Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukauden Tinder Gold -kokemus ohi

Vierailija
31.03.2019 |

Sain yli tuhat tykkäystä, mutta alle 10 tykkäystä omasta lähtökohdastani riippuen.
Ja näillä mennään. Kahden miehen kanssa olen enemmän tekemisissä ja toivottavasti heistä enemmän syntyy,

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin 80-90-luvuilla lukiossa, lukion 300 oppilaasta olisin saattanut voida yhden kanssa seurustella. Yhden ulkomailla kesätöissä tavatun kanssa seurustelin, mieheni tapasin tuhansien joukosta yliopistolla. En todellakaan olisi huolinut yhtä sadasta joten aloittaja ei ole kranttu.

Ei ihminen voi rakastua kehen tahansa, eikä suhdetta kannata aloittaa, ellei rakastu, joten mitä järkeä olisi treffailla jotain yhdentekeviä ihmisiä?

Niinpä. Olen käynyt yläasteen jossa oli yli 600 oppilasta. Jos puolet oli poikia, niin niistä yksikään ei kiinnostanut. Lukiossa sellaiset yht. 300 oppilasta ja kiinnostus zero. Sen jälkeen menin toiseen toisen asteen oppilaitokseen jossa hieman alle 300 oppilasta, joista 3/4 oli ikäisiäni poikia ja asuttiin vieläpä oppilaitoksen asuntolassa. Kiinnostus kehenkään edelleen nolla. Sitten siirryin yliopistoon ja bang heti tapasin mieheni ja tiesin, että tämä tai ei mitään. Näin se vaan menee. Voi tavata vaikka sen 1000 tyyppiä ja yksikään niistä ei kiinnosta parisihdemielessä. Katsokaas kun ei ole mikään pakko alkaa yhtään mitään sellaisen kanssa, joka ei kolahda millään tavalla.

Vierailija
62/126 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan se Tinderin perusongelma on.

Ensin tavalliset naiset saavat 500 - 2 000 tykkäystä ja valikoivat 10 parasta meistä treffeille.

Sitten ne parhaat miehet havaitsevat saaneensa 100-200 matchia ja alkavat valkkaamaan kuka on hutimätsi, kuka hätäpano, ja kuka ehkä potentiaalinen vakipano. Vaimomatskua luultavasti etsitään livenä.

Parisuhdetta etsivät tavismiehet vttuuntuvat koko Tinderiin. Pitävät profiilin varmuuden vuoksi, mutta eivät saa mitään.

Naiset valittavat miksi miehet hakevat vain seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi sota tulla, että miesten määrä vähän harventuisi. Ei ole ihmekään miksi syntyvyys laskee, kun nuori  lisääntymisikäinen nainen on kuin rokkistara, jota fanittaa tuhannet miehet. 

M34

Vierailija
64/126 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin tavalliset naiset saavat 500 - 2 000 tykkäystä ja valikoivat 10 parasta meistä treffeille.

Sitten ne parhaat miehet havaitsevat saaneensa 100-200 matchia ja alkavat valkkaamaan kuka on hutimätsi, kuka hätäpano, ja kuka ehkä potentiaalinen vakipano. Vaimomatskua luultavasti etsitään livenä.

Parisuhdetta etsivät tavismiehet vttuuntuvat koko Tinderiin. Pitävät profiilin varmuuden vuoksi, mutta eivät saa mitään.

No niin.

Eli miehet tykkäävät ensin ja valkkaavat sitten.

Mistä nainen voi tietää tykkäsikö mies koska kiinnostui, miksi kiinnostui ja kiinnostuiko ollenkaan?

Vierailija
65/126 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksa edes lukea tätä soopaa mutta todennäköisesti nainen ei koskaan edes ehtisi tavata noita kaikkia 1000 miestä kun se tarpeeksi hyvä olisi jo löytynyt aiemmin.

Mutta kun valitaan 1000 valokuvasta ja niihinnliittyvistä teksteistä, niin silloin se 10 matchia on täysin ymmärrettävää.

Vierailija
66/126 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wow, nyt tajuan paljon asioita. Olen itse mies ja hommasin Goldin. Tykkäyksiä on tullut jonkun verran, ihan mukavasti. Olen varsin tavallinen perusmukavan oloinen ja näköinen, mutta nyt todella ymmärrän miksi ei mätsejä tule ns.omien tykkäyksien kanssa. Jos naiset saavat 500 tykkäystä illassa, niin taviksilla ole tuossa sovelluksessa kyllä mitään jakoa. Ei sitten mitään.

Onko sillä väliä jos heittää esittelyteksteihin ummet ja lammet miten on CEO ja tosi menestyvä ja ehkä vielä jokin enkunkielinen mietelause mukaan?

Haluatko naisen, joka kiinnostuu sinusta siksi, että olet menestyvä CEO?

Hei, olet varmaan itse nähnyt tilastot ja numero. Jos naiset saavat 500 tykkäystä/ilta niin jokainen taktiikka on varteenotettava. Eihän tuolla peruspekka erotu yhtään millään. Ei siinä ole mahdollista leijailla joissain pilvissä ja miettiä miten ”she likes me for me”.

Peruspekka pystyy erottautumaan sillä että kertoo itsestään mielenkiintoisesti jotain. Naiset (toisin kuin miehet?) lukee noita. Kun on se 500 tykkäystä, niin siellä on tosiaan osa tosi hyvänkin näköisiä, mutta ei niistäkään oikein viitsi innostua koska saattavat olla mitä tahansa pelimiehiä. Jos on ok näköinen ja mielenkiintoisen oloinen kuvauksen perusteella (enkä nyt tarkoita sitä titteliä) kiilaa ohi paremmankin näköisestä tyypistä joka heittelee lipeviä juttuja. Se taas sitten jos ei juttu luista, ei keksi itsestään muuta kirjoitettavaa kuin että on joku pomo, ulkonäkö ihan perus... näitä nyt vaan on. Et kai työpaikkaakaan saanut sillä että olit just samanlainen kuin kaikki muutkin?

Työpaikat kuten pariutuminenkin hoituu osin suhteilla; ei ole mitään tehokkaampaa tapaa saada seuraa, kuin kuulua johonkin porukkaan. 

Valitettavasti Tinderissä yms. ei voi kuulua mihinkään porukkaan ja naisen suhtautuminen on perusnuivaa. 

Voi vain laittaa sen kuvan ja kertoa minkälaisia asioita tykkää elämällään tehdä. Tuon pitäisi riittää kaikille, joilla on vähän realismia. Kukaan meistä ei ole erityinen ja samaan aikaan jokainen on tavallaan erityinen, mutta kohtuudessa. Naisen kuten miehenkin kuuluu pitää miestä (miehen naista) jo kuvan perusteella kiinnostavana tai muuten suhde rakentuu sonnasta tehdyn kivijalan päälle, jossa mies on koko ajan altavastaajana, ei saa oikeita haluttuna olemisen kokemuksia ja joutuu tekemään temppuja pitääkseen kiinnostusta yllä. Miehen kuvaus omista tekemisistään on vain se kuorrute kakun päällä, joka vie viimeisetkin epäilyt ja sopimus allekirjoitetaan. 

Lopulta nämäkin suhteet sitten yleensä nuupahtavat kuten kaikki elämässä, mutta mukavat muistot ainakin voi jäädä. 

Vierailija
67/126 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täähän menee sit just niin kuin niissä redpill ja kiltti miehien kertomissa jutuissa.

Vierailija
68/126 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt vajaa viikossa 500 tykkäystä (ikähaitarina mulla 37-46 miehet). Niissä on jokunen kiinnostava, mutta kun PROFIILI ON NIIN VAJAA! :(

En ainakaan toistaiseksi uskalla olla yhteydessä ihmiseen vain ulkonäön perusteella... mitä jos se on joku hullu tai juntti.. :(

Miksei miehet laita tinderiin kuvausta, mitä tekee, harrastaa, onko lapsia jne.

Joku löpinä, että kaipaa läheisyyttä, niin eihän siinä mitään uutta saa verrattuna muihin.

Miesten puheessa läheisyyden kaipuu tarkoittaa oikeasti valtavaa pi***npuutetta ja seksiä ehdotetaan varmasti heti.

Vierailija
69/126 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin.

Eli miehet tykkäävät ensin ja valkkaavat sitten.

Mistä nainen voi tietää tykkäsikö mies koska kiinnostui, miksi kiinnostui ja kiinnostuiko ollenkaan?

Ettekö te miehet tajua, että naiset on.(suurin osa)siellä.tosissasn , eli seurustelu- tai elämänkumppania hakemassa.

Jos teidä taktiikka on se, että tykkäätte kaikkea, mikä liikkuu, niin mitä luulette, että teidän "jatkoon pääsyn mahdollisuudet " ovat?

Täälläkin on tullut monta vinkkiä miten erottua. Kuva herättää kiinnostuksen, ei ulkonäkö (siis naisilla, teillä miehilläkin se on toisinpäin) - laita siis sellaisis kuvia joilla erottuu.Esim lempiharrastuksen parissa

Esittely teksti on toinen. Ei naisia kiinnosta teidän koulutus tai vuositulo (paitsi Gold diggereitä), vaan mitä tunnette, ajattelette ja arvostatte

Vierailija
70/126 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se jo tutkimuksistakin (ai niin, mutta akateemisuutta ei saa ihannoida) nähdään, että liika valinnanvara luo tyytymättömyyttä. Ei voi ottaa vastaan perushyvää, kun koko ajan voi nurkan takaa tulla parempi. Niinpä kumppaniin ollaan tyytymättömiä. (Pätee myös muihin kuin kumppaniin, esimerkiksi ravintolaruokaan. Kaikki me tiedämme ns. annoskateuden.)

Miettikää nyt vaikka vain parinkymmenen vuoden takaista aikaa, kun kumppani valikoitui samasta koulusta, noin 100-200 vaihtoehtoa. Kyllä siellä nyt useampikin potentiaalisesti kiinnostava seurustelukumppani oli.

Nyt ei edes kahdesta tuhannesta löydy kuin yksi "ehkä"!

Aikaisemmin mentiin naimisiin pakosta, ei rakkaudesta. Ei nykyajan ongelma ole ainakaan naisilla liiallinen tarjonta, vaan tarjonnan puute. Nykyisin on sosiaalisesti hyväksyttävää olla yksin.

Vierailija
71/126 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se jo tutkimuksistakin (ai niin, mutta akateemisuutta ei saa ihannoida) nähdään, että liika valinnanvara luo tyytymättömyyttä. Ei voi ottaa vastaan perushyvää, kun koko ajan voi nurkan takaa tulla parempi. Niinpä kumppaniin ollaan tyytymättömiä. (Pätee myös muihin kuin kumppaniin, esimerkiksi ravintolaruokaan. Kaikki me tiedämme ns. annoskateuden.)

Miettikää nyt vaikka vain parinkymmenen vuoden takaista aikaa, kun kumppani valikoitui samasta koulusta, noin 100-200 vaihtoehtoa. Kyllä siellä nyt useampikin potentiaalisesti kiinnostava seurustelukumppani oli.

Nyt ei edes kahdesta tuhannesta löydy kuin yksi "ehkä"!

Aikaisemmin mentiin naimisiin pakosta, ei rakkaudesta. Ei nykyajan ongelma ole ainakaan naisilla liiallinen tarjonta, vaan tarjonnan puute. Nykyisin on sosiaalisesti hyväksyttävää olla yksin.

Koska sellainen aika on ollut?

Ainakin minun vanhempieni ja isovanhempieni aikaan on menty naimisiin ihan rakkaudesta.

Ero taisi olla siinä että silloin ihmiset tutustuivat rauhassa toisiinsa. Nyt odotellaan speksilistan kanssa salamarakkautta ensimmäisellä sekunnilla.

Vierailija
72/126 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wow, nyt tajuan paljon asioita. Olen itse mies ja hommasin Goldin. Tykkäyksiä on tullut jonkun verran, ihan mukavasti. Olen varsin tavallinen perusmukavan oloinen ja näköinen, mutta nyt todella ymmärrän miksi ei mätsejä tule ns.omien tykkäyksien kanssa. Jos naiset saavat 500 tykkäystä illassa, niin taviksilla ole tuossa sovelluksessa kyllä mitään jakoa. Ei sitten mitään.

Onko sillä väliä jos heittää esittelyteksteihin ummet ja lammet miten on CEO ja tosi menestyvä ja ehkä vielä jokin enkunkielinen mietelause mukaan?

Haluatko naisen, joka kiinnostuu sinusta siksi, että olet menestyvä CEO?

Hei, olet varmaan itse nähnyt tilastot ja numero. Jos naiset saavat 500 tykkäystä/ilta niin jokainen taktiikka on varteenotettava. Eihän tuolla peruspekka erotu yhtään millään. Ei siinä ole mahdollista leijailla joissain pilvissä ja miettiä miten ”she likes me for me”.

Peruspekka pystyy erottautumaan sillä että kertoo itsestään mielenkiintoisesti jotain. Naiset (toisin kuin miehet?) lukee noita. Kun on se 500 tykkäystä, niin siellä on tosiaan osa tosi hyvänkin näköisiä, mutta ei niistäkään oikein viitsi innostua koska saattavat olla mitä tahansa pelimiehiä. Jos on ok näköinen ja mielenkiintoisen oloinen kuvauksen perusteella (enkä nyt tarkoita sitä titteliä) kiilaa ohi paremmankin näköisestä tyypistä joka heittelee lipeviä juttuja. Se taas sitten jos ei juttu luista, ei keksi itsestään muuta kirjoitettavaa kuin että on joku pomo, ulkonäkö ihan perus... näitä nyt vaan on. Et kai työpaikkaakaan saanut sillä että olit just samanlainen kuin kaikki muutkin?

Työpaikat kuten pariutuminenkin hoituu osin suhteilla; ei ole mitään tehokkaampaa tapaa saada seuraa, kuin kuulua johonkin porukkaan. 

Valitettavasti Tinderissä yms. ei voi kuulua mihinkään porukkaan ja naisen suhtautuminen on perusnuivaa. 

Voi vain laittaa sen kuvan ja kertoa minkälaisia asioita tykkää elämällään tehdä. Tuon pitäisi riittää kaikille, joilla on vähän realismia. Kukaan meistä ei ole erityinen ja samaan aikaan jokainen on tavallaan erityinen, mutta kohtuudessa. Naisen kuten miehenkin kuuluu pitää miestä (miehen naista) jo kuvan perusteella kiinnostavana tai muuten suhde rakentuu sonnasta tehdyn kivijalan päälle, jossa mies on koko ajan altavastaajana, ei saa oikeita haluttuna olemisen kokemuksia ja joutuu tekemään temppuja pitääkseen kiinnostusta yllä. Miehen kuvaus omista tekemisistään on vain se kuorrute kakun päällä, joka vie viimeisetkin epäilyt ja sopimus allekirjoitetaan. 

Lopulta nämäkin suhteet sitten yleensä nuupahtavat kuten kaikki elämässä, mutta mukavat muistot ainakin voi jäädä. 

et vaan nyt hoksannut. Se peruspertti voi olla ihan haluttavan näköinen, mutta kun siellä on ne 999 perusperttiä jotka myös on omalla tavallaan haluttavia, niin jotenkin pitäisi nyt kuitenkin erottua joukosta. Kaikkia ei viitsi kuitenkaan koeponnistaakkaan. Jos se ei ole se kuva, niin sitten se on sanansäilä. Ei siinä ole kuin nuo kaksi mahdollista tapaa.

Vierailija
73/126 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on se ongelma lisäksi, että suotuisissa kun paikoissa palvelussa on miehiä vähintään 3:2 naisiin verrattuna. Sitten miehet jakavat joka naiselle tykkäystä ja algoritmi laskee miten paljon tykkäyksiä kukin saa. Naiset tekee karsinnan tässä vaiheessa ja tykkäävät harvoista miehistä. Mitä suositumpi ihminen antaa sulle tykkäyksen sitä enemmän sä saat pisteitä. Sitten yhtä suosittuja tarjotaan toisilleen. Miesten massatykkäykset johtaa siihen, että naisten pisteet nousee yli tavismiesten tason ja pian sitä epäsuosittua perusperttiä ei näytetä kellekään.

Vierailija
74/126 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo aika karua kieltään jos tuhannesta sattumanvaraisesta miehestä vain kymmenen on sellaisia keneen haluaa edes yhtään tutustua paremmin. Aika raakasti vedetään suurin osa sivuun. Pelkästään muutaman kuvan ja lyhyen tekstin perusteella ei voi saada kovin syvällistä kuvaa toisesta ihmisestä. Kuitenkin tuomio tehdään säälimättömästi.

Noh... Tämän takia suomalaiset ei pariudu ja syntyvyys matelee pohjamudissa. Naiset ja miehet ei kohtaa toisiaan. Oli siihen sitten syy mikä hyvänsä. Eihän se varsinaisesti kenenkään vika ole. Näin se vain yhteiskunnan kulttuuri on muovautunut.

Sen enempää mitään lietsomatta, niin kyllä naisten olisi syytä vilkaista tältä osin peiliin. Pitää muistaa aina miettiä myös se oma osa parisuhteessa eli mitä itse voin tarjota parisuhteessa puolisolle. Kaikilla naisilla on kuitenkin se reikä siellä jalkojen välissä, joten se se ei voi olla. Jos itse olet perushissukka pätkätöissä tai hömppämaisterin papereilla, niin ei ole järkevää vaatia puolison olevan huippumiehen statuksella varustettu.

Ja kuitenkin edelleen jokainen saa määritellä ihan itse millaisista miehistä kiinnostuu vai kiinnostuuko kenestäkään. Nämä uikuitukset siitä, että minkä tahansa pitäisi kelvata on naurettavia ja säälittäviä.

Ei minä ainakaan uikuttanut, että kenen tahansa pitäisi kelvata. Mutta jotain järkeä karsimisessakin pitää olla. Jos 1000 miehestä 10 tai alle on sellaisia jotka voisi kiinnostaa niin jotain on pielessä, naisessa ja yhteiskunnassa. Tuolla menolla ihminen olisi kuollut sukupuuttoon aikoja sitten. Ja niin tosiaan näyttää länsimaalaisille käyvän.

Käytännössä sinä et silti pysty pitämään yhteyttä ja edes tapaamaan sitä kymmentä henkilöä enempää järkevästi- mikäli et ota siitä kokopäiväistä duunia. Joka tapauksessa on pakko jostakin aloittaa ja toki se kannattaa tehdä niin, että tapaa niitä, joiden kanssa on edes jollakin tasolla olla jotain yhteistä.

Miten raskaita valmisteluja te naiset oikein teette treffejä varten? 15-30 minuuttia kahvilassa/ravintolassa/terassilla työpäivän jälkeen ja se on siinä. Joko nähdään uudelleen tai sitten ei. Ei sitä varten tarvitse kokopäiväiseksi alkaa.

Samaa mieltä, paitsi että tunti on fiksumpi, ellei nyt netissä jo valitse niin huonosti, että toinen todetaan ensisilmäyksellä kelvottomaksi.

Vierailija
75/126 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 1900 tykkäystä ja vain yhden miehen olen tavannut toistaiseksi. 

Minulla ei ollut tuollaista määrää, ehkä sadan paikkeilla. Tapasin yhden ja se riitti.

Vierailija
76/126 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo aika karua kieltään jos tuhannesta sattumanvaraisesta miehestä vain kymmenen on sellaisia keneen haluaa edes yhtään tutustua paremmin. Aika raakasti vedetään suurin osa sivuun. Pelkästään muutaman kuvan ja lyhyen tekstin perusteella ei voi saada kovin syvällistä kuvaa toisesta ihmisestä. Kuitenkin tuomio tehdään säälimättömästi.

Noh... Tämän takia suomalaiset ei pariudu ja syntyvyys matelee pohjamudissa. Naiset ja miehet ei kohtaa toisiaan. Oli siihen sitten syy mikä hyvänsä. Eihän se varsinaisesti kenenkään vika ole. Näin se vain yhteiskunnan kulttuuri on muovautunut.

Sen enempää mitään lietsomatta, niin kyllä naisten olisi syytä vilkaista tältä osin peiliin. Pitää muistaa aina miettiä myös se oma osa parisuhteessa eli mitä itse voin tarjota parisuhteessa puolisolle. Kaikilla naisilla on kuitenkin se reikä siellä jalkojen välissä, joten se se ei voi olla. Jos itse olet perushissukka pätkätöissä tai hömppämaisterin papereilla, niin ei ole järkevää vaatia puolison olevan huippumiehen statuksella varustettu.

Ja kuitenkin edelleen jokainen saa määritellä ihan itse millaisista miehistä kiinnostuu vai kiinnostuuko kenestäkään. Nämä uikuitukset siitä, että minkä tahansa pitäisi kelvata on naurettavia ja säälittäviä.

Ei minä ainakaan uikuttanut, että kenen tahansa pitäisi kelvata. Mutta jotain järkeä karsimisessakin pitää olla. Jos 1000 miehestä 10 tai alle on sellaisia jotka voisi kiinnostaa niin jotain on pielessä, naisessa ja yhteiskunnassa. Tuolla menolla ihminen olisi kuollut sukupuuttoon aikoja sitten. Ja niin tosiaan näyttää länsimaalaisille käyvän.

Herran jestas kun se riittää että on se yksi joka kiinnostaa. Mitä niillä muilla tekee?

Vierailija
77/126 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne taitaa olla miehiä jotka täälläkin jatkuvasto toitottaa että tinder on seksiä varten. Itse en tavannut sitä kautta yhtään seksin vonkujaa kun juttelin niiden kanssa ennen treffejä jolloin selvisi mitä haluaa, siitä tinder on hyvin kätevä.

Tasan yksi mies oli kiinnostava, tasan yhdet tindertreffit kävin. Nyt avoliitossa ja lapsi.

Vierailija
78/126 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä teksteillä ole oikeasti mitään väliä. Kyllä tätä ulkonäöllä pelataan.

Tämä on julkisesti todistettu jo n. 10 vuotta sitten, C. Rudderin toimesta. Kuvilla on 90% painoarvo, sekä miehille että naisille.

Vierailija
79/126 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täähän menee sit just niin kuin niissä redpill ja kiltti miehien kertomissa jutuissa.

Siksi se on punainen pilleri, ikävä todellisuus paljastuu, eikä voi enää palata mieluisin harhakuvitelmiin.

Vierailija
80/126 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi se on punainen pilleri, ikävä todellisuus paljastuu, eikä voi enää palata mieluisin harhakuvitelmiin.

Patsi ettei tässä tullut esille mitään muuta yhtenäisyyttä kuin että tuo nainen sai paljon matchejä, mikä ei yllätä kun miehetkin kertovat tykkäävän ihan kaikesta ilman mitään kiinnostusta vain jotta olisi "verkkoja vesillä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä