Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko mielestäsi ILMAN MEIKKIÄ tavallisen näköinen, tavallista kauniimpi vai tavallista rumempi?

Vierailija
12.04.2019 |

Mitä mieltä olet?

Tähän saa vastata sukupuolesta riippumatta.

Oletko mielestäsi ILMAN MEIKKIÄ tavallisen näköinen, tavallista kauniimpi vai tavallista rumempi?

Vaihtoehdot

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subjektiivisen näkemykseni mukaan olen keskivertoa kauniimpi, jos verrataan muihin meikittömiin naisiin. Minulla on todella hyvä luusto kasvoissa, ihoni on lähes virheetön, ja kulmakarvani ovat luonnostaan nätin malliset ja tummahkot. Silmät ovat todella tavalliset, eivät mitenkään huomiota herättävät missään mielessä, ripset ovat aika huomaamattomat. Samoin huulet ovat tuiki tavalliset. Nenä on isohko ollakseen naisen nenä, mutta kuitenkin siro.

Meikattuihin naisiin verrattuna olen tietysti valjumman näköinen.

Meikkaan hyvin harvoin, ja kun meikkaan, laitan hyvin vähän meikkiä. Yleensä vain sipaisun poskipunaa, huulikiiltoa ja ripsiväriä. Joskus näen vaivaa ja teen kuultavan meikkipohjan, korostan kulmia, laitan silmien värin esiin tuovaa luomiväriä ja meikkaan huulista hieman enemmän huomattavat.

Kun meikkaan, olen huomiota herättävän kaunis (en kiellä tosiasioita). En vain jaksa nähdä sitä vaivaa, enkä pidä siitä tunteesta, joka kasvoilla ja silmissä on, kun on meikkiä.

Enkä tunne tarvetta olla kaunis. Menen 99 % ajasta sillä, mitä minulle on luonnostaan annettu.

Mieheni tapasin meikittömänä, ja ensimmäinen kerta kun hän näki minut meikattuna, olimme olleet muutaman kuukauden parisuhteessa. Hän kirjaimellisesti mykistyi.

Nuorempana tein valokuvamallin töitä, mutten pitänyt siitä. Vierastan ulkonäön ympärillä pyörimistä.

Vierailija
22/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma. Jopa pitkä olemukseni ja figuuri on luotu meikeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Figuurini on luotu meikkipussin avulla. Energiani on pelkkää meikkiä. Ne on kaikki ostettu meikkiosastolta.

Vierailija
24/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemukseni on pelkkää meikkiä. Kaikki minussa on pelkkää illuusiota ja meikkiä.

Ostettu Citynarketin aleosastolta.

Vierailija
25/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen meikkasin Mut siis luonnollisesti ja sillon kaikki kehuu kauneutta vaikka mul on silloinkin vähemmän meikkiä kun perus naisella😂😂ennen olin tosi tarkka, mut mua ei sytytä sellanen patsastelu😂ei myöskään muissa naisissa. Kai siks oon luonnollinen nykyisin. Varmaa jos alan seurustelee nii sit alkais enemmän kiinnittää huomioo, mut silloinkin luonnollinen. Yks mies kehu siis viimeisin säätö tms nii se näki mut ilman meikkiä ja oli ihan sillee wtff?!?!?!? Et vitsi sä oot Kaunis. Ja koko ajan toitotti et oon nii kaunis ja sit se oli sillee et cmoon mä oon nähny sut ilman Meikkiäkin 😂

Vierailija
26/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kai se on olla tavallista kauniimpi verattuna muihin meikittömiin, kun olen saanut sellaisen käsityksen että ilman meikkiä suomalaisilla ei ole ollenkaan näkyviä kulmakarvoja ja ripsetkin on ihan vaaleat. Mulla on tummat kulmat ja tuuheat tummat ripset, vaikka olen suht vaalea. Itseasiassa joskus alakoulun ensimmäisillä luokilla kävi kerran niin että joku aikuinen nainen tuli torumaan miten mun ikäisellä on ripset ja kulmat värjätty. Eikä mulla ollut, joten kai sitten ihan meikatun näköinen olen meikkaamatta.

Vierailija
27/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät raajat on kasvatettu meikeillä. Kehon muoto ei ole luotu urheilulla ja biologialla vaan meikeillä.

Vierailija
28/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari minut on luotu meikkipussista.

Vierailija
29/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi en yleensä meikkaa arkena ollenkaan. Hyvin kehtaan silti liikkua tuolla. Ei oo koskaan tullut sellaista oloa että en kehtais mennä ilman meikkiä julkisille paikoille, kuten monilla kai tulee.

-26

Vierailija
30/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkipussilla tehdään ihmisistä upeita. Ei urheilulla eikä kovalla työllä.

Vierailija
31/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallista kauniimpi ja onneksi myös paljon ikäistäni nuoremman näköinen. Käytän harvoin meikkiä, koska olen laiska. Mutta kasvonpiirteet ovat aika "klassisen" kauniit ja nyt kun ihokin on parantunut aknesta niin näytän mielestäni ihan yhtä hyvältä ilman meikkiä.

Vierailija
32/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo kyl siis ennen ku en vaikka urheilu, olin pyöreä, mut aina meikkasin kuitenki. Nii kyl päivittäin sai kuulla uskomattomasta kauneudesta, sillon en ees tienny mitä urheilu on. Aina hiukset ja meikit laitettu tiptop ja kaikki kehu. Nykyää urheilusta rasittubeemmab näkönen, ja urheilusta kai hiukset ja meikki lähteny lookista ja tottakai sitä on eri näkönen. Miehet kai tykkää meikistä, itse en pidä pissislookkia vetävänä 😂silti voisin miehen mieliksi meilata mut vaan jos seurustelen, en satunnaisia pankkeja.... Tai ohikulkijoita varten, ei kiinnosta tippaakaa

Vierailija
33/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkipussi on se taikasana. Treeni on ihan toisarvoinen juttu.

Vierailija
34/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pan oja*

Vierailija
35/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä ihan oikeasti yhden meikkipussin avulla luodaan jostain ihmisestä viehättävä. Siihen ei tarvita mitään muuta. Varsinkin lastentarhanopettajat jaksavat tätä hokea.

Vierailija
36/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ilmeisesti luovat sosiaaliset suhteensakin meikkipussin avulla. Ja heistä tulee sosiaalisesti kyvykkäitä meikkipussin avulla?

Vierailija
37/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh 😂 siis kyllähän jotkut tekee Itestään tunnistamattoman meikillä. Jotkut taas ei. 😂Joistain "rumistaki" saadaan jopa kaunis meikillä. 😂

Vierailija
38/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

He muuttavat oman energiansakin haluamakseen meikkipussin avulla. Säteilevät meikeillä ympärilleen.

Vierailija
39/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan kulkea ilman meikkiä mutta kieltämättä paremman näköinen kun laittaa edes ripsaria. 

Vierailija
40/67 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se muuttaa tyylii. Voi muuttaaitteänsä. Esim tilanteen mukaan. Esim jos ny rttison irtosuhteita, varmaa meikkisi In paljon😁😁koska se tekee erilaisen olon ja olemuksen