Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?
Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.
Kommentit (3693)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ripustin pyykkejä kuivumaan makuuhuoneessa ja aloin kuulla ääntä kuin henkari hakkaisi vaatekaapin ovea vasten. Ihmettelin, kun kissakin oli ulkohäkissä.
Olin heittänyt pussilakanan vaatekaapin oven päälle kuivumaan ja nyt sen sisältä sinkoitui sukka! Olin vain että "öh.. kiitos? "🤣
Oli niin huonosti pesty, että eli omaa elämäänsä.
Tai sukka ikävöi pariaan ja suoritti paon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monenlaista kummaa tapahtunut matkan varrella, tuorein sattumus eiliseltä.
Mieheni oli käymässä ruokakaupassa, minä imuroin kotona. Imuri hurisi ja lauleskelin ajatuksissani. Yhtäkkiä kuulin selkäni takaa miehen sanovan Hei ja tunsin hänen seisovan takanani. Säikähdin niin että kirkaisin ja pomppasin ympäri, kuinka en ollut kuullut miehen kotiintuloa! Noh, takanani ei ollutkaan ketään, eikä miehen autokaan ollut vielä pihassa. Oli tosi hämmentävä tunne, sydän takoi pitkään jälkeenpäin.
----------------
Onpa tosi yliluonnollista... Sulla voi olla muistijälki miehesi äänestä tms. Voit kuulla äänen, vaikka sitä ei ole oikeasti. Tulee muistista. Tottakai kun se on kaupassa, niin valmistaudut sen kotiintuloon. Mulla on makumuistoja paljon, suussa maistuu erilaiset asiat (Dumle, salmiakki), vaikka en niitä juuri sillä hetkellä söisi... Miten no
Vaikutat ilonpilaajalta. Haluat nollata muiden tunteita ja kokemuksia. Miksi? Saatko muiden mielipahasta mielihyvää?
Näin äsken unta että taivaalla alkoi näkyä todella outoja ilmestyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Näin äsken unta että taivaalla alkoi näkyä todella outoja ilmestyksiä.
Kerro lisää!
Mulla on vahva intuitio,ollut lapsesta saakka, eli olen ns. näkijä
Vierailija kirjoitti:
Näistä on jo aikaa. Tapahtuivat 1995 ja 1996. Olin muuttanut kotoa omilleni, vuokra-asuntoon. Muutosta pari päivää, niin heräsin yöllä kolmen aikaan vessahätään. Vessaan mennessäni kompastuin eteisen mattoon joka oli oudon mytyssä. Ihmettelin, että mitä vittua tää nyt on. Kun tulin pois vessasta, oli matto ihan normaalisti, suorana lattialla. Väsytti, joten menin takaisin nukkumaan. Päivällä näin naapurin, jolle kerroin tästä oudosta maton itsekseen myttyyn menosta. Hän kalpeni ja kertoi sitten, että kuusi vuotta aiemmin sen asunnon silloinen asukas oli kuollut ja löytyi kun ruumis oli alkanut haista rappukäytävään. Ruumis oli maannut sillä kohtaa, missä mattoni oli ollut mytyssä. Kotona kelailin asiaa ja totesin, että se mytyssä ollut matto näytti siltä kuin sen alla olisi maannut joku. Muutin pois puoli vuotta myöhemmin, kun sain toisen kämpän toiselta puolelta kaupunkia. Vaikkei se matto toiste mennytkään itsekseen myttyyn.
Toi
En halua olla epäilijä,mutta itse kehtaisi naapurilta lainata edes munia,saati ihmettellä jotain mystistä rypistyvää mattoa. Etenki jos just muuttanut.
Lapsuudenkodissani kummitteli, kunnes se siunattiin. Muistan, kun kerrankin olin keittiössä voitelemassa leipää ja ihan yhtäkkiä kuulin selkäni takaa, että "PÖÖ". Säikähdin ja käännyin heti katsomaan, että kuka veljistäni oli tullut säikäyttämään, mutta ketään muuta ei ollut keittiössä. Eikä kukaan olisi ehtinyt niin nopeasti karkuun. Sitten tyhjästä huoneesta on keskellä yötä kuulunut ääni, niin kuin joku pompottelisi täysiä palloa lattiaa vasten. Tumman hahmon on nähnyt useampi henkilö erilaisissa tilanteissa, mm. veljeni kun tämä hahmo tuli yöllä seisomaan hänen sänkynsä viereen.
Olen päässyt työhaastatteluun yli 50 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kuinka lapsuudenkodissani heräsin tärinää ja sitten syttyi äärimmäisen kirkas valo.
Hahmot tulivat valosta ja kantoivat minut yläilmoihin.
Olin jossain salissa jossa oli outoja intrumentteja joilla tekivät minusta tutkimusta.
Sanoivat että minulla on kasvain rinnassa mutta nyt se on pois. Se puhe tuli jotenkin suoraan tajuntaani.
Lopuksi yksi niistä olennoista tuli päälleni ja työntyi sisääni, Muistan kuinka se tuntui mustekslamsiselta lonkeroita. Seuraavana aamuna en muistanut tapahtunutta mutta vointini oli parempi kuin aikoihin vain niskassa oli outo patti.Ellei keksitty, muistuttaa ufo-sieppausta ?
Minkähän takia nuo ufo-hahmot kokevat tarpeelliseksi aina työntyä ihmis-naisten sisään? Jos heillä, ufo-olennoilla on meitä korkeampi tietoisuus ja ehkä lisääntyminenkin käy vaikka ajatusten, tai monimutkaisten laboratoriokokeiden kautta, mutta silti he työntävät lonkeroitaan naisten sukuelimeen. Miksi, mitä he ihmiskehon onteloillla tekisivät? Miksi niitä ei kiinnosta vaikka ihmisten sieraimet tai korvat? Mutta ei, aina sinne pilheroon pitäisi päästä muka avaruus-olennonkin.
Muuten uskon kyllä, että on olemassa maapallon ulkopuolista elämää, tuntuisi vähintäin oudolta, jos niin EI olisi äärettömässä avaruudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesin siskoni kuolemasta etukäteen. Herättää todella surullisia ja karmeita muistoja. Mietin edelleenkin olisinko voinut estää tapahtumat, jos olisin varoittanut häntä?
Todennäköisesti et. Minä saan Jumalalta viestejä tietyistä asioista. Jos ne ovat ikäviä asioita, rukoilen että asiat menisivät toisella tavalla. Valitettavan usein saan rukoukseen vastauksen, että kyseistä asiaa ei voi muuttaa. Eli viestit tulevat ikäänkuin ennakkovaroituksena.
Voisitko kertoa tästä lisää? Erityisesti siitä miten viestit tulevat ja mistä tiedät, että ne ovat Jumalalta? Olen itsekin uskossa ja yritän saada johdatuksesta kiinni, mutta koskaan en ole rukoilustani huolimatta saanut selkeää ohjausta. Sen sijaan olen saanut pahimman mahdollisen kohtalon: lapsenk kuoli juuri ennen syntymäänsä. Olen ollut tästä hyvin vihainen Jumalalle, erityisesti siksi, että isovanhemmat kokivat saaneensa tästä varoituksen edellisenä yönä. Minäkin ajattelen, että Luoja heidän sairaita sydämiään näin varjeli ja asiaa ennakoi, mutta miksi minä saanut mitään? En myöskään jälkeenpäin mitään ymmärrystä asiaan vaikka olen miten sitä rukoillut.
Kiinnostaisi todella paljon, että millä tavoin ja millaisia viestejä sinä saat?
Olin nuori,vielä kotona asuva ja makasin olohuoneessa sohvalla niin että toinen jalka roikkui sohvan käsinojan yli kun joku nipisti nilkasta erittäin kipeästi,huusin ja nousin vihaisena antamaan pikkuveljelle satikutia. Siinä vain ei ollut ketään ja olisin kuullut jos veli olisi juossut keittöön tai huoneeseensa. Sohvankaan taa ei päässyt piiloon. Nilkkaan jäi ihan jälki kun oli kynsillä nipistetty. Ja ei,meillä ei ollut kissaa.
Talossa oli kyllä muutenkin oudot vibat,muutimme sinne kun olin 11vuotias ja se oli eka paikka jossa kävelin yöllä vessaan suunilleen silmät kiinni koska pelkäsin näkeväni jotain. Ikinä en siis mitään siellä nähnyt,oli vain se tunne. Ja veli valitti kun joku öisin aina avasi hänen huoneensa oven,ikinä ei nähnyt avaajaa mutta aamuisin ovi oli aina auki.
Olin rippileirillä ja aulassa jossa oli oleskelutila oli myös yleisöpuhelin,eli lankapuhelin. Heräsin sateeseen,menkkakramppeihin ja pissahätään enkä saanut vessakäynnin enää unta,joten menin aulaan pyörimään sohvalle, vaikka tiesin saavani nuhteita jos jäisin isosille kiinni. Ja silloin puhelin soi ja vastasin ajatellen,että jos jonkun kotona on hätä ja vanhempi koettaa tavoittaa lastaan,pakko vastata. Puhelimesta kuului ihan hirveä,mörisevä ja epäinhimillinen ääni josta ei saanut selvää mitä se sanoi,pelästyin niin että aloin melkein itkeä ja juoksin vaan huoneeseeni.
Olen koettanut miettiä jälkeenpäin vaihtoehtoja. Pilapuhelu? Meillä nuorilla oli tapana vastata kaikkea älytöntä tyyliin "pöpilä,ylilääkäri puhelimessa" ja jos joku teki vastapilan. Mutta klo 1 (noin) yöllä?
Sähkövika? Vähän sama juttu kuin se että ukkosella "salama soittaa", joku häiriö joka sai puhelimen soimaan ja tuotti puheenkaltaista ääntä. En tiedä.. kuulostaa tyhmältä.
Väärään numeroon soittanut ulkomaalainen jolla oli möreä ääni? Ongelma vain on, että ääni oli täysin epäinhimillinen,kuin joku demoni olisi puhunut,ei vain möreä.
Minulle on sattunut tässä nykyisessä asunnossani tähän mennessä kolme outoa asiaa, olen asunut tässä seitsemän vuotta, ja nämä ovat seuraavat tapahtuneet vuoden sisällä:
1. Otin särkylääkkeen tiskipöydälle. Hain vettä ja lääke oli kadonnut. Kaksi päivää myöhemmin särkylääke oli taas keskellä tiskipöytää.
2. Laitoin hiukset letille suihkun jälkeen. Vähän ajan kuluttua huomasin, että pompula oli tippunut. Sitä ei ole vieläkään löytynyt vaikka olen siivonnut asunnon lattiasta kattoon, sohva ja sänky mukaanlukien.
3. Täytän ristikoita ja lähetän palkintoristikot kirjekuoressa. Jätän AINA täytetyn kirjekuoren oikein päin eteisen seinää vasten odottamaan postitusta. Näin tein kerran, ja parin tunnin päästä huomasin että kirjekuori oli väärinpäin.
Yksittäin nämä voi laittaa oman huolimattomuuden piikkiin, mutta olen Todella tarkka joka asiassa, ja teen kaikki aina samalla tavalla. En tiedä, mikä kotitonttu täällä järjestelee mielensä mukaan, mutta minua ei kuitenkaan pelota asua tässä. Outoa silti.
Juu meiltä varasti tavaraa venäläinen Vapaakirkon jäsen niin se tyyppi käveli vastaan Vuosaaren kalvikissa meiltä varastettu sinisafiiri sormus ja sinapin väriset säärystimet jalassa.Niin tarina kertoo venäjän kielinen ryhmä vapaaseurakunnassa olisi ammattilaisia varastamisessa.Yhteys Venäjälle ja Viroon.
Vierailija kirjoitti:
Juu meiltä varasti tavaraa venäläinen Vapaakirkon jäsen niin se tyyppi käveli vastaan Vuosaaren kalvikissa meiltä varastettu sinisafiiri sormus ja sinapin väriset säärystimet jalassa.Niin tarina kertoo venäjän kielinen ryhmä vapaaseurakunnassa olisi ammattilaisia varastamisessa.Yhteys Venäjälle ja Viroon.
Miten tämä liittyy yliluonnolliseen?
Pikkupoikana näin enneunen lentokoneesta, joka putosi seuraavana päivänä.
Mielikuvitusjuttuja.👻😱🏜 Haetaan lohdutusta.
Kaikkeen löytyy järkiselitys.
Ei mitään, koska sellaista asiaa kuin "yliluonnollinen" ei ole olemassakaan. On toki tapahtunut monia selittämättömiä, vaikeasti selitettäviä tai epätodennäköisiä asioita; selittämätön ei tarkoita yliluonnollista. On vaan niin, että kaikkiin asioihin, ilmiöihin tai havaintoihin liittyvät syy-seuraussuhteet eivät ole tiedossa. Lisälsi, ihmisen havaintojärjestelmä on altis aistiharhoille ja virheellisille tulkinnoille.
Jos joku kuvittelee kokeneensa jotain yliluonnollista, on kyse niistä tai virheellisestä päättelystä / puuttuvasta tiedosta.
Olen voittanut kolme kertaa putkeen kaikissa arvonnoissa johon olen osallistunut. Kerran jopa sellaiseen johon en tiennyt osallistuvani