Oletko mielestäsi ILMAN MEIKKIÄ tavallisen näköinen, tavallista kauniimpi vai tavallista rumempi?
Mitä mieltä olet?
Tähän saa vastata sukupuolesta riippumatta.
Kommentit (67)
Sellainen taikapussi tekee hyvää jokaiselle naiselle.
näytän kamalalta ilman meikkiä: kamala pottunokka (hehkulampun mallinen kärsä), punoittava iho suurilla huokosilla, siniharmaan silmät, ripset ja kulmat kuivan asvaltin väriset (eivät näy), kulmakarvat myös jotenkin pätkät ja harvat, mutta silti karvat ovat aika pitkiä...
Onneksi on meikit. Ja en siis pakkeloi mitenkään hillittömästi, vaan ihmeitä tekee jo kasvojen värin tasoittaminen, ripsiväri ja kulmien laitto.
Vierailija kirjoitti:
Miten pinnallista. Naiset meikkaa, koska huono itsetunto sekä pitää saada miesten huomio.
Oi oi, tämä kommentti kertoo vain sinusta.
Ilman aknea oisin varmaan tavallinen mutta nyt ruma.
Olen nätti ilman meikkiäkin, jota en paljoa käytä. Aika harvassa on mielestäni sellaiset, jotka muuttuvat meikin myötä tunnistamattomaksi - ts. käyttävät sitä arjessa niin paljon, etteivät näytä enää itseltään. Piirteitä voi korostaa ja häivyttää meikillä, mutta ei täysin peittää tai luoda tyhjästä. Eli luonnonkauniit ovat kauniita, meikillä tai ilman.
Ilman meikkiä olen aika tavallinen. Kasvoissa on kauniita piirteitä, eli täyteläiset huulet, jotka korostuvat meikillä, ja sopusuhtainen nenä, mutta silmät ovat pienet ja mitäänsanomattomat ilman meikkiä. Raskaat silmäluomet ei auta asiaa. Meikillä taion myös korkeat poskipäät, joita ei löydy luonnostaan. Meikin kanssa olen hyvännäköinen.
Joku voi ottaa meikkipussista esiin järkeä. Että mitä lähtee muille tekemään.