Mies haluaa nähdä vain viikonloppuisin.
Olen "seurustellut" lähemmäs puolivuotta miehen kanssa joka tuntuu ensimmäistä kertaa elämässä oikeasti siltä oikealta. Olen yli 40v.
Ongelma on se että hän tekee vuorotyötä ja on introvertti.
Näemme max 2 kertaa viikossa, yleensä vain kerran. Lapsivapaat viikonloput olemme kokonaisuudessaan viettäneet yhdessä koko alkuvuoden.
Ongelma on se etten pysty ihastumaan koska näemme niin harvoin. Itse haluaisin nukkua viikolla edes yhden yön toisen vieressä niinäkin viikkoina kun olemme viikonlopun kokonaan yhdessä.
Tuntuu että menen aina ekoille treffeille koska en pysty ylläpitämään tunnetta kun max 2-3päivää!
Ymmärtääkö joku mistä puhun?
Kaikki on muuten kunnossa, matkoja tms. Varattu pitkälle syksyyn ja muutenkin puhuttu tästäkin asiasta. Miestä ei tämä häiritse, hänen on saatava rauhoittua yksin työpäivän jälkeen. Pelkään että katkasen kohta suhteen koska ärsyttää tuo "alusta" aloittaminen. :(
Kun ollaan välillä oltu 4 päivääkin yhdessä olen aivan ihastunut/rakastunur mutta kaikki tosiaan haihtuu ja sitten alkaa ottaa päähän.
Kommentit (172)
Ehkäpä se piilottelee ja parantelee jotain sukupuolitautia, kuka tietää...?
No sullahan tunteet löysässä on, jos ne parissa päivässä ehtii haihtua. Mulla on päin vastoin, että jos koko ajan olen yhdessä toisen kanssa, niin hommasta menee maku äkkiä. Muutaman päivän ero vain piristää ja jälleennäkeminen on taas kiva, kun on ehtinyt vähän kaivata.
No välillä menenkin ja se on hänelle ok. Välillä kieltää minua kuitenkin tulemasta.
Olen hänelle tämän siis sanonut aivan ylläolevilla sanoilla lukuunottamatta tuota että tekee mieli lähteä kävelemään.
Hän pyysi että ymmärrän häntä ja ymmärränkin mutta mitä ihmettä teen itseni kanssa?! Ap
Niin ne on löysässä, tiedän.
Ne vahvistuvat joka kerta kun nähdään ja sitten lässähtävät.
En itsekkään halua joka päivä nähdä mutta 5-7 päivää on myrkkyä, silloin en tunne enää mitään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin ne on löysässä, tiedän.
Ne vahvistuvat joka kerta kun nähdään ja sitten lässähtävät.
En itsekkään halua joka päivä nähdä mutta 5-7 päivää on myrkkyä, silloin en tunne enää mitään. Ap
Ja tästä samasta miehestä sanot, että ensimmäinen joka tuntuu oikealta (ja oletettavasti sulla on vakava suhdekin ollut kun on lapsia).
No ei ole oikea. Päästä vapaaksi.
Kaikissa muissa asioissa on se oikea, tämä on ainut mikä hiertää. Pidetään yhteyttä muuten päivittäin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä se piilottelee ja parantelee jotain sukupuolitautia, kuka tietää...?
Tuossa teoriassa on kyllä perää. Nimittäin jos tapaisitte harva se päivä niin olisi luontevaa jättää kondomi pois, mutta nyt kun pysytte hieman etäisinä niin kondomia on syytä käyttää ja siten miehellä oleva sukupuolitauti ei pääse paljastumaan.
Onhan noita mm. klamydia, tippuri, HIV, herppes jne.
Mitä ihmettä sukupuolitaudit kuuluu tähän asiaan? Tuntuu joka suhteessa positiivisella tavalla kun olis oltu jo kauan yhdessä. Ap
Mies on viettänyt tänä vuonna joka ikisen vapaapäivän muutenkin kanssani. Työpäivinä kaipaa sitä rauhoittumista ja siksi tulee näitä noin 5 päivän taukoja usein että nähdään. Ap
No ehdota sille, että jos vaikka keskiviikkoisin olisi yhteinen saunailta tai jotain, niin katkeaisi kivasti tuo viikon tauko. Ei mitään ohjelmaa, ulkona syömistä tai muuta, ihan vaan rento saunailta ja ehkä leffa, niin ei stressaa liikaa herraa.
Ihan selkeesti viettää arkipäivät vaimonsa ja lastensa kanssa ja sulle jää viikonloput ja muut vapaat.
Ymmärrän täysin miestä. Sinun sepustuksista ja ajatuksenjuoksusta taas en oikein ota tolkkua.
Keskiviikkoisin on yleensä nähtykin jos on arkena nähty.
Hän pääsee kuitenkin vasta niin myöhään töistä että vaihtoehdoksi jää ainoastaan yhdessä nukkuminen.
Aamuvuoroissa syy on taas ettei ehdi nukkua vaikka voisin mennä itsekkin hyvin jo ysiltä nukkumaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan selkeesti viettää arkipäivät vaimonsa ja lastensa kanssa ja sulle jää viikonloput ja muut vapaat.
Okei, miten muka seöittäisi vaimolle ja lapsille, että on aina vapaapäivät poissa? Vähän yritystä nyt.
No ei ole ole mikään kaksoiselämä nyt kyseessä. Tiedä kyllä missä ja milloin tapaa lastansa ja missä ja kuka on eks vaimo etc.
Ihan ollaan yhdessä vietetty aikaa niin että molempien lapset on paikalla, ollaan jopa matkustettu niin, joten mitään sellaista mystiikkaa tästä on turha kaivaa esille.
Ymmärrän miestä mutta miten elän itseni kanssa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sukupuolitaudit kuuluu tähän asiaan? Tuntuu joka suhteessa positiivisella tavalla kun olis oltu jo kauan yhdessä. Ap
Mitä? Juurihan sinä sanoit, että kun joka kerta tuntuu kuin olisit menossa vasta ekoille treffeille, ja ettet pysty kunnolla ihastumaan. Käykää nyt vielä kunnon vakava, pitkä keskustelu asiasta. Ehkä vaan olette tässä asiassa erilaisia, ja ette siksi tarkoitettu yhteen.
Itsekin olen kaukosuhteessa, eikä nähdä usein, mutta ei ne tunteet mihinkään katoa, päinvastoin. Mitenkä pidätte yhteyttä sitten viikolla kun ette näe?
Viestitellään päivittän ja jaetaan päivän tärkeimmät jutut sekä toivotellaan hyvät yöt.
No turha tätä on näköjään jauhaa, kukaan ei taida ymmärtää mitä tarkoitan.
En pysty ylläpitämään tunnesidettä ilman että näen toisen.
En tiedä mikä olisi ratkaisu. Muuten kaikki on paremmin kuin hyvin. Puheyhteys toimii, seksi ja kaikki mitä nyt ikinä voi keksiä.
Pakko vaan kärsiä ja odottaa miten tässä käy.
Ap
Itse olen ollut rakastunut viimeksi 90 luvulla joten kaikki eivät vaan syty kuin tulitikut vaikka niin toivoisikin. Ap
Miksi et mene? Tuskin mies siitä pahastuu, että haluat olla yötä. Voisi kuvitella tykkäävän siitä.