Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo ghostaus mieheltä..! Auttakaa ymmärtämään + ghostauskokemukset jakoon!

Vierailija
07.04.2019 |

Okei, eli tilanne on tämä:
Oon kepoisasti tapaillut yhtä todella ihanaa miestä noin 2kk. On nähty keskimäärin pari kertaa viikossa. Viikko sitten käytiin seksin jälkeen MUN mielestä ihan hyvä keskustelu fiiliksistä, ja todettiin, että samoilla linjoilla ja odotuksilla ollaan tässä. Että ei oo mikään kiire minnekään, katellaan mihin etenee. Pääasiallisesti kumminkin tähän saakka ollut seksiä + yleishengausta, ei mitään kummempaa.

Noh. Mä maanantaina laittelin viestiä ja kyselin mimmonen viikko tulossa, ja mies ehdotti, että voidaanko nähdä joko maanantaina tai tiistaina, jos hän nyt ei sairastu (kertoi, että kuumeinen olo). Sit tietty totesin, että nähdään sit lopummalla viikkoa, että parantelee rauhassa, ei paniikkia..

Torstaina kyselin vointia, ja hän sanoi, että on saanu levätä. Ja että hänellä on torstaille menoa, mutta sopisko mulle tavata viikonloppuna. Vastasin taas, että joo sopii. Perjantaina kun ei kuulunut mitään, niin sit tietty kun mun piti päästä kavereillekin vahvistamaan vähä omia aikatauluja, ni kysäsin, että haluskos se nähä nyt viikonloppuna.

Edelleenkään ei oo vastannut viestiin mitään, ja nyt siis ollaan jo sunnuntai illassa.. Eikä ole edes klikannut sitä luetuksi. Ja mä näen, että on kyllä ollut onlinessa.

Mä tiiän nyt vain nää kaksi asiaa: nyt ei kannata laittaa enää viestin viestiä, ja sitä ei todennäköisesti vaan enää kiinnosta.

Mutta just tätä mä en silti ymmärrä: miksi se ehdotteli noita tapaamisia, jos ei kerran enää kiinnosta? Miksei voinut vaan vastata höpönlöpöä, vedota työkiireisiin tai mihin vaan? Siis varsinkaan tota viikonlopputapaamisen ehdottamista mä en nyt näiden seikkojen valossa tajua, JOS vaikka toi sairastuminen oiskin ollut tekosyy (en tiedä, oliko). Mieluummin mä nyt ottaisin sen rehellisen "Hei kiitti, mutta ei kiitos enää", kuin tämmösen.. Mietin sitäkin, että sanoinko mä nyt siinä viikontakaisessa keskustelussa jotain, minkä takia se ei enää halua nähdä. En taida saada ikinä tietää.

Samanlaisia kokemuksia kellään? Laittakaas jakoon. Tarviin tähän perspektiiviä, muutakin kuin omaani.

Kommentit (278)

Vierailija
21/278 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille vastauksista.

Jos perjantaina kysyin, että haluaako se vielä nähdä viikonloppuna, niin kai se nyt on riittävää aktiivisuutta? Tohon ois voinut jo heittää päivänkin ehdotuksena. Ei se mies mikään tossukka ole, ehdottaa kyllä aina reippaasti tapaamista. Sen takia tämä nyt ihan pirusti hämmentää. 

Ja lisään vielä, että mun silmään on ihan fiksu mies, eikä ghostaaminen yhtään kyllä istu tyyliin. Siis siinäkään tilanteessa, ettei enää kiinnosta.

Kertokaahan lisää teidän kokemuksia tästä.

Ap

Se kysyi jo torstaina että sopisiko sulle nähdä viikonloppuna. Siihen olisi jo hyvin voinut vastata ehdottamalla päivää, mutta halusit kierrellä ja ostaa aikaa vastaamalla vain "sopii". Ja kun olit jo maanantaina tyrmännyt hänen ehdotuksen alkuviikosta tapaamisesta, niin hän veti omat johtopäätökset:

- sulla on muita tärkeämpiä juttuja/hoitoja tällä hetkellä

- hän sanoi jotain väärää the keskustelussa

- sinä muuten vain aloit panikoimaan ja siksi välttelet

Vierailija
22/278 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammoinen? Itsellä oli vähän tällainen oradtava suhde mutta ei seksiä jne. Mies lirkutteli ja höpisi kaikkea vähän liikaa ottaen huomioon tilanteen. Yhteydenpito loppui kuin seinään. Saimme vielä kontaktin myöhemmin kuukausien jälkeen jossa mies kertoi sitoutumiskammostaan. Olisi myöhemmin halunnut vielä jotakin mutta olin kuitenkin lukenut läksyni siihen mennessä ja unohdin koko tyypin.

Tsempit ap! Ansaitset parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/278 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehestä ei kuulu mitään pitkään aikaan, niin lopeta yrittäminen siihen, ja jatka eteenpäin..

Mitä järkee jäädä tyhjän panttina jos ei tapahdukaan mitään?

Vierailija
24/278 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks et soita?

Koska en halua ahdistella ja roikkua, se on tosi yäk. Kyllä se soittais tai laittais viestiä, jos haluais olla vielä yhteydessä.

Mulla on vain halu saada ymmärrys tolle toiminnalle, että saan tän pois päästäni ja voin siirtyä eteenpäin.

Ap

En oo koskaan ymmärtänyt näitä. Eikö se olisi ihan samanlaista ahdistelua ja roikkumista, jos hän soittais? Sinä kuitenkin ignoorasit hänen ehdotuksen  tapaamisesta kahdesti.

Vierailija
25/278 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille vastauksista.

Jos perjantaina kysyin, että haluaako se vielä nähdä viikonloppuna, niin kai se nyt on riittävää aktiivisuutta? Tohon ois voinut jo heittää päivänkin ehdotuksena. Ei se mies mikään tossukka ole, ehdottaa kyllä aina reippaasti tapaamista. Sen takia tämä nyt ihan pirusti hämmentää. 

Ja lisään vielä, että mun silmään on ihan fiksu mies, eikä ghostaaminen yhtään kyllä istu tyyliin. Siis siinäkään tilanteessa, ettei enää kiinnosta.

Kertokaahan lisää teidän kokemuksia tästä.

Ap

Se kysyi jo torstaina että sopisiko sulle nähdä viikonloppuna. Siihen olisi jo hyvin voinut vastata ehdottamalla päivää, mutta halusit kierrellä ja ostaa aikaa vastaamalla vain "sopii". Ja kun olit jo maanantaina tyrmännyt hänen ehdotuksen alkuviikosta tapaamisesta, niin hän veti omat johtopäätökset:

- sulla on muita tärkeämpiä juttuja/hoitoja tällä hetkellä

- hän sanoi jotain väärää the keskustelussa

- sinä muuten vain aloit panikoimaan ja siksi välttelet

Olen 100% samaa mieltä tämän vastaajan kanssa.

Kaikki lähti menemään pieleen kun ap kieltäytyi alkuviikon tapaamisesta ja sitten torstainakaan ei saanut ehdotettua päivää. Miestä rupesi ketuttamaan ja päätti että olkoot sitten. Saa nainen itse pyytää tietyn päivän tapaamista jos kiinnostaa. Mies kun itse oli jo ehdottanut alkuviikkoa joka teilattiin.

Vierailija
26/278 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, miten aikuiset ihmiset jaksavat tuollaista peliä. Miksei voi olla kertomatta, että tää oli tässä? Ja jos toisen käytös ihmetyttää, miksei sille muka voi kysyä syytä?

Onneksi mun ei tarvitse enää tapailla ketään. En vaan osasi. Mä laitan viestiä tai soitan aina kun on asiaa ja jollei toinen vastaa, niin kysyn, miksei vastaa. Että olenko tietämättäni loukannut, vai onko jotain, mitä hän ei pysty sanomaan mulle suoraan. Jos miestä ei enää kiinnosta, ei muakaan kiinnosta, vaikka hän saisi minusta jotenkin epätoivoisen kuvan.

Sopisikohan tämän pelin kiemuroihin, että ap laittaisi viestin, jossa kysyisi, ghostasiko mies? Jos siihen ei tule vastausta, ei ainakaan tarvitse enää miettiä asiaa.

Vierailija
27/278 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopisikohan tämän pelin kiemuroihin, että ap laittaisi viestin, jossa kysyisi, ghostasiko mies? Jos siihen ei tule vastausta, ei ainakaan tarvitse enää miettiä asiaa.

Siis että kysyisin vain, että "ghostasitko sä mut"? Ja jos ei vastausta, niin sit antais olla? Onko monikin nyt tätä mieltä? Koska mä toistan: mun mielestä ei voi olla mahdollista, että mies ei tietäisi, että oon kiinnostunut hänestä muutenkin kuin panona. Ei mitenkään voi, vaikka tää viikko meni miten meni. Jotenkin musta tuntuu, että vain nöyryyttäisin itseäni kyselemällä ihan selvää asiaa. 

PLUS että jos miehelle iski joku paniikki, niin tuskin siihenkään oikea ratkaisu olisi se, että mä alkaisin kyselemään vaan lisää, että mikä tuli. En kyllä usko paniikkiin, ei oo sen sorttinen. 

Ap

Vierailija
28/278 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks et soita?

Minä en myös käsitä tätä, että ei soitella ollenkaan, vaan laitellaan viestejä, jotka toinen voi tulkita ihan miten tahansa. Mutta olenkin kai "kalkkis" (yli 40v.), joka mieluummin soittaa ihmisille kuin säheltää viestien kanssa. Nopeammin saan asiani hoidettua soittamalla ja väärinkäsitysten määrä putoaa huomattavasti..

Vierailija
29/278 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis että kysyisin vain, että "ghostasitko sä mut"? Ja jos ei vastausta, niin sit antais olla? Onko monikin nyt tätä mieltä? Koska mä toistan: mun mielestä ei voi olla mahdollista, että mies ei tietäisi, että oon kiinnostunut hänestä muutenkin kuin panona. Ei mitenkään voi, vaikka tää viikko meni miten meni. Jotenkin musta tuntuu, että vain nöyryyttäisin itseäni kyselemällä ihan selvää asiaa. 

PLUS että jos miehelle iski joku paniikki, niin tuskin siihenkään oikea ratkaisu olisi se, että mä alkaisin kyselemään vaan lisää, että mikä tuli. En kyllä usko paniikkiin, ei oo sen sorttinen. 

Ap

Täällä myös yksi joka on sitä mieltä että kysy ghostaamisesta. Eipä jää kaivelemaan.

Vierailija
30/278 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks et soita?

Koska en halua ahdistella ja roikkua, se on tosi yäk. Kyllä se soittais tai laittais viestiä, jos haluais olla vielä yhteydessä.

Mulla on vain halu saada ymmärrys tolle toiminnalle, että saan tän pois päästäni ja voin siirtyä eteenpäin.

Ap

No ethän sinäkään soita tai laita viestiä vaikka tämä asia vaivaa sua niin paljon että kyselet tuntemattomilta neuvoa asian suhteen joka olisi ratkaistavissa vain ja ainoastaan niin että kysyt mieheltä suoraan mikä on homman nimi. Kukaan muu ei voi kun arvailla ja myötätuntoisesti jakaa omia kokemuksiaan. Totuutta niistä ei silti irtoa.

Koetko olevasi jotenkin tilanteen yläpuolella jos et laita enää viestiä? Onko se sen arvoista?

Vierailija
31/278 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti viestisi on vaan hukkunut. Jospa pistäisit vaan kiltisti uuden viestin, jossa kyselet ensi viikosta. Jos ei siihenkään vastaa niin sitten ala ihmettelemään.

Sori, mutta tähän en usko. Koska jos itse alunperin ehdotti tapaamista viikonloppuna, ja sitten hiljeni, niin kai se nyt ois jossain vaiheessa tapaamisaikaa sopiakseen käynyt kuikkaamassa WhatsAppin ja huomannut mun viestin. Ei tää mikään vahinko ole.

Siis ainoa "oikea" selitys on, ettei enää olekaan kiinnostunut (syystä tai toisesta), enkä mä missään nimessä tuu enää laittamaan sille viestiä, ellei se laita jotain eka. Mutta yritän vain ymmärtää tätä toimintatapaa, että miksi ihan fiksun oloiset, aikuiset ihmiset toimii näin. Ihan vain just siksi, että pääsen tästä nyt eteenpäin, kun se kesäkin tosiaan on tulossa.

Ja joo, edelliselle: Tinderistäpä juu..

Ap

Sinä olet kahdesti saman viikon aikana jättänyt tarttumatta hänen ehdotukseen tapaamisesta. Et ole tyrmännyt, mutta alkuviikosta suoraan siirsit tapaamisen loppuviikoon. Ja loppuviikosta et alkanut ehdottelemaan sopivaa aikaa vaan vastasit vain jotain ja odotat häneltä ehdotusta.

Nyt hän sitten odottaa sinun olevan aktiivinen ja ehdottavan jotain. Toimitte molemmat ihan samalla tavalla! Et vain taida osata loukkaantumiseltasi nähdä tilannetta hänen kannalta, eikä hän sinun. Viisaamman pitäisi tulla puolitiehen vastaan..

Vierailija
32/278 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä laittaisin vielä viestin et mikä on/ onko kaikki ok/ milloin ehdittäisiin nähdä. Jos mies ei siihen vastaa niin sitten asia on selvä ja voit jatkaa eteenpäin. Outoa kyllä mieheltä, luulisi että sanoisi suoraan jos haluaa lopettaa tapailun.

Vierailija
33/278 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te puhuitte, että katellaan ihan rauhassa ja sulle se tarkoitti (kuten naisille yleensä) että jatkossa etenette rauhassa yhdessä ja miehelle taasen että katellaan ihan rauhassa josko tulisi joku muukin tarjolle..

Mies lämmittää siis jotakuta muuta eli meni jo.

Vierailija
34/278 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos kerran olet niin varma, että välillänne vallitsee sanaton ymmärrys tunteistanne ja toiveistanne, niin miksi kyseet täältä turhia?

Jos on mahdollista, että sinä et osaa tulkita hänen (varmaan hänen mielestään) selkeitä viestejä, niin voisiko sama tapahtua myös toisin päin? Vai onko tämä nyt vaan taas joku "miehen nyt vain pitää tietää, on naiselle nöyryyttävää joutua puhumalla paljastamaan tunteensa" juttu?

Vierailija
35/278 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä laittaisin vielä viestin et mikä on/ onko kaikki ok/ milloin ehdittäisiin nähdä. Jos mies ei siihen vastaa niin sitten asia on selvä ja voit jatkaa eteenpäin. Outoa kyllä mieheltä, luulisi että sanoisi suoraan jos haluaa lopettaa tapailun.

Ehkä nyt kannattaisi soittaa, eikä laitella enää viestejä? Saa asian hoidettua nopeasti ja selkeästi. Jos ei puheluunkaan vastaa/mies ei soita takaisin, niin sitten varmaan on aika jättää heppu rauhaan. 

Vierailija
36/278 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi ghostattu myös, kiva viikonloppureissu miehen kanssa ja sitten vaan epämääräisiä viestejä harvakseltaan.

Miehille ei riitä enää edes pelkät ei sitoumuksia-suhteet, nyt pitää jo saada tylyttää ja olla täysin omilla ehdoilla.

Ap, varmaan tuolle miehelle oli liikaa vaadittu, että millään tasolla keskustelitte teidän jutusta ja ottaa etäisyyttä siksi. Naurettavaa käytösta & you deserve better.

Vierailija
37/278 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jokainen tapailusuhde päättynyt miehen ghostaamiseen, yhtenä päivänä kaikki on hyvin ja seuraavana huomaakin olevansa estetty WhatsApissa. Sen olen oppinut, että yhteenkään mieheen ei kannata luottaa.

Vierailija
38/278 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen kaveri antoi ketran ohjeeksi, että miehen tietää olevan kiinnostunyt, kun sitä ei tarvitse arvuutella tai kysellä.

Ihmissuhteista on tullut täysin kertakäyttötavaraa.

Päätin pitää sen takia jalat ristissä, mutta eipä auttanut sekään: mies piiritti ja teki kaikkensa muutaman kuukauden, mutta kun seksi astui kuvaan, alkoi epämääräisyys meidän välillä. Sitten mut jo ghostattiinkin.

Ei jaksa enää näitä.

Vierailija
39/278 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ap[/quote]

Laitat nyt vaan heti sen viestin!Jos tyyppi on noin ääliö, mitä väliä sillä enää on, jos muka näytät hänen silmissään viestin jälkeen jotenkin nololta? Joka tapauksessa mies on itse nolompi lapsellisella käytöksellään.

Mun mielestä olisi paljon nöyryyttävämpää sallia itseäni kohdeltavan noin, kuin edes yrittää selvittää, mitä tapahtui.

Vierailija
40/278 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin viestin, jossa kertoisin haluavani edelleen tavata ja pitäväni hänestä. Kertoisin myös, etten jatka viestittelyä, jos hän ei vastaa = halua jatkaa tapailua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan