Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo ghostaus mieheltä..! Auttakaa ymmärtämään + ghostauskokemukset jakoon!

Vierailija
07.04.2019 |

Okei, eli tilanne on tämä:
Oon kepoisasti tapaillut yhtä todella ihanaa miestä noin 2kk. On nähty keskimäärin pari kertaa viikossa. Viikko sitten käytiin seksin jälkeen MUN mielestä ihan hyvä keskustelu fiiliksistä, ja todettiin, että samoilla linjoilla ja odotuksilla ollaan tässä. Että ei oo mikään kiire minnekään, katellaan mihin etenee. Pääasiallisesti kumminkin tähän saakka ollut seksiä + yleishengausta, ei mitään kummempaa.

Noh. Mä maanantaina laittelin viestiä ja kyselin mimmonen viikko tulossa, ja mies ehdotti, että voidaanko nähdä joko maanantaina tai tiistaina, jos hän nyt ei sairastu (kertoi, että kuumeinen olo). Sit tietty totesin, että nähdään sit lopummalla viikkoa, että parantelee rauhassa, ei paniikkia..

Torstaina kyselin vointia, ja hän sanoi, että on saanu levätä. Ja että hänellä on torstaille menoa, mutta sopisko mulle tavata viikonloppuna. Vastasin taas, että joo sopii. Perjantaina kun ei kuulunut mitään, niin sit tietty kun mun piti päästä kavereillekin vahvistamaan vähä omia aikatauluja, ni kysäsin, että haluskos se nähä nyt viikonloppuna.

Edelleenkään ei oo vastannut viestiin mitään, ja nyt siis ollaan jo sunnuntai illassa.. Eikä ole edes klikannut sitä luetuksi. Ja mä näen, että on kyllä ollut onlinessa.

Mä tiiän nyt vain nää kaksi asiaa: nyt ei kannata laittaa enää viestin viestiä, ja sitä ei todennäköisesti vaan enää kiinnosta.

Mutta just tätä mä en silti ymmärrä: miksi se ehdotteli noita tapaamisia, jos ei kerran enää kiinnosta? Miksei voinut vaan vastata höpönlöpöä, vedota työkiireisiin tai mihin vaan? Siis varsinkaan tota viikonlopputapaamisen ehdottamista mä en nyt näiden seikkojen valossa tajua, JOS vaikka toi sairastuminen oiskin ollut tekosyy (en tiedä, oliko). Mieluummin mä nyt ottaisin sen rehellisen "Hei kiitti, mutta ei kiitos enää", kuin tämmösen.. Mietin sitäkin, että sanoinko mä nyt siinä viikontakaisessa keskustelussa jotain, minkä takia se ei enää halua nähdä. En taida saada ikinä tietää.

Samanlaisia kokemuksia kellään? Laittakaas jakoon. Tarviin tähän perspektiiviä, muutakin kuin omaani.

Kommentit (278)

Vierailija
81/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskekaa hyvät naiset sitä rimaa! Ei näitä varavaihtoehtojen varavaihtoehtojen samanlaisia tilityksiä jaksa ikuisuutta lukea. Ja kun on ensiksi tavoiteltu kuuta taivaalta ja sitten odotetusti petytty, niin koko miessukupuoli on sitten sitä ja tätä, ja mammakööri taputtaa käsiä ja ulvoo kuin marakatit.

Surullinen meininki, kun tuolla olisi hyviä miehiä pilvin pimein yksinään odottamassa jonkin sortin vastakaikua edes joltakin.

Vierailija
82/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antitinder kirjoitti:

Laskekaa hyvät naiset sitä rimaa! Ei näitä varavaihtoehtojen varavaihtoehtojen samanlaisia tilityksiä jaksa ikuisuutta lukea. Ja kun on ensiksi tavoiteltu kuuta taivaalta ja sitten odotetusti petytty, niin koko miessukupuoli on sitten sitä ja tätä, ja mammakööri taputtaa käsiä ja ulvoo kuin marakatit.

Surullinen meininki, kun tuolla olisi hyviä miehiä pilvin pimein yksinään odottamassa jonkin sortin vastakaikua edes joltakin.

Eli naisten pitäisi ryhtyä deittailemaan jotain luusereita, jotka ei kiinnosta millään tasolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antitinder kirjoitti:

Turha neuvo, ei sitä vastakaikua itsestään synny. Jos ei kolahda niin sitten ei kolahda.

Vierailija
84/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten kannattaa varmaan jatkaa nykyistä tapaa toimia, katkeroitua ja popsia loppuelämä lohtuherkkuja sekä mielialalääkkeitä. Noinhan se unelmien prinssi satavarmasti löytyy!

Vierailija
85/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus uusi ihastus kolahtaa ihan yllättäen ja heti. Ei tuo ap:n mies välttämättä tuon kahden kuukauden aikana mitenkään aktiivisesti muita tapaillut, mutta sitten kävi jotain. Tilannekeskustelu voi olla vain sattumalta tässä tapahtumaketjussa "oikeassa paikassa" eikä siten välttämättä liity ollenkaan lopputulokseen. Onneksi mies kuitenkin rohkaistui ja kertoi totuuden, se oli ehdottomasti reiluinta ja kivasti tehty. 

Voi toki olla myös, että tuon suhteen tilasta keskustelun jälkeen hän on menettänyt toivonsa parisuhteesta ja ladannut Tinderin, eli siinä mielessä itse suosin kyllä suoraa puhetta tunteista - kun kaikki osapuolet pelkäävät että liika avoimuus sattuu sydämeen, kukaan ei päädy mihinkään suhteeseen. Tosi monet ovat sellaisia kuin minä ja me monet tässä ketjussa, eli uskallamme sanoa olevamme enemmän kiinnostuneita vasta, kun vastapuoli on ihan konkreettisesti sanonut niin ensin. Ettei vain vaikuta kauhealta ahdistavalta riippakiveltä ja tulevalta stalkkerilta :P 

Paras parisuhde elämäni aikana on muuten ollut juuri se, joka alkoi niin että miehen kiinnostuksesta ei jäänyt _mitään_ kyseenalaistettavaa. Ei se tarkoita ruusupuskia ja lahjoja, vaan sitä, että puhelimeen tai viesteihin vastataan aina, viimeistään heti kun mahdollista. 

Vierailija
86/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antitinder kirjoitti:

Ei ole ratkaisu tähän ongelmaan. Sen sijaan, että "laskee rimaa" ja alkaa seurustella tyypin kanssa, josta ei ole oikeasti kiinnostunut, kannattaa odottaa sitä ihmistä, jonka kanssa on helppoa. Itselläni on ensimmäistä kertaa elämässäni suhde, jossa ei tarvitse pohtia, missä mennään. Ei tarvitse leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, saa olla oma itsensä, molemmat tekevät minkä lupaavat jne. Tuollaiset riman laskemiset tekevät vain molemmat osapuolet onnettomiksi.

Vierailija
87/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samantapaisia kokemuksia, ihan liikaa... Miksei voi vaan sanoa suoraan jollei kiinnosta?

Viimeisimpänä: oltiin tapailtu reilu kk, nähty pari kertaa viikossa ja mies oli se joka yleensä ehdotti aina tapaamisen lopuksi jotain seuraavaa aktiviteettia/iltaa näkemiselle. Viestejä laiteltiin puolin ja toisin, joka päivä jotain pientä. Mies oli mun luona kerran yötä, mä hänen luona kerran. Tuon kerran jälkeen mies heitti mut kotiin, pussasi, sanoi että nähdään (kuten aina). En huomannut mitään erikoista. Sen jälkeen tuli vielä parina päivänä normaalisti viestejä, kunnes ei enää vastannut kun ehdotin seuraavaa tapaamista. 

Vierailija
88/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan normaalilta. Miehellä on ollut siinä sivussa muitakin ja kun on saanut jonkun kiinnostavamman jäämiinsä, niin oli sinun vuorosi väistyä. Helpoimmalla pääsi, kun aloitti väistelyn ja ajatteli että tajuaisit siitä, ettei enää kiinnosta. Lopulta piti helpoimpana lopettaa viestittelyyn kokonaan. Harvalla on pokkaa sanoa suoraan, ettei enää haluakaan jatkaa tapailua.

Vierailija
89/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on just samanlaisia kokemuksia. Tapasin kivan, sosiaalisen miehen joka vaikutti olevan enemmän innoissaan minusta kuin minä ensin hänestä. Viestittelimme päivittäin todella paljon, saatoimme jutella tunteja iltaisin... Tapasimme aina kun ehdin, mulla on lapsia ja hänellä ei. Sitten hän lähti kavereittensa kanssa risteilylle, lähetteli vielä sydämiä matkalla laivaan, mutta laivamatkan jälkeen ei kuulunut enää mitään. Ei vastannut viesteihini, paitsi niihin joissa olin huolissani onko hän ylipäänsä elossa enää, niin parilla sanalla että on nukkumassa tms. Keräsi sitten viimein selkärankansa ja kertoi, että oli salamarakastunut toiseen siellä laivalla. Aina näissä on tää sama kuvio... Ghostaamisen takana on toinen ihastus. Ne, joilla on joku muu syy, yleensä kehtaavat kertoa sen.

Vierailija
90/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Aina syynä on toinen nainen.

Vierailija
91/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ????

Mieshän halusi nähdä maanantaina tai tiistaina (pienellä varauksella vaan että jos sairastuu niin pitää peruuttaa). Jolloin ap teilasi koko tapaamisen että ei tavata kun vasta loppuviikosta. Oli varmaan miehelle aikamoinen turn down.

Sitten torstaina ap ei osoita mitään mielenkiintoa sopia tarkkaa päivää viikonlopulle treffeille.

Ja sitten ap ihmettelee miksi miehestä ei kuulu?

Se mieshän halusi tavata sinua kun hullu puuroa ja sinä sanoit ei, tavataan loppuviikosta vasta. Ihan itse aiheutettu ongelma nyt.

"Halusi tavata sinua kuin hullu puuroa" Tätä versiota en ole aiemmin kuullutkaan 😅

Vierailija
92/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet harrastaa tätä tosi paljon. Olen käsittänyt, että hengaavat "tyydyttävän" naisen kanssa, koska on ihan mukava tapailla ja harrastaa seksiä. Lopulta kuitenkin tapaavat sen oikeasti kiinnostavan naisen ja sitten alkaa kylmettyminen ja lopulta katoaminen. Eikä siihen auta aina edes suoraan kysyminen. Vastaamattomuus voi jatkua silti ja itsellä on entistä kamalampi olo, kun tuntuu epätoivoiselta roikkujalta. Ainoa oikea tapa toimia, on unohtaa tuollainen mies heti, kun tapaamiset alkaa hankaloitua.

Tämä on ihan totta. Reiänhaluissaan "tapailevat" ketä vaan ja kun tulee kauniimpi vosu kuvioihin, edellinen jää kuin nalli kalliolle. Tätä tekevät varmasti ne alffat mutta myös ihan tavismöllit, joilla kerrankin sattuu käymään flaksi. Taidanpa siis poistaa tuon Tinderin, perseilymenoa tää "deittailu".

Vierailija
93/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parisuhteessa 10v ja sinkuksi jäätyäni latasin Tinderin, ja järkytyin millaisia miehiä siellä on...

Minut on ghostattu kolmesti, eli on tavattu useiden viikkonen kirjoittelun jälkeen ja ekoilla treffeillä on ollut seksiä. Kaikki on mennyt mielestäni hyvin, on ollut molemminpuolista kiinnostusta ja sitten on sovittu lähtiessä, että nähdään vielä.

En edes suostuisi seksiin tuntematta yhtään, mutta on yllättänyt, miten paljon miehet ovat valmiita tekemään ja valehtelemaan saadakseen seksiä.

Yhden kanssa viestittely hiipui miehen aloitteesta, ymmärsin antaa olla. Vuoden päästä treffeistä alkoi kuitenkin laitella uutta viestiä, vaikka kertoi olevansa parisuhteessa.

Toisen kanssa nähtiin toisen kerran, mutta miehellä ei ollut enää samanlaista tarvetta olla mulle mieliksi, joten näytti ikäviä puolia itsestään treffeillä (käytti Tinderiä samaan aikaan kun jutteli mulle jne.).

Kolmannen kanssa viestiteltiin välimatkan takia pari kuukautta, kunnes matkustin miehen luo tapaamiseen, en halunnut häntä kotiini, joten menin hänen luokseen.

Mies oli jotenkin aivan eri mitä olin mielessäni kuvitellut, keskenkasvuinen, lapsellinen "turhapuromainen" ja pinnallinen. 

Välissä olin sitten lähes vuoden suhteessa Tinderissä tapaamani miehen kanssa, joka osoittautui kaksoiselämää viettäväksi pelimieheksi. Eli pelasi samaan aikaan montaa naista, esitti mulle vaan haluavansa suhteen.

Nyt viimeisen kerran latasin Tinderin ja tapasin tosi mielenkiintoisen miehen siellä, omaa ikäluokkaani, huumorintajuinen, kohtelias ja puhui tosi suoraan mm. haluavansa lapsia, kertoi monesti miten kiva oli tavata fiksu ja kaltaisensa nainen Tinderissä, kun on tullut vastaan vaikka mitä. 

Puhuttiin mm. ghostaamisesta, mies kertoi että moni nainen tekee sitä, hän ei. Kehui miten hän kyllä kertoo suoraan jos ei kiinnosta, ja vaikuttikin hyvin suorapuheiselta.

Mies laittoi tosi aktiivisesti viestiä itse, tyyliin ensin huomenet ja sitten kaikkia linkkejä jne. joista keskusteltiin.

Viikon viestittelyn jälkeen tavattiin ja treffit menivät hyvin, nähtiin parin päivän päästä uudestaan. Mies itse halusi nähdä uudestaan. Käytiin ulkona syömässä ja sporttailemassa, ja molemmat viihdyttiin toistemme seurassa. Tai minä viihdyin ilmeisesti.

Ja nyt kun olis kolmannet treffit tulossa, mies aloitti ghostaamisen. Viestejä tulee tosi vähän, oma-aloitteisesti ei yhtään. Koska mulla on kokemusta jo tästä, että parien treffien jälkeen haamutetaan, niin en sinällään jaksa enää edes yllättyä. Paitsi että yllätyin, koska nimenomaan puhuttiin siitä, miten epäreilua haamuttaminen on.

Tottakai mietin, että onko mussa jotain vikaa, mutta ei se ihan niin mene. Olen hyvin koulutettu, hyvässä duunissa ja pidän itsestäni huolta, ja treffikutsuja saan ihan siviilissäkin. Olen suhtautunut Tinderiin vaan liian tosissaan ja valikoinut treffeille miehiä, joilla olisi jotain sanottavaa.

Mutta vaikka tää asia kuvottaakin myöntää, niin uskon kaiken taustalla olevan sen, että nämä miehet haluavat vain seksiä ja ovat valmiita sitten pelaamaan varmistaakseen, että saavat seksiä nk. hyviltä naisilta. Eräs heistä sanoi, että sellaisen munahaukat eivät Tinderissä sytytä, ja että mun profiili on niin kiltti, että kiinnostus heräsi oikeasti. 

Kaikki kertoivat etsivänsä suhdetta kivan naisen kanssa ja muun muassa se, että itse en käy baareissa ja harrasta yhden illan panoja, on tehnyt vaikutuksen.

Mutta näin sitä vaan sitten päädyn Tinder-panoksi, vaikka itse olisin ollut valmis ihan tutustumaan pidempään. Haluan itse edetä hitaasti, mutta siihen ei tule mahdollisuutta.

Päätinkin nyt, että ainoa tapa päästä eroon ongelmasta on olla harrastamatta seksiä ekoilla treffeillä. Jos mies on aidosti kiinnostunut, kuulen hänestä vielä. 

Vierailija
94/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset aina sanotaan, että haluttais suoraan kuulla se "ei enää kiinnosta" -fraasi. Mutta haluaako joku oikeasti kuulla sen? Miltä se tuntuisi, kun joku sanoisi että oli kivaa ja kivaa seksiä, mutta ei sytytä. Jotenkin kokisin sen jopa loukkaavampana kuin kohteliaan ghostaamisen...  Mut on ghostattu ja olen tajunnut sen oikeastaan heti, ja antanut asian olla. Kun viestittely hiipuu ja mies ei ehdota tapaamista enää, niin siinä se sitten on.

Itsellä on just nyt todella ikävä tilanne päällä, on nähty kaksi kertaa ja kolmannet treffit tulossa. Tarkoitus olis viettää vknloppu yhdessä miehen luona. Nyt se vaan lopetti viestittelyn oikeastaan kokonaan, vastaa kyllä aika heti kun mä viestin, mutta ei laita itse mitään. Ahdistaa, että treffejä ei voi enää perua (hommasin matkaliput jo), vaikka huomaan, ettei miestä enää kiinnosta. Hän tuskin tulee mitään sanomaan ja varmaan kärvistelee sitten mun kanssa vknlopun, mutta harmittaa jo nyt ne vaivaannuttavat hetket sitten livenä. Jos se ei laita mitään viestejäkään, niin tuskinpa tuo puhuukaan sitten mitään.

Mietin jo, että kehittäiskö jonkun tekosyyn sairastumisesta ja peruisi itse. Mieluummin säilyttäisi omat kasvonsa kuitenkin. Ja ghostaamisen aistii kyllä, ei sitä tarvitse arvailla. Kiinnostunut mies laittelee viestiä aina, niin myös tämäkin, vielä silloin kun oli kiinnostunut.

Vierailija
95/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on tosi, tosi paljon kivempi kuulla rehellinen selitys kuin menettää yöunet pohtiessani kaikkia vaihtoehtoisia syitä, miksi mies ei vastaa enää, vastaakohan se kuitenkin huomenna, pitäisköhän lähettää vielä viesti, muuttuiskohan asia jos törmättäis sattumalta... Järjellähän sen tietää mutta kun yleensä ei huvita uskoa. Joten suorat, mutta kohteliaat sanat, kiitos. 

Vierailija
96/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on tosi, tosi paljon kivempi kuulla rehellinen selitys kuin menettää yöunet pohtiessani kaikkia vaihtoehtoisia syitä, miksi mies ei vastaa enää, vastaakohan se kuitenkin huomenna, pitäisköhän lähettää vielä viesti, muuttuiskohan asia jos törmättäis sattumalta... Järjellähän sen tietää mutta kun yleensä ei huvita uskoa. Joten suorat, mutta kohteliaat sanat, kiitos. 

Miksi sun yöunet menee siitä, kun tiedät mistä se johtuu? Miehillä on vain kaksi vaihdetta, ja naisilla: on ja off. Jos se on "on", niin viestiä tulee. Offilla ei. Niin se menee naisillakin, eikä haluta loukata toista jos tyypissä ei ole ollut mitään vikaa.

Vierailija
97/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me naiset aina sanotaan, että haluttais suoraan kuulla se "ei enää kiinnosta" -fraasi. Mutta haluaako joku oikeasti kuulla sen? Miltä se tuntuisi, kun joku sanoisi että oli kivaa ja kivaa seksiä, mutta ei sytytä. Jotenkin kokisin sen jopa loukkaavampana kuin kohteliaan ghostaamisen...  Mut on ghostattu ja olen tajunnut sen oikeastaan heti, ja antanut asian olla. Kun viestittely hiipuu ja mies ei ehdota tapaamista enää, niin siinä se sitten on.

Itsellä on just nyt todella ikävä tilanne päällä, on nähty kaksi kertaa ja kolmannet treffit tulossa. Tarkoitus olis viettää vknloppu yhdessä miehen luona. Nyt se vaan lopetti viestittelyn oikeastaan kokonaan, vastaa kyllä aika heti kun mä viestin, mutta ei laita itse mitään. Ahdistaa, että treffejä ei voi enää perua (hommasin matkaliput jo), vaikka huomaan, ettei miestä enää kiinnosta. Hän tuskin tulee mitään sanomaan ja varmaan kärvistelee sitten mun kanssa vknlopun, mutta harmittaa jo nyt ne vaivaannuttavat hetket sitten livenä. Jos se ei laita mitään viestejäkään, niin tuskinpa tuo puhuukaan sitten mitään.

Mietin jo, että kehittäiskö jonkun tekosyyn sairastumisesta ja peruisi itse. Mieluummin säilyttäisi omat kasvonsa kuitenkin. Ja ghostaamisen aistii kyllä, ei sitä tarvitse arvailla. Kiinnostunut mies laittelee viestiä aina, niin myös tämäkin, vielä silloin kun oli kiinnostunut.

Peru meno. Eikös matkalipusta saa ainakin osittain rahat takaisin , jos peruu ajoissa.

Vierailija
98/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin parisuhteessa 10v ja sinkuksi jäätyäni latasin Tinderin, ja järkytyin millaisia miehiä siellä on...

Minut on ghostattu kolmesti, eli on tavattu useiden viikkonen kirjoittelun jälkeen ja ekoilla treffeillä on ollut seksiä. Kaikki on mennyt mielestäni hyvin, on ollut molemminpuolista kiinnostusta ja sitten on sovittu lähtiessä, että nähdään vielä.

En edes suostuisi seksiin tuntematta yhtään, mutta on yllättänyt, miten paljon miehet ovat valmiita tekemään ja valehtelemaan saadakseen seksiä.

Yhden kanssa viestittely hiipui miehen aloitteesta, ymmärsin antaa olla. Vuoden päästä treffeistä alkoi kuitenkin laitella uutta viestiä, vaikka kertoi olevansa parisuhteessa.

Toisen kanssa nähtiin toisen kerran, mutta miehellä ei ollut enää samanlaista tarvetta olla mulle mieliksi, joten näytti ikäviä puolia itsestään treffeillä (käytti Tinderiä samaan aikaan kun jutteli mulle jne.).

Kolmannen kanssa viestiteltiin välimatkan takia pari kuukautta, kunnes matkustin miehen luo tapaamiseen, en halunnut häntä kotiini, joten menin hänen luokseen.

Mies oli jotenkin aivan eri mitä olin mielessäni kuvitellut, keskenkasvuinen, lapsellinen "turhapuromainen" ja pinnallinen. 

Välissä olin sitten lähes vuoden suhteessa Tinderissä tapaamani miehen kanssa, joka osoittautui kaksoiselämää viettäväksi pelimieheksi. Eli pelasi samaan aikaan montaa naista, esitti mulle vaan haluavansa suhteen.

Nyt viimeisen kerran latasin Tinderin ja tapasin tosi mielenkiintoisen miehen siellä, omaa ikäluokkaani, huumorintajuinen, kohtelias ja puhui tosi suoraan mm. haluavansa lapsia, kertoi monesti miten kiva oli tavata fiksu ja kaltaisensa nainen Tinderissä, kun on tullut vastaan vaikka mitä. 

Puhuttiin mm. ghostaamisesta, mies kertoi että moni nainen tekee sitä, hän ei. Kehui miten hän kyllä kertoo suoraan jos ei kiinnosta, ja vaikuttikin hyvin suorapuheiselta.

Mies laittoi tosi aktiivisesti viestiä itse, tyyliin ensin huomenet ja sitten kaikkia linkkejä jne. joista keskusteltiin.

Viikon viestittelyn jälkeen tavattiin ja treffit menivät hyvin, nähtiin parin päivän päästä uudestaan. Mies itse halusi nähdä uudestaan. Käytiin ulkona syömässä ja sporttailemassa, ja molemmat viihdyttiin toistemme seurassa. Tai minä viihdyin ilmeisesti.

Ja nyt kun olis kolmannet treffit tulossa, mies aloitti ghostaamisen. Viestejä tulee tosi vähän, oma-aloitteisesti ei yhtään. Koska mulla on kokemusta jo tästä, että parien treffien jälkeen haamutetaan, niin en sinällään jaksa enää edes yllättyä. Paitsi että yllätyin, koska nimenomaan puhuttiin siitä, miten epäreilua haamuttaminen on.

Tottakai mietin, että onko mussa jotain vikaa, mutta ei se ihan niin mene. Olen hyvin koulutettu, hyvässä duunissa ja pidän itsestäni huolta, ja treffikutsuja saan ihan siviilissäkin. Olen suhtautunut Tinderiin vaan liian tosissaan ja valikoinut treffeille miehiä, joilla olisi jotain sanottavaa.

Mutta vaikka tää asia kuvottaakin myöntää, niin uskon kaiken taustalla olevan sen, että nämä miehet haluavat vain seksiä ja ovat valmiita sitten pelaamaan varmistaakseen, että saavat seksiä nk. hyviltä naisilta. Eräs heistä sanoi, että sellaisen munahaukat eivät Tinderissä sytytä, ja että mun profiili on niin kiltti, että kiinnostus heräsi oikeasti. 

Kaikki kertoivat etsivänsä suhdetta kivan naisen kanssa ja muun muassa se, että itse en käy baareissa ja harrasta yhden illan panoja, on tehnyt vaikutuksen.

Mutta näin sitä vaan sitten päädyn Tinder-panoksi, vaikka itse olisin ollut valmis ihan tutustumaan pidempään. Haluan itse edetä hitaasti, mutta siihen ei tule mahdollisuutta.

Päätinkin nyt, että ainoa tapa päästä eroon ongelmasta on olla harrastamatta seksiä ekoilla treffeillä. Jos mies on aidosti kiinnostunut, kuulen hänestä vielä. 

Tai olet läheisriippuvainen? 

http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/ajankohtaista/kirjoja-parisuhteest…

Vierailija
99/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oon kepoisasti tapaillut yhtä todella ihanaa miestä noin 2kk. On nähty keskimäärin pari kertaa viikossa. Viikko sitten käytiin seksin jälkeen MUN mielestä ihan hyvä keskustelu fiiliksistä, ja todettiin, että samoilla linjoilla ja odotuksilla ollaan tässä. Että ei oo mikään kiire minnekään, katellaan mihin etenee. Pääasiallisesti kumminkin tähän saakka ollut seksiä + yleishengausta, ei mitään kummempaa"

:D :D :D :D :D

Vierailija
100/278 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oon kepoisasti tapaillut yhtä todella ihanaa miestä noin 2kk. On nähty keskimäärin pari kertaa viikossa. Viikko sitten käytiin seksin jälkeen MUN mielestä ihan hyvä keskustelu fiiliksistä, ja todettiin, että samoilla linjoilla ja odotuksilla ollaan tässä. Että ei oo mikään kiire minnekään, katellaan mihin etenee. Pääasiallisesti kumminkin tähän saakka ollut seksiä + yleishengausta, ei mitään kummempaa"

:D :D :D :D :D

Ja mikäs tässä naurattaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan