja. Ja löytyy vielä sellainen nainen, joka ei omasta elämästään ja urastaan piittaa, niin mikäs siinä. Elämme itsemme tai toisen kautta. Toisen kautta eläminen on aika tyypillistä lapsiperheissä.

Mistä sait sellaisen kuvan, että järjestän edustustilaisuuksia kotona? Kyseessä ei myöskään ole mikään perheyritys, mutta missä tahansa yrityksessä tavataan sidosryhmiä ja yhteistyökumppaneita epävirallisemmin, keskustelematta kenenkään liikesalaisuuksista. Henkilökemioilla on aina merkitystä.

Vierailija
105/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkurouva kirjoitti:

Onko miehelläsi avioehto, joka pakottaa kestämään sen panoreissuja ym mukavaa?

Meillä ei ole avioehtoa.

Vierailija
106/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naljailua ja selän takana ihmettelyä saa kokea ja paljon saakin. Minun (ja siinä samassa tietysti mieheni) verotiedot tuntuvat olevan sukulaisten joka vuotisen uteliaisuuden kliimaksi. ”Miten niillä voi olla varaa?!?”

Kateuttahan se on. Ihmiset jotka ovat omaan elämäänsä tyytymättömiä purkavat ahdistustaan muiden elämänvalintoja mollaamalla sen sijaan että tekisivät itse omalle elämälleen jotakin.

Lisäksi haluan vastata niille huolestuneille, jotka tuntuvat kovasti pelkäävän minun elintasoni romahtamista yllättävän eron koittaessa. Tottakai nämä omaisuus- ja muut taloudelliset asiat pystyy ennakoimaan ihan lain sanelemissa rajoissa jos on fiksu. Itse asiassa minun elintasoni ei putoaisi yhtään mihinkään, tuli eroa tai ei.

Vierailija
107/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikoitko huolella ostoskoriisi EDULLISTA maistuvaa ruokaa.

Heräät aamulla paistamaan munanvalkuismunakkaan miehelle?

Silität sen paidat ja odotat drinkki kourassa kun tulee töistä

Drinkki on siis miehelle valmistettu.

Vierailija
108/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

edustusvaimolla on tärkeä rooli. pitää jaksaa edustaa, kun mies tekee kauppaa, että työntekijät saa palkkansa. täällä ei moni sitä ymmärrä, että asiakkaita pitää miellyttää. ei voi pieruverkkareissa mennä tekemään kauppaa. ja ilman kauppaa, ei työntekijät saa palkkojansa. 

Aika hyvin kuitenkin monet miljonääri-bisnesmiehet pärjäävät, vaikka ei ole vaimoa koskaan ollutkaan. Tai miljonäärinaiset tekee menestyviä bisneksiään ilman edustusmiestä. 

Ihan höpöhöpö-juttua nyt väännätte täällä. Ap on tavallinen kotirouva ja sillä hyvä. (Kotirouvana olossa ei siis ole mitään vikaa mielestäni, jäisin itsekin jos voisin).

Vierailija
109/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silitän paidat ja teen aamiaista. Drinkkejä tuskin kukaan juo nykyään työpäivän jälkeen, ohjelmassa on ruokailu, nokoset ja yhteinen juoksu- tai pyörälenkki. 

Vierailija
110/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silitän paidat ja teen aamiaista. Drinkkejä tuskin kukaan juo nykyään työpäivän jälkeen, ohjelmassa on ruokailu, nokoset ja yhteinen juoksu- tai pyörälenkki. 

Trolli se lähti .....

Vierailija
111/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kotoisin thaimaasta?

Vierailija
112/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pitkään kotirouva/edustusrouva, elämä on kaikille osapuolille helpompaa näin, kun kerran se on taloudellisesti mahdollista. Lapsia oli kiva hoitaa kotona aikoinaan ja sitten kun menivät kouluun, oli mahtavaa olla kotona. Pienet koululaiset aivan intoa piukassa kertoivat koulupäivän tapahtumista ennen kuin olivat eteisestä päässeet peremmälle. Kun lapset sairastelivat, oli yksinkertaista hoitaa heitä kotona, kunnes olivat täysin terveitä, ei tarvinnut heitä puolikuntoisena lähettää koulutielle eikä tarvinnut työnantajan kanssa vääntää, voiko kotiin jäädä hoitamaan. Olen urheillut, ollut vapaaehtoistyössä ja koulun kaikissa mahdollisissa yhteistyöprojekteissa mukana (luokkavanhempana, leirikoulussa auttamassa jne). Olen kuskannut omat ja naapurien lapset harrastuksiin jne. Miehen kanssa on ollut rentoa ja mukavaa, kun en ole nääntynyt päivätyöstä.

Päivittelyä ja ilkeilyä olen kuullut tuttavilta ja täysin tuntemattomilta. Itse asiassa jotkut ovat suhtautuneet niin aggressiivisesti valintoihimme, että ihan hirvittää. Mutta edelleen olemme mieheni kanssa yhdessä ja tyytyväisenä, hän jäi eläkkeelle viime vuonna ja nyt nautimme lastenlapsista, matkustelusta ja uusista harrastuksista. Miten se voisi olla keltään pois?

Vierailija
113/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

edustusvaimolla on tärkeä rooli. pitää jaksaa edustaa, kun mies tekee kauppaa, että työntekijät saa palkkansa. täällä ei moni sitä ymmärrä, että asiakkaita pitää miellyttää. ei voi pieruverkkareissa mennä tekemään kauppaa. ja ilman kauppaa, ei työntekijät saa palkkojansa. 

Aika hyvin kuitenkin monet miljonääri-bisnesmiehet pärjäävät, vaikka ei ole vaimoa koskaan ollutkaan. Tai miljonäärinaiset tekee menestyviä bisneksiään ilman edustusmiestä. 

Ihan höpöhöpö-juttua nyt väännätte täällä. Ap on tavallinen kotirouva ja sillä hyvä. (Kotirouvana olossa ei siis ole mitään vikaa mielestäni, jäisin itsekin jos voisin).

Aika hyvin tässä kuitenkin sain esille noita mielikuvia, joita sanaan liittyy ja sanaan kotirouva myös.

Sanoisin, että kotirouva tai kotiherra on ihan kätevä, jos itsellä on vaativa työ. Uranaiset joutuvat useimmiten pärjäämään yksin, onneksi nykyisin järki on voittanut niin että useimmat ostavat siivous- ja lastenhoitoapua, koska mies ei hevin jää kotia hoitamaan. Kaikkeen ei tarvitse revetä.

Vierailija
114/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut pitkään kotirouva/edustusrouva, elämä on kaikille osapuolille helpompaa näin, kun kerran se on taloudellisesti mahdollista. Lapsia oli kiva hoitaa kotona aikoinaan ja sitten kun menivät kouluun, oli mahtavaa olla kotona. Pienet koululaiset aivan intoa piukassa kertoivat koulupäivän tapahtumista ennen kuin olivat eteisestä päässeet peremmälle. Kun lapset sairastelivat, oli yksinkertaista hoitaa heitä kotona, kunnes olivat täysin terveitä, ei tarvinnut heitä puolikuntoisena lähettää koulutielle eikä tarvinnut työnantajan kanssa vääntää, voiko kotiin jäädä hoitamaan. Olen urheillut, ollut vapaaehtoistyössä ja koulun kaikissa mahdollisissa yhteistyöprojekteissa mukana (luokkavanhempana, leirikoulussa auttamassa jne). Olen kuskannut omat ja naapurien lapset harrastuksiin jne. Miehen kanssa on ollut rentoa ja mukavaa, kun en ole nääntynyt päivätyöstä.

Päivittelyä ja ilkeilyä olen kuullut tuttavilta ja täysin tuntemattomilta. Itse asiassa jotkut ovat suhtautuneet niin aggressiivisesti valintoihimme, että ihan hirvittää. Mutta edelleen olemme mieheni kanssa yhdessä ja tyytyväisenä, hän jäi eläkkeelle viime vuonna ja nyt nautimme lastenlapsista, matkustelusta ja uusista harrastuksista. Miten se voisi olla keltään pois?

Kiva kuulla, toivottavasti meillä menee yhtä mukavasti jatkossa. Olen sinua nuorempi, nyt vasta kuulin ensimmäistä kertaa naljailua tästä asiasta, joten ehkäpä ajat ovat muuttuneet paremmiksi kotirouvien kannalta. On hyvin harvinaista olla kotirouva omassa tuttavapiirissäni, kaikki haluavat tehdä omaa työtään. Ja kyllä minäkin välillä kaipaan omaan ammattiini takaisin.

Vierailija
115/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kyllä outoa alkaa niputtamaan kotirouvaa ja edustusvaimoa samanlaisiksi.

Johan täällä on yksi ison maailman edustusvaimo kertomassa kuinka saa palkkaa. Silloinhan kyse on työstä.

Eihän lastenhoito ole mitään edustamista. Ihan samalla tavalla normaalit työssäkäyvät isät ja äidit hoitavat lapsensa ja osallistuvat vaadittuihin tilaisuuksiin olematta mikään edustuspuoliso.

Vierailija
116/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

edustusrouviahan vaihdetaan aina kun entinen vanhenee taikka löytyy uusi muodollisesit pätevämpi .

Trophy-wife samaa settiä.

Ei niihin asiakkaiden kestityksiin voi mitään vanhaa sotanorsua päästää pilaamaan tunnelmaa.

Venäjällä ainakin voi vuokrata tilaisuuksiin "vaimon"  jolle briiffataan mitä sanoa ja milloin ja miten käyttäytyä.

Vierailija
117/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla hyvin koulutettu ja omata oma ura.

Vierailija
118/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sitten mies oo nakkiyrittäjä tms

Vierailija
119/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

edustusrouviahan vaihdetaan aina kun entinen vanhenee taikka löytyy uusi muodollisesit pätevämpi .

Trophy-wife samaa settiä.

Ei niihin asiakkaiden kestityksiin voi mitään vanhaa sotanorsua päästää pilaamaan tunnelmaa.

Venäjällä ainakin voi vuokrata tilaisuuksiin "vaimon"  jolle briiffataan mitä sanoa ja milloin ja miten käyttäytyä.

Höpö löpö. Kaikissa oikeissa edustustehtävissä vaimot ovat miesten kanssa samaa ikäluokkaa, koulutustasoa ja muutenkin samaa älyllistä tasoa. Satoja edustusrouvia eri maista olen tavannut, eikä yksikään ole nuori trophy.

T. Oikeasti edustustyötä tekevä puoliso maailmalta.

Vierailija
120/198 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä edustat? Oletko päästä varpaisiin, aamusta iltaan oikeasti edustava? Ootko futismamma? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä