Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, voisitko olla miehen kanssa joka ei tekisi mitään jos joku kävisi kimppuusi?

Vierailija
07.04.2019 |

Tai jos joku vaikka loukkaisi sinua jotenkin, niin ei puolustaisi?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä vahva ja itsenäinen nainen pärjää itsekin

Mitä järkeä olla parisuhteessa, jos elämä ei parane missään suhteessa verrattuna siihen, kun oli sinkku? Kahden ihmisen on helpompi ajaa ahdistelija pois kuin yhden.

Minua kerran ahdisteltiin ja mies siirtyi heti sivuun. Jälkikäteen minä jouduin lohduttelemaan miestä, kun häntä kuulemma niin ahdisti tuollainen käytös. Suhde ei muodostunut pitkäikäiseksi miehen ongelmien takia.

Miehellä oli pahoja mielenterveysongelmia. Ne ovat usein syynä ihmisten poikkeavaan käytökseen.

Vierailija
62/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies ei puolusta kumppaniaan hyökkäykseltä mitenkään, vaan menee johonkin pensaaseen karkuun, niin ei hän silloin puolusta miespuolistakaan kaveria samassa tilanteessa tai vaikkapa sotatilanteessa. Pelkuri on aina pelkuri, ei sitä tarvitse selittää millään sukupuolitasa-arvojutulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten pitäisi puolustaa teitä ja riskeerata oma terveys? Ai niin, unohdin....eihän miehillä ole mitään väliä.

Niin, miksi naisten pitäisi puolustaa miehiä, tai tehdä miehille lapsia ja riskerata oma terveys? Ainiin, unohdin.. eihän naisilla ole mitään väliä.

Minä ainakin puolustan omaa miestäni, koska hän on minulle tärkeä. 

Täysin eri asia. Harva mies lyö naista. Mutta jos mies menee väkivaltaan väliin niin hänet tapetaan.

Sen sijaan siis sinä katsoisit vierestä kun sinulle rakasta joku lyö etc?

Vierailija
64/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidemmän päälle en. Ollessani raskaana joku hullu tuli tönimään mua mahasta. Ja mitä teki silloinen puolisoni? Peruutti kauemmas ikään kuin hänellä ei olisi ollut mitään tekemistä mun kanssa.

Kuulostaa kyllä käsittämättömältä näin kahden lapsen isänä. Ja etenkin miten sitä suhtautui silloin raskaana olevaan vaimoonsa. Yksi selitys olisi, että (silloinen) puolisosi meni jotenkin lukkoon tilanteen epätodellisuudesta. Ikäänkuin päänkääntämällä se olisi mennyt pois, mutta eihän se mitään muuta.

Vierailija
65/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidemmän päälle en. Ollessani raskaana joku hullu tuli tönimään mua mahasta. Ja mitä teki silloinen puolisoni? Peruutti kauemmas ikään kuin hänellä ei olisi ollut mitään tekemistä mun kanssa.

Mies ei ole mikään naisen suojelija

Tuossa tapauksessa mies ei kyennyt suojelemaan edes omaa lastaan vaan käänsi katseen mielummin pois. Ajatella jos kaikki vamhemmat olisivat tuollaisia?

Ei tuollaista isää uskaltaisi jättää kahden lapsen kanssa. Ties mitä lapselle voisi käydä kun tämä vaan peruuttaa pois.

Vierailija
66/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen haluaa, että mies ei ole ''toksisen maskuliininen'', mutta miehen pitäisi kuitenkin olla taisteluvalmiudessa. Ei se mene niin, että prinsessa valitsee kirsikoita kakkujen päältä.

Mulla ei ole ongelmaa taistella, mutta sillä on hinta. Naisen pitää vannoa lojaalisuutta minulle ja suudella kättäni. Naisen tulee totella minua eikä sotia minua vastaan. Naisen tulee kunnioittaa minua.

Jos kuningatar haluaa sotilaita hänen tulee tunnistaa kuningas ja vannoa tälle vala.

Kuulostat ihanalta mieheltä. Voisitko hyväksyä naisen, jolta palaa pinna usein, ja joka näyttää keskusormea usein, jopa tutuille?

Kuulostaa siltä, että sinulla on jonkinlainen käytöshäiriö. Mieheltäsi vaaditaan aika paljon pelisilmää, että saa pidettyä sinut pois ongelmista.

Villihevonen joka vaatii kesytystä määrätietoisilla otteilla.

Villihevonen kesystetään raipalla ja heittämällä lukkojen taakse

Sadisti. Sitten villihevonen ei ole enää villihevonen, siitä on tullut jotain muuta. Se ei tule rakastamaan ja kunnioittamaan sinua koskaan enää.

Vierailija
67/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on jostain karjalalippisten ja kaljatölkkien maailmasta. Heilutaan nyrkit ojossa humalaisena baarijonossa.

On niin kaukana omasta todellisuudesta koko keskustelun aihe.

Elättekö te ihmiset oikeasti tuollaista elämää? Jossa miehen kuuluu olla naarastaan suojeleva gorilla.

Vierailija
68/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä käsittämättömältä näin kahden lapsen isänä. Ja etenkin miten sitä suhtautui silloin raskaana olevaan vaimoonsa. Yksi selitys olisi, että (silloinen) puolisosi meni jotenkin lukkoon tilanteen epätodellisuudesta. Ikäänkuin päänkääntämällä se olisi mennyt pois, mutta eihän se mitään muuta.

Miehen ei tosiaan tarvitse olla mikään nyrkkisankari, mutta kyllä tuollaisessa tilanteessa miehen pitäisi vähintään jämäkästi käskeä ahdistelijaa häipymään paikalta.

Vierailija
69/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu on jostain karjalalippisten ja kaljatölkkien maailmasta. Heilutaan nyrkit ojossa humalaisena baarijonossa.

Elättekö te ihmiset oikeasti tuollaista elämää? Jossa miehen kuuluu olla naarastaan suojeleva gorilla.

Miksi syyllistät ahdistelun kohteeksi joutuneita etkä ahdistelijoita? Hyväksytkö heidän toimintansa?

Vierailija
70/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mies ei puolusta kumppaniaan hyökkäykseltä mitenkään, vaan menee johonkin pensaaseen karkuun, niin ei hän silloin puolusta miespuolistakaan kaveria samassa tilanteessa tai vaikkapa sotatilanteessa. Pelkuri on aina pelkuri, ei sitä tarvitse selittää millään sukupuolitasa-arvojutulla.

Vertaatko sinä tappelua sotaan? Tiedätkö että sodassa ei joudu kovinkaan usein mies miestä vastaan tappeluun vaan asiat hoidetaan etäämmältä aseiden avulla.

Vierailija
71/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suominainen on p**kelee sitkeä, oikein naisten aatelia. Sitkeä kuin kataja. Se taipuu, mutta ei murru. Olen ylpeä suomalaisuudestani!

Vierailija
72/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen haluaa, että mies ei ole ''toksisen maskuliininen'', mutta miehen pitäisi kuitenkin olla taisteluvalmiudessa. Ei se mene niin, että prinsessa valitsee kirsikoita kakkujen päältä.

Mulla ei ole ongelmaa taistella, mutta sillä on hinta. Naisen pitää vannoa lojaalisuutta minulle ja suudella kättäni. Naisen tulee totella minua eikä sotia minua vastaan. Naisen tulee kunnioittaa minua.

Jos kuningatar haluaa sotilaita hänen tulee tunnistaa kuningas ja vannoa tälle vala.

Kuulostat ihanalta mieheltä. Voisitko hyväksyä naisen, jolta palaa pinna usein, ja joka näyttää keskusormea usein, jopa tutuille?

Voisin. Olen itsekkin tempperamenttinen. Mulle se et kuitenkaan näytä keskisormea tai laitan kätesi selkäsi taakse ja kaadan sänkyyn. Sitten annan oppitunnin kuuliaisuudesta.

Teepäs se. Ihan tässä kiihottuu ajatuksesta. Seuraavalla kerralla olen sinua ovelampi.

Jos oppitunteja haluat niin minulta niitä saat enemmän kuin sinä bargained for.

Joo, voidaan sopia jotain. Vähän kiinnostuin kyllä. Ainakin kuulostat siltä, että sinussa on haastetta. Et varmaan ihan pienestä pelästy.

Vierailija
73/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin. Olen itsekkin tempperamenttinen. Mulle se et kuitenkaan näytä keskisormea tai laitan kätesi selkäsi taakse ja kaadan sänkyyn. Sitten annan oppitunnin kuuliaisuudesta.

Teepäs se. Ihan tässä kiihottuu ajatuksesta. Seuraavalla kerralla olen sinua ovelampi.

Joo, voidaan sopia jotain. Vähän kiinnostuin kyllä. Ainakin kuulostat siltä, että sinussa on haastetta. Et varmaan ihan pienestä pelästy.

Sopiiko että te uunoista toinen menee heti vasektomiaan ja toinen sterilisaatioon? Hoitakaa ongelmanne ilman sivullisia.

T: väkivaltaperheessä kasvanut

Vierailija
74/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Pumppaan rautaa ja murahtelen. Rummutan rintalihaksia. Kuntopisteillä tuplahaukka pose jolla näytän dominanssiani. Puoli kiloa lihaa joka päivä syön. Kerrostalonpihalla kusen nurmikolle näyttääkseni, että tämä on aluetta ja minun koti! Teinko vaikutuksen sinuun? Ai en? Miksi sitten haistan kostean pillusi tänne asti?

Vierailija
75/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä oli mielessä?

Vierailija
76/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko että te uunoista toinen menee heti vasektomiaan ja toinen sterilisaatioon? Hoitakaa ongelmanne ilman sivullisia.

T: väkivaltaperheessä kasvanut

En oo menossa mihinkään vasektomiaan enkä kumeja käytä, koska haluan tuntea naisen täysin ympärilläni. Jos kohtalona on syntyä monia rotevia poikia niin tapahtukoon.

Vierailija
77/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset tilanteet ovat kyllä olleet aika harvassa, tähänastisessa elämässä tasan 0 kertaa. Jossakin vaiheessa kaveerasin kyllä miehen kanssa, joka oli olevinaan joku oikeuden lähettiläs ja tykkäsi "mennä väliin" toisten riitoihin, jolloin joutui tappeluihin jatkuvasti ja sitä hän kyllä selvästi halusikin. Eli sellainen oikein puolustushenkinen mies voi itse asiassa oikein vetää puoleensa niitä vaarallisia tilanteita, vaikka muuten saisi olla ihan rauhassa...

Mutta kyllä parisuhteessa ollaan samaa tiimiä ja puolustetaan toista, jos se toinen ei ole ihan typerä ja omien arvojen vastainen ihminen. Ja kuka ihme nyt sellaisen kanssa haluaisikaan olla suhteessa?

Vierailija
78/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjakkaa kun kävi ramasemaan.

Vierailija
79/83 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se nyt voi olla muutakin kuin pelkuruutta. jos nyt ajatellaan järjellä, esim. pariskunnalla on lapsi(a) kotona, ja ovat kahdestaan liikkeellä ja yhtäkkiä aseistautunut joukko käy naisen kimppuun. Mitä mies voi tehdä tässä tilanteessa, yrittää taistella voittamatonta ylivoimaa vastaan ja todennäköisesti kuolla / vammautua vakavasti ja täten jättää hyvästit niin lastensa huolenpidolle kuin mahdollisuuksiin muin keinoin pelastaa vielä naisen. Aina se järjen käyttö ei vaikuta niin "romanttiselta" naisten mielikuvissa mutta jos katsoo pintaa syvemmältä niin miehekkäämpäähän se on kuin toimia vain impulsien perusteella ja vaarantaa kaikkien elämä.

Vierailija
80/83 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllähän se nyt voi olla muutakin kuin pelkuruutta. jos nyt ajatellaan järjellä, esim. pariskunnalla on lapsi(a) kotona, ja ovat kahdestaan liikkeellä ja yhtäkkiä aseistautunut joukko käy naisen kimppuun. Mitä mies voi tehdä tässä tilanteessa, yrittää taistella voittamatonta ylivoimaa vastaan ja todennäköisesti kuolla / vammautua vakavasti ja täten jättää hyvästit niin lastensa huolenpidolle kuin mahdollisuuksiin muin keinoin pelastaa vielä naisen. Aina se järjen käyttö ei vaikuta niin "romanttiselta" naisten mielikuvissa mutta jos katsoo pintaa syvemmältä niin miehekkäämpäähän se on kuin toimia vain impulsien perusteella ja vaarantaa kaikkien elämä.

Se ei ole mitään muuta kuin pelkuruutta, jos ei yritä hankkia apua paikalle.