Nainen, voisitko olla miehen kanssa joka ei tekisi mitään jos joku kävisi kimppuusi?
Tai jos joku vaikka loukkaisi sinua jotenkin, niin ei puolustaisi?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mammat hermostuu heti kun joku ei ole tanssimassa heidän pillinsä mukaan :D
Mielestäni se on vain surullista, jos henkilö ei halua puolustaa tai pyrkiä auttamaan omaa kumppania. Sellainen henkilö ei varmaan tule koskaan saamaan onnellista ja pysyvää suhdetta, koska ajattelutapa on kääntynyt niin itsekkääksi ja naiset nähdään jotenkin niin erilaisena omasta itsestä.
en puolustaisi miestä sen enempää, jos joku ei osaa itseään puolustaa niin omapa on ongelmansa
Vierailija kirjoitti:
Siis että jos kävelisimme jossain ja joku hyökkäisi kimppuuni ja hän vain seisoisi siinä vierellä eikä tekisi mitään?
No en todellakaan, koska itse auttaisin myös miestäni, jos joku hyökkäisi hänen kimppuunsa.[/quoteHelppo sinun täällä on tuollaisia väittää, mutta todellisuudessa et tekisi muuta kuin korkeintaan huutelisit jostain puskasta.
Suomalainen nainen haluaa, että mies ei ole ''toksisen maskuliininen'', mutta miehen pitäisi kuitenkin olla taisteluvalmiudessa. Ei se mene niin, että prinsessa valitsee kirsikoita kakkujen päältä.
Mulla ei ole ongelmaa taistella, mutta sillä on hinta. Naisen pitää vannoa lojaalisuutta minulle ja suudella kättäni. Naisen tulee totella minua eikä sotia minua vastaan. Naisen tulee kunnioittaa minua.
Jos kuningatar haluaa sotilaita hänen tulee tunnistaa kuningas ja vannoa tälle vala.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies vain naureskeli mukana kun eräs lähenteli mua. Valitettavasti olin ehtinyt jo naimisiin tämän tohvelisankarin kanssa ja tekemään lapsia. Mietin juuri kauan tälläistä jaksaa katella kun muutkin osa-alueet miehessä tätä luokkaa..
Opettele puolustamaan itseäsi. Olisit vaikka astunut ahdistelijan varpaille. Itse olisin varmaan lyönyt miestä, jos olisi nauranut mukana. ”P**keleen homot, painukaa n**simaan keskenänne!”
Siinä olisi miehesi sitten ollut ylpeä vaimostaan!
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten pitäisi puolustaa teitä ja riskeerata oma terveys? Ai niin, unohdin....eihän miehillä ole mitään väliä.
Tuo oli kyllä homosti sanottu mieheltä. Ei puolusta perhettään..
Mies50v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mammat hermostuu heti kun joku ei ole tanssimassa heidän pillinsä mukaan :D
Mielestäni se on vain surullista, jos henkilö ei halua puolustaa tai pyrkiä auttamaan omaa kumppania. Sellainen henkilö ei varmaan tule koskaan saamaan onnellista ja pysyvää suhdetta, koska ajattelutapa on kääntynyt niin itsekkääksi ja naiset nähdään jotenkin niin erilaisena omasta itsestä.
en puolustaisi miestä sen enempää, jos joku ei osaa itseään puolustaa niin omapa on ongelmansa
Näin on. Aina voi näyttöä keskisormea, olen useasti tehnytkin niin.
On muutamalla tööttäilijällä jäänyt suu auki liikenteessä, kun olen avannut ikkunan ja näyttänyt keskisormea. Eihän tuo nyt kovin naisellista ole, mutta en voi itselleni mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten pitäisi puolustaa teitä ja riskeerata oma terveys? Ai niin, unohdin....eihän miehillä ole mitään väliä.
Ei kai kukaan sanonut mitään oman hengen tai terveyden riskeeraamisesta. Riittää että tekee jotain. En minäkään pystyisi pelastamaan miestäni fyysisesti jos vaikka kaksi isoa korstoa kävisi kimppuun mutta huutaisin, soittaisin poliisin jne.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen haluaa, että mies ei ole ''toksisen maskuliininen'', mutta miehen pitäisi kuitenkin olla taisteluvalmiudessa. Ei se mene niin, että prinsessa valitsee kirsikoita kakkujen päältä.
Mulla ei ole ongelmaa taistella, mutta sillä on hinta. Naisen pitää vannoa lojaalisuutta minulle ja suudella kättäni. Naisen tulee totella minua eikä sotia minua vastaan. Naisen tulee kunnioittaa minua.
Jos kuningatar haluaa sotilaita hänen tulee tunnistaa kuningas ja vannoa tälle vala.
Kuulostat ihanalta mieheltä. Voisitko hyväksyä naisen, jolta palaa pinna usein, ja joka näyttää keskusormea usein, jopa tutuille?
Miehet, lopettakaa se naisten ahdistelu, niin teidän ei tarvitse enää tällaisia asioita miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihanalta mieheltä. Voisitko hyväksyä naisen, jolta palaa pinna usein, ja joka näyttää keskusormea usein, jopa tutuille?
Kuulostaa siltä, että sinulla on jonkinlainen käytöshäiriö. Mieheltäsi vaaditaan aika paljon pelisilmää, että saa pidettyä sinut pois ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Pidemmän päälle en. Ollessani raskaana joku hullu tuli tönimään mua mahasta. Ja mitä teki silloinen puolisoni? Peruutti kauemmas ikään kuin hänellä ei olisi ollut mitään tekemistä mun kanssa.
Mies ei ole mikään naisen suojelija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin. Olen itsekkin tempperamenttinen. Mulle se et kuitenkaan näytä keskisormea tai laitan kätesi selkäsi taakse ja kaadan sänkyyn. Sitten annan oppitunnin kuuliaisuudesta.
Teepäs se. Ihan tässä kiihottuu ajatuksesta. Seuraavalla kerralla olen sinua ovelampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että sinulla on jonkinlainen käytöshäiriö. Mieheltäsi vaaditaan aika paljon pelisilmää, että saa pidettyä sinut pois ongelmista.
Villihevonen joka vaatii kesytystä määrätietoisilla otteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi naisten pitäisi puolustaa miehiä, tai tehdä miehille lapsia ja riskerata oma terveys? Ainiin, unohdin.. eihän naisilla ole mitään väliä.
Minä ainakin puolustan omaa miestäni, koska hän on minulle tärkeä.
Täysin eri asia. Harva mies lyö naista. Mutta jos mies menee väkivaltaan väliin niin hänet tapetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, sehän kertoo ettei se välitä/rakasta. Miehessä herää noi suojeluvaisto jos oikeasti välittää naisestaan.
Ai että vaistomaisesti haluaa puolustaa vittuilevaa suomirutkua?
Nyt on kahvit näppiksellä.
Ei, vaan sellaista jota mies aidosti rakastaa. Jos kuvailet jonkun vittuilevaksi suomirutkuksi niin tuskinpa rakastat. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi naisten pitäisi puolustaa miehiä, tai tehdä miehille lapsia ja riskerata oma terveys? Ainiin, unohdin.. eihän naisilla ole mitään väliä.
Minä ainakin puolustan omaa miestäni, koska hän on minulle tärkeä.
Täysin eri asia. Harva mies lyö naista. Mutta jos mies menee väkivaltaan väliin niin hänet tapetaan.
Harva mies lyö naista? Suomessa kuolee vuosittain huomattava määrä naisia parisuhdeväkivallan seurauksena. Koti on naiselle se vaarallisin paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villihevonen joka vaatii kesytystä määrätietoisilla otteilla.
Sitä voi yrittää. Elämä on muutenkin taistelua. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidemmän päälle en. Ollessani raskaana joku hullu tuli tönimään mua mahasta. Ja mitä teki silloinen puolisoni? Peruutti kauemmas ikään kuin hänellä ei olisi ollut mitään tekemistä mun kanssa.
Eikö miestä kiinnosta suojella edes lastaan? Miten ihmeessä mies on sitten ylipäätään kuvitellut, että hänestä olisi isäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tapauksessa mies ei kyennyt suojelemaan edes omaa lastaan vaan käänsi katseen mielummin pois. Ajatella jos kaikki vamhemmat olisivat tuollaisia?
En väpelö on väpelö eikä tuollaisessa munattomassa ole yhtään romanttista ritaria. Kenkää välittömästi tulisi. Ei sytytä.