Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, voisitko olla miehen kanssa joka ei tekisi mitään jos joku kävisi kimppuusi?

Vierailija
07.04.2019 |

Tai jos joku vaikka loukkaisi sinua jotenkin, niin ei puolustaisi?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen haluaa, että mies ei ole ''toksisen maskuliininen'', mutta miehen pitäisi kuitenkin olla taisteluvalmiudessa. Ei se mene niin, että prinsessa valitsee kirsikoita kakkujen päältä.

Mulla ei ole ongelmaa taistella, mutta sillä on hinta. Naisen pitää vannoa lojaalisuutta minulle ja suudella kättäni. Naisen tulee totella minua eikä sotia minua vastaan. Naisen tulee kunnioittaa minua.

Jos kuningatar haluaa sotilaita hänen tulee tunnistaa kuningas ja vannoa tälle vala.

Kuulostat ihanalta mieheltä. Voisitko hyväksyä naisen, jolta palaa pinna usein, ja joka näyttää keskusormea usein, jopa tutuille?

Voisin. Olen itsekkin tempperamenttinen. Mulle se et kuitenkaan näytä keskisormea tai laitan kätesi selkäsi taakse ja kaadan sänkyyn. Sitten annan oppitunnin kuuliaisuudesta.

Teepäs se. Ihan tässä kiihottuu ajatuksesta. Seuraavalla kerralla olen sinua ovelampi.

Jos oppitunteja haluat niin minulta niitä saat enemmän kuin sinä bargained for.

Joo, voidaan sopia jotain. Vähän kiinnostuin kyllä. Ainakin kuulostat siltä, että sinussa on haastetta. Et varmaan ihan pienestä pelästy.

Sopiiko että te uunoista toinen menee heti vasektomiaan ja toinen sterilisaatioon? Hoitakaa ongelmanne ilman sivullisia.

T: väkivaltaperheessä kasvanut

En oo menossa mihinkään vasektomiaan enkä kumeja käytä, koska haluan tuntea naisen täysin ympärilläni. Jos kohtalona on syntyä monia rotevia poikia niin tapahtukoon.

Ääliö.

Vierailija
82/83 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet miehet steroidipullisteluineen ovat ällöttäviä. Isot puheet, pelkuri sisällä.

Naisen vaarallisin paikka on kotona, jossa ei auttajia ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on aivan naurettavia kommentteja, naistaan pitää kyllä puolustaa, mutta naiset tässä tuntuu olevan pihalla, olen muutaman keissin nähnyt missä on kostettu Pieksemällä kun on menty lyömään ja yleensä niin että ei olla yksin, taisitten kostetaan jollain muulla tapaa ja näin.. myös kuullut näistä tapauksista.. miehenä pitää vähän olla pelisilmää että missä kohtaa on järkeä puuttua peliin ja eihän naruilla kannata bodarin päälle käydäkkään. Puhumalla puolustaminen kuuluu jokaiselle/ avun saaminen paikalle + päällekäymisestä voi tulla myös muita seurauksia