Nuori espanjatar lopetti säärikarvojen ajelun. Miehiltä törkeitä kommentteja.
Mikä niissä naisten karvoissa oikein häiritsee? Pehmeitä ne on ja tuntuu miellyttävältä koskea, jos ei sängelle aja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c77340f2-8219-4d72-952d-96c3a9…
Kommentit (314)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vain miten vieraan ihmisen karvaiset jalat saavat joissain aikaan jopa raivoa. Mistä kummasta sellainen johtuu?
Nainen, joka ei koe tarvetta miellyttää miehiä, on aina herättänyt miehissä raivoa. Sellaista naista ei voi hallita eikä mitätöidä, joka ei häpeä itseään.
Tämä! Naisia hallitaan juuri mitätöimiseen ja häpeän avulla, kun väkivalta ei ole enää yleisesti hyväksyttyä.
Muistan kun tämä karvattomuusbuumi tuli silloin 2000-luvun alkupuolilla ja sitä ihannetta tuutattiin joka puolella juurikin sillä viestillä, että karvoja pitäisi jotenkin hävetä. Että jos joku näkee naisella karvoja, on se ihan hirveä häpeä ja maailmanloppu. Naiset, jopa feministit, kilvan todistelivat, että minä ainakaan en ole yhtään karvainen, en ole! Onneksi tämä on muuttunut, koska eihän siinä ole järjenhäivää.
Vierailija kirjoitti:
Ko. nainen on karvaisempi kuin minä. T: M48
Jaa. Onko tämä nyt mielestäsi sinulle häpeäksi ja ko. naiselle kunniaksi vai toisin päin?
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan, että kaikki suomalaisnaiset jättävät rohkeasti kaikki karvat ajelematta!
No en jätä 😂 ja meillä kyllä mieskin ajelee karvojaan.
Vierailija kirjoitti:
Tai tummempi. Naisilla on muuten tutkitusti yhtä paljon ihokarvoja kuin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun tämä karvattomuusbuumi tuli silloin 2000-luvun alkupuolilla ja sitä ihannetta tuutattiin joka puolella juurikin sillä viestillä, että karvoja pitäisi jotenkin hävetä. Että jos joku näkee naisella karvoja, on se ihan hirveä häpeä ja maailmanloppu. Naiset, jopa feministit, kilvan todistelivat, että minä ainakaan en ole yhtään karvainen, en ole! Onneksi tämä on muuttunut, koska eihän siinä ole järjenhäivää.
On kait se jo vähän kauemmin jo ollut?
On siinä se järjen häivä, että oraaliseksi on karvattomana / vähäkarvaisena huomattavasti mukavampaa. Monet myös oikeasti pitävät lyhyttä karvoitusta yksinkertaisesti kivempana itsellä. Niin minäkin.
Mutta onhan tuo sairasta, että jostain julkkisnaisten kainalokarvoista kirjoitetaan lehtien palstoilla. Tai ylipäätään karvoista nostetaan joku haloo. Turhaa ininää kaikki tyynni.
Juurikin vasta ärsyynnyin Naistenhuoneella käytyyn keskusteluun (OK mitä muutakaan voi tuollaiselta ryhmältä odottaa), jossa pyydettiin kuvia ja kokemuksia muilta naisilta, jotka eivät poista karvojaan. Eli nimenomaan kuvia ja mietteitä, miten elämä on muuttunut kun karvojen ajamisen on lopettanut. Siellä oli ihan muutamia kysymykseen vastaavia kommentteja ja loput olivat luokkaa "Hyi yök, karvat on ällöjä ja epähygienisiä", "Eikö teitä oikeasti ällötä nuo karvat, pelkkä ajatus oksettaa" ja "miehille kuuluu karvat, naisille ei." Miten oikeasti toisen karvat voi häiritä näin pahasti? Miksi ylipäätään on oikein kommentoida toisen karvoista yhtään mitään? Toki karvoista saa keskustella, mutta niille on oikea paikka ja aika. Eikä se paikka ole toisen IG kuvan tai muun kuvan alla, jossa ei varta vasten ole pyydetty mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kait se jo vähän kauemmin jo ollut?
On siinä se järjen häivä, että oraaliseksi on karvattomana / vähäkarvaisena huomattavasti mukavampaa. Monet myös oikeasti pitävät lyhyttä karvoitusta yksinkertaisesti kivempana itsellä. Niin minäkin.
Mutta onhan tuo sairasta, että jostain julkkisnaisten kainalokarvoista kirjoitetaan lehtien palstoilla. Tai ylipäätään karvoista nostetaan joku haloo. Turhaa ininää kaikki tyynni.
Aina jaksaa ihmetyttää millaisia kädettömiä täällä ollaan suuseksin suhteen. Miten karvat sitä estävät tai edes vaikeuttavat? Karvat kyllä suodaavat monella tavalla alapäätä, moni nainen on sanonut että hiivat ja kuivuudet hävisivät kun kasvatti karvat. Pysyy minkki terveenä ja kosteana ;-)
Vierailija kirjoitti:
Karvainen nainen on epäluonnollinen näky. Karvaton nainen on puhdas niin henkisesti ja fyysisesti. Siksi karvattomat naiset pääsee parisuhteeseen ihan automaattisesti. Meihin sisäänrakennettu luonnonjärjestyksen valinta toimii niin, että osaamme tehdä oikeat valinnat. Me perussuomalaiset emme halua karvaisia naisia Suomeen lisää.
Onneksi en ole vielä äänestänyt. Nyt ainakin tiedän mitä puoluetta en äänestä.
Pehmeitä ap:n koskemat naisten säärikarvat? No kai sellaisiakin on. Itselläni kasvavat tosi pitkiksi, noin 2,5 cm säärikarvat, ja myös varpaiden päällä pitkät karvat. Ja ovat mustat ja paksut. Eivät mielestäni mitenkään kauniit ole, vaikken niitä ajelekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vain miten vieraan ihmisen karvaiset jalat saavat joissain aikaan jopa raivoa. Mistä kummasta sellainen johtuu?
Nainen, joka ei koe tarvetta miellyttää miehiä, on aina herättänyt miehissä raivoa. Sellaista naista ei voi hallita eikä mitätöidä, joka ei häpeä itseään.
Tämäkiteyttää hienosti tämän keskustelun 👆👏
Eileen tuli bannit ei pystyy sanoa mitää ajattteleee. Jos on vaikeaaa niiin ei oleee pakko elää.
hyi apinalta näytää! Olen Mies mä ajan mun ihokarvat koska Ihokarvat on tosi ällöttävät
Vierailija kirjoitti:
Monikohan uhriutuva nainen kuitenkin kavahtaa nähdessään vanhan ukon roikkuvine 5 cm:n kulmakarvoineen, nenä- ja korvakarvoineen....
En tiedä mitä tarkoitat uhriutuvalla naisella, mutta en minä tiedä miksi kavahtaisin tuntemattomien ihmisten karvoitusta. Saatika sitten että alkaisin laukomaan mielipiteitäni niistä. Mulle on lapsena opetettu käytöstavat.
Toinen toistaan typerämpiä ja naurettavia kommentteja joiltakin miehiltä tässä ketjussa.
T: Mies
Vierailija kirjoitti:
Kotiloissa tai suljetuissa seuroissa kukin saa olla mitä lystää, mutta kysehän on nyt siitä, mitä tekee julkisessa tilassa, kuten näissä kuvanjakopalveluissa. Tämähän on ihan analoginen Conchita WurstIn kanssa, jossa karvainen homomies pukeutui naisen vaatteisiin huomion herättämiseksi. Jos joku nainen lähtee minihameessa ja karvasäärin kaupungille, motiivia ei tarvitse arvailla.
Minä kuljen joka kesä hameessa tai shortseissa enkä ole ajellut säärikarvojani vuosiin. Mikähän muu motiivi mulla sinun mielestäsi on kuin se, että tykkään pukeutua kuumalla ilmalla kevyemmin?
Luonnolliset karvat,en alistu kirjoitti:
Minäkin lopetin.
Pikkuhiljaa alkaa kasvaa hennompaa karvaa.Hitto,kun mun kaveri 13-vuotiaana opetti sheivaamaan.
Sitä ennen oli haaleat haituvat jalkakarvoina.Sheivaamisen tuloksena kovemmat ja tummemmat.
Nyt palaan luonnollisiin karvoihin.
Chau! :) ♡
Mulla on sisko, joka ei ole ikinä ajanut säärikarvoa. On ihan hentoiset ja niin vaaleat, ettei tosiaankaan näy. Itse menin teininä ajamaan säärikarvoja ja on tummat selkeet karvat nyt tilalla.
En itse aja sääriä kuin kesäisin mekkojen takia. Herkkä iho ja alati tummempana ja vahvempana kasvavat karvat = ei kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä liittyy siihen mitä ylipäätään on opittu ajattelemaan naisen kehosta ja ruumiintoiminnoista. Valtauskontojen opinkappaleet tekivät naisesta perisyntisen, heikomman astian. Luonnollisessa tilassaan oleva nainen (meikitön, iho ajelematon) aiheuttaa länsimaisessa nykyihmisessä inhoa, vaikka miesten kohdalla kropan em. luonnollisuus on selviö. Opimme pienestä asti tuntemaan suurempaa vastenmielisyyttä naisen ruumiintoimintoja kohtaan - piereskelevä pieni poika on hauska ja vallaton, mutta piereskelevä pieni tyttö on ällöttävä, eikä hänelle ole opetettu tapoja.
Mainitsin tästä jo aiempaan karva-keskusteluun, mutta kaiken takana on tarve kontrolloida naista seksuaalisesti. Miehen näkökulmasta on ollut turvallisempaa mikäli nainen on hävennyt kehoaan ja ruumiintoimintojaan ja ylipäätään omaksunut omaan sukupuoleensa kohdistuvat alistavat käyttäytymissäännöt. Entisaikojen eurooppalainen nainen todella tunsi itsensä uskonnon näkökulmasta saastuneeksi kuukautistensa aikaan.
Nämä ovat opittuja ajattelumalleja. Karvoilla on tarkoitus! Ihmisen etooppiset rauhaset sijaitsevat alueilla joissa kasvaa enemmän karvoja, eli esimerkiksi kainaloissa. Rauhaset mahdollistavat tiedostamattoman hajuviestinnän joka mm. ohjaa vahvasti parinvalintaamme.
Naisen keho on kaikkine luonnollisuuksineen - näppylöineen, karvoineen, pieruineen ja hilseineen - TÄYSIN YHTÄ HYVÄ kuin miehenkin. Eikö tunnukin häiritsevältä tuo lause? Miksi?
YHTÄ HYVÄ -ok!, mutta erilainen, se pitää voida hyväksyä. Miksei miehet ja naiset muuten olisi sukupuolielimiä lukuunottamatta samanlaisia! Naiseuteen kuuluu edelleen keskimääräistä enemmän olla saalis. Se ei ole vain kulttuuria vaan menee syvemmälle ihmiskunnan luolaihmisaikaan. Toki nämä karvajutut ei nyt ole kaikista olennaisimpia tässä kokonaisuudessa.
Anteeksi että kysyn, mutta millä tavalla se pitää mielestäsi hyväksyä, että miehet ja naiset ovat erilaisia ja että sinun mielestäsi naiseuteen kuuluu olla saalis? Siis kyllä minä hyväksyn sen että sinulla on mielipiteesi, mutta pitäisikö tämän hyväksynnän näkyä jotenkin konkreettisesti? Tulisiko naisten mielestäsi käyttäytyä julkisesti sen oletuksen mukaan, että naiseuteen kuuluu olla saalis osoittaakseen hyväksyntänsä, että jotkut ihmiset pitävät naisia saaliina?
Jos tämä opiskelija oikeasti haluaa olla luonnollinen miksei anna viiksiensä kasvaa myös?
Epäilen kyllä ettei tuollainen gorillanainen saa ketään seksikumppania Espanjassa, korkeintaan erikoisuuden tavoittelijoita eli pervoja.
Vierailija kirjoitti:
hän itse tuolla sanookin ettei välitä mitä ihmiset hänestä sanovat, jotenkin tuli itselle semmoinen olo että välittää kyllä kun suomessa asti täytyy uutisoida hänen karvojaan.
Arveletko että tuo nainen on henkilökohtaisesti toivonut suomalaista lehdistöä uutisoimaan hänen säärikarvoistaan? Vai miten suomalaisen median kiinnostus asiaan mielestäsi korreloi tuon ko naisen ajatusmaailman kanssa?