Outo ghostaus mieheltä..! Auttakaa ymmärtämään + ghostauskokemukset jakoon!
Okei, eli tilanne on tämä:
Oon kepoisasti tapaillut yhtä todella ihanaa miestä noin 2kk. On nähty keskimäärin pari kertaa viikossa. Viikko sitten käytiin seksin jälkeen MUN mielestä ihan hyvä keskustelu fiiliksistä, ja todettiin, että samoilla linjoilla ja odotuksilla ollaan tässä. Että ei oo mikään kiire minnekään, katellaan mihin etenee. Pääasiallisesti kumminkin tähän saakka ollut seksiä + yleishengausta, ei mitään kummempaa.
Noh. Mä maanantaina laittelin viestiä ja kyselin mimmonen viikko tulossa, ja mies ehdotti, että voidaanko nähdä joko maanantaina tai tiistaina, jos hän nyt ei sairastu (kertoi, että kuumeinen olo). Sit tietty totesin, että nähdään sit lopummalla viikkoa, että parantelee rauhassa, ei paniikkia..
Torstaina kyselin vointia, ja hän sanoi, että on saanu levätä. Ja että hänellä on torstaille menoa, mutta sopisko mulle tavata viikonloppuna. Vastasin taas, että joo sopii. Perjantaina kun ei kuulunut mitään, niin sit tietty kun mun piti päästä kavereillekin vahvistamaan vähä omia aikatauluja, ni kysäsin, että haluskos se nähä nyt viikonloppuna.
Edelleenkään ei oo vastannut viestiin mitään, ja nyt siis ollaan jo sunnuntai illassa.. Eikä ole edes klikannut sitä luetuksi. Ja mä näen, että on kyllä ollut onlinessa.
Mä tiiän nyt vain nää kaksi asiaa: nyt ei kannata laittaa enää viestin viestiä, ja sitä ei todennäköisesti vaan enää kiinnosta.
Mutta just tätä mä en silti ymmärrä: miksi se ehdotteli noita tapaamisia, jos ei kerran enää kiinnosta? Miksei voinut vaan vastata höpönlöpöä, vedota työkiireisiin tai mihin vaan? Siis varsinkaan tota viikonlopputapaamisen ehdottamista mä en nyt näiden seikkojen valossa tajua, JOS vaikka toi sairastuminen oiskin ollut tekosyy (en tiedä, oliko). Mieluummin mä nyt ottaisin sen rehellisen "Hei kiitti, mutta ei kiitos enää", kuin tämmösen.. Mietin sitäkin, että sanoinko mä nyt siinä viikontakaisessa keskustelussa jotain, minkä takia se ei enää halua nähdä. En taida saada ikinä tietää.
Samanlaisia kokemuksia kellään? Laittakaas jakoon. Tarviin tähän perspektiiviä, muutakin kuin omaani.
Kommentit (278)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei onko nyt siis niin, että miehet saattavat tapailla naisia, joista eivät varsinaisesti edes pidä?? Miten se onnistuu, en käsitä? Mä en mitenkään voisi hengailla kenenkään kanssa ilman ihastumista, antaa sellaisen tyypin vaikkapa koskea muhun saati että sen enempääkään. Tästä päästään siihen, että miten nämä miehet selittävät itselleen sen, että satuttavat ihmistä, josta tykkäävät? Vai eivätkö siis tykkää vaan vähän niinku vastentahtoisesti viettävät aikaa pesän toivossa? Valaiskaa joku.
Siis, nämä ghostaajaroikuttajat pitävät naista toki yleensä "ihan kivana", mutta tärkeintä on se että naiselta saa seksiä ja nainen ei vaadi suhteelta mitään. Sitten ko miehen mielestä tosi kivojen naisten kanssa halutaan sitten seurustellakin.
Useimmat miehet suhtautuu seksiin siten että semihyvä seksi ihan ookoon naisen kanssa on kuitenkin seksiä, ja se on parempi vaihtoehto kuin ei seksiä ollenkaan, mutta jos seksin saaminen siltä ihan kivalta käy liian työlääksi niin siirrytään seuraavaan. Eli kyllä, miehet eivät tarvitse mitään tunteita (laimean tai suuren ulkonäöstä viehättymisen lisäksi) voidakseen harrastaa seksiä.
Ok eli kaikki se muu mitä tapahtuu seksin ympärillä, eli se kaikki tapailu ja ajanvietto keskusteluineen ym, on vain peitetarina seksin saamiseksi? Taidan pysyä ikuisesti eronneena sinkkuna...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei onko nyt siis niin, että miehet saattavat tapailla naisia, joista eivät varsinaisesti edes pidä?? Miten se onnistuu, en käsitä? Mä en mitenkään voisi hengailla kenenkään kanssa ilman ihastumista, antaa sellaisen tyypin vaikkapa koskea muhun saati että sen enempääkään. Tästä päästään siihen, että miten nämä miehet selittävät itselleen sen, että satuttavat ihmistä, josta tykkäävät? Vai eivätkö siis tykkää vaan vähän niinku vastentahtoisesti viettävät aikaa pesän toivossa? Valaiskaa joku.
The chase is better than the catch.
En kyllä sellaisia naisia tapaile, joista en pidä, mutta tiedän, että ei tästä suhteesta mitään vakavampaa ole tulossa.
Tapailetko ihan kivoja naisia, vaikka tietäisit ettei tästä mitään vakavampaa ole tulossa? Tapailu tässä yhteydessä siis seksin harrastusta ja läpänheittoa/leffa jne, ei mitään romanttisia treffejä.
Thank you, next. Hän ei oo vaan into you. Mies on kyllä halutessaan aktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä sellaisia naisia tapaile, joista en pidä, mutta tiedän, että ei tästä suhteesta mitään vakavampaa ole tulossa.
Tapailetko ihan kivoja naisia, vaikka tietäisit ettei tästä mitään vakavampaa ole tulossa? Tapailu tässä yhteydessä siis seksin harrastusta ja läpänheittoa/leffa jne, ei mitään romanttisia treffejä.
Juu, kuten tuossa aikaisemmin joku kirjoittikin, että jos suhde alkaa muuttua työläämmäksi on helpompaa vaihtaa uuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, nämä ghostaajaroikuttajat pitävät naista toki yleensä "ihan kivana", mutta tärkeintä on se että naiselta saa seksiä ja nainen ei vaadi suhteelta mitään. Sitten ko miehen mielestä tosi kivojen naisten kanssa halutaan sitten seurustellakin.
Useimmat miehet suhtautuu seksiin siten että semihyvä seksi ihan ookoon naisen kanssa on kuitenkin seksiä, ja se on parempi vaihtoehto kuin ei seksiä ollenkaan, mutta jos seksin saaminen siltä ihan kivalta käy liian työlääksi niin siirrytään seuraavaan. Eli kyllä, miehet eivät tarvitse mitään tunteita (laimean tai suuren ulkonäöstä viehättymisen lisäksi) voidakseen harrastaa seksiä.
Ok eli kaikki se muu mitä tapahtuu seksin ympärillä, eli se kaikki tapailu ja ajanvietto keskusteluineen ym, on vain peitetarina seksin saamiseksi? Taidan pysyä ikuisesti eronneena sinkkuna...
Joillekin miehille kyllä. Tämän välttämiseksi pitää a) uskoa, että mies ei halua mitään vakavaa, jos mies heti aluksi kertoo, ettei halua mitään vakavaa b) jos näette vain jommankumman kotona ja aina seksin merkeissä, niin mies ei halua mitään vakavaa c) jos tapaamisia tuntuu olevan vaikea järjestää, niin mies ei halua mitään vakavaa plus kaikki muut vihjeet..
Varsinkin nuoret ja nuorehkot miehet tekee ja sanoo melkein mitä vain saadakseen seksiä, mutta se ei tarkoita, että he automaattisesti haluaisi mitään sen kummempaa.
Mä olen täysin, siis täysin, kypsä tähän nykytouhuun ja tuntuu että mieluusti elän ilman miesseuraa loppuelämäni. Enkä ole vielä edes 40! Olin pitkässä avioliitossa ja nyt tää miesten kanssa tapailu on ihan ihme pelleilyä. Ehkä oon vaan tavannu vääriä ihmisiä, mutta tuntuu ettei ihmissuhteilla ole monelle enää mitään väliä ja muita saa kohdella ihan miten vaan. Nettijutut jätin jo eli ehkä sieltä harrastuksista tai tapahtumista sitten jonkun löytää, jos nyt megasäkä käy. Enää en kyllä etsi, miehet tällä hetkellä lähinnä etoo. Ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kuten tuossa aikaisemmin joku kirjoittikin, että jos suhde alkaa muuttua työläämmäksi on helpompaa vaihtaa uuteen.
Kaiken pitäisi olla aina helppoa ja kivaa. Nyt selkis.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen täysin, siis täysin, kypsä tähän nykytouhuun ja tuntuu että mieluusti elän ilman miesseuraa loppuelämäni. Enkä ole vielä edes 40! Olin pitkässä avioliitossa ja nyt tää miesten kanssa tapailu on ihan ihme pelleilyä. Ehkä oon vaan tavannu vääriä ihmisiä, mutta tuntuu ettei ihmissuhteilla ole monelle enää mitään väliä ja muita saa kohdella ihan miten vaan. Nettijutut jätin jo eli ehkä sieltä harrastuksista tai tapahtumista sitten jonkun löytää, jos nyt megasäkä käy. Enää en kyllä etsi, miehet tällä hetkellä lähinnä etoo. Ikävä kyllä.
Minulla touhu oli tällaista jo n 17 v sitten kun ensimmäisen kerran miehiä aloin tapailla. Yksin on kyllä parempi kuin varalla tai varavaihtoehdon varalla olo... vaikka suhteen haluaisinkin niin en enää mihin hintaan tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sen pitäisi olla jotain muuta? Jos haluaa leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa tai muuten hankalaa niin siitä vaan. Harva sellaista jaksaa pidempään katsella varsinkin jos on vaihtoehtoja tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
näinhän se on. Ei tehdä lapsia, koska ovat työläitä, avioero heti ensimmäisen vastoinkäymisen kohdalla yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kirjoittaja kaiketi tarkoitti, että jos se "vain ihan kiva" haluaa muutakin kuin sänkypuuhia niin vaihtaa uuteen ihan kivaan, jolle ne pelkät sänkytouhut riittää. Sille unelmien naiselle sen sijaan haetaan vaikka kuu taivaalta. En tiedä, en ole koskaan ollut kenenkään unelmien nainen mutta sivusta seuranneena.
Passiivinen nainen, joka odottaa koko ajan sitä, että mies vie keskusteluja ja tekee aloitteita. Et vissiin ole hänestäkään hirveän kiinnostunut, kun et ole soittanut tai laittanut viestiä perään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kirjoittaja kaiketi tarkoitti, että jos se "vain ihan kiva" haluaa muutakin kuin sänkypuuhia niin vaihtaa uuteen ihan kivaan, jolle ne pelkät sänkytouhut riittää. Sille unelmien naiselle sen sijaan haetaan vaikka kuu taivaalta. En tiedä, en ole koskaan ollut kenenkään unelmien nainen mutta sivusta seuranneena.
Juuri näin. Tosin se "unelmien nainen" lähtee luiskaan yhtä nopeasti jos heittäytyy hankalaksi. Toisia kohtaan voi nähdä vähän enemmän vaivaa, mutta rajansa kaikella.
Vierailija kirjoitti:
Älkää oikeasti menkö soittelemaan ihmiselle, jos ette ole varmoja että tämä tykkää siitä.
Mulla on moni juttu kuivunut kasaan jo alkumetreillä, kun miehet soittaa kysymättä edes lupaa. Tai siltikin, vaikka olen suoraan jo sanonut ettei kiinnosta puhua tuntemattomien kanssa puhelimessa.
Puhelinsoittoja harrastelen vain lähimpien kanssa ja/tai siinä vaiheessa, kun on jo vakiintuneempi suhde.
Minä soitan ihan kenelle vaan ja en todellakaan kysele lupaa siihen. Jos henkilö ei vastaa, niin saa luvan ottaa yhteyttä takaisin, soittamalla, EI VIESTILLÄ. En ala pommittamaan ketään puheluilla, mutta en myöskään ala leikkimään viestien kanssa.
Ihan oikeasti miten naurettavaa pelleilyä tuo "joku ei tykkää soitella/äitiiiii, multa ei kysytty lupaa soittamiseen, byäää"....
On todella raivostuttavaa jo oman aikuisen lapsen kanssa lähetellä joskus kymmeniä viestejä peräkkäin, joiden näpyttelyyn kuluu aikaa, vaikka nopeampaa olisi soittaa ja asia olisi hoidettu minuutissa/parissa. Tästä syystä en muille koskaan laittele viestejä, ei vaan jaksa koko iltaa näpytellä.
Joskus vaan on parempi soittaa, kuten tässä ap:n tapauksessakin olisi ollut jo paljon aiemmin järkevämpää ihan puhumisella hoitaa asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^ No, aina ei vain haluta, ja mielestäni olisi "tervettä", että ainakin jos puhutaan OIKEASTA parisuhteesta, niin joskus tosiaan voidaan "vain" nukkua ilman että joka kerta kun tavataan niin naidaan monta kertaa tapaamisen aikana...
Mun mielestä se ei ole normaalia, että tavataan (harvoin) eikä silloin ole seksiä. Sitä kuuluu olla alussa aivan kiinni toisessa, niin ettei vaan malta pitää näppejä erossa ja kastua pelkästä ajatuksesta. Näin mä sen näen. Eri asia toki, jos nähdään joka päivä.
Minusta tuo taas on tutustumisvaiheessa ihan normaalia, jos jotain "vakavampaa" on hakemassa. Olenko ainut joka näin ajattelee?
Mitä tuo vakava tähän liittyy?? Silloinko ei saa panna? Haen yhtä seksuaalista ihmistä kuin itsekin olen, muunlaisen kanssa en tosiaankaan haluaisi seurustella. Ja jos joku on niillä harvoilla tapaamisilla, että ”mä en kyllä tänään jaksa, mua väsyttää”, niin eiköhän siitä voi päätellä ihan tarpeeksi mitä on tulevaisuudessa luvassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää oikeasti menkö soittelemaan ihmiselle, jos ette ole varmoja että tämä tykkää siitä.
Mulla on moni juttu kuivunut kasaan jo alkumetreillä, kun miehet soittaa kysymättä edes lupaa. Tai siltikin, vaikka olen suoraan jo sanonut ettei kiinnosta puhua tuntemattomien kanssa puhelimessa.
Puhelinsoittoja harrastelen vain lähimpien kanssa ja/tai siinä vaiheessa, kun on jo vakiintuneempi suhde.
Minä soitan ihan kenelle vaan ja en todellakaan kysele lupaa siihen. Jos henkilö ei vastaa, niin saa luvan ottaa yhteyttä takaisin, soittamalla, EI VIESTILLÄ. En ala pommittamaan ketään puheluilla, mutta en myöskään ala leikkimään viestien kanssa.
Ihan oikeasti miten naurettavaa pelleilyä tuo "joku ei tykkää soitella/äitiiiii, multa ei kysytty lupaa soittamiseen, byäää"....
On todella raivostuttavaa jo oman aikuisen lapsen kanssa lähetellä joskus kymmeniä viestejä peräkkäin, joiden näpyttelyyn kuluu aikaa, vaikka nopeampaa olisi soittaa ja asia olisi hoidettu minuutissa/parissa. Tästä syystä en muille koskaan laittele viestejä, ei vaan jaksa koko iltaa näpytellä.
Joskus vaan on parempi soittaa, kuten tässä ap:n tapauksessakin olisi ollut jo paljon aiemmin järkevämpää ihan puhumisella hoitaa asiat.
Kuuntelet varmaan useinkin ”tuut tuut tuut”...että miten raskaita ihmisiä nämä soittelijat.
Tiesittekö että vielä 25 vuotta sitten ihmisillä ei muuta kommunikointivälinettä ollutkaan kuin lankapuhelin! Ajatelkaa! Miten selvisimme ilman tekstiviestejä, kun piti soittaa ihan oikealla puhelimella joka kerta kun halusi kommunikoida! Varmaan osa sitten oli ikänsä tyystin miehetön, kun puhelimessa puhuminen oli liian kova hinta parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö että vielä 25 vuotta sitten ihmisillä ei muuta kommunikointivälinettä ollutkaan kuin lankapuhelin! Ajatelkaa! Miten selvisimme ilman tekstiviestejä, kun piti soittaa ihan oikealla puhelimella joka kerta kun halusi kommunikoida! Varmaan osa sitten oli ikänsä tyystin miehetön, kun puhelimessa puhuminen oli liian kova hinta parisuhteesta.
Ja osa on jäänyt jumiin siihen aikakauteen.
Vierailija kirjoitti:
vyäää vyäää yhyy yhyy miez ghoustaa! ihan kauheeta!!!!
Minkähänlainen ihminen on livenä semmoinen, joka kirjoittelee tänne anonyyminä tällaisia?