Nainen, voisitko olla miehen kanssa joka ei tekisi mitään jos joku kävisi kimppuusi?
Tai jos joku vaikka loukkaisi sinua jotenkin, niin ei puolustaisi?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
kyllä vahva ja itsenäinen nainen pärjää itsekin
Mitä järkeä olla parisuhteessa, jos elämä ei parane missään suhteessa verrattuna siihen, kun oli sinkku? Kahden ihmisen on helpompi ajaa ahdistelija pois kuin yhden.
Olen lainkuuliainen ihminen, ja laki on sellainen, että olet itse syytteessä jos menet väliin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja tarvitse mennä minnekään hämäräkulmille yksin kävelemään pimeällä. Koen myös, että olen vahvoilla tilanteissa, joissa tarvitaan psykologista pelisilmää. Minulla ei olisi mikään ongelma mennä viettämään perjantai-iltaa esim. Helsingin Rautatieasemalle ja tutustua paikalla olevaan nuorisoon.
Not my problem kirjoitti:
Olen lainkuuliainen ihminen, ja laki on sellainen, että olet itse syytteessä jos menet väliin.
Mikäs laki on sitä vastaan, että tönaiset ahdistelijan pois, soitat poliisille, yrität mennä väliin puhuen järkeä tai että huutaisit apua?
Hei, jos haluat olla nössö ja tekemättä mitään koskaan auttaakseen ketään ihmistä, niin ole rehellinen asiasta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä olla parisuhteessa, jos elämä ei parane missään suhteessa verrattuna siihen, kun oli sinkku? Kahden ihmisen on helpompi ajaa ahdistelija pois kuin yhden.
Minua kerran ahdisteltiin ja mies siirtyi heti sivuun. Jälkikäteen minä jouduin lohduttelemaan miestä, kun häntä kuulemma niin ahdisti tuollainen käytös. Suhde ei muodostunut pitkäikäiseksi miehen ongelmien takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten pitäisi puolustaa teitä ja riskeerata oma terveys? Ai niin, unohdin....eihän miehillä ole mitään väliä.
Niin, miksi naisten pitäisi puolustaa miehiä, tai tehdä miehille lapsia ja riskerata oma terveys? Ainiin, unohdin.. eihän naisilla ole mitään väliä.
Minä ainakin puolustan omaa miestäni, koska hän on minulle tärkeä.
kerrotko vielä millä tavoin olet naisena puolustanut miehiä? tuskinpa olet, tai jos olet niin olet yksi harvoista
Eihän tuo väittänytkää miehiä puolustavansa eikä kukaan ole vaatinut miehiä täällä puolustamaan naisia. Kyse on kumppaneista, niistä ihmisistä jotka rakastavat toisiaan.
En tiedä miksi, mutta minulla on käsitys itsestäni, että osaan hoitaa tilanteen kuin tilanteen jollakin tavalla. Keksin aina jotain sopivaa sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten pitäisi puolustaa teitä ja riskeerata oma terveys? Ai niin, unohdin....eihän miehillä ole mitään väliä.
Niin, miksi naisten pitäisi puolustaa miehiä, tai tehdä miehille lapsia ja riskerata oma terveys? Ainiin, unohdin.. eihän naisilla ole mitään väliä.
kerrotko vielä millä tavoin olet naisena puolustanut miehiä? tuskinpa olet, tai jos olet niin olet yksi harvoista
Eihän tuo väittänytkää miehiä puolustavansa eikä kukaan ole vaatinut miehiä täällä puolustamaan naisia. Kyse on kumppaneista, niistä ihmisistä jotka rakastavat toisiaan.
Vihdoinkin asiaa.
Puolustakaa naiset toinen toisianne, älkää sekoittako miehiä sotkuihinne.
En, sehän kertoo ettei se välitä/rakasta. Miehessä herää noi suojeluvaisto jos oikeasti välittää naisestaan.
Heikoilla ollaan, jos pitää nyrkkiä käyttää puolustamiseen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi, mutta minulla on käsitys itsestäni, että osaan hoitaa tilanteen kuin tilanteen jollakin tavalla. Keksin aina jotain sopivaa sanottavaa.
Hieno defenssi. Olet tainnut päästä elämässä aika helpolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että tuo henkilö ymmärtää millaista on elää jonkun kanssa jota rakastaa ja josta välittää. En edes tiedä kykeneekö hän rakastamaan ja välittämään toisista. Sellaisen kuvan hänen kirjoituksistaan saa. Hän vain näkee naiset jotenkin erillisinä miehistä. On naisia ja miehiä. Ei, että olisi oma kumppani. Se kumppani vain olisi "nainen", ei mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, tästä syystä miehen kannalta ei ole mitään järkeä pariutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, tästä syystä miehen kannalta ei ole mitään järkeä pariutua.
Korjaan puolestasi. Tästä syystä SINUN kannalta ei ole mitään järkeä pariutua.
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeen kivikaudella te elätte?
No niin juuri. Joissakin kulttuureissa naisen kunnian puolustaminen on perusasia. Miehen tehtävä on vaikka kuolla naisen puolusta. Tämä tarkoittaa myös sitä, että nainen on neljän seinän sisällä turvassa vaaroilta ja houkutuksilta.
Aluksi tuollainen suhde voi olla kiva, mutta pitemmän päälle käy hiukan raskaaksi.
mammat hermostuu heti kun joku ei ole tanssimassa heidän pillinsä mukaan :D
Mun mies vain naureskeli mukana kun eräs lähenteli mua. Valitettavasti olin ehtinyt jo naimisiin tämän tohvelisankarin kanssa ja tekemään lapsia. Mietin juuri kauan tälläistä jaksaa katella kun muutkin osa-alueet miehessä tätä luokkaa..
Vierailija kirjoitti:
mammat hermostuu heti kun joku ei ole tanssimassa heidän pillinsä mukaan :D
Mielestäni se on vain surullista, jos henkilö ei halua puolustaa tai pyrkiä auttamaan omaa kumppania. Sellainen henkilö ei varmaan tule koskaan saamaan onnellista ja pysyvää suhdetta, koska ajattelutapa on kääntynyt niin itsekkääksi ja naiset nähdään jotenkin niin erilaisena omasta itsestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno defenssi. Olet tainnut päästä elämässä aika helpolla?
Tavallaan ja sitten tavallaan en. Haasteita on ollut, mutta olen hoitanut asiat.
Niin, ilman sitä miestä, joka ei osaa tehdä mitään.