Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outo ghostaus mieheltä..! Auttakaa ymmärtämään + ghostauskokemukset jakoon!

Vierailija
07.04.2019 |

Okei, eli tilanne on tämä:
Oon kepoisasti tapaillut yhtä todella ihanaa miestä noin 2kk. On nähty keskimäärin pari kertaa viikossa. Viikko sitten käytiin seksin jälkeen MUN mielestä ihan hyvä keskustelu fiiliksistä, ja todettiin, että samoilla linjoilla ja odotuksilla ollaan tässä. Että ei oo mikään kiire minnekään, katellaan mihin etenee. Pääasiallisesti kumminkin tähän saakka ollut seksiä + yleishengausta, ei mitään kummempaa.

Noh. Mä maanantaina laittelin viestiä ja kyselin mimmonen viikko tulossa, ja mies ehdotti, että voidaanko nähdä joko maanantaina tai tiistaina, jos hän nyt ei sairastu (kertoi, että kuumeinen olo). Sit tietty totesin, että nähdään sit lopummalla viikkoa, että parantelee rauhassa, ei paniikkia..

Torstaina kyselin vointia, ja hän sanoi, että on saanu levätä. Ja että hänellä on torstaille menoa, mutta sopisko mulle tavata viikonloppuna. Vastasin taas, että joo sopii. Perjantaina kun ei kuulunut mitään, niin sit tietty kun mun piti päästä kavereillekin vahvistamaan vähä omia aikatauluja, ni kysäsin, että haluskos se nähä nyt viikonloppuna.

Edelleenkään ei oo vastannut viestiin mitään, ja nyt siis ollaan jo sunnuntai illassa.. Eikä ole edes klikannut sitä luetuksi. Ja mä näen, että on kyllä ollut onlinessa.

Mä tiiän nyt vain nää kaksi asiaa: nyt ei kannata laittaa enää viestin viestiä, ja sitä ei todennäköisesti vaan enää kiinnosta.

Mutta just tätä mä en silti ymmärrä: miksi se ehdotteli noita tapaamisia, jos ei kerran enää kiinnosta? Miksei voinut vaan vastata höpönlöpöä, vedota työkiireisiin tai mihin vaan? Siis varsinkaan tota viikonlopputapaamisen ehdottamista mä en nyt näiden seikkojen valossa tajua, JOS vaikka toi sairastuminen oiskin ollut tekosyy (en tiedä, oliko). Mieluummin mä nyt ottaisin sen rehellisen "Hei kiitti, mutta ei kiitos enää", kuin tämmösen.. Mietin sitäkin, että sanoinko mä nyt siinä viikontakaisessa keskustelussa jotain, minkä takia se ei enää halua nähdä. En taida saada ikinä tietää.

Samanlaisia kokemuksia kellään? Laittakaas jakoon. Tarviin tähän perspektiiviä, muutakin kuin omaani.

Kommentit (278)

Vierailija
161/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kopioin viestini toisesta keskustelusta, onko tämä ghostaus?

Tapasin 2kk sitten miehen baarissa, minua hieman nuorempi. Itse olen jo työelämässä ja suht "vakaassa" elämäntilanteessa, mies vielä opiskelija. Hän ihastui minuun, itse en ollut aluksi niin kiinnostunut, mutta aloin pikkuhiljaa ihastua häneen tapailun myötä. Tapasimme kerran, pari viikossa, hän piti aktiivisesti päivittäin yhteyttä. Minua tosin häiritsi se, että tapailumme oli vain "hengailua" jomman kumman luona, jossain vaiheessa myös seksi alkoi tulla kuvioihin. Yritin ehdottaa muutakin tekemistä, vaikka ulkoilua, mutta hän ei lämmennyt ajatukselle.

Aloin miettiä, haluaako hän pelkkää seksiä, mutta toisaalta juttelimme "syvällisiä" mm. perheistämme ja tulevaisuuden suunnitelmistamme. Hän vaikuttaa naisten suhteen melko kokemattomalta, en tiedä onko ikinä ollut esim. "virallisessa" parisuhteessa. Hän tuli pari viikkoa sitten taas luokseni yökylään, mutta olin väsynyt enkä sillä kerralla halunnut kuin "pelkästään" nukkua.

Tämän jälkeen mies alkoi viestitellä minulle yhä harvemmin, aiemmin siis piti päivittäin yhteyttä ja kyseli kuulumisia. Nyt ei laita oma-aloitteisesti viestiä, välissä useamman päivän hiljaisuuksia, ellen itse laita jotain - silloinkin vastaa lyhyesti. Kysyin, haluaisiko hän nähdä, koska olen kuitenkin viihtynyt hänen seurassaan, mutta hän perui sovitun tapaamisemme viime hetkellä eikä ole sen jälkeen viestitellyt. Hän on lähdössä kesäksi pois kotipaikkakunnalleen.

Emme ole puhuneet, että mikä tämä meidän "juttu" on, koska olen epäröinyt ottaa sen puheeksi. Kuitenkin pari kuukautta ollaan jo tunnettu, mutta nyt välit ovat viilentyneet selkeästi. Miten edetä? En halua "jahdata" ketään, joten olen tulkinnut hänen hiljaisuutensa siten, ettei häntä enää kiinnosta. Tuli mieleen tuosta toisesta ghostaus-keskustelusta, että mikä se on, ettei nykyaikana voida sanoa suoraan, jos ei enää huvita tapailla? Sekin olisi parempi kuin radiohiljaisuus. Miten te tulkitsisitte tämän kuvion, ja miten etenisitte jatkossa?

Tulkitsen niin että hän haluaa sinulta satunnaista seksiä ja seuranpitoa (mutta vain jos saa ensin seksiä), ja kun ei viimeksi herunut niin hän pelkää että tässä joutuu enemmänkin tutustumaan. Eli syvällisempi suhde ei kiinnosta. Perheestä ja tulevaisuudensuunnitelmista voi jutella vaikka ventovieraan vieruskaverin kanssa bussissa, ei nuo ole mitään syvällisiä parisuhdeaiheita mistä kannattaisi vetää johtopäätöksiä.

Vierailija
162/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kyseesen voisi tulla juttu että jos kaveri pyyti suuhoitoa ja et imenyt mällejä niin kiinnostus laimeni,tai jos et antanut sille bebaa mitä se halusi

kui meni omasta mielestäsi,vonkasiko b osastoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti viestisi on vaan hukkunut. Jospa pistäisit vaan kiltisti uuden viestin, jossa kyselet ensi viikosta. Jos ei siihenkään vastaa niin sitten ala ihmettelemään.

Sori, mutta tähän en usko. Koska jos itse alunperin ehdotti tapaamista viikonloppuna, ja sitten hiljeni, niin kai se nyt ois jossain vaiheessa tapaamisaikaa sopiakseen käynyt kuikkaamassa WhatsAppin ja huomannut mun viestin. Ei tää mikään vahinko ole.

Siis ainoa "oikea" selitys on, ettei enää olekaan kiinnostunut (syystä tai toisesta), enkä mä missään nimessä tuu enää laittamaan sille viestiä, ellei se laita jotain eka. Mutta yritän vain ymmärtää tätä toimintatapaa, että miksi ihan fiksun oloiset, aikuiset ihmiset toimii näin. Ihan vain just siksi, että pääsen tästä nyt eteenpäin, kun se kesäkin tosiaan on tulossa.

Ja joo, edelliselle: Tinderistäpä juu..

Ap

Siis... Et missään vaiheessa varmasti laita viestiä, jos hän ei laita ensin? 2 kk tapailun jälkeen? Etkä myöskään pysty soittamaan, että mitä kuuluu?

Kuulostaa lapselliselta - ei millään tasolla, aidolta yhteydenpidolta tai siltä, että välillänne olisi muodostunut mitään merkittävää yhteyttä.

En ainakaan itse kestäisi sitäkään, että velvoitetaan 24/7 olemaan tavoitettavissa tai sitten tulee ero. Jos viikkoa ei kestä odottaa, niin soronoo. 

Vierailija
164/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syy siihen miksei sanota suoraan, ettei oikein kiinnosta, on se että sen sanominen on tukalaa ja vaivaannuttavaa jos toista selvästi kiinnostaa. Eihän useimmat sano edes tutulle tyypille, joka ehdottelee usein kahvittelua, että en halua olla ystäväsi, vaan vedotaan kiireisiin ja säähän ja toivotaan että toinen tajuaa vihjeen. Itse siis kyllä silti kiskon nämä tiedot toiselta vaikka hohtimilla niin eipä tarvitse vaivata asialla päätään.

Vierailija
165/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin 2kk sitten miehen baarissa, minua hieman nuorempi. Itse olen jo työelämässä ja suht "vakaassa" elämäntilanteessa, mies vielä opiskelija. Hän ihastui minuun, itse en ollut aluksi niin kiinnostunut, mutta aloin pikkuhiljaa ihastua häneen tapailun myötä. Tapasimme kerran, pari viikossa, hän piti aktiivisesti päivittäin yhteyttä. Minua tosin häiritsi se, että tapailumme oli vain "hengailua" jomman kumman luona, jossain vaiheessa myös seksi alkoi tulla kuvioihin. Yritin ehdottaa muutakin tekemistä, vaikka ulkoilua, mutta hän ei lämmennyt ajatukselle.

Aloin miettiä, haluaako hän pelkkää seksiä, mutta toisaalta juttelimme "syvällisiä" mm. perheistämme ja tulevaisuuden suunnitelmistamme. Hän vaikuttaa naisten suhteen melko kokemattomalta, en tiedä onko ikinä ollut esim. "virallisessa" parisuhteessa. Hän tuli pari viikkoa sitten taas luokseni yökylään, mutta olin väsynyt enkä sillä kerralla halunnut kuin "pelkästään" nukkua.

Tämän jälkeen mies alkoi viestitellä minulle yhä harvemmin, aiemmin siis piti päivittäin yhteyttä ja kyseli kuulumisia. Nyt ei laita oma-aloitteisesti viestiä, välissä useamman päivän hiljaisuuksia, ellen itse laita jotain - silloinkin vastaa lyhyesti. Kysyin, haluaisiko hän nähdä, koska olen kuitenkin viihtynyt hänen seurassaan, mutta hän perui sovitun tapaamisemme viime hetkellä eikä ole sen jälkeen viestitellyt. Hän on lähdössä kesäksi pois kotipaikkakunnalleen.

Emme ole puhuneet, että mikä tämä meidän "juttu" on, koska olen epäröinyt ottaa sen puheeksi. Kuitenkin pari kuukautta ollaan jo tunnettu, mutta nyt välit ovat viilentyneet selkeästi. Miten edetä? En halua "jahdata" ketään, joten olen tulkinnut hänen hiljaisuutensa siten, ettei häntä enää kiinnosta. Tuli mieleen tuosta toisesta ghostaus-keskustelusta, että mikä se on, ettei nykyaikana voida sanoa suoraan, jos ei enää huvita tapailla? Sekin olisi parempi kuin radiohiljaisuus. Miten te tulkitsisitte tämän kuvion, ja miten etenisitte jatkossa?

Olen nainen, mutta itsekin sanoisin soronoo jos mies ei haluaisi kanssani alkuvaiheessa yökylässä ollessaan seksiä. Silloinhan pitäisi kaiken olla kuumimmillaan ja vetäisin johtopäätöksen, ettei välillämme ole riittävästi seksuaalista kemiaa. Next.

Vierailija
166/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta itsekin sanoisin soronoo jos mies ei haluaisi kanssani alkuvaiheessa yökylässä ollessaan seksiä. Silloinhan pitäisi kaiken olla kuumimmillaan ja vetäisin johtopäätöksen, ettei välillämme ole riittävästi seksuaalista kemiaa. Next.

Minä en kyllä jaksaisi miestä joka vaatii että seksiä on ensinmäisten 89 päivän aikana oltava sitten joka kerta tai hän vetää herneen nenään...

Vierailija
167/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ No, aina ei vain haluta, ja mielestäni olisi "tervettä", että ainakin jos puhutaan OIKEASTA parisuhteesta, niin joskus tosiaan voidaan "vain" nukkua ilman että joka kerta kun tavataan niin naidaan monta kertaa tapaamisen aikana...

Vierailija
168/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja syy siihen miksei sanota suoraan, ettei oikein kiinnosta, on se että sen sanominen on tukalaa ja vaivaannuttavaa jos toista selvästi kiinnostaa. Eihän useimmat sano edes tutulle tyypille, joka ehdottelee usein kahvittelua, että en halua olla ystäväsi, vaan vedotaan kiireisiin ja säähän ja toivotaan että toinen tajuaa vihjeen. Itse siis kyllä silti kiskon nämä tiedot toiselta vaikka hohtimilla niin eipä tarvitse vaivata asialla päätään.

Tämä. Itse olen sitä tyyppiä, jolle jopa radikaalirehellisyys on näissä tilanteissa parempi vaihtoehto kuin selittely/valehtelu.

Vierailija
169/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tällaisten asioiden takia lopetin haaveilut suhteesta, en jaksa enää parkua yhdenkään mulkun takia. Tapailen miehiä vain seksin merkeissä. En myöskään koskaan itse edes viestitä miehille ensin, en esim. kysele kuulumisia elleivät itse kysele ensin. Hyväksikäytetään ja pelleillään toisen tunteilla, esitetään ja valehdellaan. Tästä lähin hyväksikäytän itse miehiä, ja vain seksuaalisiin tarkoituksiin ja tylsyyden tappamiseen. Suhdetta en enää odota kokevani.

Vierailija
170/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ No, aina ei vain haluta, ja mielestäni olisi "tervettä", että ainakin jos puhutaan OIKEASTA parisuhteesta, niin joskus tosiaan voidaan "vain" nukkua ilman että joka kerta kun tavataan niin naidaan monta kertaa tapaamisen aikana...

Mun mielestä se ei ole normaalia, että tavataan (harvoin) eikä silloin ole seksiä. Sitä kuuluu olla alussa aivan kiinni toisessa, niin ettei vaan malta pitää näppejä erossa ja kastua pelkästä ajatuksesta. Näin mä sen näen. Eri asia toki, jos nähdään joka päivä.

Vierailija
171/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se ei ole normaalia, että tavataan (harvoin) eikä silloin ole seksiä. Sitä kuuluu olla alussa aivan kiinni toisessa, niin ettei vaan malta pitää näppejä erossa ja kastua pelkästä ajatuksesta. Näin mä sen näen. Eri asia toki, jos nähdään joka päivä.

Kauheat vaatimukset!

Vierailija
172/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, nuo hetken lapset ovat täysin nahkakompassinsa vietävissä.

Mies on saattanut olla jo matkalla luoksesi, kun on nähnyt jonkun tutun naisen tai miehen jonka kanssa eksyneet baarikierrokselle.

Ei noiden kanssa kannata itseään rikkoa.

Vierailija
173/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo taas on tutustumisvaiheessa ihan normaalia, jos jotain "vakavampaa" on hakemassa. Olenko ainut joka näin ajattelee?

Vierailija
174/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tuottaa päänvaivaa naisten vaiheittaisuus.

Alkuvaiheessa miehen pitää haluta seksiä koko ajan.

Sitten tuleekin vaihe jossa seksiä pitää haluta harvemmin.

Jatkovaiheessa seksiä pitääkin haluta harvoin.

Sitten tuleekin vaihe jossa seksihalut taas heräävät.

Ja kenties vaihe jossa seksi ei enää huvita ollenkaan.

Aina pitää olla tiettyjä vaiheita, tietyssä järjestyksessä.

Vierailija
175/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja miehen pitää tietää nämä vaiheet, muuten on ahdisteleva sika tai homo tuhkamulkku.

Vierailija
176/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee mieleen että sinä olet ollut liian passiivinen.

Mies halusi nähdä ma/ti -> sinä sanoit nähdään loppuviikosta (ihan sama oliko mies tulossa kipeäksi vai ei, hän halusi nähdä sinua sinä et häntä)

Mies kysyi torstaina haluaisitko nähdä viikonloppuna -> sinä vastaat vaan joo. Miksi et ehdottanut samalla päivää?

Mies saattaa kokea että joutuu nyt itse kokoajan puskemaan tapaamista eteenpäin.

Ole nyt aktiivinen sinäkin. Ehdota päivää ja aikaa.

Juuri näin, minustakin naiset ovat välillä liian passiivisia.

Vierailija
177/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei onko nyt siis niin, että miehet saattavat tapailla naisia, joista eivät varsinaisesti edes pidä?? Miten se onnistuu, en käsitä? Mä en mitenkään voisi hengailla kenenkään kanssa ilman ihastumista, antaa sellaisen tyypin vaikkapa koskea muhun saati että sen enempääkään. Tästä päästään siihen, että miten nämä miehet selittävät itselleen sen, että satuttavat ihmistä, josta tykkäävät? Vai eivätkö siis tykkää vaan vähän niinku vastentahtoisesti viettävät aikaa pesän toivossa? Valaiskaa joku. 

Vierailija
178/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä. Parasta on, jos mies haluaa seksiä koko ajan, paljon, pitkään ja usein.  Rakastan seksiä. N

Vierailija
179/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää oikeasti menkö soittelemaan ihmiselle, jos ette ole varmoja että tämä tykkää siitä.

Mulla on moni juttu kuivunut kasaan jo alkumetreillä, kun miehet soittaa kysymättä edes lupaa. Tai siltikin, vaikka olen suoraan jo sanonut ettei kiinnosta puhua tuntemattomien kanssa puhelimessa.

Puhelinsoittoja harrastelen vain lähimpien kanssa ja/tai siinä vaiheessa, kun on jo vakiintuneempi suhde.

Ot mutta miten epäsosiaalisia ihmiset oikein nykyään on? Että puhelimella SOITTAMINEN on jotain erityistoimintaa jota voi harrastaa vain lähimpien kanssa? Ja 2 kk treffailun jälkeen ei olla vielä sillä tasolla että voisi soitella? Tähän peilaten en yhtään ihmettele näitä ghostausjuttuja, kyllähän tuossa sosiaaliset taidot alkaa rapautua yleisestikin 😂

Vierailija
180/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei onko nyt siis niin, että miehet saattavat tapailla naisia, joista eivät varsinaisesti edes pidä?? Miten se onnistuu, en käsitä? Mä en mitenkään voisi hengailla kenenkään kanssa ilman ihastumista, antaa sellaisen tyypin vaikkapa koskea muhun saati että sen enempääkään. Tästä päästään siihen, että miten nämä miehet selittävät itselleen sen, että satuttavat ihmistä, josta tykkäävät? Vai eivätkö siis tykkää vaan vähän niinku vastentahtoisesti viettävät aikaa pesän toivossa? Valaiskaa joku. 

Siis, nämä ghostaajaroikuttajat pitävät naista toki yleensä "ihan kivana", mutta tärkeintä on se että naiselta saa seksiä ja nainen ei vaadi suhteelta mitään. Sitten ko miehen mielestä tosi kivojen naisten kanssa halutaan sitten seurustellakin.

Useimmat miehet suhtautuu seksiin siten että semihyvä seksi ihan ookoon naisen kanssa on kuitenkin seksiä, ja se on parempi vaihtoehto kuin ei seksiä ollenkaan, mutta jos seksin saaminen siltä ihan kivalta käy liian työlääksi niin siirrytään seuraavaan. Eli kyllä, miehet eivät tarvitse mitään tunteita (laimean tai suuren ulkonäöstä viehättymisen lisäksi) voidakseen harrastaa seksiä.