Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?
Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.
Kommentit (3699)
Niin absurdeja tapahtumia elämässä, että voisi luulla jonkun niitä järjestävän, mutta se ei ole mahdollista, eihän? En kirjoita tähän yksityiskohtia, ne jotka tietää, tunnistaa muuten.
"Auto ei käyttänyt ajovaloja ja minulla on tapana useinkin jäädä sellaisten autojen alle, jotka eivät pidä valoja päällä."
Tuosta tavasta kannattaisi ehdottomasti hankkiutua eroon... 😄
Vierailija kirjoitti:
12 vuotta sitten kirjoitin runon Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan. Olin unohtanut sen, mutta kävin vanhoja tiedostoja läpi niin löysin sen.
-------
Laita se runo tänne nähtäville, niin sillä on jotain merkitystä. Olisi mielenkiintoista tietää, onko kyseessä runo, joka kertoo höykkäyksestä Ukrainaan. Vai runo, joka voidaan johdattelevasti tulkita liittyvän johonkin asiaan.
Lankapuhelinaikana puhelimen soidessa kuului yleensä "Prrrrrrnnngg" (tauko) "Prrrrrrnnngg" (tauko) jne., mutta kerran ollessani yksin kotona alkoi puhelin soida:"Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....." siihen hetkeen asti kun nostin luurin jolloin luurista kuului "Tuut tuut" eikä soiminen jatkunut enää luurin laskettuani.
Vierailija kirjoitti:
Yhteen aikaan telkkari meni toistuvasti itsestään päälle keskellä yötä. Nyt ei ole enää käynyt niin, kun töpseli on irti seinästä.
Minulle kävi näin myös, ja onhan sille jokin selityskin olemassa. Hauskan minun jutusta tekee vain se että kun tämä alkoi olin edellisenä iltana ollut läsnä kun muut pelasivat spiristimipeliä halloweenin kunniaksi. Kun palasin kotiini niin siitä lähtien tv olohuoneessa meni itsekseen päälle joka yö, klo 1:00-4:00 välisenä aikana. Olihan se karmivaa kun yhtäkkiä kesken unen kuulee ääntä ja tajuaa että tv on mennyt päälle (asun yksin, ei ole edes lemmikkiä). Näin ei ollut ikinä ennen tapahtunut. Viikon jälkeen ryhdyin ottamaan töpselin pois seinästä yön ajaksi viikon verran, mutta ongelma palasi takaisin parin yön jälkeen, sitten pidensin pariksi viikoksi, ei auttanut, kuukaudeksi, ei auttanut, lopulta en käyttänyt tv:tä pariin kuukauteen. Tämän jälkeen tv temppuili ehkä vain pari kertaa eikä sen jälkeen ole ollut enää ongelmia.
Sisar vainaa oli kesämökille askarrellut aikanaan koulussa pannun alustan. Talvella katsoin, että se oli jäänyt ulos sateeseen ja homeessa. Ajattelin, että olisipa unohtunut mun tekemä toinen pannun alusta, koska se on ihan hanurista ja ruma.
Nyt sitten pääsiäisenä katsoin uudelleen, ja se homeessa oleva olikin se mun tekemä. Sisaren tekemä oli sisällä turvassa.
Hassu erehdys sinänsä, kun ovat niin erilaisia, että ei pitäisi erehtyä. Mun tekemässä on huomiovärit.
Tapasin kerran mukavan ja älykkään naisen, tästä on jo 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Niin absurdeja tapahtumia elämässä, että voisi luulla jonkun niitä järjestävän, mutta se ei ole mahdollista, eihän? En kirjoita tähän yksityiskohtia, ne jotka tietää, tunnistaa muuten.
Niinhän sitä ajattelisi, että luulisi jonkun järjestävän. tuskin tapahtumien taustalla on henkimaailma vaan kyllä ihmiset ovat vastussa shaisselin järjestämisestä.
Vierailija kirjoitti:
12 vuotta sitten kirjoitin runon Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan. Olin unohtanut sen, mutta kävin vanhoja tiedostoja läpi niin löysin sen.
------------
Minäkin maalasin taulun 12 vuotta sitten. Siinä on pari tikku-ukkoa, kissa ja koira, sekä aurinko. Muiden mielestä taulu ei kuvasta mitään erikoista. Mutta taiteilijan vapaudella päätin itse, että "se kertoo Ukrainan sodasta".. Jos voisit laittaa sen runon nähtäville, niin selviää, onko muitakin, jotka tulkitsee runon samoin kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Kuollut koirani ilmestyi kuolemansa jälkeen istumaan vahtipaikalleen ikkunan viereen. Mieheni itki kyyneleitä kun näki koiran. En ikinä kertonut, että maksoin meediolle 12,000 € jotta koira ilmestyisi.
Höpö höpö, mistä sellaisia meedioita löytyy ????
Vierailija kirjoitti:
Hei te, joilla on epämiellyttäviä kokemuksia kodissanne: ripotelkaa merisuolaa nurkkiin ja siunatkaa huone samalla. Suola pitää lakaista sittemmin pois ja heittää roskiin (ei imuroida imurinpussiin). Pyytäkää rakkauden valoa tilaan (jos tahtoo, saa rukoillakin) ja käskekää häirikön poistua. Älkää pelätkö, pelko on negatiivista energiaa ja tällainen välitilan turhautunut häröilijä saa siitä voimaa.
Ajatelkaa, että häiritsijä on samanlainen kuin luokan huomionhakuinen luuseri-pahis: olkaa tiukkoja hänen kanssaan ja komentakaa häipymään valoon. Ystävällisesti mutta varmasti. Se on oikeasti epätoivoinen, kun ei ole osannut/halunnut/tajunnut jatkaa matkaansa oikeaan osoitteeseen ja purkaa turhautumistaan kiusaamalla. On ollut ehkä kauankin siellä, koska tuonpuoleisessa ei ole aikaa.
Ja "rajatiedon auttavasta puhelinnumerosta" saa parhainta apua häätääkseen uteliaat negatiiviset energiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä on? Alienit? Tuollainen "käärö" löytyi
https://ibb.co/ccj8J3T
tämmöisestä jäljestä.
https://ibb.co/7YrmMxYJa kun sitä rapsutti auki ja otti kuvasuurennokset, näyttivät ne tämmöisiltä:
https://ibb.co/SmPkNkC
https://ibb.co/MSNkvxw
luonto.pp.fi/public_html/kuvia/k1-helmi_800.jpgOnko tässä saman näköistä?
https://ibb.co/whxv5j8Onko tuo tämän näköinen?
https://ibb.co/6ZVKxyp
https://ibb.co/vd5x89MLöytyyköhän päästä tämmöinenkin?
www.indianmemories.net/wp-content/uploa ... -ear-4.jpgNäyttää nimittäin tämän tapaiselta:
www.medgadget.com/img/medtronic-soletra.jpg
https://www.ibshospitals.com/wp-content ... 018/40.jpghttps://musicis2words.files.wordpress.c ... mplant.jpg
https://ibb.co/9Y9L6m2Tutulta löytyi myös pari viilt
TV 6 ohjelma "ufojen arvoitus" siinä ihmiset kertoivat näistä ja yks lekuri niitä poistikin ja näytti "kokoelmaa" niistä implanteista. Ne implantit reagoi ydinvoimaan(miksi monella on syöpää)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei te, joilla on epämiellyttäviä kokemuksia kodissanne: ripotelkaa merisuolaa nurkkiin ja siunatkaa huone samalla. Suola pitää lakaista sittemmin pois ja heittää roskiin (ei imuroida imurinpussiin). Pyytäkää rakkauden valoa tilaan (jos tahtoo, saa rukoillakin) ja käskekää häirikön poistua. Älkää pelätkö, pelko on negatiivista energiaa ja tällainen välitilan turhautunut häröilijä saa siitä voimaa.
Ajatelkaa, että häiritsijä on samanlainen kuin luokan huomionhakuinen luuseri-pahis: olkaa tiukkoja hänen kanssaan ja komentakaa häipymään valoon. Ystävällisesti mutta varmasti. Se on oikeasti epätoivoinen, kun ei ole osannut/halunnut/tajunnut jatkaa matkaansa oikeaan osoitteeseen ja purkaa turhautumistaan kiusaamalla. On ollut ehkä kauankin siellä, koska tuonpuoleisessa ei ole aikaa.
Ja "rajatiedon auttavasta puhelinnumerosta" saa parhainta apua häätääks
Astra-tv pitäisi kieltää lailla. Epätoivoisten ihmisten törkeää huijaamista.
Itselläni on vahva teknis-tieteellinen maailmankuva, mutta eteläamerikkalainen vaimoni on "ennenäkyineen" saanut minut kyllä hämmentymään useitakin kertoja.
Esimerkiksi kun menimme ensi kertaa vanhempieni kotiin Suomessa, hän kuvaili naapurissa olevan rakennuksen ja toisen matkan varrella olevan yksityiskohdan seinien väriä myöten tarkasti, nähtyään ne unessa aiemmin.
Ja ei, Googlen street map ei sille kylätielle ollut koskaan osunut, eli ei bluffannut tekniikan kautta.
Eikä tämä ole ainoa tapaus, vaan vastaavia enteitä on tapahtunut muillekin hänen lähipiiriläisilleen, esimerkiksi kun tuttava osti uuden auton, vaimoni näki onnettomuuden unessa ja kertoi hänelle siitä. Kolme päivää myöhemmin tuttava ajoi kolarin.
Ja ei, hän ei juttele kummituksille eikä "jeesustele". Nämä näyt vaan tulevat sattumanvaraisesti silloin tällöin.
Ehkä elämme oikeasti simulaatiossa ja joillakin on paremmat linkit keskusmuistiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen noin vuoden verran nähnyt unia lähes ja ainoastaan kuolleista.Olen miettinyt syövereitä, mitä niin mustaa on mielessäni että näen vain kuolleista unta. En tiedä, mitä se tarkoittaa, outoa.? Osaisko joku tähän vastata?
Kuolleet yrittävät ottaa sinuun yhteyttä henkimaailmasta.
Ala pitää unipäiväkirjaa,olet erityinen sielu.
Riippuu millaisia unia. Onko hyvä tunne vai paha mieli niistä ?
Vierailija kirjoitti:
Sisar vainaa oli kesämökille askarrellut aikanaan koulussa pannun alustan. Talvella katsoin, että se oli jäänyt ulos sateeseen ja homeessa. Ajattelin, että olisipa unohtunut mun tekemä toinen pannun alusta, koska se on ihan hanurista ja ruma.
Nyt sitten pääsiäisenä katsoin uudelleen, ja se homeessa oleva olikin se mun tekemä. Sisaren tekemä oli sisällä turvassa.
Hassu erehdys sinänsä, kun ovat niin erilaisia, että ei pitäisi erehtyä. Mun tekemässä on huomiovärit.
Jos muistit väärin?
Vähän vastaavaa on tapahtunut minulle. Olen säästänyt koristeen, jonka sain lapsena muistoksi hoitotädiltäni. Koriste on ollut kaapin perällä, koska siinä on rumia tummentumia, joita ei saa pois. Mutta kun viimeksi pitkästä aikaa siivosin kaappia, en nähnyt muistamiani vikoja.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on vahva teknis-tieteellinen maailmankuva, mutta eteläamerikkalainen vaimoni on "ennenäkyineen" saanut minut kyllä hämmentymään useitakin kertoja.
Esimerkiksi kun menimme ensi kertaa vanhempieni kotiin Suomessa, hän kuvaili naapurissa olevan rakennuksen ja toisen matkan varrella olevan yksityiskohdan seinien väriä myöten tarkasti, nähtyään ne unessa aiemmin.
Ja ei, Googlen street map ei sille kylätielle ollut koskaan osunut, eli ei bluffannut tekniikan kautta.
Eikä tämä ole ainoa tapaus, vaan vastaavia enteitä on tapahtunut muillekin hänen lähipiiriläisilleen, esimerkiksi kun tuttava osti uuden auton, vaimoni näki onnettomuuden unessa ja kertoi hänelle siitä. Kolme päivää myöhemmin tuttava ajoi kolarin.
Ja ei, hän ei juttele kummituksille eikä "jeesustele". Nämä näyt vaan tulevat sattumanvaraisesti silloin tällöin.
Ehkä elämme oikeasti simulaatiossa ja joillakin on paremmat linkit kesku
Jos ennustaa jollekulle onnettomuuden, siitä voi tulla itsensä toteuttava ennustus.
Siksi huonoja ennustuksia ei yleensä kerrota kovin tarkasti asianomaiselle itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä elämme oikeasti simulaatiossa ja joillakin on paremmat linkit kesku
Miksi olet päättänyt rajoittaa itseäsi lokeroimalla itsesi johonkin teknillis-tieteelliseen lokeroon? Miten maailmasta ja elämästä saa mitään irti tuolla tavalla, että uskot vain niitä asioita mitä joku muu on tutkinut/kirjoittanut? Et havainnoi asioita, etkä anna itsellesi lupaa vapaaseen ajatteluun, jolloin voi syntyä uutta ymmärrystä.
Tiesin siskoni kuolemasta etukäteen. Herättää todella surullisia ja karmeita muistoja. Mietin edelleenkin olisinko voinut estää tapahtumat, jos olisin varoittanut häntä?