Lue keskustelun säännöt.
ADRESSI: Ei ensi vuoden kisaan väliaikaohjelmaan:
21.05.2006 |
kansantanhuja, Lapin joikaajaa eikä Marcon tanssiryhmää
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä kalevalaa ja saameleisuutta voi mukana olla, nehän voi toteuttaa tyylikkäästi esim. modernin tanssinkin avulla, ei sitä tartte tanhuihin mennä! Kyllä Kreikkakin esitteli omaa kulttuuriaan ja kansanperinnettään, miksei siis Suomi?
Musta soi hyvä, jos välinumerona olis myös joku svengaava nykypäivään sovitettu kooste (hyvien esiintyjien vetämänä) Suomen viisuhistoriasta. Osoittaisi itseironian tajua, Suomi kun on kuitenkin tullut tunnetuksi nolla-maana!!
mika teki viime kesan yleisurheilun MM-kisojen avajaisohjelman. Niin huono oli etta muut maat eivat edes nayttaneet sita!
jonkun todella hyvännäköisen parin