Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo ghostaus mieheltä..! Auttakaa ymmärtämään + ghostauskokemukset jakoon!

Vierailija
07.04.2019 |

Okei, eli tilanne on tämä:
Oon kepoisasti tapaillut yhtä todella ihanaa miestä noin 2kk. On nähty keskimäärin pari kertaa viikossa. Viikko sitten käytiin seksin jälkeen MUN mielestä ihan hyvä keskustelu fiiliksistä, ja todettiin, että samoilla linjoilla ja odotuksilla ollaan tässä. Että ei oo mikään kiire minnekään, katellaan mihin etenee. Pääasiallisesti kumminkin tähän saakka ollut seksiä + yleishengausta, ei mitään kummempaa.

Noh. Mä maanantaina laittelin viestiä ja kyselin mimmonen viikko tulossa, ja mies ehdotti, että voidaanko nähdä joko maanantaina tai tiistaina, jos hän nyt ei sairastu (kertoi, että kuumeinen olo). Sit tietty totesin, että nähdään sit lopummalla viikkoa, että parantelee rauhassa, ei paniikkia..

Torstaina kyselin vointia, ja hän sanoi, että on saanu levätä. Ja että hänellä on torstaille menoa, mutta sopisko mulle tavata viikonloppuna. Vastasin taas, että joo sopii. Perjantaina kun ei kuulunut mitään, niin sit tietty kun mun piti päästä kavereillekin vahvistamaan vähä omia aikatauluja, ni kysäsin, että haluskos se nähä nyt viikonloppuna.

Edelleenkään ei oo vastannut viestiin mitään, ja nyt siis ollaan jo sunnuntai illassa.. Eikä ole edes klikannut sitä luetuksi. Ja mä näen, että on kyllä ollut onlinessa.

Mä tiiän nyt vain nää kaksi asiaa: nyt ei kannata laittaa enää viestin viestiä, ja sitä ei todennäköisesti vaan enää kiinnosta.

Mutta just tätä mä en silti ymmärrä: miksi se ehdotteli noita tapaamisia, jos ei kerran enää kiinnosta? Miksei voinut vaan vastata höpönlöpöä, vedota työkiireisiin tai mihin vaan? Siis varsinkaan tota viikonlopputapaamisen ehdottamista mä en nyt näiden seikkojen valossa tajua, JOS vaikka toi sairastuminen oiskin ollut tekosyy (en tiedä, oliko). Mieluummin mä nyt ottaisin sen rehellisen "Hei kiitti, mutta ei kiitos enää", kuin tämmösen.. Mietin sitäkin, että sanoinko mä nyt siinä viikontakaisessa keskustelussa jotain, minkä takia se ei enää halua nähdä. En taida saada ikinä tietää.

Samanlaisia kokemuksia kellään? Laittakaas jakoon. Tarviin tähän perspektiiviä, muutakin kuin omaani.

Kommentit (278)

Vierailija
41/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tää ratkesi sitten näin:

Laitoin viestin, jossa kerroin, että ghostaus tuntuu paskalta, ja olisi nyt aikuinen ja sanoisi suoraan, mikä homma. Vastasi (kirjaimellisesti), että halusi nähdä minua viikonloppuna, mutta on ihastunut toiseen, eikä se ois tuntunut oikeelta. Sitten pahoitteli, että ei osannut tai uskaltanut kertoa. Sitä ei pahoitellut, että ehdotteli kumminkin tapaamisia, enkä ihan ymmärtänyt tuota "halusi nähdä, mutta ihastus", mutta pääasia siis tämä, että on ihastunut toiseen, ja mun fiilis tästä oli oikea. Vähän ihmetyttää kuvio, että ihanko vain seksin takia sit antoi aiemmin ymmärtää, että haluais muutakin, mutta en tän pohtimiseen nyt hirveesti laita energiaa.. Oli ja meni, eteenpäin!

Kiitos kaikille neuvoista, ja tästä taas semmonen rasti seinään, että kannattaa luottaa omaan perstuntumaan siinä, mitä tapahtuu. JA toisekseen tavallaan sain selityksen sillekin, miksi ghostasi (=ei osannut eikä uskaltanut). 

Mut täältä tähän, jatketaan deittimarkkinoilla sinkoilua! Rairai :D

Ap

Vierailija
42/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis "halusi nähdä, mutta ihastus" tarkoittaa halusi nähdä sinut ja harrastaa seksiä koska sinä annat ja uusi ihastus ei anna vielä. Mutta sitten hän ei ollutkaan niin törkeä vedättäjä että olisi kehdannut käydä vain kassit tyhjentämässä.

Jos keskustelu menee 2 kk:ssa ei mitään vakavaa, kattellaan niin kyse on useimmiten kattellaan kunnes tulee jotain kiinnnostavampaa näköpiiriin, ei tunteita tarpeeksi pelissä sitoutumispäätökseen tai sitoutumiskammoa tai puuttuu kyky keskittyä yhteen ihmiseen - tinderperusteinen ihmissuhteiden hoplop käynnissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis "halusi nähdä, mutta ihastus" tarkoittaa halusi nähdä sinut ja harrastaa seksiä koska sinä annat ja uusi ihastus ei anna vielä. Mutta sitten hän ei ollutkaan niin törkeä vedättäjä että olisi kehdannut käydä vain kassit tyhjentämässä.

Jos keskustelu menee 2 kk:ssa ei mitään vakavaa, kattellaan niin kyse on useimmiten kattellaan kunnes tulee jotain kiinnnostavampaa näköpiiriin, ei tunteita tarpeeksi pelissä sitoutumispäätökseen tai sitoutumiskammoa tai puuttuu kyky keskittyä yhteen ihmiseen - tinderperusteinen ihmissuhteiden hoplop käynnissä.

Joo, näinhän se taitaa olla. Halusin käydä kirjoittamassa tän loppuhuipennuksen tänne ihan siksi, että joku muukin saa tästä ehkä jotain eväitä sitten, kun on vastaava tilanne. Aina se tuntuu yhtä uskomattomalta, että kun luulee valkanneensa jonkun fiksun, ja sitten tulee tommosia teinikäänteitä. Ihastumiselle nyt ei kukaan mitään voi, että sikäli ei tämmösestä osaa hirveesti nyt valitella. 

Ap

Vierailija
44/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, näinhän se taitaa olla. Halusin käydä kirjoittamassa tän loppuhuipennuksen tänne ihan siksi, että joku muukin saa tästä ehkä jotain eväitä sitten, kun on vastaava tilanne. Aina se tuntuu yhtä uskomattomalta, että kun luulee valkanneensa jonkun fiksun, ja sitten tulee tommosia teinikäänteitä. Ihastumiselle nyt ei kukaan mitään voi, että sikäli ei tämmösestä osaa hirveesti nyt valitella. 

Ap

Mies ei siis koskaan ollut sinuun ihastunut (ihmisen on mahdottomuus ihastua kahteen ihmiseen samanaikaisesti). Etkö pystynyt päättelemään sitä mistään?

Vierailija
45/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin viestin, jossa kerroin, että ghostaus tuntuu paskalta, ja olisi nyt aikuinen ja sanoisi suoraan, mikä homma. Vastasi (kirjaimellisesti), että halusi nähdä minua viikonloppuna, mutta on ihastunut toiseen, eikä se ois tuntunut oikeelta. Sitten pahoitteli, että ei osannut tai uskaltanut kertoa. Sitä ei pahoitellut, että ehdotteli kumminkin tapaamisia, enkä ihan ymmärtänyt tuota "halusi nähdä, mutta ihastus", mutta pääasia siis tämä, että on ihastunut toiseen, ja mun fiilis tästä oli oikea. Vähän ihmetyttää kuvio, että ihanko vain seksin takia sit antoi aiemmin ymmärtää, että haluais muutakin, mutta en tän pohtimiseen nyt hirveesti laita energiaa.. Oli ja meni, eteenpäin!

Kiitos kaikille neuvoista, ja tästä taas semmonen rasti seinään, että kannattaa luottaa omaan perstuntumaan siinä, mitä tapahtuu. JA toisekseen tavallaan sain selityksen sillekin, miksi ghostasi (=ei osannut eikä uskaltanut). 

Ap

Oli ja meni! Eteenpäin! Rai rai!

Todellisuus: istutaan tukka rasvaisena, räkä poskella nessupaketin kanssa lattialla, huudatetaan Whitney Houstonin ”where do broken hearts go” ja porataan. Se on ihan normaalia, toisinkuin tuo esittäminen että ei tunnu missään.

Vierailija
46/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

= On käyttänyt ap:tä tietoisesti vain seksiin, lopulta ei enää kehdannut tai pelkäsi, että ihastus saa tietää.

Pelkäsi ap:n alkavan roikkua ja pilaavan uuden suhteen.

On saattanut pitää kahta naista samaan aikaan jo hetken.

Surkea juttu. N

Vierailija
47/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te puhuitte, että katellaan ihan rauhassa ja sulle se tarkoitti (kuten naisille yleensä) että jatkossa etenette rauhassa yhdessä ja miehelle taasen että katellaan ihan rauhassa josko tulisi joku muukin tarjolle..

Kyllä se nyt vain on niin, että tuo on juurikin naisen tapa toimia.

T: useita kertoja varalla ollut

Vierailija
48/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap kun kerroit tilanteen ratkeamisen! Mulla on ollut samantyylinen ghostaus mieheltä. Mies viimeisellä tapaamisella kokkaili mulle ruokaa, avautui perheenjäsenensä kuolemasta ym. ja sitten puff, katosi. Viestiin tuli vastaus parin päivän viiveellä jne.

Sit laitoin ystävällisen viestin (”mikä tuli”), mut ei saanut puserrettua totuutta vaan kertoili kiireistä. Olet onnekas kun sait totuuden. Mä jäin pohtiin, oliko syynä just toinen nainen vai sitoutumiskammo. Huvittavaa kyllä tämä mies oli aiemmin pyytänyt apua siinä, miten pääsee eroon kaverista/tyypistä jotai ei halua nähdä. :D siinä oli mulle tarpeeksi selitystä lopulta.

Vierailija
49/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Kerran kun tämmöiseen törmää, pitää ainakin hyvin huolen ettei tulevaisuudessa enää.

Vierailija
50/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. Kerran kun tämmöiseen törmää, pitää ainakin hyvin huolen ettei tulevaisuudessa enää.

Miten voi välttyä?

Tuntuu että livenäkin tavatut tekee samaa tai pettää. Ja ulkomaalaiset miehet ovat kaksin verroin pahempia joten eivät nekään ole ratkaisu.

Vierailija
51/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei siis koskaan ollut sinuun ihastunut (ihmisen on mahdottomuus ihastua kahteen ihmiseen samanaikaisesti). Etkö pystynyt päättelemään sitä mistään?

Näin mäkin päättelisin, että ei ollut ihastunut. En mä tiedä, olisinko ton voinut päätellä muusta, kuin tosta männä viikon oudosta tapaamattomuudesta. En analysoinut tilannetta niin paljon, koska ei ollut tarvetta. Mies käytti vielä 2 vkoa sitten mun kanssa ollessaan mm. fraaseja "mun on hyvä olla sun kanssa", aloitti lauseita "jos me seurusteltais", maalaili kivoja kuvia tulevista tapaamisista ja koti-illoista, laitteli pusuhymiö-tapaamistoivomisia viestillä, piti kädestä, paijaili ja jäi nukkumaan lusikkaan. Musta ois jotenkin epätervettä tossa tilanteessa alkaa miettiä salaliittoteorioita, jos aikoo joskus onnistua jossain. Vai?

Ap

Vierailija
52/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi välttyä?

Tuntuu että livenäkin tavatut tekee samaa tai pettää. Ja ulkomaalaiset miehet ovat kaksin verroin pahempia joten eivät nekään ole ratkaisu.

Mullakin on kokemusta, melkoisen tuorettakin. Mun ratkaisuni on se, että olen mieluummin yksin kuin annan enää kenenkään satuttaa yhtä pahasti. Sinällään aika ankea ratkaisu, koska pidän (pidin) miehistä (yhdestä kerrallaan!), seurustelusta ja läheisyydestä... mutta en vaan yksinkertaisesti enää pysty. En kestä tätä samaa tuskaa enää kertaakaan. Ja mulla tosiaan myös se kokemus, että ensin kaikki menee hyvin ties kuinka pitkään ja sen jälkeen täysi hiljaisuus ilman mitään syytä, jonka ymmärtäisin tai josta tietäisin.

Vierailija
53/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuus: istutaan tukka rasvaisena, räkä poskella nessupaketin kanssa lattialla, huudatetaan Whitney Houstonin ”where do broken hearts go” ja porataan. Se on ihan normaalia, toisinkuin tuo esittäminen että ei tunnu missään.

Heh. En mä oo sanonut, että ei oo tuntunut missään. Ja siis tottakai harmitti, mutta se harmitus tuli jo sen ghostauksen aikaan. Eli mä tein ton tyyppistä jo viikonloppuna. Tänään mulle oli vain helpotus, että sain edes jonkun vastauksen. Jos se ei ois ikinä vastannut mitään, niin mä veikkaan, että aika paljon enemmän ajatukset ois tälläkin hetkellä siinä, että miksi.

Miesten (ja naistenkin) pitäis tajuta just tää, että kertomalla totuuden pääsee paljon helpommalla, kaikki osapuolet. 

Ap

Vierailija
54/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, ne ihmiset jotka ei sun avauksen jälkeen arvanneet mikä tilanne oli, eivät ole voineet olla merkittäviä aikoja sinkkuna näinä viime vuosina. Tää touhu on niin kylmää nykyään, varmaan sitten sekä miesten että naisten puolelta. Samaa kaavaa joka puolella. Pitää vaan toivoa et kaikki ketkä rakkautta kaipaa löytää sen jonkun kenen kanssa ei tarvii pelailla.

Vierailija
55/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. En mä oo sanonut, että ei oo tuntunut missään. Ja siis tottakai harmitti, mutta se harmitus tuli jo sen ghostauksen aikaan. Eli mä tein ton tyyppistä jo viikonloppuna. Tänään mulle oli vain helpotus, että sain edes jonkun vastauksen. Jos se ei ois ikinä vastannut mitään, niin mä veikkaan, että aika paljon enemmän ajatukset ois tälläkin hetkellä siinä, että miksi.

Miesten (ja naistenkin) pitäis tajuta just tää, että kertomalla totuuden pääsee paljon helpommalla, kaikki osapuolet. 

Ap

Nimenomaan totuuden kertominen on vähintä, mitä toiselta voisi odottaa. Mutta joskus sekin on - ikävä kyllä - liikaa vaadittu.

Vierailija
56/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli teistä kumpikaan ei ollut ihastunut.

Vierailija
57/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle 2kk on aika pitkä aika. Mä tiedän jo lyhyen ajan jälkeen haluanko jotain enempää joltakin naiselta.

Toi teidän juttu on lässähtänyt, koska puuttuu romantiikka ja oikea läheisyys. Toi teidän juttu on kuin ilotalo, vähän hengaillaan, vähän kännätään ja vähän pannaan. Wheres the romance? Missä on ne tunteista puhumiset? 2kk on ihan hemmetin pitkä aika hengailla ja paneskella. En tuhlaisi noin kauan aikaa jonkun kanssa jos mulla ei ole jotain tunnetta.

Ja siis ei me nyt mitenkään _pelkästään_ oo pantu. On juteltu syvällisiä, katottu leffaa, jne. Mä oon ehkä ite vähän kömpelö tunneilmaisussani, koska pelkään just sitä, että tulee ns. henkisesti turpaan. Varmasti oisin voinut ilmaista omia tunteita selkeämminkin, mutta se taas ei ole tässä kuviossa mahdollista, etteikö se tietäisi, että olen kiinnostunut (muustakin kuin panemisesta).

Ja minäkään en tuhlaisi kahta kuukautta semmosen tyypin kanssa, joka ei oo muutakin kuin vain pantava. Enkä tuhlannut nytkään, koska tää ois ollut muutenkin kaikin puolin bueno mies. Sen takia mua harmittaakin nyt ihan täysillä.

Ap

No olisit sitten sanonut miehelle että parisuhde kiinnostaa kun puhuitte suhteen jatkosta! Musta sä annoit ihan selkeästi ymmärtää, että on ihan mukavaa yhdessä, mutta ei mitään vakavaa - mies siirtyi seuraavaan. Miksi pelaat pelejä ap? Ihan oma moka. 

Vierailija
58/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tosi kurjaa ap. Ehkä tinder ei oo paras seuranhakupaikka? Tai ei ainakaan kannata harrastaa seksiä liian aikaisin.

Vierailija
59/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisit sitten sanonut miehelle että parisuhde kiinnostaa kun puhuitte suhteen jatkosta! Musta sä annoit ihan selkeästi ymmärtää, että on ihan mukavaa yhdessä, mutta ei mitään vakavaa - mies siirtyi seuraavaan. Miksi pelaat pelejä ap? Ihan oma moka. 

Tiedän. Mutta kuten aiemmin jossain viestissä sanoin, niin mä oon todella huono tunneilmaisussa. Ja jos en ole satavarma, että just parisuhde kiinnostaa, niin en mä ois voinut sitä muutenkaan sanoa. Tää meni nyt näin. Mä oisin mielellään just katellut, että voisko tästä kehittyä semmonen, mutta en ois ollut valmis ryntäämään nyt.

Ap

Vierailija
60/278 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti viestisi on vaan hukkunut. Jospa pistäisit vaan kiltisti uuden viestin, jossa kyselet ensi viikosta. Jos ei siihenkään vastaa niin sitten ala ihmettelemään.

Sori, mutta tähän en usko. Koska jos itse alunperin ehdotti tapaamista viikonloppuna, ja sitten hiljeni, niin kai se nyt ois jossain vaiheessa tapaamisaikaa sopiakseen käynyt kuikkaamassa WhatsAppin ja huomannut mun viestin. Ei tää mikään vahinko ole.

Siis ainoa "oikea" selitys on, ettei enää olekaan kiinnostunut (syystä tai toisesta), enkä mä missään nimessä tuu enää laittamaan sille viestiä, ellei se laita jotain eka. Mutta yritän vain ymmärtää tätä toimintatapaa, että miksi ihan fiksun oloiset, aikuiset ihmiset toimii näin. Ihan vain just siksi, että pääsen tästä nyt eteenpäin, kun se kesäkin tosiaan on tulossa.

Ja joo, edelliselle: Tinderistäpä juu..

Ap

Ap, mulla on vähän sama tilanne. Tinderistä löysin kolme omiin silmiini viehättävää miestä, joiden kanssa vaihdoin Instagram-tilit, kahdelle annoin numeron ja yhdelle viestin instagramin kautta.

Olin ehdottomasti eniten kiinnostunut tästä viimeisimmästä matchista, kahden ensimmäisen kanssa ei vaan oikein samalla tavalla herännyt kiinnostus. En tiedä miksi, kaikki olivat kuitenkin ihan komeita ja mukavia.

Juttelin viikon tosi intensiivisesti tän kolmannen miehen kanssa ja vähensin yhteydenpitoa kahteen muuhun (en halua päällekäin pelata). Varmaan mun toiminta on tuntunut ghostaamiselta, mutta sitten taas: komeita miehiä, naisia varmasti jonoksi.

Nähtiin tän yhden miehen kanssa ja vietettiin yö yhdessä, ja mies halusi nähdä uudestaan. Mies oli hyvin rento ja hymyili paljon, ei vaikuttanut yhtään ettei olisi tykännyt.

Käytiin kävelyllä, syömässä ja hengattiin miehen asunnolla.

Nähtiin taas toisena päivänä. Itse ihastuin suht paljonkin, mutta jostain syystä mies ei vaikuttanut yhtä kiinnostuneelta toisilla deiteillä, vaikka halusi itse viettää aikaa mun kanssa ja siirsi toista tapaamista mun takia.

Miehellä olisi ollut mahdollisuus tämän toisen tapaamisen avulla liueta deiteiltä aiemmin, mutta ei tehnyt niin. Kertoi myös puhelimessa kaverilleen olevansa treffeillä parhaillaan.

Halusi kuitenkin nähdä VIELÄ uudestaan, mitä vähän ihmettelin. Aistin selvästi, että miestä ei kauheasti kiinnostanut. Mä vielä viestin miehelle, että jos sua ei kiinnosta nähä enää niin sano, niin kuulemma kiinnostaa. En aidosti käsitä, miksei se heivaa mua menee kun kait mä huomaan ettei sitä huvita?

Seksi ei voi olla syy, koska suurin osa kaikesta tekemisestä on muuta mukavaa.

Treffit olis muutaman päivän päästä taas, mutta mies vastaa tosi pitkillä viiveillä viesteihin. Eli ei selvästi ole kiinnostunut. Sen takia mieleen on herännyt vaan epäily, että taitaa se seksi sittenkin olla motivaattori miehellä.

Mutta koska itsekin ghostasin nämä kaksi muuta miestä, niin en mä tätä miestä syytä. Deittailu on tällaista, vetovoima ei välttämättä ole molemminpuolista. Harmittaa tietysti, mutta minkäs teet.

Käyn niillä treffeillä nyt kun on sovittu, mutta vaikea nähdä että miehen kiinnostus enää tuosta nousee.

Ja oikeastaan miehen toiminta vaikuttaa omaankin kiinnostukseen. Itse en etsi vaan seksisuhdetta, vaan suhdetta. Asenteesta tämä on kiinni, voihan sitä jäädä suremaan, mutta miksi surra miestä "who's just not that into you"?

Tsemppiä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän