Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapsesi olisi huostassa vaikka viisitoista vuotta

Vierailija
10.10.2026 |

Etkä saisi häntä takaisin ennenkuin 18- vuotiaana,  niin mitä tekisit?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitähän. Sen mitä voisin. 

Vierailija
2/8 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsi aikuistuttuaan edes vilkaisisi hänet synnyttäneeseen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä enään omanaan pitäisi, ei tuntisi. Varmaan olisi omassakin elämässä ihan riittämiin ongelmia jos noin olisi käynyt.. lapsi pärjäisi paremmin ilman minua turhana painolastina. Antaisin lapsen valita haluaako tavata joskus.

Vierailija
4/8 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saisin lapsen, kun olisin vain 3v ikäinen?

Vierailija
5/8 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli 9 vuotta huostassa. Tuli kotiin tietysti. Nyt asuu omillaan.

Vierailija
6/8 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä huostassa olevat käyvät kotona esim. Joka toinen viikonloppu. Kesälomilla voi olla viikonkin kerrallaan.  Silti moni vanhempi hylkäähuostaanotetun lapsensa.

Vierailija
7/8 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi kiusaajien ja lapsikaapparien leikkiin alkuunkaan. Jos joku ryöstää lapsen niin sitten myös kasvattaa sen. Minulla on pimppi millä voin tehdä uusia lapsia ja jos se jostain syystä ehtyy niin olen myös muilla tavoilla hedelmällinen.

Kerta kaikkiaan ympäristössä missä lapsikaappaus kukoistaa ja lapsikaapparit, lääkärit, miehet sekä lasu sörkkivät lasta ja yrittävät kuitenkin velvoittaa äitiä lapsesta huolehtimaan ja rakastamaan, on parin kipeän oppiläksyn paikka. 

Vierailija
8/8 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kumppani liittoutuu lastensuojelutekij@@n

Alkaa kisa ja hiiri kun unohtivat ettei semmoista ollutkaan. Papereista se geenimanipulaatio mikäli lapsi kasvaa joskus . Ei niitä kaikille riitä. Liittolaisia.

Eikä se ole edes mun tai sun . Vähän outo kuin koira ois korvike mut eihän ne osaa puhua ilman 

.

.

.

. , joku vanha juttu ollu   en mä ainakaan pysty mitää taidepurkausta tai aborttia tekee just niinku , 

Aborttigan noi ihme LM

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme