Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aattelin ottaa geelikynnet, kokemuksia? Hyviä, huonoja?

Vierailija
10.05.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli viime heinäkuusta vappuun geelikynnet. Nyt luovuin niistä, koska haluan tonkia puutarhassa estoitta. Syksyllä aion ottaa uudet.

Vierailija
2/7 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akryylikynnet oli liian kovat ja irtoili paljon helpommin. Geelikynnet on myös paremman näköiset mielestäni ja laittaminen mukavampaa koska se akryyli haisee ihan hirveälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt kahdenlaisia: luonnollista jäljittelevät siistit geelikynnet ja sitten sellaiset noitamaiset ällöpitkät, tosi paksut geelikynnet. Onko laittajasta kiinni vai onko pitempi = paksumpi?

Vierailija
4/7 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

geelikynnet ja sunnuntaina otin pois, kun oli napsahtanut jo kolme irti itsekseen. siistit oli, mut ei mun juttu. jotenkin tosi luonnottoman tuntuset, ja joillakin ei raskauden aikana pysy ne ollenkaan. (mulla rv 33 menossa...)

Vierailija
5/7 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakennekynnet maksaa 45e. Se on siinä sörkan metroaseman läheisyydessä, kun lähetään kävelemään Hämeentietä Hakikseen päin.

Vierailija
6/7 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Oon nähnyt kahdenlaisia: luonnollista jäljittelevät siistit geelikynnet ja sitten sellaiset noitamaiset ällöpitkät, tosi paksut geelikynnet. Onko laittajasta kiinni vai onko pitempi = paksumpi?

Akryylikynnet on paksumpia muutenkin, ootko varma että oli geelikynnet ne pitkätkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kohta varailee aikaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi