Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo ghostaus mieheltä..! Auttakaa ymmärtämään + ghostauskokemukset jakoon!

Vierailija
07.04.2019 |

Okei, eli tilanne on tämä:
Oon kepoisasti tapaillut yhtä todella ihanaa miestä noin 2kk. On nähty keskimäärin pari kertaa viikossa. Viikko sitten käytiin seksin jälkeen MUN mielestä ihan hyvä keskustelu fiiliksistä, ja todettiin, että samoilla linjoilla ja odotuksilla ollaan tässä. Että ei oo mikään kiire minnekään, katellaan mihin etenee. Pääasiallisesti kumminkin tähän saakka ollut seksiä + yleishengausta, ei mitään kummempaa.

Noh. Mä maanantaina laittelin viestiä ja kyselin mimmonen viikko tulossa, ja mies ehdotti, että voidaanko nähdä joko maanantaina tai tiistaina, jos hän nyt ei sairastu (kertoi, että kuumeinen olo). Sit tietty totesin, että nähdään sit lopummalla viikkoa, että parantelee rauhassa, ei paniikkia..

Torstaina kyselin vointia, ja hän sanoi, että on saanu levätä. Ja että hänellä on torstaille menoa, mutta sopisko mulle tavata viikonloppuna. Vastasin taas, että joo sopii. Perjantaina kun ei kuulunut mitään, niin sit tietty kun mun piti päästä kavereillekin vahvistamaan vähä omia aikatauluja, ni kysäsin, että haluskos se nähä nyt viikonloppuna.

Edelleenkään ei oo vastannut viestiin mitään, ja nyt siis ollaan jo sunnuntai illassa.. Eikä ole edes klikannut sitä luetuksi. Ja mä näen, että on kyllä ollut onlinessa.

Mä tiiän nyt vain nää kaksi asiaa: nyt ei kannata laittaa enää viestin viestiä, ja sitä ei todennäköisesti vaan enää kiinnosta.

Mutta just tätä mä en silti ymmärrä: miksi se ehdotteli noita tapaamisia, jos ei kerran enää kiinnosta? Miksei voinut vaan vastata höpönlöpöä, vedota työkiireisiin tai mihin vaan? Siis varsinkaan tota viikonlopputapaamisen ehdottamista mä en nyt näiden seikkojen valossa tajua, JOS vaikka toi sairastuminen oiskin ollut tekosyy (en tiedä, oliko). Mieluummin mä nyt ottaisin sen rehellisen "Hei kiitti, mutta ei kiitos enää", kuin tämmösen.. Mietin sitäkin, että sanoinko mä nyt siinä viikontakaisessa keskustelussa jotain, minkä takia se ei enää halua nähdä. En taida saada ikinä tietää.

Samanlaisia kokemuksia kellään? Laittakaas jakoon. Tarviin tähän perspektiiviä, muutakin kuin omaani.

Kommentit (278)

Vierailija
61/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. Kerran kun tämmöiseen törmää, pitää ainakin hyvin huolen ettei tulevaisuudessa enää.

Miten voi välttyä?

Tuntuu että livenäkin tavatut tekee samaa tai pettää. Ja ulkomaalaiset miehet ovat kaksin verroin pahempia joten eivät nekään ole ratkaisu.

Kyllä toisen käytöksestä pystyy loppujen lopuksi aika paljon päätellä. Esim. jos on alusta asti aika vastahakoinen viestittelemään ja sopimaan tapaamisia, niin kyllä se jotain kertoo. Tätä en vaan itse omassa tapauksessani halunnut uskoa vaikka takaraivossa ajatus olikin. Koska toinen kuitenkin koko ajan väitti olevansa kiinnostunut, halusin niin myös uskoa. Ja kun itselleni on aina tosi helppoa sanoa jos ei kiinnosta, sitä jotenkin kai ajatteli että muillekin se on yhtä helppoa. No eihän se ole.

Ehkä just se, että jos joutuu päässään analysoimaan että missä mennään, voi olla aika varma että ei mennä yhtään missään. Kaiken pitää olla selvää.

Vierailija
62/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös mahdollista, että ei sillä ketään toista ole. Se on vain hyvä tekosyy. Tosiasiassa voi olla, että häntä alkoi ahdistaa se keskustelu siitä, missä mennään. Iso osa miehistä on ihan täysiä k-päitä eikä kykene millään lailla huomioimaan toista ihmistä / naista ja pelkkä ajatus siitä, että niin pitäisi tehdä, saa väistymään. Jos helpottaa, niin eihän he tuolla tavalla tule ikinä löytämään tasapainoista parisuhdetta ja perhe-elämää, jota kuitenkin jossain vaiheessa havahtuvat kaipaavansa, "periaatteessa". Miehet on myös todella surkeita kestämään naisten epävarmuuksien tai haavoittuvuuden tunteita, vaikka periaatteessa enemmistö väittää pitävänsä naisellisista naisista. En väitä, että epävarmuus tai haavoittuvuus liittyvät oikeasti leimallisesti naiseuteen, mutta siihen nuo yleensä ennemmin liitetään kuin miessukupuoleen. Kuitenkin merkityksellisimmät ihmissuhteet ovat niitä, joissa juuri näitä voi turvallisesti jakaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös mahdollista, että ei sillä ketään toista ole. Se on vain hyvä tekosyy. Tosiasiassa voi olla, että häntä alkoi ahdistaa se keskustelu siitä, missä mennään. Iso osa miehistä on ihan täysiä k-päitä eikä kykene millään lailla huomioimaan toista ihmistä / naista ja pelkkä ajatus siitä, että niin pitäisi tehdä, saa väistymään. Jos helpottaa, niin eihän he tuolla tavalla tule ikinä löytämään tasapainoista parisuhdetta ja perhe-elämää, jota kuitenkin jossain vaiheessa havahtuvat kaipaavansa, "periaatteessa". Miehet on myös todella surkeita kestämään naisten epävarmuuksien tai haavoittuvuuden tunteita, vaikka periaatteessa enemmistö väittää pitävänsä naisellisista naisista. En väitä, että epävarmuus tai haavoittuvuus liittyvät oikeasti leimallisesti naiseuteen, mutta siihen nuo yleensä ennemmin liitetään kuin miessukupuoleen. Kuitenkin merkityksellisimmät ihmissuhteet ovat niitä, joissa juuri näitä voi turvallisesti jakaa.

Niin. Kai monella näistä on jonkinlaista pelkoa sitoutumiseen. Ne, jotka eivät pysty katsomaan parisuhteessa koskaan tulevaisuuteen vaan elävät aina vain hetkessä, eivät kai yksinkertaisesti ole parisuhdetyyppiä (siinä perinteisessä mielessä). Eikä kaikkien missään nimessä tarvitse ollakaan. Ja jos omia ja toisen tunteita ei pysty käsitellä, viimeistään se kertonee oleellisen.

Vierailija
64/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies ehdotti yhteistä viikonloppureissua, ihan siis itse sanoi, että olisi kiva käydä paikassa x yhdessä, ehdotti sopivaa ajankohtaa jne. Viimeinen mitä tyypistä koskaan kuulin, oli että hän ilmoittaa kun tietää, monelta lähdetään :) ei lähdetty ikinä - koska olin huolissani niin kysyin hänen kaveriltaan havaintoja, oli kuulemma lähtenyt yksin.

Vierailija
65/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla mies ehdotti yhteistä viikonloppureissua, ihan siis itse sanoi, että olisi kiva käydä paikassa x yhdessä, ehdotti sopivaa ajankohtaa jne. Viimeinen mitä tyypistä koskaan kuulin, oli että hän ilmoittaa kun tietää, monelta lähdetään :) ei lähdetty ikinä - koska olin huolissani niin kysyin hänen kaveriltaan havaintoja, oli kuulemma lähtenyt yksin.

No johan nyt. Oma seura maistunut hänelle sitten paremmin... Toki tuossakin olisi ollut kohteliasta ja hyvin pieni vaiva ilmoittaa eikä antaa toisen elätellä toiveita. Kaikki vaan eivät ymmärrä.

Vierailija
66/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihan perus meininki. En jaksa enää ja olen lopettanut aktiivisen seuran haun ja deittailun.

Vierailija
67/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se torstain meno taisi olla treffit toisen kanssa. Jos on näin ja hän ottaa yhteyttä myöhemmin, olet varalla.

Vierailija
68/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se torstain meno taisi olla treffit toisen kanssa. Jos on näin ja hän ottaa yhteyttä myöhemmin, olet varalla.

Niin varmaan oli. Ja samoin se kipee olo.

Mutta luitko koko ketjun? Ei kai kellään nyt oo tuon loppukaneetin jälkeen pokkaa enää ottaa yhteyttä :D Tai jos olisi, niin tää oli itelle niin valtaisa turn off, että ei tässä enää oo mitään eväitä mihinkään. Tosin on sen verran pienet piirit, että joudun kyllä törmäämään kyseiseen ihmiseen aina silloin tällöin. Mutta eiköhän tää nyt ymmärrä pysyä etäällä.. Kuten sanoin aiemminkin, niin on ihan fiksu tyyppi, ja siksi olinkin ihan ymmälläni tästä tilanteen epäaikuismaisesta käsittelytavasta. 

Harmittaa sen naisen puolesta, kehen on nyt ihastunut. Tai siis jos niillä nyt on ollut jo jotain, ja samaan aikaan on häärännyt mun kanssa. Yäk. No, jospa se ei saa ikinä tietää, ja homma lähtee hyvin. 

Ap

Vierailija
69/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä välillä sitä, kuinka yksioikoisesti kuvan naiset miehistä maalaavat. Myös miehen ovat ihmisiä tunteineen. Myös miehiä voi sattua suhteissa. Myös mies voi mennä tunnelukkoon, jos tuntee tulleensa torjutuksi, kuten AP:n kaverille saattoi käydä heidän todettuaan, että suhde oli "katellaan"- asteella. Itsekään en koskaan olisi jatkanut miehen tapailua, jos olisin epäillyt tämän tunteita.

Vierailija
70/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet harrastaa tätä tosi paljon. Olen käsittänyt, että hengaavat "tyydyttävän" naisen kanssa, koska on ihan mukava tapailla ja harrastaa seksiä. Lopulta kuitenkin tapaavat sen oikeasti kiinnostavan naisen ja sitten alkaa kylmettyminen ja lopulta katoaminen. Eikä siihen auta aina edes suoraan kysyminen. Vastaamattomuus voi jatkua silti ja itsellä on entistä kamalampi olo, kun tuntuu epätoivoiselta roikkujalta. Ainoa oikea tapa toimia, on unohtaa tuollainen mies heti, kun tapaamiset alkaa hankaloitua.

Vierailija
71/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan oli. Ja samoin se kipee olo.

Mutta luitko koko ketjun? Ei kai kellään nyt oo tuon loppukaneetin jälkeen pokkaa enää ottaa yhteyttä :D Tai jos olisi, niin tää oli itelle niin valtaisa turn off, että ei tässä enää oo mitään eväitä mihinkään. Tosin on sen verran pienet piirit, että joudun kyllä törmäämään kyseiseen ihmiseen aina silloin tällöin. Mutta eiköhän tää nyt ymmärrä pysyä etäällä.. Kuten sanoin aiemminkin, niin on ihan fiksu tyyppi, ja siksi olinkin ihan ymmälläni tästä tilanteen epäaikuismaisesta käsittelytavasta. 

Harmittaa sen naisen puolesta, kehen on nyt ihastunut. Tai siis jos niillä nyt on ollut jo jotain, ja samaan aikaan on häärännyt mun kanssa. Yäk. No, jospa se ei saa ikinä tietää, ja homma lähtee hyvin. 

Ap

No mutta eiköhän koko jutussa ole käynyt niin, että olet kokoajan ollut vaan ihan kivaa seuraa. Sellainen, jonka kanssa ollaan kun ei ole mitään muutakaan. Ja toivotaan, josko tulisi ajan kanssa vaikka jotain tunteitakin. Ei tullut. Sitten mies kävi treffeillä torstaina ja kolahti.

Lisäksi teidän juttu ei kovin kuumalta kuulostanut, ei niitä tunteita ollut sinullakaan ap kertomuksesi mukaan, eikä sellainen voi olla välittymättä toiselle.

Kokonaisuudessaan siis ”ghostaaminen” ei yllätä yhtään tässä tapauksessa. Enkä muutenkaan kutsu ghostaamiseksi yhteen viestiin vastaamattomuutta, vastasihan hän asiallisesti seuraavaan.

Vierailija
72/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, tää ratkesi sitten näin:

Laitoin viestin, jossa kerroin, että ghostaus tuntuu paskalta, ja olisi nyt aikuinen ja sanoisi suoraan, mikä homma. Vastasi (kirjaimellisesti), että halusi nähdä minua viikonloppuna, mutta on ihastunut toiseen, eikä se ois tuntunut oikeelta. Sitten pahoitteli, että ei osannut tai uskaltanut kertoa. Sitä ei pahoitellut, että ehdotteli kumminkin tapaamisia, enkä ihan ymmärtänyt tuota "halusi nähdä, mutta ihastus", mutta pääasia siis tämä, että on ihastunut toiseen, ja mun fiilis tästä oli oikea. Vähän ihmetyttää kuvio, että ihanko vain seksin takia sit antoi aiemmin ymmärtää, että haluais muutakin, mutta en tän pohtimiseen nyt hirveesti laita energiaa.. Oli ja meni, eteenpäin!

Kiitos kaikille neuvoista, ja tästä taas semmonen rasti seinään, että kannattaa luottaa omaan perstuntumaan siinä, mitä tapahtuu. JA toisekseen tavallaan sain selityksen sillekin, miksi ghostasi (=ei osannut eikä uskaltanut). 

Mut täältä tähän, jatketaan deittimarkkinoilla sinkoilua! Rairai :D

Ap

Oli ja meni! Eteenpäin! Rai rai!

Todellisuus: istutaan tukka rasvaisena, räkä poskella nessupaketin kanssa lattialla, huudatetaan Whitney Houstonin ”where do broken hearts go” ja porataan. Se on ihan normaalia, toisinkuin tuo esittäminen että ei tunnu missään.

Jos olet kevyesti tapaillut 2kk niin ei se nyt kenelläkään noin tunteisiin mene. Kuten joku sanoikin, nykyisin on se tinderperudteinen seurustelun HopLop ,jossa vaan poimitaan se jonossa seuraava. No hard feelings. Kaikki ymmärtää miten tää homma pelaa.

Vierailija
73/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista, jos on 2kk pitänyt aika tiiviisti yhteyttä, mutta välit eivät ole sellaiset, että voisi soittaa ja kysyä miten menee.. ehkä se jo kertoo, että mitään yhteyttä ei sitten olekkaan.

Vierailija
74/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista, jos on 2kk pitänyt aika tiiviisti yhteyttä, mutta välit eivät ole sellaiset, että voisi soittaa ja kysyä miten menee.. ehkä se jo kertoo, että mitään yhteyttä ei sitten olekkaan.

Miten vanha sä olet? Ei nykyisin kukaan soita vaan kaikki kanssakäyminen voidellaan viestin.

Toisaalta myös Whitney Houstonin ulinat ovat olleet suosittuja viimeksi kasarilla.

Vierailija
75/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ghostaaja vastaa puhelimeen.

Vierailija
76/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vanha sä olet? Ei nykyisin kukaan soita vaan kaikki kanssakäyminen voidellaan viestin.

Toisaalta myös Whitney Houstonin ulinat ovat olleet suosittuja viimeksi kasarilla.

Olen samaa mieltä, että soittaminen on vanhanaikaista. Varsinkaan jos ei suhteen aikana olla juuri soiteltu, niin voiko enää mitään ahdistavampaa olla jos toinen alkaisi rimpautella jos ei vastaa yhteen viestiin. Itse ainakin estäisin hyvinkin nopeasti.

Whitney Houstonista pidän kyllä :D

77/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin muutaman kerran käynyt treffeillä miehen kanssa. Mies teki päivätyötä ja minä kolmevuorotyötä. Mies kysyi perjantaina päivällä tekstarilla, että mitä suunnitelmia minulla on viikonloppuna. Vastasin, että lauantaina aamuvuoro ja sunnuntaina iltavuoro. Sitten piti lähteä töihin, ja unohdin puhelimen kotiin. Toisaalta, en saisi töissäkään käyttää puhelinta/säilyttää sitä taskussa, joten en muutenkaan olisi ollut tavoitettavissa. Palasin klo 22 jälkeen kotiin, jolloin huomasin, että mies oli n. Klo 15 laittanut mulle viestin, jossa kysyi, että köytäisiinko ravintolassa syömässä huomenna lauantaina illalla? Vastasin heti, että joo tehdään niin, että mihin ravintolaan mennään ja mihin aikaan?

Tämän jälkeen en saanut koskaan mitään vastausta.

Vierailija
78/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Kerran olin muutaman kerran käynyt treffeillä miehen kanssa. Mies teki päivätyötä ja minä kolmevuorotyötä. Mies kysyi perjantaina päivällä tekstarilla, että mitä suunnitelmia minulla on viikonloppuna. Vastasin, että lauantaina aamuvuoro ja sunnuntaina iltavuoro. Sitten piti lähteä töihin, ja unohdin puhelimen kotiin. Toisaalta, en saisi töissäkään käyttää puhelinta/säilyttää sitä taskussa, joten en muutenkaan olisi ollut tavoitettavissa. Palasin klo 22 jälkeen kotiin, jolloin huomasin, että mies oli n. Klo 15 laittanut mulle viestin, jossa kysyi, että köytäisiinko ravintolassa syömässä huomenna lauantaina illalla? Vastasin heti, että joo tehdään niin, että mihin ravintolaan mennään ja mihin aikaan?

Tämän jälkeen en saanut koskaan mitään vastausta.

No olisko edes kannattanut kirjoittaa, että sori unohdin puhelimen kotiin ja näin viestisi vasta nyt.

Vierailija
79/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ite ghostannut useamman miehen (mistä en ole ylpeä), mutta tutulta kuulostaa. Olen itsekin venyttänyt asiaa, ensin muka sairaana, sitten tulee muuta menoa ja lopuksi kun ei ole enää tekosyitä ja pitäisi sanoa rehellisesti, että ei ole enää kiinnostusta jataka tapailua olen jäätynyt ja "kohteliaisuussyistä" ghostannut kun en ole kehdannut sanoa ettei kiinnosta.

Ja se on toki kaikkea muuta kun kohteliasta. Nyt olen pois sinkkumarkkinoilta, mutta viimeisimpien tinder- löytöjen kanssa onneksi tajusin jo päättää jutun kohteliaasti. Onhan se tosi lapsellista, että ei aikuinen ihminen saa kohteliaasti viestittyä ettei kiinnostusta ole enää…

Vierailija
80/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää oikeasti menkö soittelemaan ihmiselle, jos ette ole varmoja että tämä tykkää siitä.

Mulla on moni juttu kuivunut kasaan jo alkumetreillä, kun miehet soittaa kysymättä edes lupaa. Tai siltikin, vaikka olen suoraan jo sanonut ettei kiinnosta puhua tuntemattomien kanssa puhelimessa.

Puhelinsoittoja harrastelen vain lähimpien kanssa ja/tai siinä vaiheessa, kun on jo vakiintuneempi suhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi