Oletko mielestäsi ILMAN MEIKKIÄ tavallisen näköinen, tavallista kauniimpi vai tavallista rumempi?
Mitä mieltä olet?
Tähän saa vastata sukupuolesta riippumatta.
Kommentit (67)
En tiedä. Poikaystävä sanoo vain kauniiksi muut ei mitään. Perhe pitää rumana, joten en tiedä.
Ihmisen olemus tulee meikeistä. Persjalatkin kasvavat meikeillä.
Sun hiuksetkin on meikkipussista otettu.
Ripsetkin kasvaa silmiin meikeillä. Niitä ei oikeasti ole.
On tullut katsottua paljon instasta ja muualta näitä meikkaamaton versus meikattu kuvia ja videoita. Vaikka niissä on tarkoitus kai osoittaa miten kaunis sillä meikillä tulikaan, niin itse olen usein sitä mieltä että se meikkaamaton on kauniimpi. Jotenkin ihmisten kauneuskäsitys on vääristynyt ja mielletään kauniiksi sellainen muovisen näköinen, hyvin pakkeloitu, jolla on epäluonnolliset ripset ja hyvin vahva silmämeikki. Itse en pidä sellaisesta lookista yhtään. Se ei ole minusta kaunista. Kaikista tehdään samannäköisiä ja muovisia. Luonnollisessa ulkonäössä on jotain persoonallista ja joku sellainen tatsi, joka hukkuu kun se meikkikerros laitetaan päälle. Vaaleat kulmatkin voi olla nätit, ihon ei tarvitse olla tasaisen virheetön. En ymmärrä miksi monilla on sellainen käsitys että naiset ei voi näyttä hyvältä ilman meikkiä, kuitenkin lähes kaikki miehetkin kulkee täysin ilman meikkiä ja monet näyttää tosi hyvältä.
Mari kasvattaa itselleen kaulan meikeillä.
En osaa meikata ollenkaan, joten vastasin että tavallisen näköinen - en siis edes tiedä miltä näyttäisin hyvin meikattuna.
Arkimeikilläni (meikkivoide pohjustusvoiteineen sekä kiinnityssuihkeineen, ripsari, kulmakynä) olen melko viehättävä. En nyt mikään mitä kaksi kertaa kääntyisi katsomaan mutta ihan ookoo, tuskin kukaan rumaksi väittää. Ilman meikkiä olen aivan älyttömän ruma. En käsitä, miten se ero voi olla noin pienellä ehostuksella niin valtava. En poistu edes rappukäytävässä käymään ilman meikkiä. Minun "ilman meikkiä" tarkoittaa bb-voidetta, ripsien taivutusta ja kulmien muotoon harjaamista.
Oikeastaan pidän kasvoistani enemmän ilman meikkiä.
Meikkaan muutenkin hyvin vähän, välillä saatan laittaa luomiin jotain erilaista.
Meikki on ennemminkin varma tapa freesata kasvot aamulla ja esillä olevaan työhönikin on löyhästi määritelty pukeutumiskoodi. Jotenkin oletan kevyen meikin olevan osa sitä.
Älykin on peräisin meikkipussista. Mari ottaa nyt jonkun supermeikkipussin esiin ja alkaa meikkaamaan.
Olen luonnonkaunis ilman meikkiä. Meikin kanssa vielä kauniimpi
Ilman meikkiä tavallisen näköinen, kunnon meikeillä oikein kauniskin ja huomaa, miten erilailla silloin saa huomiota. Viihdyn kuitenkin enimmäkseen ilman meikkiä tai vähällä meikillä, en tykkää siitä pakkeloidusta tunteesta.
Meikkaa itsestään älykkään. Osaa lukea paremmin tilanteita.
Se on muille helpotus että meikkipussista saa siihenkin apua.
Siitä supermeikipussista saa taikavoimat että osaa keskustella tahtomiensa miesten kanssa. Saa siihenkin taikavoimat.
Ruma olen ja meikilläkin vain siedettävän näköinen.
Miten pinnallista. Naiset meikkaa, koska huono itsetunto sekä pitää saada miesten huomio.
Mari ottaa meikkipussin esiin ja etsii sieltä itselleen sosiaaliset taidot joilla pärjää. Ettei tarvitse toisten siivellä mennä.
Koko viehättävyys perustuu meikkipussin. Sillä pussilla tehdään ihmeitä. Koko ihmisen olemus on vaan yhtä meikkiä