Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3699)

Vierailija
3281/3699 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin siskoni kuolemasta etukäteen. Herättää todella surullisia ja karmeita muistoja. Mietin edelleenkin olisinko voinut estää tapahtumat, jos olisin varoittanut häntä?

Ehkä olisit, ehkä et.

Tunnen ihmisen, joka kertoi ennustajan ennustaneen hänen lapsensa ollessa vielä pieni, että se lapsi tuo hänelle paljon huolta ja vaivaa. Tuttu sanoo, että niin on käynytkin. Kyseinen lapsi on jo nelikymppinen, mutta vieläkin hän tuo tälle vanhemmalleen huolta ja vaivaa. Oliko tuollaisesta ennustuksesta hyötyä vai ei, on vaikea sanoa.

Vierailija
3282/3699 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin siskoni kuolemasta etukäteen. Herättää todella surullisia ja karmeita muistoja. Mietin edelleenkin olisinko voinut estää tapahtumat, jos olisin varoittanut häntä?

---------

Maailmankaikkeuden ja universumin lakeihin perustuu, koska kukin kuolee. Et voi muuttaa tai estää näitä asioita. Asia on määrätty muualta. Voit aavistaa tulevan, mutta et pysty muuttamaan sitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3283/3699 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutin tänne Kalliossa sijaitsevaan kaupungin  vanhaan vuokra yksiöön vanhempieni luota pohojanmaalta niin olen alkanut epäileen vahvasti et kämpässäni kummittelee jokin entisen asukkaan haamu. Olen huomannut että varsinkin viikonlopun aamuisin herätessäni joku on paskantanut ja kussut  alleni sänkyyni vaikka asun yksin. Olen miettinyt että onkohan se jopa vihreitten joku "tarkastaja" kun jouduin BUPI kavereiden painostuksesta liittymään tähän puolueeseen. Ovat käskeneet lopettaa työni että jäisi viikollakin aikaa heidän seuraansa mutta en vielä ainankaa lopettais kun sain paikan oman alueen (H:ki 50 ) postin jakajana ainoana valkoisena tummien veljesten aisaparina opettelemassa heidän kulttuuriaan.

T. Pertti / Vaasankadun vihreät

Vierailija
3284/3699 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kerran mukavan ja älykkään naisen, tästä on jo 30 vuotta.

Harmi, että olet niin katkeroitunut elämääsi, että kirjottelet tänne yksinäisyydessäsi tällaisia. Kannattaa varmaan koittaa jutella jollekin, että miksi niin paha mieli, ja miksi suhteet eivät onnistu. Halauksia!

Vierailija
3285/3699 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti et. Minä saan Jumalalta viestejä tietyistä asioista. Jos ne ovat ikäviä asioita, rukoilen että asiat menisivät toisella tavalla. Valitettavan usein saan rukoukseen vastauksen, että kyseistä asiaa ei voi muuttaa. Eli viestit tulevat ikäänkuin ennakkovaroituksena.

Vierailija
3286/3699 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet lapset näkee ja aistii paljon sellaista mitä me aikuiset emme näe. Muistan kun tyttäreni oli pieni niin joku piti sille seuraa. Se katseli jotain ja nauroi iloisesti. Sillä oli tosi hauskaa jonkun meille muille näkymättömän olennon kanssa.

Vierailija
3287/3699 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kuinka lapsuudenkodissani heräsin tärinää ja sitten syttyi äärimmäisen kirkas valo.

Hahmot tulivat valosta ja kantoivat minut yläilmoihin.

Olin jossain salissa jossa oli outoja intrumentteja joilla tekivät minusta tutkimusta.

Sanoivat että minulla on kasvain rinnassa mutta nyt se on pois. Se puhe tuli jotenkin suoraan tajuntaani.

Lopuksi yksi niistä olennoista tuli päälleni ja työntyi sisääni, Muistan kuinka se tuntui mustekslamsiselta lonkeroita. Seuraavana aamuna en muistanut tapahtunutta mutta vointini oli parempi kuin aikoihin vain niskassa oli outo patti.

Ellei keksitty, muistuttaa ufo-sieppausta ?

Vierailija
3288/3699 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn vierailemaan joidenkin ihmisten luona, jollakin henkisellä tasolla. Vaikea selittää

ÄLÄ, älä häiriköi toisia, kun et halua itseäsi häiriköitävän, ja haluat nukkuakin rauhassa, eikö vain ?

Vierailija
3289/3699 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jollakin tasolla" olen siellä toisessa paikassa. Näen ja ehkä vähän kuulenkin. Jollakin tavalla ihmiset myös reagoivat minuun, vaikka itse sitä eivät ehkä tajuakaan. Todella vaikea asia selitettäväksi.

Miksi teet toisille kiusaa?.. niin et tiennyt.  Luulisin että haluat itsekin olla rauhassa. Entäpä jos sua alkaa "stalkkaan" joku, joka ei olekaan niin ystävällinen... ?

Vierailija
3290/3699 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jollakin tasolla" olen siellä toisessa paikassa. Näen ja ehkä vähän kuulenkin. Jollakin tavalla ihmiset myös reagoivat minuun, vaikka itse sitä eivät ehkä tajuakaan. Todella vaikea asia selitettäväksi.

Oletko työtön, kun teillä ei ole parempaa tekemistä ?

Vierailija
3291/3699 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran minulle käynyt samoin. En tiedä kenen luona olen siinä tilassa, mutta uskon että jonkun jota olen ajatellut.

Haluaisitte itsellenne toisiltanne jatkuvaa häirintää ? Jos siihen tulee riippuvuus, ja teitä alkaa joku seurata samoin keinoin ,joku joka ei olekaan mukava heppu ?

Vierailija
3292/3699 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos sä häirittet jotakuta, ja luulee se toinen sun "vierailuja", omiksi halluiksi, menee lekuriin/saa lääkkeet, ei auta, tekee itsarin ? Niin lopeta tuo ajatus-häiriköintisi.

Vierailija
3293/3699 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta spämmääminen.

Vierailija
3294/3699 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet lapset näkee ja aistii paljon sellaista mitä me aikuiset emme näe. Muistan kun tyttäreni oli pieni niin joku piti sille seuraa. Se katseli jotain ja nauroi iloisesti. Sillä oli tosi hauskaa jonkun meille muille näkymättömän olennon kanssa.

-----------

Oletko kuullut sanan "mielikuvitus"... Vai onko sekin uusia asia jollekkin, vielä vuonna 2024?

Vierailija
3295/3699 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on vahva teknis-tieteellinen maailmankuva, mutta eteläamerikkalainen vaimoni on "ennenäkyineen" saanut minut kyllä hämmentymään useitakin kertoja.

Esimerkiksi kun menimme ensi kertaa vanhempieni kotiin Suomessa, hän kuvaili naapurissa olevan rakennuksen ja toisen matkan varrella olevan yksityiskohdan seinien väriä myöten tarkasti, nähtyään ne unessa aiemmin.

Ja ei, Googlen street map ei sille kylätielle ollut koskaan osunut, eli ei bluffannut tekniikan kautta.

Eikä tämä ole ainoa tapaus, vaan vastaavia enteitä on tapahtunut muillekin hänen lähipiiriläisilleen, esimerkiksi kun tuttava osti uuden auton, vaimoni näki onnettomuuden unessa ja kertoi hänelle siitä. Kolme päivää myöhemmin tuttava ajoi kolarin.

Ja ei, hän ei juttele kummituksille eikä "jeesustele". Nämä näyt vaan tulevat sattumanvaraisesti silloin tällöin.

Ehkä elämme oikeasti

Valitettavasti en pysty hyväksymään kaikenlaista höpöhöpöä ilman konkretiaa tai edes teoriapohjaista realismia.

Rouvallani on selkeästi rajoitettuja ominaisuuksia ns. "normaalin" ulkopuolella, joten oma johtopäätökseni tästä on se, että universumin simulaation muistissa on paikallisia vuotoja, ja olemme vain jonkin superälyn yläasteen opiskelijan harjoitustyö.

Toivon kuitenkin, että tilanteessa on sen verran sattumanvaraisuutta ettei oma elämäni ole täysin oman hallintani ulkopuolella, ja yritän elää niin mukavasti kuin voin kunnes bittini palautetaan uusiokäyttöön.

Vierailija
3296/3699 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hunajapomelo kirjoitti:

Joskus oon nähnyt enneunia.

Esim. että seuraavana päivänä paistaa aurinko.

Vierailija
3297/3699 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista kummaa tapahtunut matkan varrella, tuorein sattumus eiliseltä.

Mieheni oli käymässä ruokakaupassa, minä imuroin kotona. Imuri hurisi ja lauleskelin ajatuksissani. Yhtäkkiä kuulin selkäni takaa miehen sanovan Hei ja tunsin hänen seisovan takanani. Säikähdin niin että kirkaisin ja pomppasin ympäri, kuinka en ollut kuullut miehen kotiintuloa! Noh, takanani ei ollutkaan ketään, eikä miehen autokaan ollut vielä pihassa. Oli tosi hämmentävä tunne, sydän takoi pitkään jälkeenpäin.

Vierailija
3298/3699 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos ennustaa jollekulle onnettomuuden, siitä voi tulla itsensä toteuttava ennustus."

Rouvan kohdalla noita aivan lähitulevaisuudessa todeksi muuttuneita ennustuksia on ollut molempiin suuntiin.

Vierailija
3299/3699 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erästä aloittamaani keskustelua tällä palstalla ei poistettu. En voi kuvitellakaan mitään sitä yliluonnollisempaa tapahtumaa.

Vierailija
3300/3699 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille valittiin tonttu pääministeriksi, noita valtionvarainministeriksi ja älykääpiöitä muihin virkoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän