Aattelin ottaa geelikynnet, kokemuksia? Hyviä, huonoja?
Kommentit (7)
Akryylikynnet oli liian kovat ja irtoili paljon helpommin. Geelikynnet on myös paremman näköiset mielestäni ja laittaminen mukavampaa koska se akryyli haisee ihan hirveälle.
Oon nähnyt kahdenlaisia: luonnollista jäljittelevät siistit geelikynnet ja sitten sellaiset noitamaiset ällöpitkät, tosi paksut geelikynnet. Onko laittajasta kiinni vai onko pitempi = paksumpi?
geelikynnet ja sunnuntaina otin pois, kun oli napsahtanut jo kolme irti itsekseen. siistit oli, mut ei mun juttu. jotenkin tosi luonnottoman tuntuset, ja joillakin ei raskauden aikana pysy ne ollenkaan. (mulla rv 33 menossa...)
rakennekynnet maksaa 45e. Se on siinä sörkan metroaseman läheisyydessä, kun lähetään kävelemään Hämeentietä Hakikseen päin.
Vierailija:
Oon nähnyt kahdenlaisia: luonnollista jäljittelevät siistit geelikynnet ja sitten sellaiset noitamaiset ällöpitkät, tosi paksut geelikynnet. Onko laittajasta kiinni vai onko pitempi = paksumpi?
Akryylikynnet on paksumpia muutenkin, ootko varma että oli geelikynnet ne pitkätkin?
Minulla oli viime heinäkuusta vappuun geelikynnet. Nyt luovuin niistä, koska haluan tonkia puutarhassa estoitta. Syksyllä aion ottaa uudet.