Outo ghostaus mieheltä..! Auttakaa ymmärtämään + ghostauskokemukset jakoon!
Okei, eli tilanne on tämä:
Oon kepoisasti tapaillut yhtä todella ihanaa miestä noin 2kk. On nähty keskimäärin pari kertaa viikossa. Viikko sitten käytiin seksin jälkeen MUN mielestä ihan hyvä keskustelu fiiliksistä, ja todettiin, että samoilla linjoilla ja odotuksilla ollaan tässä. Että ei oo mikään kiire minnekään, katellaan mihin etenee. Pääasiallisesti kumminkin tähän saakka ollut seksiä + yleishengausta, ei mitään kummempaa.
Noh. Mä maanantaina laittelin viestiä ja kyselin mimmonen viikko tulossa, ja mies ehdotti, että voidaanko nähdä joko maanantaina tai tiistaina, jos hän nyt ei sairastu (kertoi, että kuumeinen olo). Sit tietty totesin, että nähdään sit lopummalla viikkoa, että parantelee rauhassa, ei paniikkia..
Torstaina kyselin vointia, ja hän sanoi, että on saanu levätä. Ja että hänellä on torstaille menoa, mutta sopisko mulle tavata viikonloppuna. Vastasin taas, että joo sopii. Perjantaina kun ei kuulunut mitään, niin sit tietty kun mun piti päästä kavereillekin vahvistamaan vähä omia aikatauluja, ni kysäsin, että haluskos se nähä nyt viikonloppuna.
Edelleenkään ei oo vastannut viestiin mitään, ja nyt siis ollaan jo sunnuntai illassa.. Eikä ole edes klikannut sitä luetuksi. Ja mä näen, että on kyllä ollut onlinessa.
Mä tiiän nyt vain nää kaksi asiaa: nyt ei kannata laittaa enää viestin viestiä, ja sitä ei todennäköisesti vaan enää kiinnosta.
Mutta just tätä mä en silti ymmärrä: miksi se ehdotteli noita tapaamisia, jos ei kerran enää kiinnosta? Miksei voinut vaan vastata höpönlöpöä, vedota työkiireisiin tai mihin vaan? Siis varsinkaan tota viikonlopputapaamisen ehdottamista mä en nyt näiden seikkojen valossa tajua, JOS vaikka toi sairastuminen oiskin ollut tekosyy (en tiedä, oliko). Mieluummin mä nyt ottaisin sen rehellisen "Hei kiitti, mutta ei kiitos enää", kuin tämmösen.. Mietin sitäkin, että sanoinko mä nyt siinä viikontakaisessa keskustelussa jotain, minkä takia se ei enää halua nähdä. En taida saada ikinä tietää.
Samanlaisia kokemuksia kellään? Laittakaas jakoon. Tarviin tähän perspektiiviä, muutakin kuin omaani.
Kommentit (278)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oon kepoisasti tapaillut yhtä todella ihanaa miestä noin 2kk. On nähty keskimäärin pari kertaa viikossa. Viikko sitten käytiin seksin jälkeen MUN mielestä ihan hyvä keskustelu fiiliksistä, ja todettiin, että samoilla linjoilla ja odotuksilla ollaan tässä. Että ei oo mikään kiire minnekään, katellaan mihin etenee. Pääasiallisesti kumminkin tähän saakka ollut seksiä + yleishengausta, ei mitään kummempaa"
:D :D :D :D :DJa mikäs tässä naurattaa?
No voiko tuon selkeämpää kuvausta panosuhteesta/pelimiehestä olla?
Klassinen "otetaan rennosti ja katotaan mitä tulee" sai jo miettimään onko ap trolli.
Oon nuori, eikä oo omaa ookemust ja toivottavast en tuu tollasii kaikkii kokeilee tai mitää, mutta joo.
Mun mielest toi vaikuttaa joltai tyypilt joka vaa tyylii trollaa, tai ei kiinnostakkaa. Voi olla myös, et sil tuli viime hetken epåvarmuus. Toisaalt se tyyppi vois vastatata vain, et jps ei kiinnosta tai jos onkun epävarma nii sanoo siit heti. Iha siis järjetöntä p###aa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oon kepoisasti tapaillut yhtä todella ihanaa miestä noin 2kk. On nähty keskimäärin pari kertaa viikossa. Viikko sitten käytiin seksin jälkeen MUN mielestä ihan hyvä keskustelu fiiliksistä, ja todettiin, että samoilla linjoilla ja odotuksilla ollaan tässä. Että ei oo mikään kiire minnekään, katellaan mihin etenee. Pääasiallisesti kumminkin tähän saakka ollut seksiä + yleishengausta, ei mitään kummempaa"
:D :D :D :D :DJa mikäs tässä naurattaa?
No voiko tuon selkeämpää kuvausta panosuhteesta/pelimiehestä olla?
Klassinen "otetaan rennosti ja katotaan mitä tulee" sai jo miettimään onko ap trolli.
No eikös tämä ole tasa-arvoa? Kai nykyään naisetkin hakevat rentoja seksisuhteita?
Siltä varalta että ketjuun kirjoittelee naisia joilla ei ihan oikeasti ole kovinkaan montaa aivosolua, tässä ne itsestäänselvyydet:
- ellet ole naisena huipputasoa, tasokkain mies jonka saat Tinderissä, 99,9999% varmuudella hakee kanssasi seksiä. Miehet laskevat rimaa seksiä hakiessa, mutta ei suhdetta hakiessa
- se kuinka "ihana" tai "kiva" mies on, ei kerro mitään siitä onko hän vakavasti kiinnostunut
- se kuinka aktiivisesti mies osoittaa kiinnostustaan, ei kerro mitään siitä onko hän vakavasti kiinnostunut. Juuri seksiä haettaessa pitääkin olla superaktiivinen, jos ei halua jäädä ilman
- nopea ja sulava eteneminen seksiin kertoo että mies on hoitanut homman kotiin ennenkin
- "otetaan rennosti ja katotaan mitä tulee" sen jälkeen kun olette jo harrastaneet seksiä = 100% varmuudella FWB-suhde
- sinä joudut tekemään aloitteet jos haluat keskustelua jostain syvällisemmästä, kuten vaikka seurustelusta. Mitä tästä voisi päätellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on tosi, tosi paljon kivempi kuulla rehellinen selitys kuin menettää yöunet pohtiessani kaikkia vaihtoehtoisia syitä, miksi mies ei vastaa enää, vastaakohan se kuitenkin huomenna, pitäisköhän lähettää vielä viesti, muuttuiskohan asia jos törmättäis sattumalta... Järjellähän sen tietää mutta kun yleensä ei huvita uskoa. Joten suorat, mutta kohteliaat sanat, kiitos.
Miksi sun yöunet menee siitä, kun tiedät mistä se johtuu? Miehillä on vain kaksi vaihdetta, ja naisilla: on ja off. Jos se on "on", niin viestiä tulee. Offilla ei. Niin se menee naisillakin, eikä haluta loukata toista jos tyypissä ei ole ollut mitään vikaa.
Kuten kirjoitin, niin siksi että mies on tietysti ollut mun mielestä ihana ja kiva (tietysti, koska oon viitsinyt sitä tapailla), ja ajattelen ihmisistä pääasiassa hyvää, eli vaikka ne merkit onkin mulla tiedossa niin en vain jotenkin halua uskoa sitä. :P Mietin läpi kaikki tuhat vaihtoehtoa miksi joku ei ehtisi tai muistaisi vastata... Tai saatan alkaa miettiä, että ehkä sitä yhtäkkiä ujostuttaa... Siis ihan typeräähän tämä on, mutta meitä ihmisiä on erilaisia ja itse satun olemaan tällainen analysoija-haaveilija-tyyppi. Ja romantikko. Ja arvostan rehellisyyttä. Joskus on vaikea hyväksyä sitä faktaa, että kaikki eivät pidä rehellisyyttä samassa arvossa kuin minä. On myös vaikea ymmärtää, miten joku joka vielä eilen tykkäsi musta, haluaakin seuraavana päivänä loukata ilman mitään varsinaista syytä.
Kylläpä oli tutun kuuloisia tarinoita tässä ketjussa. Mun jokaikinen "tapailusuhde" (eli sellainen, joka ei ole vielä edennyt vakavammaksi) on päättynyt jonkunasteiseen ghostaamiseen. Juuri tuolleen, että viestit vähenevät, tulee työkiireitä, sairastumisia ja muita selityksiä. Ei ikinä viestejä mieheltä oma-aloitteisesti. Yksikään miehistä ei ole itse uskaltanut siis sanoa, että eivät halua enää nähdä, vaan ovat antaneet minun "hoitaa homman" eli lopettaa suhteen. Aika raukkamaista. Itse jos olen ollut suhteessa se, jonka tunteet ovat viilentyneet, olen siitä sanonut heti kun olen varma, ettei suhteella ole jatkoa. Se on itsellekin paljon helpompi ratkaisu kuin se, että toivoo, ettei mies lähettele viestejä ja sitten yrittää keksiä milloin mitäkin tekosyitä.
Viimeisin deittailukokemukseni oli kyllä pahin kaikista. Huomasin hänen viilentymisensä pian meidän ensimmäisen seksikerran jälkeen. Alkuun yritin itse olla se aloitteellisempi viestittelijä ja aina hän vastaili ihan mukavasti, mutta ei kuitenkaan itse viestitellyt oma-aloitteisesti mitään (toisin kuin vielä muutamaa viikkoa aiemmin). Yritimme saada treffejä järjestymään, mutta sain viikko toisensa perään selityksiä juuri työkiireistä, kauheasta stressistä, sitten tuli flunssaa, seuraavaksi vatsatauti. En tiedä miksi ihmeessä, mutta joka välissä hän kuitenkin vakuutteli haluavansa vielä nähdä, joka tietysti loi minuun toivoa, että näin on (itse olin kuitenkin miehestä kiinnostunut). Saatiin kerran treffit järjestymäänkin, jolloin huomasin, että miestä ei oikein tunnu kiinnostavan. Lopetin suhteen pian noiden treffien jälkeen ja olen jälkeenpäin tajunnut, että miehellä oli varmaan toinen ihastus, mutta halusi pitää mua varalla, jos sen toisen ihastuksen kanssa ei tulekaan mitään.
On kyllä aika lailla mennyt usko miehiin. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on tosi, tosi paljon kivempi kuulla rehellinen selitys kuin menettää yöunet pohtiessani kaikkia vaihtoehtoisia syitä, miksi mies ei vastaa enää, vastaakohan se kuitenkin huomenna, pitäisköhän lähettää vielä viesti, muuttuiskohan asia jos törmättäis sattumalta... Järjellähän sen tietää mutta kun yleensä ei huvita uskoa. Joten suorat, mutta kohteliaat sanat, kiitos.
Miksi sun yöunet menee siitä, kun tiedät mistä se johtuu? Miehillä on vain kaksi vaihdetta, ja naisilla: on ja off. Jos se on "on", niin viestiä tulee. Offilla ei. Niin se menee naisillakin, eikä haluta loukata toista jos tyypissä ei ole ollut mitään vikaa.
Kuten kirjoitin, niin siksi että mies on tietysti ollut mun mielestä ihana ja kiva (tietysti, koska oon viitsinyt sitä tapailla), ja ajattelen ihmisistä pääasiassa hyvää, eli vaikka ne merkit onkin mulla tiedossa niin en vain jotenkin halua uskoa sitä. :P Mietin läpi kaikki tuhat vaihtoehtoa miksi joku ei ehtisi tai muistaisi vastata... Tai saatan alkaa miettiä, että ehkä sitä yhtäkkiä ujostuttaa... Siis ihan typeräähän tämä on, mutta meitä ihmisiä on erilaisia ja itse satun olemaan tällainen analysoija-haaveilija-tyyppi. Ja romantikko. Ja arvostan rehellisyyttä. Joskus on vaikea hyväksyä sitä faktaa, että kaikki eivät pidä rehellisyyttä samassa arvossa kuin minä. On myös vaikea ymmärtää, miten joku joka vielä eilen tykkäsi musta, haluaakin seuraavana päivänä loukata ilman mitään varsinaista syytä.
Tämä...
Kokemusta on: syynä ollut aina se, että miestä ei hirveästi kiinnosta, mutta haluaa pitää varalla seksiä ja ihan ok seuraa varten. Sitten kun miehelle tulee joku mielestään parempi näköpiiriin, niin ne varalla olijat jätetään rannalle. Numero kaivetaan esiin ehkä myöhemmin, jos se kivempi nainen dumppaa ja miestä panettaa. Plus, miehet ei juuri arvosta naisia, jotka suostuu varasijaksi, joten heitä ei tarvitse kohdella erityisen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta on: syynä ollut aina se, että miestä ei hirveästi kiinnosta, mutta haluaa pitää varalla seksiä ja ihan ok seuraa varten. Sitten kun miehelle tulee joku mielestään parempi näköpiiriin, niin ne varalla olijat jätetään rannalle. Numero kaivetaan esiin ehkä myöhemmin, jos se kivempi nainen dumppaa ja miestä panettaa. Plus, miehet ei juuri arvosta naisia, jotka suostuu varasijaksi, joten heitä ei tarvitse kohdella erityisen hyvin.
Tää on jotenkin niin kauheen surullista. Rumassa maailmassa eletään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet harrastaa tätä tosi paljon. Olen käsittänyt, että hengaavat "tyydyttävän" naisen kanssa, koska on ihan mukava tapailla ja harrastaa seksiä. Lopulta kuitenkin tapaavat sen oikeasti kiinnostavan naisen ja sitten alkaa kylmettyminen ja lopulta katoaminen. Eikä siihen auta aina edes suoraan kysyminen. Vastaamattomuus voi jatkua silti ja itsellä on entistä kamalampi olo, kun tuntuu epätoivoiselta roikkujalta. Ainoa oikea tapa toimia, on unohtaa tuollainen mies heti, kun tapaamiset alkaa hankaloitua.
Tämä on ihan totta. Reiänhaluissaan "tapailevat" ketä vaan ja kun tulee kauniimpi vosu kuvioihin, edellinen jää kuin nalli kalliolle. Tätä tekevät varmasti ne alffat mutta myös ihan tavismöllit, joilla kerrankin sattuu käymään flaksi. Taidanpa siis poistaa tuon Tinderin, perseilymenoa tää "deittailu".
tavikset haluaa sitoutua, ettei nainen lähde karkuun. Nämä sarjatapailevat miehet ovat korkeatasoisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet harrastaa tätä tosi paljon. Olen käsittänyt, että hengaavat "tyydyttävän" naisen kanssa, koska on ihan mukava tapailla ja harrastaa seksiä. Lopulta kuitenkin tapaavat sen oikeasti kiinnostavan naisen ja sitten alkaa kylmettyminen ja lopulta katoaminen. Eikä siihen auta aina edes suoraan kysyminen. Vastaamattomuus voi jatkua silti ja itsellä on entistä kamalampi olo, kun tuntuu epätoivoiselta roikkujalta. Ainoa oikea tapa toimia, on unohtaa tuollainen mies heti, kun tapaamiset alkaa hankaloitua.
Tämä on ihan totta. Reiänhaluissaan "tapailevat" ketä vaan ja kun tulee kauniimpi vosu kuvioihin, edellinen jää kuin nalli kalliolle. Tätä tekevät varmasti ne alffat mutta myös ihan tavismöllit, joilla kerrankin sattuu käymään flaksi. Taidanpa siis poistaa tuon Tinderin, perseilymenoa tää "deittailu".
tavikset haluaa sitoutua, ettei nainen lähde karkuun. Nämä sarjatapailevat miehet ovat korkeatasoisempia.
Korkeatasoisempia, niin ainakin omasta mielestään... Huoh.
"Miehet".
Asiasta oli tutkimus. Tinderissä fakta on että huomiota saa n. 11% miehistä ja n. 80% naisista.
Jo ihan maalaisjärjellä on ymmärrettävissä ettei 11% miehistä voi seurustella 80% naisten kanssa.
Naiset swaippaavat oikealle vain komeita ja suosittuja miehiä, tavismiehet ovat kuin ilmaa. Komeat ja suositut miehet havaitsevat että naisia riittää, vaikka kuinka ghoustaisi. Juuri ja juuri top 11% miehet joutuvat pelaamaan soidinenot läpi osoittamalla kiinnostusta, mutta eivät saa oman tasoisiaan naisia jotka puolestaan kiertävät top 5% miesten panoina.
Kun te naiset puhutte "miehistä", te oikeasti tarkoitatte suosittuja miehiä joihin teidän paukkunne eivät riitä. Ette miesten enemmistöä joka jää Tinderissä täysin paitsioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin just. On todella vaikea ymmärtää, että joku, joka on osoittanut tykkäävänsä ja haluavansa olla mun kanssa, yhtäkkiä vain muuttaisi mieltään. Olen monet kerrat yrittänyt ymmärtää näitä yhtäkkisiä "kiireitä", käännellyt asiaa puolin ja toisin, yrittänyt asettua toisen asemaan. Yrittänyt sivuuttaa vaistoni, joka sanoo, että kaikki ei ole nyt kunnossa. Totuus on kuitenkin kai se, että harvoin kellään on niin kiire, ettei päiviin tai jopa viikkoihin ehtisi yhtäkään viestiä laittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Antitinder kirjoitti:
Laskekaa hyvät naiset sitä rimaa! Ei näitä varavaihtoehtojen varavaihtoehtojen samanlaisia tilityksiä jaksa ikuisuutta lukea. Ja kun on ensiksi tavoiteltu kuuta taivaalta ja sitten odotetusti petytty, niin koko miessukupuoli on sitten sitä ja tätä, ja mammakööri taputtaa käsiä ja ulvoo kuin marakatit.
Surullinen meininki, kun tuolla olisi hyviä miehiä pilvin pimein yksinään odottamassa jonkin sortin vastakaikua edes joltakin.
Eli naisten pitäisi ryhtyä deittailemaan jotain luusereita, jotka ei kiinnosta millään tasolla?
Ei tietenkään pitäisi, ja eihän siitä deittailusta mitään edes tulisi, jos kiinnostusta ei ole.
Se naisten kuitenkin olisi nykytilanteessa hyväksyttävä, että niitä kiinnostavia miehiä ei riitä kuin pienelle osalle ja tästä johtuen tulet todennäköisesti jäämään useasti varasijalle.
Halusitte tai ette, niin naisten preferenssit sille kiinnostavalle miehelle ovat hyvin samanlaisia, ja tästä johtuen kaikki myös tuntuvat haluavan niitä samoja miehiä.
Aino ratkaisu mitä itse keksin, on kulttuurin muuttuminen polyamoristen suhteiden osalta hyväksytymmäksi. Tällöin yhdellä kiinnostavalla miehellä olisi suhde useampaan naiseen samanaikaisesti. Tämähän on tietenkin monesti asioiden oikea tila jo nyt, vaikkei sitä välttämättä toiselle kerrota. Polyamoristen suhteiden virallistaminen voisi helpottaa monen epätietoisuutta.
Mutta jotenkin minusta tuntuu, että naiset eivät ole valmiita myöskään tähän... Joten ghostaaminen ja löysässä hirressä roikkuminen jatkuu harmaan tulevaisuuteen.
35-vuotiaan ujon ja hivenen varautuneemman miehen näkökulmasta tulkiten tämä "ghostaus" on hämmentävä ilmiö. Kiinnostuksen puutteen kanssa pystyn elämään, mutta peruskohteliaisuuden puutos jäi omassa tapauksessa rassaamaan. Sinänsä huojentavaa havaita, että kyseinen toimintamalli ei näytä syrjivän ketään. Alelaariin tuntuu tarina monella päättyvän. Siinä ei kokemuksen määrällä paljon vaikuta olevan merkitystä. Tavallinen maanläheinen ihminenkin vaikuttaa seonneen. Paska tapa toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on jotenkin niin kauheen surullista. Rumassa maailmassa eletään.
Totta: tuolta kyllä voi välttyä sillä ettei tosiaan ryhdy mihinkään "satunnaista seksiä ja hengailua" - suhteeseen jollei ihan todella se mies ole sen verran yhdentekevä, että itseä ei haittaa vaikka mies pitää "liian helppona, mutta jos kerran suostuu antamaan niin otan ilon irti" - tyyppisenä ratkaisuna. Miehet on hyvin konservatiivisia ja kaksinaismoralistisia näissä asioissa.
Aina siinä käy niin, että nainen väittää itselleen, ettei tässä nyt mitään tunteita ole, ja kun se satunnainen seksimies löytääkin toisen/muuten vain katoaa eetteristä, niin ihmetellään ja vatvotaan. Käynyt itselleni ainakin 10 x kertaa ennen kuin viimein opin tulkitsemaan miehiä vähän paremmin.. miehelle pelkkä ihan semihyvä seksi ihan semikivan naisen kanssa on aina parempi kuin ei seksiä ollenkaan, mutta se seksi tai nainen ei miehelle merkitse noin muuten yhtään mitään.
Siis mistä tämä palstalaisten ja miesten harha johtuu, että nämä ghostaavat miehet olisivat jotenkin korkeatasoisia...? Itse olen vältellyt täysin tosi komeita tai "liian komeita" miehiä, joista näkee jo ensinäkemältä, että mitä Tinderistä hakee. En ole edes kiinnostunut mallien näköisistä miehistä, koska en kiinnostu ulkonäöstä vaan kokonaisprofiilista. Ja kiinnostus herää vasta keskustelun päätteeksi, en ole suostunut mihinkään kuvien lähettämiseen tutustumatta tai puhunut pervoja ja pikkutuhmia Tinderissä.
Yksikään mut ghostanneista miehistä ei ole ollut sen näköinen, että hänen perään katsottaisiin kahta kertaa vaikkapa baarissa. Ja juuri sellaisen miehen koen turvalliseksi tutustua.
Yksi oli tosi lyhyt, valehteli pituutensa kymmenellä sentillä ylöspäin, mutta silti olisin voinut sivuuttaa asian jos mies olisi ollut muuten miellyttävä. Vaikkakin valehtelu otti päähän. Samoin eräällä oli selvästi vatsaa kertynyt, vaikka profiilissa ei viitteitä sellaisesta ollut. Sekään ei haitannut, koska en ole niin pinnallinen, mutta tottakai tollasen huomaa ja miettii, että miksi.
Ja eräällä oli tosi paha akne, mutta kuvista sitä ei erottanut. Olisinko tykännyt heistä, jos nämä "viat" olisivat olleet jo profiilissa? En, koska Tinderin idea on näyttää siellä parhaat puolet ja lähikuva aknesta varmasti olisi tarkoituksellinen provo. Fiksu ihminen kyllä tajuaa, ettei se profiili ole koko totuus ja on valmis oikeasti näkemään pinnan alle.
Juuri tämän oman valikoivuuteni takia olenkin hämmentynyt miesten käytöksestä, millä eväillä ne vedättää? Jos ikää on kohta 40 ja edelleen kohtelet naisia ikävästi, niin se peliaika kyllä on aika lopussa miehelläkin. Ei toisia ihmisiä saisi silti kohdella kuin pas*aa, vaikka oma ego onkin paisunut yli realismin. Sen takia ghostaaminen ei tunnu musta pahalta, koska yksikään näistä miehistä ei ole ollut mikään saalis itse käytöshän sen todistaa. Mä uskon, että meitä kohdellaan niin kuin me kohdellaan muita. :) En missään nimessä ole menettänyt uskoa miehiin, lähinnä vaan säälittää se, että miehet luulevat naisilla pelaamisen johtavan johonkin hyvään tässä elämässä, tai että sieltä tulee vastaan vielä joku kympin tyttö. Sellaista ei olekaan, niin kuin ei ole kympin miestäkään. Ihmisillä on liian suuret odotukset, sitten jäädään lopulta yksin.
Muistan ikuisesti keskustelun joka käytiin kaverien kesken saunaillassa.
Viisi meistä kertoi ettei Tinderistä saa mitään. Ei tule mätsejä, treffejä, suhdetta. Normimiehiä, ei mitään luusereita, neljä porukasta löysi sittemmin naisen livenä ja yksi hakee vielä.
Yksi porukasta taas oli sellainen "ihana mies" tai "kiva mies". Pitkähkö, varsin komea, sosiaalisesti taitava, luontainen johtajatyyppi ja tekijämies. Heppu jota naiset kehuvat aina täydelliseksi poikaystäväksi ja aviomieheksi. Mies vain on kunnon pelimies. Kun vaimo odotti esikoistaan, mies pyöritti Tinderissä opiskelijatyttöjä. Ja niitä oli useita. Yksi näistä oli muistaakseni 17v, vai olisiko ollut 16v. Edellistä naistaan mies petti mm. tämän siskon kanssa. Hämmästyttävintä tässä on että molemmat exät ovat miehen kanssa hyvissä väleissä. Selvästikin tällainen karismaattinen ja aikaansaapa mies saa kaiken anteeksi.
Tällä miehellä naisia riitti vaikka muille jakaa. Todisteena esitteli kuvia joita naiset lähettelivät.
Sen jälkeen en ole ihmetellyt naisten puolta tarinasta. Sitä kuinka tapaavat ihania miehiä jotka sitten katoavat.
Koko palsta on täynnä:
- tavismiesten juttuja siitä ettei tule mätsejä
- tavisnaisten juttuja siitä että saa treffejä ja seksiä, mutta miehet katoavat
Kuka vielä kiistää mestari 121212:n kertoman tosiasian että naiset kiertävät suosittujen miesten panoringeissä?