Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo ghostaus mieheltä..! Auttakaa ymmärtämään + ghostauskokemukset jakoon!

Vierailija
07.04.2019 |

Okei, eli tilanne on tämä:
Oon kepoisasti tapaillut yhtä todella ihanaa miestä noin 2kk. On nähty keskimäärin pari kertaa viikossa. Viikko sitten käytiin seksin jälkeen MUN mielestä ihan hyvä keskustelu fiiliksistä, ja todettiin, että samoilla linjoilla ja odotuksilla ollaan tässä. Että ei oo mikään kiire minnekään, katellaan mihin etenee. Pääasiallisesti kumminkin tähän saakka ollut seksiä + yleishengausta, ei mitään kummempaa.

Noh. Mä maanantaina laittelin viestiä ja kyselin mimmonen viikko tulossa, ja mies ehdotti, että voidaanko nähdä joko maanantaina tai tiistaina, jos hän nyt ei sairastu (kertoi, että kuumeinen olo). Sit tietty totesin, että nähdään sit lopummalla viikkoa, että parantelee rauhassa, ei paniikkia..

Torstaina kyselin vointia, ja hän sanoi, että on saanu levätä. Ja että hänellä on torstaille menoa, mutta sopisko mulle tavata viikonloppuna. Vastasin taas, että joo sopii. Perjantaina kun ei kuulunut mitään, niin sit tietty kun mun piti päästä kavereillekin vahvistamaan vähä omia aikatauluja, ni kysäsin, että haluskos se nähä nyt viikonloppuna.

Edelleenkään ei oo vastannut viestiin mitään, ja nyt siis ollaan jo sunnuntai illassa.. Eikä ole edes klikannut sitä luetuksi. Ja mä näen, että on kyllä ollut onlinessa.

Mä tiiän nyt vain nää kaksi asiaa: nyt ei kannata laittaa enää viestin viestiä, ja sitä ei todennäköisesti vaan enää kiinnosta.

Mutta just tätä mä en silti ymmärrä: miksi se ehdotteli noita tapaamisia, jos ei kerran enää kiinnosta? Miksei voinut vaan vastata höpönlöpöä, vedota työkiireisiin tai mihin vaan? Siis varsinkaan tota viikonlopputapaamisen ehdottamista mä en nyt näiden seikkojen valossa tajua, JOS vaikka toi sairastuminen oiskin ollut tekosyy (en tiedä, oliko). Mieluummin mä nyt ottaisin sen rehellisen "Hei kiitti, mutta ei kiitos enää", kuin tämmösen.. Mietin sitäkin, että sanoinko mä nyt siinä viikontakaisessa keskustelussa jotain, minkä takia se ei enää halua nähdä. En taida saada ikinä tietää.

Samanlaisia kokemuksia kellään? Laittakaas jakoon. Tarviin tähän perspektiiviä, muutakin kuin omaani.

Kommentit (278)

Vierailija
221/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En jaksa kahlata kaikkia sivuja läpi: kuinka tässä siis kävi? Puhuitteko? Minulla oli hyvin jäyhä ja pidättyväinen deitti joskus. Itse olin ihastunut. Lopulta kysyin suoraan 2-3kk jahkailun ja tulkitsemisen jälkeen. Olin ollut ihan väärässä. Hyvä,että nostin kissan suoraan pöydälle. Olemme nyt naimisissa.[/quote]

Laitoin miehelle ma-aamuna viestin. Vastasi, että halusi kyllä nähdä, mutta on ihastunut toiseen, eikä uskaltanut kertoa. Näin.

Ap

Vierailija
222/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä tämä palstalaisten ja miesten harha johtuu, että nämä ghostaavat miehet olisivat jotenkin korkeatasoisia...? Itse olen vältellyt täysin tosi komeita tai "liian komeita" miehiä, joista näkee jo ensinäkemältä, että mitä Tinderistä hakee. En ole edes kiinnostunut mallien näköisistä miehistä, koska en kiinnostu ulkonäöstä vaan kokonaisprofiilista. Ja kiinnostus herää vasta keskustelun päätteeksi, en ole suostunut mihinkään kuvien lähettämiseen tutustumatta tai puhunut pervoja ja pikkutuhmia Tinderissä.

Yksikään mut ghostanneista miehistä ei ole ollut sen näköinen, että hänen perään katsottaisiin kahta kertaa vaikkapa baarissa. Ja juuri sellaisen miehen koen turvalliseksi tutustua.

Yksi oli tosi lyhyt, valehteli pituutensa kymmenellä sentillä ylöspäin, mutta silti olisin voinut sivuuttaa asian jos mies olisi ollut muuten miellyttävä. Vaikkakin valehtelu otti päähän. Samoin eräällä oli selvästi vatsaa kertynyt, vaikka profiilissa ei viitteitä sellaisesta ollut. Sekään ei haitannut, koska en ole niin pinnallinen, mutta tottakai tollasen huomaa ja miettii, että miksi.

Ja eräällä oli tosi paha akne, mutta kuvista sitä ei erottanut. Olisinko tykännyt heistä, jos nämä "viat" olisivat olleet jo profiilissa? En, koska Tinderin idea on näyttää siellä parhaat puolet ja lähikuva aknesta varmasti olisi tarkoituksellinen provo. Fiksu ihminen kyllä tajuaa, ettei se profiili ole koko totuus ja on valmis oikeasti näkemään pinnan alle.

Juuri tämän oman valikoivuuteni takia olenkin hämmentynyt miesten käytöksestä, millä eväillä ne vedättää? Jos ikää on kohta 40 ja edelleen kohtelet naisia ikävästi, niin se peliaika kyllä on aika lopussa miehelläkin. Ei toisia ihmisiä saisi silti kohdella kuin pas*aa, vaikka oma ego onkin paisunut yli realismin. Sen takia ghostaaminen ei tunnu musta pahalta, koska yksikään näistä miehistä ei ole ollut mikään saalis itse käytöshän sen todistaa. Mä uskon, että meitä kohdellaan niin kuin me kohdellaan muita. :) En missään nimessä ole menettänyt uskoa miehiin, lähinnä vaan säälittää se, että miehet luulevat naisilla pelaamisen johtavan johonkin hyvään tässä elämässä, tai että sieltä tulee vastaan vielä joku kympin tyttö. Sellaista ei olekaan, niin kuin ei ole kympin miestäkään. Ihmisillä on liian suuret odotukset, sitten jäädään lopulta yksin.

"En ole edes kiinnostunut mallien näköisistä miehistä"

Miesmallit ovat luokkaa top 0,1%.
"Yksikään mut ghostanneista miehistä ei ole ollut sen näköinen, että hänen perään katsottaisiin kahta kertaa vaikkapa baarissa"

Miehistä korkeintaan 5% on sellaisia joiden perään katsotaan kaksi kertaa raflassa.

Se ettet hae top 0,1% tai top 5% miestä ei tarkoita ettetkö ampuisi yli oman tasosi. Usein jo rajaamalla pois liian lyhyet, liian hoikat, liian lihavat, liian aknenaamaiset, liian köyhät ja muuten vain rumat tai epäkiinnostavat on jo päädytty katselemaan top 11% miehiä.

Saan tästä alapeukkuja, mutta voisitte itsekin katsoa peiliin. Alasti ja ilman meikkiä. Näkyykö peilissä naisellisen muodokas (kapea vyötärö, muodot peffassa ja tisseissä), timmivartaloinen ja sileäihoinen kaunotar jolla on perusteita esittää pituus-, raamikkuus-, ja komeusvaatimuksia?

Siis mitä sä selität? :D Yli oman tason. Jos tässä tasoteoriaa yrität, niin voin kertoa, että huti meni. Ja kyllä itseasiassa näkyy peilistä, nyt kun kysyit. :D Olen kauniimpi ilman meikkiä, ja tämä tieto on peräisin miehiltä. Iho mulla on tosi hyvä ja selluliittia ei ole, koska elämäntavat. En lipitä viiniä ja en käytä sokeria tai makeutusaineita, sillä on iso vaikutus kroppaan. Olen myös yliopistosta maisteriksi valmistunut ja hyväpalkkaisessa työssä. Mun deitit ovat olleet matalasti koulutettuja, yksi oli huoltoaseman kassa ja yksi kirvesmies, perusduunareita. Tavallisia miehiä, joista voisi kiinnostua, jos omaisivat edes alkeelliset toimintatavat.

Mut elä toki harhoissas, jos sulle tulee siitä hyvä mieli. Onko se vaan vaikeaa silti käsittää, että aivan tavikset saattavat olla ku*ipäitä, ettei se ole vaan tasokkaamman porukan juttu? 

"Olen kauniimpi ilman meikkiä, ja tämä tieto on peräisin miehiltä."

Tämän todistusarvo on puhdas nolla. Samaa luokkaa kun "kaikki sanoo että näytän ikäistäni nuoremmalta".
"Iho mulla on tosi hyvä ja selluliittia ei ole, koska elämäntavat. En lipitä viiniä ja en käytä sokeria tai makeutusaineita, sillä on iso vaikutus kroppaan."

Laita kuva niin katsotaan.
"Olen myös yliopistosta maisteriksi valmistunut ja hyväpalkkaisessa työssä."

Ei vaikuta naisen tasoon.
"Mun deitit ovat olleet matalasti koulutettuja, yksi oli huoltoaseman kassa ja yksi kirvesmies, perusduunareita. Tavallisia miehiä, joista voisi kiinnostua, jos omaisivat edes alkeelliset toimintatavat."

Eli olivat komeita miehiä.
"Onko se vaan vaikeaa silti käsittää, että aivan tavikset saattavat olla ku*ipäitä, ettei se ole vaan tasokkaamman porukan juttu?"

Ei ole vaikea käsittää, sähän olet tästä hyvä todiste. Vika saattaa olla luonnepuolessa. Toi keuliminen tutkinnolla ja palkalla kertoo jo paljon.

Hei ylisjankkaaja, tutkitusti se on juuri miehet, jotka tuppaavat yliarvioimaan tasonsa ja lähestymään kaunottaria. Tavismiehetkin nussisivat mielellään lukuisia nuoria naisia ja dumppaavat sen "tasoisensa" kivan naisen saman tien, kun nätimpi näyttää vihreää valoa.

https://www.psychologytoday.com/au/blog/the-sports-mind/201507/when-men…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa ghostaus?

Vierailija
224/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymiehet on nyt vaan niin persiistä, mitä tulee deittailuun!

He eivät halua satsata ja tutustua naiseen, ovat lapsellisia henkisesti ja toiminnassaan hätäisiä, eivätkä anna asioiden kehittyä ajan kanssa.

Taitaa olla niin, että oikeat miehet ovat harvinaisuuksia.:(

Vierailija
225/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä tämä palstalaisten ja miesten harha johtuu, että nämä ghostaavat miehet olisivat jotenkin korkeatasoisia...? Itse olen vältellyt täysin tosi komeita tai "liian komeita" miehiä, joista näkee jo ensinäkemältä, että mitä Tinderistä hakee. En ole edes kiinnostunut mallien näköisistä miehistä, koska en kiinnostu ulkonäöstä vaan kokonaisprofiilista. Ja kiinnostus herää vasta keskustelun päätteeksi, en ole suostunut mihinkään kuvien lähettämiseen tutustumatta tai puhunut pervoja ja pikkutuhmia Tinderissä.

Yksikään mut ghostanneista miehistä ei ole ollut sen näköinen, että hänen perään katsottaisiin kahta kertaa vaikkapa baarissa. Ja juuri sellaisen miehen koen turvalliseksi tutustua.

Yksi oli tosi lyhyt, valehteli pituutensa kymmenellä sentillä ylöspäin, mutta silti olisin voinut sivuuttaa asian jos mies olisi ollut muuten miellyttävä. Vaikkakin valehtelu otti päähän. Samoin eräällä oli selvästi vatsaa kertynyt, vaikka profiilissa ei viitteitä sellaisesta ollut. Sekään ei haitannut, koska en ole niin pinnallinen, mutta tottakai tollasen huomaa ja miettii, että miksi.

Ja eräällä oli tosi paha akne, mutta kuvista sitä ei erottanut. Olisinko tykännyt heistä, jos nämä "viat" olisivat olleet jo profiilissa? En, koska Tinderin idea on näyttää siellä parhaat puolet ja lähikuva aknesta varmasti olisi tarkoituksellinen provo. Fiksu ihminen kyllä tajuaa, ettei se profiili ole koko totuus ja on valmis oikeasti näkemään pinnan alle.

Juuri tämän oman valikoivuuteni takia olenkin hämmentynyt miesten käytöksestä, millä eväillä ne vedättää? Jos ikää on kohta 40 ja edelleen kohtelet naisia ikävästi, niin se peliaika kyllä on aika lopussa miehelläkin. Ei toisia ihmisiä saisi silti kohdella kuin pas*aa, vaikka oma ego onkin paisunut yli realismin. Sen takia ghostaaminen ei tunnu musta pahalta, koska yksikään näistä miehistä ei ole ollut mikään saalis itse käytöshän sen todistaa. Mä uskon, että meitä kohdellaan niin kuin me kohdellaan muita. :) En missään nimessä ole menettänyt uskoa miehiin, lähinnä vaan säälittää se, että miehet luulevat naisilla pelaamisen johtavan johonkin hyvään tässä elämässä, tai että sieltä tulee vastaan vielä joku kympin tyttö. Sellaista ei olekaan, niin kuin ei ole kympin miestäkään. Ihmisillä on liian suuret odotukset, sitten jäädään lopulta yksin.

"En ole edes kiinnostunut mallien näköisistä miehistä"

Miesmallit ovat luokkaa top 0,1%.
"Yksikään mut ghostanneista miehistä ei ole ollut sen näköinen, että hänen perään katsottaisiin kahta kertaa vaikkapa baarissa"

Miehistä korkeintaan 5% on sellaisia joiden perään katsotaan kaksi kertaa raflassa.

Se ettet hae top 0,1% tai top 5% miestä ei tarkoita ettetkö ampuisi yli oman tasosi. Usein jo rajaamalla pois liian lyhyet, liian hoikat, liian lihavat, liian aknenaamaiset, liian köyhät ja muuten vain rumat tai epäkiinnostavat on jo päädytty katselemaan top 11% miehiä.

Saan tästä alapeukkuja, mutta voisitte itsekin katsoa peiliin. Alasti ja ilman meikkiä. Näkyykö peilissä naisellisen muodokas (kapea vyötärö, muodot peffassa ja tisseissä), timmivartaloinen ja sileäihoinen kaunotar jolla on perusteita esittää pituus-, raamikkuus-, ja komeusvaatimuksia?

Siis mitä sä selität? :D Yli oman tason. Jos tässä tasoteoriaa yrität, niin voin kertoa, että huti meni. Ja kyllä itseasiassa näkyy peilistä, nyt kun kysyit. :D Olen kauniimpi ilman meikkiä, ja tämä tieto on peräisin miehiltä. Iho mulla on tosi hyvä ja selluliittia ei ole, koska elämäntavat. En lipitä viiniä ja en käytä sokeria tai makeutusaineita, sillä on iso vaikutus kroppaan. Olen myös yliopistosta maisteriksi valmistunut ja hyväpalkkaisessa työssä. Mun deitit ovat olleet matalasti koulutettuja, yksi oli huoltoaseman kassa ja yksi kirvesmies, perusduunareita. Tavallisia miehiä, joista voisi kiinnostua, jos omaisivat edes alkeelliset toimintatavat.

Mut elä toki harhoissas, jos sulle tulee siitä hyvä mieli. Onko se vaan vaikeaa silti käsittää, että aivan tavikset saattavat olla ku*ipäitä, ettei se ole vaan tasokkaamman porukan juttu? 

"Olen kauniimpi ilman meikkiä, ja tämä tieto on peräisin miehiltä."

Tämän todistusarvo on puhdas nolla. Samaa luokkaa kun "kaikki sanoo että näytän ikäistäni nuoremmalta".
"Iho mulla on tosi hyvä ja selluliittia ei ole, koska elämäntavat. En lipitä viiniä ja en käytä sokeria tai makeutusaineita, sillä on iso vaikutus kroppaan."

Laita kuva niin katsotaan.
"Olen myös yliopistosta maisteriksi valmistunut ja hyväpalkkaisessa työssä."

Ei vaikuta naisen tasoon.
"Mun deitit ovat olleet matalasti koulutettuja, yksi oli huoltoaseman kassa ja yksi kirvesmies, perusduunareita. Tavallisia miehiä, joista voisi kiinnostua, jos omaisivat edes alkeelliset toimintatavat."

Eli olivat komeita miehiä.
"Onko se vaan vaikeaa silti käsittää, että aivan tavikset saattavat olla ku*ipäitä, ettei se ole vaan tasokkaamman porukan juttu?"

Ei ole vaikea käsittää, sähän olet tästä hyvä todiste. Vika saattaa olla luonnepuolessa. Toi keuliminen tutkinnolla ja palkalla kertoo jo paljon.

Hei ylisjankkaaja, tutkitusti se on juuri miehet, jotka tuppaavat yliarvioimaan tasonsa ja lähestymään kaunottaria. Tavismiehetkin nussisivat mielellään lukuisia nuoria naisia ja dumppaavat sen "tasoisensa" kivan naisen saman tien, kun nätimpi näyttää vihreää valoa.

https://www.psychologytoday.com/au/blog/the-sports-mind/201507/when-men…

Hyvä selvitys. :D Noinhan se on. Kyllä siinä on päätä tullut pyöriteltyä, kun tasan tarkkaan oman tasoiset miehet kuvittelevat saavansa jonkun huippumallin...

Erään Tinder-deittini kanssa jäin kavereiksi, kun oli ihan hauskaa treffeillä, mutta mies kertoili jo ekoilla treffeillä tavoittelevansa isotissistä blondia, joka harrastaa fitnestä, ikää saisi olla 20 (itse on yli 30v), naisella tulisi olla vakityö ja ei lemmikkejä jne. jne. Laittoi kuvan ihannenaisestaan, niin ei Suomessa edes ole sellaisia kun se oli joku Playboy-pupu.

Nauratti oikeastaan miehen harhat.. neuvoin häntä katselemaan vähän vanhempaa naista ja oman tasoistaan, niin loukkaantui. "Ai minäkö en ole kympin jätkät??". :D Ja tosiaan jäätiin ihan frendeiksi, mutta kundi on edelleen sinkku (kaksi vuotta aikaa treffeistä). 

Vähän veikkaan, että jos ei laske rimaa niin sinkuksi jää.

Vierailija
226/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia olla yhdessä 2 kk ja sitten ghostata? Wtf? Tehän jo periaatteessa seurustelitte. Tuohan on aivan älyttömän törkeää!! 

Ps. Itse en antaisi sek siä ennenkuin ollaan ''yhdessä''

Vierailija
227/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa hyvät naiset tämän ketjun viestit, erityisesti ne miesoletettujen. Niissä on totuus, vaikka naisten kanssa on mukavampi jakaa kokemuksia ja lytätä miessukupuoli hurmoshengessä.

Ikävä todellisuus kuitenkin on se, että kun te tinderin avaatte ja ulkonäköpainotteisesti alatte "deittejä" valkkamaan, niin lopputulemana kaikki tämänkin palstan naiset tapailee lopulta samoja miehiä. Eivätkä miehet nyt niin tyhmiä ole, etteivätkö osaa vähän esittää ja luikauttaa valkoisia valheita jotta pääsee muhinoimaan useampien naisten kanssa samaan aikaan.

Miten tämä on niin vaikea käsittää?

Vierailija
228/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinun on niin vaikea käsittää, että naisetkin hakevat joskus vain seksiä?

Miksi ei voida kertoa rehellisesti mikä hakusessa?

Miksi leikitään toisen tunteilla?

Ei seksiin tarkoitetun miehen tarvitse erityisen hyvän näköinen olla kunhan osaa homman ja on hyvin varustettu.

Turha kummankaan osapuolen teeskennellä hakevansa muuta. N

Vierailija
229/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sellainen juttu, että työkiireet on AINA tekosyy. Siis ihan aina. Mistä tiedän tämän? Koska työkiire tarkoittaa, että sellaiset 8h päivästä on töissä ja sitten jää useita tunteja. Tapailemani mies ilmoitti joutuvansa ylitöihin viikonloppuna, mutta ei perunut treffejä vaan kellonaikaa siirrettiin. Samoin itsekin olen järjestellyt töitä päästäkseni tämän miehen kanssa treffeille.

Myös tää mies teki ennakkoon tunteja, että pääsee ylipäätään ekoille treffeille. Mut en olisi valmis muuttamaan työvuoroja kenen tahansa takia, pitää olla oikeasti kiinnostava tyyppi.

Voi kuule, se 8 h työpäivä on yksityisyrittäjälle harvinaista herkkua. Eli ihan oikea syy kiireille

Vierailija
230/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa ghostaus?

Vähennetään viestittelyä ja lopetetaan lopulta kokonaan ilman mitään syytä. Haamutetaan, ei päätetä mitään vaan jätetään löysään hirteen.

Vierailija
231/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinun on niin vaikea käsittää, että naisetkin hakevat joskus vain seksiä?

Miksi ei voida kertoa rehellisesti mikä hakusessa?

Miksi leikitään toisen tunteilla?

Ei seksiin tarkoitetun miehen tarvitse erityisen hyvän näköinen olla kunhan osaa homman ja on hyvin varustettu.

Turha kummankaan osapuolen teeskennellä hakevansa muuta. N

No käsitä sinä nyt ensalkuun että tämänkin ketjun naisista suurin osa on karvaasti pettynyt ja osa jo katkeroitunut. Kannattaisiko silloin kenties kuunnella viisaampia ja muuttaa suuntaa vaiko jatkaa surkeaksi havaittua tietä.

Vierailija
232/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näiden ghostaajamiesten takia pitää naisella olla useampi mies kierroksessa samaan aikaan. Todennäköisesti ghostaajallakin on muita.

Vierailija
233/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näiden ghostaajamiesten takia pitää naisella olla useampi mies kierroksessa samaan aikaan. Todennäköisesti ghostaajallakin on muita.

Pikkulapseksihan sitä kannattaa heittäytyä!

Miltä naiset kuulostaisi peiliin katselu ja henkinen kasvu? Suurmiehille jo tuttua juttua, mutta eiköhän tuo olis teilläkin jo aika kypsä.

Vierailija
234/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset kirjottaa viestinsä loppuun jotain englantia? You are worth it tms.

Typerän näköistä. Sanokaa suomeksi vaan!

Vierailija
235/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja ghostannut kerran. Mies oli paljon enemmän ihastunut minuun kuin minä häneen. Toimin typerästi, mutta ahdistuin. Kuvittelin että hiljaisuudella hän tajuaisi jättää rauhaan, mutta loukkasin pahasti. En tee niin enää koskaan, enkä varsinkaan deittaile ihmistä joka on ”ihan kiva”.

Vierailija
236/278 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä oma ghostauskokemukseni :D olin siis tavannut tämän miehen tinderissä ja olimme sopineet treffit. Treffit menivät tosi hyvin ja tämän kerran jälkeen mies oli aivan innoissaan, viestitteli jatkuvasti ym. Sitten hän ehdotti toista tapaamista. Lopulta kun näimme toisen kerran kahvilassa, miehen olemus muuttui aivan yhtäkkiä etäiseksi kesken keskustelujen. Ilmeisesti jokin mitä olin sanonut oli järkyttänyt häntä sydänjuuriaan myöten ja hän suurinpiirtein juoksi minua pakoon. En kuullut hänestä enää yhtään mitään. En laittanut hänelle viestiä ja kysynyt mikä mättää ihan silkasta ylpeydestä. Ihmettelen välillä vieläkin ihan silkasta uteliaisuudesta, että mikä sanomani nyt noin mahtoi järkyttää. Ihan arkipäiväisiä normaaleja juttuja kun juttelimme. Puhuinko liikaa? Nauroinko liian kovaa? Eikö hän tajunnut joitakin vitsejäni? Oliko minulla roska hampaassa vai mitä :DD Aluksi olin tietenkin superhämmästynyt ja itsetunto koki kolauksen. Nyt, kun tästä on kulunut jo vuosia ja ihana kumppani rinnallani niin koko jutulle voi jo nauraa ja onhan tuo aika huvittava että kesken deittien lähtee pakoon.. :D

Vierailija
237/278 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon "miehiin ei voi luottaa" -kommentteja. Mitä jos kokeilisitte tapailla muitakin kuin niitä top 10% miehiä, jotka tapailevat useita samaan aikaan?

Vierailija
238/278 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon "miehiin ei voi luottaa" -kommentteja. Mitä jos kokeilisitte tapailla muitakin kuin niitä top 10% miehiä, jotka tapailevat useita samaan aikaan?

Voi jankuti jank näitten prosenttejesi kanssa. Sulla ole mitään tilastoja mistään, pelkkää omaa harhaista mutuasi. Kait ymmärrät, että jos siellä Tinderissä on komeita miehiä, niin siellä on myös kauniita naisia. Parhaimman näköiset valkkaavat kaltaisiaan. 

Tästä on kyse myös miehillä, jotka valittavat että ei tule matcheja. No ei kai, kun tykätään paremman näköisistä kuin itse ollaan. Naiset taas saavat matcheja koska tykkäävät omantasoisistaan.

Ja ei, hyvätasoiset miehet eivät todellakaan "tykkää kaikista", koska heillä on varaa valita.  Ja  olen tehnyt tästä työni puolesta ihan selvityksen (ei julkisen), että mitä esimerkiksi suomalaiset miehet Tinderistä hakevat ja mitä ovat saaneet. Lopputulemana oli ikisinkkuja, pettyneitä ja katkeria miehiä, jotka kokivat naiset negatiivisessa valossa, koska eivät täyttäneet heidän toiveitaan.

Juuri tällaiset keskinkertaiset miehet ovat heitä, jotka tykkäävät ylöspäin. Ghostaaminen ja haamuttaminen voi olla hyvinkin peruja siitä, että ei "tyydytä" omantasoiseen vaan halutaan kohottaa omaa statusta etsimällä aina vaan parempia naisia.

Se on vaan jännä juttu, että Tinderissä on oltu vuosikausia, mutta ei olla vieläkään löydetty seurustelusuhdetta (aivan pas*aa on esittää, että etsisi vaan panoja, kukaan +40 mies ei etsi sieltä vaan panoja). Itselleni on tosi iso turn off jos mies on ollut Tinderissä yli kaksi vuotta putkeen löytämättä ketään. Se kertoo mulle, että mies on sarjadeittailija eikä ymmärrä omaa tasoaan, tai sitten hän etsii sieltä vain panoseuraa. Hyvät miehet eivät ole Tinderissä montaa kuukautta löytämättä ketään, niin se vaan menee.

https://psmag.com/social-justice/louis-c-k-assortative-mating-men-overe…

Vierailija
239/278 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kokemusta tällaisista periaatteessa tavismiehistä, ei tosiaan mitään top 10 luokan uroista, mutta monella tuntuu olevan ihan kummia ja joustamattomia kriteereitä naisille. Ei selviä profiilista tietenkään, mutta tutustuessa sitten paljastuu ihan ihmejuttuja/outoa käytöstä ja sitten nää jampat on sinkkuja vuosikausia, kun ei voida joustaa mihinkään suuntaan. On se joku unelmanainen pään sisällä rakennettuna ja sitä sitten metsästetään.

Voi olla, että houkuttelen tällaisia omituisia persoonallisuuksia, mutta näitä on jo jokunen tullut vastaan. Eikä kyseessä ole enää mitkään nuorukaiset vaan aikuiset miehet. Sitten tuntuu, että nää on ihan sokeita omille "virheilleen" ja on joku täydellisyysharha itsensä suhteen. Ehkä mun pitää muutta omaa profiilia, jos onkin jotain joka houkuttelee tahtomattanikin näitä sankareita.  

Vierailija
240/278 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kokemusta tällaisista periaatteessa tavismiehistä, ei tosiaan mitään top 10 luokan uroista, mutta monella tuntuu olevan ihan kummia ja joustamattomia kriteereitä naisille. Ei selviä profiilista tietenkään, mutta tutustuessa sitten paljastuu ihan ihmejuttuja/outoa käytöstä ja sitten nää jampat on sinkkuja vuosikausia, kun ei voida joustaa mihinkään suuntaan. On se joku unelmanainen pään sisällä rakennettuna ja sitä sitten metsästetään.

Voi olla, että houkuttelen tällaisia omituisia persoonallisuuksia, mutta näitä on jo jokunen tullut vastaan. Eikä kyseessä ole enää mitkään nuorukaiset vaan aikuiset miehet. Sitten tuntuu, että nää on ihan sokeita omille "virheilleen" ja on joku täydellisyysharha itsensä suhteen. Ehkä mun pitää muutta omaa profiilia, jos onkin jotain joka houkuttelee tahtomattanikin näitä sankareita.  

Eiköhän noin voi sanoa jokaisesta joka ei pariudu yrityksestä huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi