Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3693)

Vierailija
3341/3693 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesin siskoni kuolemasta etukäteen. Herättää todella surullisia ja karmeita muistoja. Mietin edelleenkin olisinko voinut estää tapahtumat, jos olisin varoittanut häntä?

Todennäköisesti et. Minä saan Jumalalta viestejä tietyistä asioista. Jos ne ovat ikäviä asioita, rukoilen että asiat menisivät toisella tavalla. Valitettavan usein saan rukoukseen vastauksen, että kyseistä asiaa ei voi muuttaa. Eli viestit tulevat ikäänkuin ennakkovaroituksena.

Voisitko kertoa tästä lisää? Erityisesti siitä miten viestit tulevat ja mistä tiedät, että ne ovat Jumalalta? Olen itsekin uskossa ja yritän saada johdatuksesta kiinni, mutta koskaan en ole rukoilustani huolimatta saanut selkeää ohjausta. Sen sijaan olen saanut pahimman mahdollisen kohtalon: lapsenk kuoli juuri ennen syntymäänsä. Olen ollut tästä hyvin vi

Uskonnolliset kokemukset ("johdatus", "näyt", "rukousvastaukset", jne) ovat ihmisen oman mielen tuotosta. Älkää viitsikö perustaa elämäänne itsepetokselle. Ihminen loi jumalan omaksi kuvaksi. Kun mietitte asiaa älyllisesti rehellisesti, huomaatte asian olevan näin.

Vierailija
3342/3693 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin yksin,olin selvinpäin ja vessassa. Kuulin kovan pamahduksen ja päästyäni pytyltä menin katsomaan. Keittiöni pöydässä on piilotettu jatkolevy jonka saa vedettyä esiin,käytän sitä vain kun tulee vieraita mutta nyt levy oli esillä ja se oli esiinvedettäessä osunut jakkaraan joka oli kaatunut.

. Ilman apua jatkolevy ei ulos,vaatii vetämistä kaksin käsin tule joten kuka taikka mikä sen veti?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3343/3693 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut rxiskattin.

Vierailija
3344/3693 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvitusjuttuja.👻😱🏜 Haetaan lohdutusta. 

Kaikkeen löytyy järkiselitys. 

Jos kuvittelet kaikkiin löytyvän järkiselitykset, erehdyt katkerasti. Ihmisten toiminnat perustuvat pääosin tunnesyihin ja ovat usein tosi kaukana järkisyistä.

Kuvitteletko nykyisten sotienkin perustuvan järkisyihin? Ja mitä ne olisivat. Fiktiiviset valtiot, suurvallat, uskonnot, heimot, tavat jne. ovat lapsuudesta asti jatkuneen aivopesun tuottamia

aivopieruja, joita pitää ihan faktoina.

Vierailija
3345/3693 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ilmiöt tapahtuivat vuosina 1993-1996 asunnossa jossa asuin äitini kanssa. Eteisestä vasemmalle olivat vaatehuone ja minun huoneeni,oikealla äidin huone jonka vieressä keittiö,käytävän päässä kylpyhuone jonka vieressä olohuone ja olohuoneesta kulku parvekkeelle. Kaupungin vuokra-asunto.

- Vaatehuoneen ovi oli usein auki ja pyysin äitiä sulkemaan sen koska "ärsytti" minua,oli tavallaan tielläni. Äiti vastasi luulleensa minun aukovan sitä

- Äidin ollessa töissä kävin tupakalla,äiti poltti myös ja parvekkeella oli iso lasinen tuhkispurkki josta äiti ei  natsoja laskenut. Kerran olin taas tupakilla kun parvekkeen ovi kiskaistiin rivakasti auki ja luulin jo,että jäin kiinni mutta olohuoneessa ei ollut ketään eikä muualla asunnossa. Äiti oli yhä töissä

- Äitini teki itse joulukortit,kerran taas askarteli niitä keittiössä kun sakset katosivat hänen edestään pöydältä. Äiti tuli minultakin kysymään otinko ne vaikka olisihan äiti nähnyt.jos olisin tullut keittiöön. Saksia ei koskaan löytynyt

-Siitä vaatehuoneesta.. kerran tulin taas kotiin ja ovi oli auki,aion sulkea sen kun näin kaksi pientä punaista pistettä,kuin silmät. Pelästyneenä paukautin oven kiinni ja koetin ajatella,että jokin vaan heijastaa valoa

-Olin käymässä nukkumaan ja lattialla oli tyhjä sipsipussi jota en ollut jaksanut viedä roskiin,kuulin miten joku astui sen pussin päälle ja kysyin "mitä haluat?" kun luulin äidiksi, mutta äiti nukkui huoneessaan

- Olin mainostauolla pissalla ja joku painoi ovenkahvaa nopeasti alas kolme kertaa,huusin "oota nyt" ja äiti huusi takaisin "sanoitko jotain?" Äiti oli koko ajan ollut olohuoneessa

- Asunnossa tuntui säännöllisesti haju jota äiti kuvasi märäksi villasukaksi ja minä homeiseksi perseeksi ,haju vaihteli huonetta ja kesti parista minuutista useaan tuntiin

- Ollessani koulussa huoneeni ovessa ollut juliste oli revennyt kahtia,äiti vakuutti ettei ikinä repisi kuviani

- Kun olin rippileirillä äiti heräsi ja huoneessani paloi valot

- Ostin torilta nahkanyörissä olevan  aurinkoriipuksen ja meikkasin vessan lattialla istuen,kun koru kiristyi takaapäin. Pelästyin ja koetin katsoa mihin se jäi kiinni mutten nähnyt mitään.

- Vielä yksi vaatehuoneeseen liittyvä outo kokemus. Siellä oli vanhoja legojani laatikossa ja yhtenä yönä heräsin meteliin jonka syyksi selvisi,että joku oli kaatanut kaikki legot vaatehuoneen lattialle. Äiti oli yötä mieskaverinsa luona

Vierailija
3346/3693 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessan ovi meni sisäpuolelta lukkoon itsestään.

Vierailija
3347/3693 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani kuoli 20-vuotiaana.  Istuin surun murtamana hänen huoneessa.  Hän opiskeli kaukana toisessa kaupungilssa.  Tuli lomilla aina kotiin.  Koskettelin hänen tavaroitaan ja katsoin jopa sängyn alle.  Sinne oli kaatunut ilmeisesti mehua. Ajattelin, että hän on juonut sängyssä mehua ja kaatanut lasin. Poistin kaatuneet mehut, joka oli kuivunut keltaiseksi  läiskäksi. Jonkun aikaa myöhemmin istuin olohuoneessa ruokapöydän ääressä. Pöydän vieressä on antiikkinen todella paina kaappi..  Kaapin kantamiseen tarvitaan useampi henkilö. Jotenkin huomasin, etta kaapin alla on jotain. Kaapin ja lattian välillä on 5 cm.

Kävin vatsalleni ja kokeiilin  kädelläni.  Siltä löyty samanlainen kuivunut mehulätäkkö. Se oli siististi  kaadettu keltainen läiskä.

Olemme kysyneet useilta ihmisitä pystyvätkö he selittämään miten läiskä on joutunut kaapin alle.  Ei aavistustakaan.  Vuosia myöhemmin tuli vielä toinen kuivunut lätäkkö.

Vierailija
3348/3693 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää sanoa "käynyt"? Se on tapahtunut.

Vierailija
3349/3693 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä ravintolassa, joka on tehty vanhaan navettaan. Jäin sulkemisen jälkeen aina yksin laskemaan kassan. Viimeinenkin kokki oli jo lähtenyt ja ilmoittanut laittaneensa takaoven takalukkoon (ei saa ulkoa auki edes avaimella). Olin sammuttanut baaritiskiä lukuun ottamatta valot salista, mutta keittiössä paloi vielä valo, kun sen läpi mentiin pukuhuoneille. Laskin rahoja siinä baaritiskillä ja näin selvästi, miten keittiön heilurioven alla (siihen jää sellainen ~30cm rako) kulkee jalat ohi kohti pukuhuoneita. Ajattelin, että ovet ei sittenkään ole takalukossa, ja vartija on tarkastuskierroksella. Askeleet ei kuitenkaan menneet enää takaisinpäin. Kun olin valmis, menin pukkariin vaihtamaan vaatteet. Siellä ei ollut ketään. Kiersin läpi koko keittiön. Ei ketään missään. Ovi oli takalukossa.

Oli viimeinen kerta, kun sammutin salin valot yksin ollessa.

Vierailija
3350/3693 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtasin ihanan miehen liian vanhana. Kipinää oli uskomaton juttu.

Vierailija
3351/3693 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin opiskelijanelikko. Mä ja mun poikaystävä ja yksi toinen pariskunta. Oltiin vuokrattu halvalla mökki viikonlopuksi. Oli juuri heinäkuun loppu. Mentiin sinne aikaisin pe aamuna, mutta mun poikaystävä ja hänen kaverinsa halusivat käydä autolla illalla paikallisilla festareilla mutta mä ja mun tyttökaveri jäätiin viettään mökki-iltaa, saunomaan, juoruamaan ja ottamaan muutama siideri. 

Valvottiin myöhään illalla ja istuttiin terassilla kun ajateltiin mennä nukkumaan. Oli jo hämärää mutta näki vielä selvästi. Mökissä oli ulkohuusi ja ajateltiin poiketa vielä siellä. Kun tultiin huusista nähtiin vanhan miehen tulevan peltoja pitkin meitä kohti. Se ei kävellyt vaan ikään kuin liukui. En tiedä mikä näköharha se oli mutta näytti kuin se ei olisi liikuttanut jalkojaan vaan liukui. Sitten nähtiin kuin se olisi lipunut puiden ja pensaiden läpi. Kun se tuli lähemmäksi sillä oli toinen suupieli venynyt ylöspäin virneeseen. sillä oli niin kuin rosoinen arpikudos poskessa joka venytti suupieltä voimakkaasti ylöspäin. Sillä oli pitkä popliinitakki ja vanhanajan miesten hattu. Me havahduttiin ja "löydettiin" jalat alle ja juostiin suoraan mökkiin. Me soitettiin jätkäkaverit hakemaan meidät heti pois ja lähdettiin kaupunkiin poikien irvailujen ja pilailujen kanssa. Me mietittiin että jos se tyyppi kulki puiden ja pensaiden läpi niin se varmaan pystyi kulkemaan ovienkin läpi. 

No, seuraavana päivänä lähdettiin uudestaan sille mökille ison jengin kanssa bilettään, koska "kaikki" halusivat nähdä oikean kummituksen. Harmi kyllä, se ei enää sitten ilmestynyt.

Vierailija
3352/3693 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran kauniilta opiskelijatytöltä pillua. Ei varmaan tapahdu toiste tässä elämässä

Vierailija
3353/3693 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti.

Vierailija
3354/3693 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin halloweenin tienoilla kanava Friin kummitusohjelmia joita tuli useita putkeen, lapset olivat isällään ja join viiniä mutta kännissä en ollut. Äkkiä yläkerrasta kuului kova jysähdys  ja mennessäni katsomaan totesin vannan pudonneen pesukoneen päältä, vaikka järkeeni ei mahtunut miten se siitä saattoi omia  aikojaan hypätä.  Alkoi ahdistaa niin, että piti ruveta katselemaan Pelle Hermannia .

Vierailija
3355/3693 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää sanoa "käynyt"? Se on tapahtunut.

mennä, sujua, sattua, pitää, käydä, toteutua, täyttyä, aineellistua, materialisoitua, kohdata jkta, tapahtua jllek, tulla jkn osaksi (lähde: synonyymit.fi/tapahtua)

Vierailija
3356/3693 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ilmiöt tapahtuivat vuosina 1993-1996 asunnossa jossa asuin äitini kanssa. Eteisestä vasemmalle olivat vaatehuone ja minun huoneeni,oikealla äidin huone jonka vieressä keittiö,käytävän päässä kylpyhuone jonka vieressä olohuone ja olohuoneesta kulku parvekkeelle. Kaupungin vuokra-asunto.

- Vaatehuoneen ovi oli usein auki ja pyysin äitiä sulkemaan sen koska "ärsytti" minua,oli tavallaan tielläni. Äiti vastasi luulleensa minun aukovan sitä

- Äidin ollessa töissä kävin tupakalla,äiti poltti myös ja parvekkeella oli iso lasinen tuhkispurkki josta äiti ei  natsoja laskenut. Kerran olin taas tupakilla kun parvekkeen ovi kiskaistiin rivakasti auki ja luulin jo,että jäin kiinni mutta olohuoneessa ei ollut ketään eikä muualla asunnossa. Äiti oli yhä töissä

- Äitini teki itse joulukortit,kerran taas askarteli niitä keittiössä kun sakset katosivat hänen edestään pöydältä. Äiti tuli minultakin

Suurimmalle osalle noista voisi löytyä ihan luonnollinenkin selitys. Itsekin uskon, että on olemassa ns. henkimaailma, vaikka kokemuksia siitä ei ole.

Vierailija
3357/3693 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jätti.

Tämä ei ole yliluonnollista. Valitettavan yleistä. 

Vierailija
3358/3693 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastaanottanut ajatuksia. Siis en ajatellut itse, vaan jostain pölähti päähän ajatus. Esim. eräänä aamuna kun heräsin, ensimmäinen ajatus oli, että pitäs jäädä kotiin. 

Vierailija
3359/3693 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle tapahtui parin viikon sisään useampi juttu, jotka mieleni halusi liittää yhteen vaikka eivät toisiinsa liitykkään millään tavalla.

Kaikki alkoi siitä, kun eräs kelloni jämähti aikaan 02.06. Siitä parin päivän päästä olin pitänyt bileet ja keräsin tölkkejä kauppaan. Kävin koko kämpän läpi useaan otteeseen ja keräsin kaikki, muistan vielä ovelta katsoneeni taakseni ettei mitään jäänyt (minulla oli useampi muovipussi pulloja sekä roskia joten tarkistin ottaneeni kaikki). Kun sitten tulin kaupasta, oven avatessani huomasin yhden tölkin lattialla aivan keskellä käytävää pystyasennossa. Silloin vain ärsytti, että kuinka sokea voin olla kun en tuota huomannut.

Seuraavana yönä näin unta, että menin ovelle ja katsoin ovisilmästä josta näin pienen mummon, yhtäkkiä tämä mummo irvisti luonnottoman leveästi ja heräsin. Kuulin rappukäytävästä kolinaa ja menin katsomaan. Rappukäytävässä on liikkeentunnistavat valo

Olisi kiva saada tietää,miltä mummo näytti unihalvauksen aikana. Oliko kasvoilla sama luonnoton irvistys,kuin aiemmin unessa? Olen yhden kerran elämässäni saanut unihalvauksen ja siinä sänkyni päätyyn ilmestyi silloinen kumppanini ja kuopukseni isä(olin jo raskaana silloin). 'Hän' istui parisängyn päädyssä kasvoillaan ilkeä,irvistävä 'hymy' vaikka todellisuudessa hän oli jälleen kerran jäänyt 'hallille' yöksi pitkän työvuoron päätteeksi eli siis oli n..ssimassa toista naista. Kammottava tilanne katosi vasta kun huusin mielessäni 'Jeesus Kristus, auta!!' Mies paljastui siis sitten jälkikäteen pettäjäksi ( oli yhdessä jonkun toisen kanssa jo tavatessamme ja hänellä oli monia muitakin naikkosia vielä lapsemme syntymän jälkeen.) Unihalvauskohtaus on pahinta,mitä teini-ikä spiritismitouhujen jälkeen olen kokenut,mutta ilmiö on todellinen et voi liikkua,et voi puhua,'näet' ympärillesi,vaikka 'nukut'. Olen vakuuttunut että tuo oli jokin demoni,joka tietysti tiesi mitä mies puuhailee,kuin myös minun raskaat kokemukseni aiemmasta avioliitostani. Pimeyden henkivallat ovat todellisia, älkää leikkikö niiden kanssa. Niin joo ja semmoinen vielä,että mies paljastui lopulta myös palkkamurhaaja iso, eli legioonalaiseksi. Oksettava pas ka,mitään hyvää sanottavaa hänestä ei jälkikäteen ole.

Vierailija
3360/3693 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään edesmenneiden isovanhempieni vanhassa talossa.

Kun astuin pappani vanhaan huoneeseen, tunsin voimakkaan läsnäolon ja minun piti lähteä huoneesta pois.

Tuli surullinen olo, koska minulla oli aiemmin ollut tunne, että mammani ja äitini ovat isovanhempieni entisellä mökillä ja että pappa seuraisi heitä sinne. Pappa olikin jäänyt kotiin. 

Nyt en tiedä miten uskallan mennä sinne siivoamaan myyntiin laittoa varten, vaikka pappa ei varmasti ole vihamielinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme