Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo ghostaus mieheltä..! Auttakaa ymmärtämään + ghostauskokemukset jakoon!

Vierailija
07.04.2019 |

Okei, eli tilanne on tämä:
Oon kepoisasti tapaillut yhtä todella ihanaa miestä noin 2kk. On nähty keskimäärin pari kertaa viikossa. Viikko sitten käytiin seksin jälkeen MUN mielestä ihan hyvä keskustelu fiiliksistä, ja todettiin, että samoilla linjoilla ja odotuksilla ollaan tässä. Että ei oo mikään kiire minnekään, katellaan mihin etenee. Pääasiallisesti kumminkin tähän saakka ollut seksiä + yleishengausta, ei mitään kummempaa.

Noh. Mä maanantaina laittelin viestiä ja kyselin mimmonen viikko tulossa, ja mies ehdotti, että voidaanko nähdä joko maanantaina tai tiistaina, jos hän nyt ei sairastu (kertoi, että kuumeinen olo). Sit tietty totesin, että nähdään sit lopummalla viikkoa, että parantelee rauhassa, ei paniikkia..

Torstaina kyselin vointia, ja hän sanoi, että on saanu levätä. Ja että hänellä on torstaille menoa, mutta sopisko mulle tavata viikonloppuna. Vastasin taas, että joo sopii. Perjantaina kun ei kuulunut mitään, niin sit tietty kun mun piti päästä kavereillekin vahvistamaan vähä omia aikatauluja, ni kysäsin, että haluskos se nähä nyt viikonloppuna.

Edelleenkään ei oo vastannut viestiin mitään, ja nyt siis ollaan jo sunnuntai illassa.. Eikä ole edes klikannut sitä luetuksi. Ja mä näen, että on kyllä ollut onlinessa.

Mä tiiän nyt vain nää kaksi asiaa: nyt ei kannata laittaa enää viestin viestiä, ja sitä ei todennäköisesti vaan enää kiinnosta.

Mutta just tätä mä en silti ymmärrä: miksi se ehdotteli noita tapaamisia, jos ei kerran enää kiinnosta? Miksei voinut vaan vastata höpönlöpöä, vedota työkiireisiin tai mihin vaan? Siis varsinkaan tota viikonlopputapaamisen ehdottamista mä en nyt näiden seikkojen valossa tajua, JOS vaikka toi sairastuminen oiskin ollut tekosyy (en tiedä, oliko). Mieluummin mä nyt ottaisin sen rehellisen "Hei kiitti, mutta ei kiitos enää", kuin tämmösen.. Mietin sitäkin, että sanoinko mä nyt siinä viikontakaisessa keskustelussa jotain, minkä takia se ei enää halua nähdä. En taida saada ikinä tietää.

Samanlaisia kokemuksia kellään? Laittakaas jakoon. Tarviin tähän perspektiiviä, muutakin kuin omaani.

Kommentit (278)

Vierailija
261/278 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteet on nykyään näin pinnallisia, että heti mennään suoraan asiaan ja pannaan, niin en halua tapailla ketään. Häntäheikit ei kiinnosta, haluan aidon ja pitkän jutun. Eikö ihmiset arvosta itseään ja usko avioliittoon enää?

Vierailija
262/278 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suhteet on nykyään näin pinnallisia, että heti mennään suoraan asiaan ja pannaan, niin en halua tapailla ketään. Häntäheikit ei kiinnosta, haluan aidon ja pitkän jutun. Eikö ihmiset arvosta itseään ja usko avioliittoon enää?

Siihen jos alkaa uskomaan niin jää ainakin yksin. Eihän nyt kukaan tänä päivänä enää herranjestas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/278 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen jos alkaa uskomaan niin jää ainakin yksin. Eihän nyt kukaan tänä päivänä enää herranjestas

Olemme eri mieltä ja oma arvomaailmani ei ole noin pinnallinen. En ymmärrä mitään testausta, kun ei se kumppani ole mikään koeajettava auto, joka hylätään heti kun tulee vikaa tai ongelmia. En tunne ketään, joka harrastaa näin lyhyitä ja pinnallisia suhteita, mutta av:lla niitä tuntuu tunkevan joka luukusta. Lähipiirissä suhteet ovat onnellisia ja parit ovat olleet yhdessä 5-40 vuotta ja samaa tavoittelen itsekin ja muuhun en ryhdy.

Vierailija
264/278 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme eri mieltä ja oma arvomaailmani ei ole noin pinnallinen. En ymmärrä mitään testausta, kun ei se kumppani ole mikään koeajettava auto, joka hylätään heti kun tulee vikaa tai ongelmia. En tunne ketään, joka harrastaa näin lyhyitä ja pinnallisia suhteita, mutta av:lla niitä tuntuu tunkevan joka luukusta. Lähipiirissä suhteet ovat onnellisia ja parit ovat olleet yhdessä 5-40 vuotta ja samaa tavoittelen itsekin ja muuhun en ryhdy.

Kommenttini oli sarkasmia. Olen täysin samaa mieltä mutta näin ajattelevia on täällä oikeasti tosi vähän, jos ollenkaan.

Vierailija
265/278 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttini oli sarkasmia. Olen täysin samaa mieltä mutta näin ajattelevia on täällä oikeasti tosi vähän, jos ollenkaan.

Siis tämä ei ymmärrä. Eihän siinä alussa voi aina tietää "kolahtaako" joku oikeasti vai ei. Toki voi olla ihastunut jo alkumetreillä, mutta itsellä ainakin vie yleensä paljonkin aikaa ennen kuin todellinen rakastuminen tapahtuu. Pitäisikö sitoutua ennen kuin tiedän, onko aineksia enempäänkin, parisuhteeseen? Pitääkö siis rakastua ensisilmäyksellä, tai jos sitä ei tapahdu, ei saa sitten ketään tapailla? Vaikeaksi menee, jos saa tapailla vain sellaista, josta jo ennalta tietää, että tuon kanssa haluaa olla loppuelämänsä.

Minusta treffailu on hyvä sana alkuvaiheen "tunnustelulle". Treffailuvaiheessa voi vielä katsella ympärilleen ja treffeistä voi kieltäytyäkin ihan ilman selityksiäkin, jos epäröi ja "makustelee" asiaa. Aina kai tuollaista on tapahtunut, voiko sitä minään ghoustauksena pitää. Joskus, jos toinen on kuitenkin innostunut ja aktiivinen, voi toisenkin epäröinti muuttua ajan myötä varmuudeksi - suuntaan tai toiseen.

Toinen juttu sitten, jos on tapaillut tiiviisti jo 2 kuukautta, kuten ap. Jos itse on vahvasti ihastunut ja alkaa odottaa suhteelta sitoutumista, voi olla syytä tehdä toiselle selväksi tämä asia ja tiedustella toisen ajatuksia asian suhteen ja mikäli ihastuminen on vastavuoroista, sitoutua keskenään sovitulla tavalla. Muuten on turha odottaa, että toinen olisi sitoutunut, jos asiasta ei ole keskusteltu tai sovittu ja silloin ollaan ihan vaan treffailuvaiheessa eli hyvin löyhässä tapailuvaiheessa vaikka aikaa olisi mennyt vuosikin.

Vierailija
266/278 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä tämä palstalaisten ja miesten harha johtuu, että nämä ghostaavat miehet olisivat jotenkin korkeatasoisia...? Itse olen vältellyt täysin tosi komeita tai "liian komeita" miehiä, joista näkee jo ensinäkemältä, että mitä Tinderistä hakee. En ole edes kiinnostunut mallien näköisistä miehistä, koska en kiinnostu ulkonäöstä vaan kokonaisprofiilista. Ja kiinnostus herää vasta keskustelun päätteeksi, en ole suostunut mihinkään kuvien lähettämiseen tutustumatta tai puhunut pervoja ja pikkutuhmia Tinderissä.

Yksikään mut ghostanneista miehistä ei ole ollut sen näköinen, että hänen perään katsottaisiin kahta kertaa vaikkapa baarissa. Ja juuri sellaisen miehen koen turvalliseksi tutustua.

Yksi oli tosi lyhyt, valehteli pituutensa kymmenellä sentillä ylöspäin, mutta silti olisin voinut sivuuttaa asian jos mies olisi ollut muuten miellyttävä. Vaikkakin valehtelu otti päähän. Samoin eräällä oli selvästi vatsaa kertynyt, vaikka profiilissa ei viitteitä sellaisesta ollut. Sekään ei haitannut, koska en ole niin pinnallinen, mutta tottakai tollasen huomaa ja miettii, että miksi.

Ja eräällä oli tosi paha akne, mutta kuvista sitä ei erottanut. Olisinko tykännyt heistä, jos nämä "viat" olisivat olleet jo profiilissa? En, koska Tinderin idea on näyttää siellä parhaat puolet ja lähikuva aknesta varmasti olisi tarkoituksellinen provo. Fiksu ihminen kyllä tajuaa, ettei se profiili ole koko totuus ja on valmis oikeasti näkemään pinnan alle.

Juuri tämän oman valikoivuuteni takia olenkin hämmentynyt miesten käytöksestä, millä eväillä ne vedättää? Jos ikää on kohta 40 ja edelleen kohtelet naisia ikävästi, niin se peliaika kyllä on aika lopussa miehelläkin. Ei toisia ihmisiä saisi silti kohdella kuin pas*aa, vaikka oma ego onkin paisunut yli realismin. Sen takia ghostaaminen ei tunnu musta pahalta, koska yksikään näistä miehistä ei ole ollut mikään saalis itse käytöshän sen todistaa. Mä uskon, että meitä kohdellaan niin kuin me kohdellaan muita. :) En missään nimessä ole menettänyt uskoa miehiin, lähinnä vaan säälittää se, että miehet luulevat naisilla pelaamisen johtavan johonkin hyvään tässä elämässä, tai että sieltä tulee vastaan vielä joku kympin tyttö. Sellaista ei olekaan, niin kuin ei ole kympin miestäkään. Ihmisillä on liian suuret odotukset, sitten jäädään lopulta yksin.

"En ole edes kiinnostunut mallien näköisistä miehistä"

Miesmallit ovat luokkaa top 0,1%.
"Yksikään mut ghostanneista miehistä ei ole ollut sen näköinen, että hänen perään katsottaisiin kahta kertaa vaikkapa baarissa"

Miehistä korkeintaan 5% on sellaisia joiden perään katsotaan kaksi kertaa raflassa.

Se ettet hae top 0,1% tai top 5% miestä ei tarkoita ettetkö ampuisi yli oman tasosi. Usein jo rajaamalla pois liian lyhyet, liian hoikat, liian lihavat, liian aknenaamaiset, liian köyhät ja muuten vain rumat tai epäkiinnostavat on jo päädytty katselemaan top 11% miehiä.

Saan tästä alapeukkuja, mutta voisitte itsekin katsoa peiliin. Alasti ja ilman meikkiä. Näkyykö peilissä naisellisen muodokas (kapea vyötärö, muodot peffassa ja tisseissä), timmivartaloinen ja sileäihoinen kaunotar jolla on perusteita esittää pituus-, raamikkuus-, ja komeusvaatimuksia?

Siis mitä sä selität? :D Yli oman tason. Jos tässä tasoteoriaa yrität, niin voin kertoa, että huti meni. Ja kyllä itseasiassa näkyy peilistä, nyt kun kysyit. :D Olen kauniimpi ilman meikkiä, ja tämä tieto on peräisin miehiltä. Iho mulla on tosi hyvä ja selluliittia ei ole, koska elämäntavat. En lipitä viiniä ja en käytä sokeria tai makeutusaineita, sillä on iso vaikutus kroppaan. Olen myös yliopistosta maisteriksi valmistunut ja hyväpalkkaisessa työssä. Mun deitit ovat olleet matalasti koulutettuja, yksi oli huoltoaseman kassa ja yksi kirvesmies, perusduunareita. Tavallisia miehiä, joista voisi kiinnostua, jos omaisivat edes alkeelliset toimintatavat.

Mut elä toki harhoissas, jos sulle tulee siitä hyvä mieli. Onko se vaan vaikeaa silti käsittää, että aivan tavikset saattavat olla ku*ipäitä, ettei se ole vaan tasokkaamman porukan juttu? 

et saa miehiltä mitään lisäpisteitä koulutuksestasi/palkastasi.

Jos ajatellaan pitkäikäistä parisuhdetta, johon kuuluu yhdessä asuminen ja lapset niin perheen tuloilla on jotain merkitystä, ellei mies ole täysin laskutaidoton tai itse erittäin varakas, jota 95 % miehistä ei ole. Kun miettii, minkälaiseen asuntoon rahat riittää niin voi havaita, että pienipalkkaisen vaimon kanssa ne riittävät Vantaalle ja suuripalkkaisen kanssa Helsingin keskustaan. Hyväpalkkaisen vaimon kanssa, perhe voi hankkia vaikka paremman auton. Ei mitään merkitystä miehelle, haha uskokoon ken haluaa. Miehille materia on erittäin tärkeää.

Vierailija
267/278 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli vähän samantyylinen tilanne yhden tinder jäbän kanssa.

Laitoin hälle aamupäivästä viestiä että olisko halunnut tulla käymään mun luona. Oltiin siis tapailtu ehkä kans pari kk. Hän ei käynyt whatsappissa koko päivänä mutta Facebookissa sitäkin ahkerammin ja tiesin, että hän ei siellä muulla vehkeellä käy kun puhelimella. Illalla tuli sit se harmittelu viesti kun oli "nyt vasta" nähnyt viestin eikä enää voi tulla. No, tämä ei ollut ainut töppäys hänen suunnaltaan ja lopetin tapailun siihen. Ja kyllä, ilmoitus voi varmaan jotenkin kadota mutta en uskonut siihen tässä tapauksessa. Myöhemmin miestä harmitti, että meidän tapailu loppui ja vetosi sitoutumiskammon sotkeneen hänen mieltään.

Vierailija
268/278 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista, jos on 2kk pitänyt aika tiiviisti yhteyttä, mutta välit eivät ole sellaiset, että voisi soittaa ja kysyä miten menee.. ehkä se jo kertoo, että mitään yhteyttä ei sitten olekkaan.

Miten vanha sä olet? Ei nykyisin kukaan soita vaan kaikki kanssakäyminen voidellaan viestin.

Toisaalta myös Whitney Houstonin ulinat ovat olleet suosittuja viimeksi kasarilla.

Kyllä minä ainakin tykkään soittaa ja kuulla ihmisen äänen sävyineen.

Eri

Vierailija
269/278 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ghoustaus eteen monivuotisen tuttavan toimesta. Hän oli varattu, mutta aina oli synkannyt hyvin, kunnes sitten yksissä illanistujaisissa tuli vieläkin aiempaa läheisempi fiilis. Olin jo joskus aiemmin puhunut siitä, että olen ihastunut ja silloin puhuttiin asia halki, että ystävinä jatketaan. No luottavaisena siihen, että hän aiemminkin oli kyennyt kommunikoimaan kirjoitin sähköpostia ja kerroin, että mun tunteet alkaa muuttua sen verran syviksi, että jos tässä ei voi olla tuttavuutta enempää niin on parempi, ettei enää jatketa ystävinä ja nähdään vain joskus ohimennen saman harrastuksen parissa.

En saanut mitään vastausta. Ajattelin ensin, että oli kiireitä elämänsä kanssa, pitkä reissu ulkomaille, kirje hukkunut matkalle jne. Sitten paria kuukautta myöhemmin soiteltiin ja hän kysyi mm. olisiko kutsu nähdä ensi kesänä vielä voimassa. Oli puhuttu silloin aiemmin, että hän tulisi kesällä käymään siellä missä asun. Minä tietysti ajattelin, että ehkä se oli eroamassa ja tehnyt jonkun päätöksen. Sitten asia jäi roikkumaan. Aina välillä kysyin miten kesäsuunnitelmat etenee, mutta mies tuntui muuttuvan etäiseksi. Naisystäväkin näytti olevan yhä kuvioissa, joten otin aika pahasti siipeeni, ettei hän ensin voinut vastata kirjeeseeni ja sitten antoi puhelun aikana ymmärtää, että tunteita ja toivoa olisi. Meni jonkin aikaa, että kokosin itseäni ja kirjoitin vielä kerran kysyäkseni, että mitä oikein tapahtui, saiko hän ensimmäisen kirjeeni ja jos hän muutti mielensä, niin miksi hän ei reilusti voinut siitä kertoa, olisin ymmärtänyt sen paremmin. Ja koska olimme olleet ystäviä, niin pahalta tuntui kun hän ei vastannut tähänkään viestiin. Nyt sitten kun sattumalta polut taas kohtas niin hän oli hyväntuulinen ja iloinen itsensä kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan. Itse sitä seisoi siinä vähän hölmönä miettien, etteikö se ymmärtänyt särkeneensä mun sydämen ja pitäisikö tässä vaan leikkiä, ettei mitään koskaan tapahtunut. Ja koska olin tuntenut hänet jo useamman vuoden ja arvostanut ja pitänyt ihmisenä, joka ei jättäisi hiljaisuuteen, niin tuntui pahalta myös se miten väärässä olin ollut. 

Vierailija
270/278 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naiset. Jos tulee tilanteita joissa mies selvästi vetäytyy, selittelee että ei ole nähnyt viestiä, ei ole ehtinyt/muistanut vastata vaikka viettänyt puoli päivää puhelimessa, on kipeä olokin ollut ja mitä näitä nyt on, vetäydy itse. Älä roiku ja kysele, jankuta tapaamista tai selitystä. JOS MIES EI PIDÄ YHTEYTTÄ, SITÄ EI KIINNOSTA RIITTÄVÄSTI. Se ei vaan sano sitä, sillä on kiikarissa toinen tai et vaan kiinnosta riittävästi.

Heivatkaa sellaiset ihmiset elämästänne, älä mielistele tai roiku, olette enemmän arvoisia. Nyt selkärankaa naiset, ei voi olla niin miehenkipeä että elämä on kiinni siitä saako miehen vai ei. Minutkin on ghostattu, se kirpaisee mutta sen ei saa antaa masentaa. Omahan oli menetyksensä eikä se oikea mulle. Ghostataan me vetäytyjämiehet, ehkä ne jokusen ghostauksen kärsittyään oppii jotain 😂

Vierailija
271/278 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, ne ihmiset jotka ei sun avauksen jälkeen arvanneet mikä tilanne oli, eivät ole voineet olla merkittäviä aikoja sinkkuna näinä viime vuosina. Tää touhu on niin kylmää nykyään, varmaan sitten sekä miesten että naisten puolelta. Samaa kaavaa joka puolella. Pitää vaan toivoa et kaikki ketkä rakkautta kaipaa löytää sen jonkun kenen kanssa ei tarvii pelailla.

Mun tyttö alkoi seurustella lukiossa, parin vuoden päästä menivät kihloihin ja häät on tulossa siihen kohtaan, kun ovat seurustelleet vähän vajaat kolme vuotta. Tämä kuvio herättää minussa todella ristiriitaisia tunteita. Välillä olen kauhusta jäykkänä ja mietin, että ne on ihan lapsia vielä! Sitten taas näitä keskusteluja lukiessa lähetän kiitosrukouksia ylöspäin, että tyttäreni on säästynyt kaikelta tältä sekoilulta mitä nykyajan deittailuun kuuluu. Ehkä joku versio näiden kahden ääripään välistä voisi olla jees, mutta jos pitää valita naimisiinmeno ensimmäisen poikaystävän kanssa tai tuo loputon tinderkullikaruselli, niin kyllä tuo eka vaihtoehto alkaa kuulostaa aina vaan paremmalta.

Vierailija
272/278 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät naiset. Jos tulee tilanteita joissa mies selvästi vetäytyy, selittelee että ei ole nähnyt viestiä, ei ole ehtinyt/muistanut vastata vaikka viettänyt puoli päivää puhelimessa, on kipeä olokin ollut ja mitä näitä nyt on, vetäydy itse. Älä roiku ja kysele, jankuta tapaamista tai selitystä. JOS MIES EI PIDÄ YHTEYTTÄ, SITÄ EI KIINNOSTA RIITTÄVÄSTI. Se ei vaan sano sitä, sillä on kiikarissa toinen tai et vaan kiinnosta riittävästi.

Ei sillä missään kiikarissa toista ole, vaan parisängyssä.

Vierailija
273/278 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli ghoustaus eteen monivuotisen tuttavan toimesta. Hän oli varattu, mutta aina oli synkannyt hyvin, kunnes sitten yksissä illanistujaisissa tuli vieläkin aiempaa läheisempi fiilis. Olin jo joskus aiemmin puhunut siitä, että olen ihastunut ja silloin puhuttiin asia halki, että ystävinä jatketaan. No luottavaisena siihen, että hän aiemminkin oli kyennyt kommunikoimaan kirjoitin sähköpostia ja kerroin, että mun tunteet alkaa muuttua sen verran syviksi, että jos tässä ei voi olla tuttavuutta enempää niin on parempi, ettei enää jatketa ystävinä ja nähdään vain joskus ohimennen saman harrastuksen parissa.

En saanut mitään vastausta. Ajattelin ensin, että oli kiireitä elämänsä kanssa, pitkä reissu ulkomaille, kirje hukkunut matkalle jne. Sitten paria kuukautta myöhemmin soiteltiin ja hän kysyi mm. olisiko kutsu nähdä ensi kesänä vielä voimassa. Oli puhuttu silloin aiemmin, että hän tulisi kesällä käymään siellä missä asun. Minä tietysti ajattelin, että ehkä se oli eroamassa ja tehnyt jonkun päätöksen. Sitten asia jäi roikkumaan. Aina välillä kysyin miten kesäsuunnitelmat etenee, mutta mies tuntui muuttuvan etäiseksi. Naisystäväkin näytti olevan yhä kuvioissa, joten otin aika pahasti siipeeni, ettei hän ensin voinut vastata kirjeeseeni ja sitten antoi puhelun aikana ymmärtää, että tunteita ja toivoa olisi. Meni jonkin aikaa, että kokosin itseäni ja kirjoitin vielä kerran kysyäkseni, että mitä oikein tapahtui, saiko hän ensimmäisen kirjeeni ja jos hän muutti mielensä, niin miksi hän ei reilusti voinut siitä kertoa, olisin ymmärtänyt sen paremmin. Ja koska olimme olleet ystäviä, niin pahalta tuntui kun hän ei vastannut tähänkään viestiin. Nyt sitten kun sattumalta polut taas kohtas niin hän oli hyväntuulinen ja iloinen itsensä kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan. Itse sitä seisoi siinä vähän hölmönä miettien, etteikö se ymmärtänyt särkeneensä mun sydämen ja pitäisikö tässä vaan leikkiä, ettei mitään koskaan tapahtunut. Ja koska olin tuntenut hänet jo useamman vuoden ja arvostanut ja pitänyt ihmisenä, joka ei jättäisi hiljaisuuteen, niin tuntui pahalta myös se miten väärässä olin ollut. 

Miten joku voi olla noin ilkeä ja tulee pokkana vielä vastaan. Siis tuo mies. Välillä ihmiset voisi asettua sen toisen asemaan todellakin ja miettiä miltä julkea kohtelu tuntuu.

Vierailija
274/278 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei sillä missään kiikarissa toista ole, vaan parisängyssä.[/quote]

Tosiaan, huono sanavalinta minulta. Luultavasti siis sängyssä jo, ei kiikarissa :D

Vierailija
275/278 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks et soita?

Minä en myös käsitä tätä, että ei soitella ollenkaan, vaan laitellaan viestejä, jotka toinen voi tulkita ihan miten tahansa. Mutta olenkin kai "kalkkis" (yli 40v.), joka mieluummin soittaa ihmisille kuin säheltää viestien kanssa. Nopeammin saan asiani hoidettua soittamalla ja väärinkäsitysten määrä putoaa huomattavasti..

Joo ja tekstaamalla tai noissa aplikaatioissa ghostaaminen on helpompaa ja tosiaan on helpompi käsittää väärin esim epämääräiset vastaukset, kuten tuo ap:n katsellaan loppuviikosta. Sen voi tulkita kahdella tavalla. Eli joko toinen tosiaan haluaa tavata loppuviikosta, tai sitten epäsuorasti sanoo ettei ole kiinnostunut. Äänensävystä kuulisi helpommin, että josko toista kiinnostaa viela vai eikö kiinnosta. Monet ihmiset tulkitsevat kirjoitettuja viestejä eri tavalla kuin kirjoittaja on tarkoittanut ja se aiheuttaa paljon mielipahaa ja draamaa netissä. Itsellänikin on kokemusta tuosta, että joku on käsittänyt viestini väärin ja loukkaantunut, koska ei ole nähnyt hymyäni, kun olen sen kirjoittanut. Eli ihan yleisestikin olisi parempi jättää videoviesti tai vähintäänkin ääniviesti(jos ei sillä hetkellä voi soitella) niin toinen näkee kropan eleistä ja kuulee äänensävystä, milla tavalla viesti on tarkoitettu. Toki tekstari on helppo, mutta ne väärinkäsitykset tosiaan lisääntyvät huomattavasti. Tuo on hyvä kysymys ap:lle että miksi ette soita? Ja varsinkin jos toinen on sairaana niin olisi kohteliasta kysyä miten toinen voi ja sillä tavalla näyttää että on oikeasti kiinnostunut toisesta. Tämä ei ole kohdistettu ap:seen, mutta jotenkin vaikuttaa siltä, että nykyään ihmiset yrittävät kilpaa näyttää, etteivät ole takertujia tyyliin "en minä ainakaan ehdota mitään, etten vaikuta epätoivoiselta, laittakoon toinen viestin jos kiinnostaa" ja jos se toinen ajattelee samoin niin se mikä olisi voinut johtaa parisuhteeseen, hiipuu pois kommunikaation puutteen ja väärinkäsitysten takia. Jos olette kiinnostuneet toisesta niin soittakaa edes joskus. Viestiin on helpompi jättää vastaamatta. Älkää pelätkö että toinen häiriintyy. Jos joku on oikeasti kiinnostunut niin ei varmasti häiriinny. Kaipa minäkin olen kalkkia kuten ihminen, jonka viestiä lainasin, mutta yhdyn hänen mielipiteeseensä. Nykyään ihmiset tuntuvat pelkäävän liikaa toisten häiritsemistä soittamalla. Puhelimeen ei ole pakko vastata, jos on huono hetki, ja voi laittaa viestin että soittaa takaisin myöhemmin.

Vierailija
276/278 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopisikohan tämän pelin kiemuroihin, että ap laittaisi viestin, jossa kysyisi, ghostasiko mies? Jos siihen ei tule vastausta, ei ainakaan tarvitse enää miettiä asiaa.

Siis että kysyisin vain, että "ghostasitko sä mut"? Ja jos ei vastausta, niin sit antais olla? Onko monikin nyt tätä mieltä? Koska mä toistan: mun mielestä ei voi olla mahdollista, että mies ei tietäisi, että oon kiinnostunut hänestä muutenkin kuin panona. Ei mitenkään voi, vaikka tää viikko meni miten meni. Jotenkin musta tuntuu, että vain nöyryyttäisin itseäni kyselemällä ihan selvää asiaa. 

PLUS että jos miehelle iski joku paniikki, niin tuskin siihenkään oikea ratkaisu olisi se, että mä alkaisin kyselemään vaan lisää, että mikä tuli. En kyllä usko paniikkiin, ei oo sen sorttinen. 

Ap

Kysy. Et sä siinä itseäsi nöyryytä, vaan se on mies, joka käyttäytyy huonosti, jos ei vastaa mitään.

Vierailija
277/278 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistukseni papin manuka kuinka hän palautti rauhan takaisin perheelleni, kun vaimoni jätti minut ja lapset entiselle poikaystävälle, jonka hän päiväsi ennen kuin menimme naimisiin ja erotettiin perheestäni, elämä ilman häntä oli hyödytöntä minulle ja lapsille minä todella Tarvitsin hänen selkäänsä, enkä halua, että lapseni varttuisivat ilman asianmukaista hoitoa äidistä, mutta kiitos Jumalaa tänään siitä, että hän käytti papin manukaa palauttaakseen ja palauttaakseen hänet kotiinsa missä hän kuuluu. tässä hänen yhteydenpito kaikkiin, jotka lukevat todistukseni ja tarvitsevat hänen palvelua. lovesolutiontemple1@gmail.com whatsapp +393512671600

Vierailija
278/278 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset olemme erikoistuneet hakemaan virheitä mitä olemme tehneet tuossa tilanteessa. Sanoinko jotain väärin, olinko liian innokas, roikuinko kiinni? Vai eikö pitänyt ukonäöstä, oliko huono seksi ..Voi voi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi