Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3693)

Vierailija
3301/3693 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille valittiin tonttu pääministeriksi, noita valtionvarainministeriksi ja älykääpiöitä muihin virkoihin.

Maailmanlaajuinen trendi, kiitos populistisen trendin joka tyhmentää massat.

Katsokaa leffa "Idiocracy".  USA on likimain jo tuolla asteella Trumppeineen ja MAGAiitteineen.

Vierailija
3302/3693 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut aikoinaan kaapattiin ufoon. Minut kaapanneet olennot olivat vaaleita ja varsin ihmismäisiä, ja alkuhämmennyksen jälkeen tunsin oloni turvalliseksi. He kertoivat tulevansa Seulasten tähdistöstä ja kävimme kiertämässä kuun, jolloin näin avaruutta ja myös maapallon avaruudesta käsin. En tarvinnut mitään laitteita, sillä heidän käyttämänsä teknologia oli niin kehittynyttä, että aluksessa pystyi hengittämään happea ja aluksessa oli myös luotuna keinotekoinen painovoima, jolloin siellä ei leijaillut samalla tavalla kuin ihmisastronautit avaruudessa käydessään.

Keskustelimme varsin monista, mutta eniten he painottivat universaalin rakkauden merkitystä ja sitä, ettei ihmiskunta ole vielä sillä tasolla, että se pystyisi esimerkiksi astraalitasolla ymmärtämään näitä asioita.

Harvalle olen kertonut tästä asiasta, kun helposti hulluksi leimataan, mutta näin anonyymisti voi kertoa. Eipähän ainakaan joudu maalitauluksi, kun voi

Oletko miettinyt miksi jouduit heidän kyytiinsä ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3303/3693 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä käy niin, että minuun kääntyy kaikki päät missä lie oonkin. Ihan kuin suurempi voima ohjaisi minuun kaikki katseet.

Niinhän sä narsisti luulet.

Voi ollakin totta, jos sun "aura" on erilainen kuin muilla siinä tilanteessa.

Vierailija
3304/3693 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenlaista kummaa tapahtunut matkan varrella, tuorein sattumus eiliseltä.

Mieheni oli käymässä ruokakaupassa, minä imuroin kotona. Imuri hurisi ja lauleskelin ajatuksissani. Yhtäkkiä kuulin selkäni takaa miehen sanovan Hei ja tunsin hänen seisovan takanani. Säikähdin niin että kirkaisin ja pomppasin ympäri, kuinka en ollut kuullut miehen kotiintuloa! Noh, takanani ei ollutkaan ketään, eikä miehen autokaan ollut vielä pihassa. Oli tosi hämmentävä tunne, sydän takoi pitkään jälkeenpäin.

----------------

Onpa tosi yliluonnollista... Sulla voi olla muistijälki miehesi äänestä tms. Voit kuulla äänen, vaikka sitä ei ole oikeasti. Tulee muistista. Tottakai kun se on kaupassa, niin valmistaudut sen kotiintuloon. Mulla on makumuistoja paljon, suussa maistuu erilaiset asiat (Dumle, salmiakki), vaikka en niitä juuri sillä hetkellä söisi... Miten noin arkipäiväiset asiat saa ihmisiä lähes sekoamaan. Miten voitte selvitä elämästä?

Vierailija
3305/3693 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli saattohoidossa.

Eräänä yönä heräsin kun päässäni soi (ääni tuntui tulevan pään ulkopuolelta) Keko Salatan pari kilometriä kohdasta "Oon jo melkeen perillä enää pari kilometriä jäljellä "

Aamulla sain soiton että äitini oli kuollut klo 5. 

Vierailija
3306/3693 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unihalvaus varmaan, mutta olin puolihereillä, kun joku noin 10-vuotias vähän tukevahko poika tuli ravistelemaan hereille. "Herää, herää! Kauheaa on tapahtunut!" Ihan tuntematon ja minulla ei ole lapsia.

Uniapnean takia herätteli ? Et kertonut oliko jotain kamalaa sattunut kun heräsit ?

Vierailija
3307/3693 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin noin 9v ja heräsin varhain koska alitajuntani tiesi että oli jouluaaton aamu, kello oli varmaan vasta 6 tai jopa vähemmän, muut nukkui . Menin juomaan maitoa ja sitten olohuoneeseen katsomaan kuusta. En tehnyt valoa mutta ulkoa tuli valoa  sen verran että näin kuusen takaa kurkistavan valkoisen "tikku-ukon" jonka silmät oli pelkät mustat läikät, pissasin housuun  ja herätin kirkumisellani varmaan koko rapun! Asuimme siis kerrostalossa. Äitini ja isäni koettivat tyynnytellä, että se oli varmaan vaan tonttu tai nukku-matti. Äitini joka on nyt 76 muistaa tapauksen yhä ja  on jälkeenpäin kertonut heidän isän kanssa kuulleen monesti iltamyöhällä/yöllä hipsuttavia  askelia  asunnosta ja luulleet minun tai veljen  siellä hiippailevan, mutta olimme aina nukkuneet. 

Talon tonttu, puunhenki, alien ?

Vierailija
3308/3693 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisaloite ?

Vierailija
3309/3693 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kerran mukavan ja älykkään naisen, tästä on jo 30 vuotta.

Muistoon voi juuttua. MInäkin tapasin n. 30 vuotta sitten erityisen miehen. En ole koskaan saanut häntä mielestäni, vaikka elämä on jatkunut. Siinä kohtaamisessa oli monia outoja sattumuksia. Aivan kuin kaikki olisi ollut käsikirjoitettu jossain ennalta. Suhteen päättyminen oli minulle raskasta. Sitten kävi niin, että kohtasin tuon miehen pari vuosikymmentä myöhemmin. Hän kertoi, että jätti minut, koska luuli minun aiheuttaneen erään ikävän asian. Oikeasti hän oli itse syypää asiaan, muttei tiennyt sitä. Olen ajatellut, että elämään jonottivat hänen ja erään toisen naisen lapset, eivät hänen ja minun. 

Vierailija
3310/3693 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt digikameralla otettun valokuvan, joissa on valkoisia hahmoja, ei ole voitu käsitellä, koska esim. kattokruunut on olivat hahmojen edessä. hahmot olivat kuin ristiäisissä, yhdellä lapsi sylissä. Otettu tyhjästä kirkon alttarista ja tämän valokuvan näytti pappi,  kuvaajana papin sukulaispoika. Pappikin uskoi, että nämä hahmot olivat energiajälkiä kastetilaisuudesta.

No, itse asiassa valokuvan kopio on minulla vieläkin. Näytin sen yhdelle kaverille, joka meni aivan kalpeaksi.

Ei se minua pelottanut, eikä sitä pappiakaan.

Laitapa tänne kuva siitä kuvasta, niin katsotaan.

laittaisin, jos tänne vois laittaa ja saisin k.o. papilta luvan julkaista se. Ei toisten kuvia voi niin vaan julkaista, eli pysyy työpöydän laatikossa.

Voi peittää kasvot, esim teipin palalla ?

Vierailija
3311/3693 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jotain 8-vuotias, kun rakas mummoni joutui sairaalaan. Heräsin yöllä siihen, että tunsin hänen hajuvetensä tuoksun.

Hänellä oli jokin ihana hajuvesi tai ihovoide, jonka nimeä en tiedä. Muistan vain, että oli ihana käpertyä hänen syliinsä ja nuuhkia sitä tuoksua.

Heräsin siihen, että mummo oli sänkyni vieressä hyväntuoksuisena ja iloisena. Hän sanoi, että hän lähtee nyt kotiin.

Olin iloinen mutta ihmettelin, koska hän oli juuri viimeksi tavattuamme, vakavasti sairas, haisi "pahalle" ja makasi sairaalassa sairaalavaatteissa.

Seuraavana aamuna kuulin, että mummo oli kuollut yön aikana.

Kun olin 12vuotias, perheenjäsen joutui vakavaan onnettomuuteen ja teho-osastolle. Lääkärit eivät antaneet toivoa.

Mummo ilmestyi minulle iloisesti hymyillen unessa ja sanoi, että älä sure että perheenjäseneni jää henkiin ja paranee täysin. Tunsin myös hänen hajuvetensä tuoksun.

Kaikki muut olivat surullisia, paits

Nivea, se sininen metallinen matala purkki ?

Vierailija
3312/3693 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen hallitus on kuin kommunistit puolassa, hajoitetaan lakko panssarivaunuin .Kommunistit eivät sietäneet liittoja tai ay väkeä..liitot olivat jenkeissä vahvat kunnes Reagan ajoi ne alas..

Usan liitot olivat mafian hallussa. Mafialtahan se AY täälläkin vaikuttaa. Tälläiset, väärin äänestettylakot, pitää saada loppumaan. Eihän edellisen supertyttöhallituksenkaan järjettömistä laki/rahanhaaskauksista lakkoiltu. Kun normaalit ihmiset,kyllä pystyivät elämään surkean hallituksen kanssa.

Vierailija
3313/3693 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun aina tyyny jalkovälissä ja yhtenä yönä heräsin siihen "tyyny" jalkovälissäni sai minut märäksi.

Aamulla herätessäni olin pissannut sänkyyn. Mietin, että mitä hittoa... Sama toistui seuraavana yönä ja aamulla olin märkänä. Onneksi oli lauantai ja jatkoin nukkumistani kunnes ihana uni oli jo käsin kosketeltava. Harmitti kun en voinut jatkaa uniani... Joku oli laittanut minulle tampoonin terveyssiteen paikalle. En käytä tampooneja hui

Vierailija
3314/3693 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin voimakkaaseen ininään korvanjuuress mikä olisi ollut normaalia kesäkuussa,mutta oli joulukuu.valaisin huonetta känykällä ja ääni loppui. Katsoin kelloa joka oli 5.00 ja päätin käydä savukkeella. Kun palasin sänkyyn ihmettelin  miten äkkiä on näin valoisaa.Tai no,valoisampaa. Kello oli 9.00 .En varmasti ollut aamutakki päällä parvekkeella neljää tuntia!

Vierailija
3315/3693 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pikkukakruna mulla oli yöllä korvatulehdus ja äidin piti viedä mut keskellä yötä lääkäriin,kun palattiin sieltä oli iha hiljaista ja kerrostalon parkkipaikka autio ja lunta satoi. Äiti sit sano että polttaa vielä tupakin ni mennään sisälle,olin että joo. Ja silloin mä näin tontun! Se oli pikkunen ja kalpee ukko jolla oli hiippahattu ja kurkkas puun takaa. Huusin äidille että kato tonttu! mutta äiti vastas vaan väsyneenä että selvä ja kisko mut kotiin.

Teiniikäsenä kuuntelin korvalappustrekoilla musaa sängyssä ku oottelin unta,nukun aina pelkissä pikkareissa ja kun käännyin niin että kyllelläni selkä huoneeseen päin ja peitto jaloila niin joku puri mua lujaa kyljestä!  Huusin au vi""tu ja nousin heti pistää valot muttei mun huoneessa ollut ketään,aamulla kuitenkin siinä oli selkeet hampaanmerkit.

Joskus vähän vanhempana kuin tuo puremisjuttu,kuitenkin jo oma asunto, nukuin parvekkeella kun oli hiton kuuma,mulla oli tällä kertaa t-paita ku kuitenkin ns julkinen paikka. Mulla oli sohva siellä parvekkeelle ja toin peitot ja tyynyt,oli oikei mukavaa. Olin melkein unessa ku tunsin että joku puhaltaa niskaa ja tulee selkään kii makaamaan,sit tunsin että mun pikkarit vetäistiin alaas ja joku tuli mun sisään,menkat ni oli  sen verran liukasta että se onnistu. Koetin sanoo jotain mutta sain ulos vaan mutinaa ja sitte se joku lopetti,nousi mun päältä ja lähti. En olisi jaksanut nousta mutta valuin verta sohvalle ni nousin sitten ja katsoin että mun pikkarit on lattialla ja side niissä yhä kiinni. Laitoin vaan pikkarit takas ja menin sisälle sänkyyn,mieli jotenkin blokkas koko tapahtuman. En tiedä yhtään,kuka mun luona oli sinä yönä tai mikä. Kuudes kerros ni tuskin mikään normaali ihminen.

Kun ootin mun esikoista enkä saanut unta sain idean mennä kävelylle  hautausmaalle ku se oli siinä melkei vieressä,oli itsenäisyyspäivä ja komee kynttilämeri siellä. En tiedä isommista kapungeista mutta täällä kyllä portti on auki. Kävelin sit siellä ja äkkiä joku sano mun takaa että mene pois! Naisen vähä karhee ääni. Eikä ristinsielua missään. Vauhdilla lähdinkin.Myöhemmin kun olin menossa nukkumaan joku vielä paukutti mun postiluukkua ja kello oli tyyliin 3 yöllä.

Vierailija
3316/3693 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paskahätä.

Vierailija
3317/3693 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista keikkaa!

Vierailija
3318/3693 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripustin pyykkejä kuivumaan makuuhuoneessa ja aloin kuulla ääntä kuin henkari hakkaisi  vaatekaapin ovea vasten.   Ihmettelin, kun kissakin oli ulkohäkissä.

Olin heittänyt pussilakanan vaatekaapin oven päälle kuivumaan ja nyt sen sisältä sinkoitui sukka! Olin vain että "öh.. kiitos? "🤣

Vierailija
3319/3693 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripustin pyykkejä kuivumaan makuuhuoneessa ja aloin kuulla ääntä kuin henkari hakkaisi  vaatekaapin ovea vasten.   Ihmettelin, kun kissakin oli ulkohäkissä.

Olin heittänyt pussilakanan vaatekaapin oven päälle kuivumaan ja nyt sen sisältä sinkoitui sukka! Olin vain että "öh.. kiitos? "🤣

Oli niin huonosti pesty, että eli omaa elämäänsä.

Vierailija
3320/3693 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesin siskoni kuolemasta etukäteen. Herättää todella surullisia ja karmeita muistoja. Mietin edelleenkin olisinko voinut estää tapahtumat, jos olisin varoittanut häntä?

---------

Maailmankaikkeuden ja universumin lakeihin perustuu, koska kukin kuolee. Et voi muuttaa tai estää näitä asioita. Asia on määrätty muualta. Voit aavistaa tulevan, mutta et pysty muuttamaan sitä. 

Jumala päättää syntymän ja kuoleman, se on Jumalan laki. Universumi ei mitään päätöksiä tee.

Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.