Kuukauden Tinder Gold -kokemus ohi
Sain yli tuhat tykkäystä, mutta alle 10 tykkäystä omasta lähtökohdastani riippuen.
Ja näillä mennään. Kahden miehen kanssa olen enemmän tekemisissä ja toivottavasti heistä enemmän syntyy,
Kommentit (126)
Olen ollut Tinderissä nyt viikon verran, maksuttomana ja ilman naamakuvaa. Mätsejä on tullut ehkä joku 15, itse olen tykkäillyt arviolta 20-25 miehestä. Viestitellyt enemmän kuin kaksi viestiä kolmen kanssa, näistä kahden kanssa käynyt treffeillä ja juttelu jatkuu edelleen. Mietin ensin tuon maksullisen ottamista, koska halusin nähdä ketkä tykkäävät, kai siellä joku löytyy, mutta muutin mieleni kun luin täältä (😀), että miehet tykkäävät noin suunnilleen kaikista. Itse koen Tinderin toimineen ihan hyvin, näin lyhyen kokemuksen perusteella, vaikka olenkin jo 48v ja tosiaan ilman kuvaa, tai ehkä juuri siksi😀
Kaksi viikkoa Tinder goldia takana, kaksi edessä. Enempää en aio olla koko sovelluksessa. Tykkäyksiä on tullut tähän mennessä n. 3000 ja kaikkihan me tiedetään, mitä miehen tinder-tykkäys merkitsee - ei yhtään mitään. Siksi mäkin olen supervalikoiva. Mätsejä on n. 50, joista n. puolen kanssa olen pari kohteliasta sanaa vaihtanut. Muutaman kanssa juttu sujuu paremmin. Ei vielä treffejä koska on muutakin elämää mutta pyydetty on ja niiden aika tulee vielä.
N42
Kylläpä on aikamoista yleistämistä siitä miten miehet tuolla jakelee tykkäyksiä. Itse olen mies ja semivakavasti hakemassa uutta parisuhdetta. Voin sanoa, että olen sitten kai poikkeus, koska olen tykännyt reilusti alle puolesta niistä kaikista naisista mitä omaan ikähaarukkaan on osunut. Olikohan jossain että miehet tykkää keskimäärin 46%:sta naisia?
Ja sen sanon myös, että olen realisti ja tiedän suunnilleen oman tasoni, eli lähes kaikki erittäin hyvän näköiset menee ohi, myös kaikki kuvattomat ja tekstittömät. Luen siis tarkkaan sen tekstin ja koitan saada siitä vähän tuntumaa henkilöstä. On kovin katkeran kuuloista tekstiä tuolla jollain, mutta ei kai ihme, jos taviksena hakee jotain missiä...
Nyt alle viikossa on tullut vasta yksi match, eikä paljoa tykkäyksiäkään, mutta harkitsen goldin ostamista, jos kuitenkin niistä vähistä tykkäyksistä joku olisi ihan match, ja tapaamiseenkin halukas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo aika karua kieltään jos tuhannesta sattumanvaraisesta miehestä vain kymmenen on sellaisia keneen haluaa edes yhtään tutustua paremmin. Aika raakasti vedetään suurin osa sivuun. Pelkästään muutaman kuvan ja lyhyen tekstin perusteella ei voi saada kovin syvällistä kuvaa toisesta ihmisestä. Kuitenkin tuomio tehdään säälimättömästi.
Noh... Tämän takia suomalaiset ei pariudu ja syntyvyys matelee pohjamudissa. Naiset ja miehet ei kohtaa toisiaan. Oli siihen sitten syy mikä hyvänsä. Eihän se varsinaisesti kenenkään vika ole. Näin se vain yhteiskunnan kulttuuri on muovautunut.
Sen enempää mitään lietsomatta, niin kyllä naisten olisi syytä vilkaista tältä osin peiliin. Pitää muistaa aina miettiä myös se oma osa parisuhteessa eli mitä itse voin tarjota parisuhteessa puolisolle. Kaikilla naisilla on kuitenkin se reikä siellä jalkojen välissä, joten se se ei voi olla. Jos itse olet perushissukka pätkätöissä tai hömppämaisterin papereilla, niin ei ole järkevää vaatia puolison olevan huippumiehen statuksella varustettu.
Ja kuitenkin edelleen jokainen saa määritellä ihan itse millaisista miehistä kiinnostuu vai kiinnostuuko kenestäkään. Nämä uikuitukset siitä, että minkä tahansa pitäisi kelvata on naurettavia ja säälittäviä.
Ei minä ainakaan uikuttanut, että kenen tahansa pitäisi kelvata. Mutta jotain järkeä karsimisessakin pitää olla. Jos 1000 miehestä 10 tai alle on sellaisia jotka voisi kiinnostaa niin jotain on pielessä, naisessa ja yhteiskunnassa. Tuolla menolla ihminen olisi kuollut sukupuuttoon aikoja sitten. Ja niin tosiaan näyttää länsimaalaisille käyvän.
Käytännössä sinä et silti pysty pitämään yhteyttä ja edes tapaamaan sitä kymmentä henkilöä enempää järkevästi- mikäli et ota siitä kokopäiväistä duunia. Joka tapauksessa on pakko jostakin aloittaa ja toki se kannattaa tehdä niin, että tapaa niitä, joiden kanssa on edes jollakin tasolla olla jotain yhteistä.
Olen ihan varma, että keskustelun aloittaja on yhä edelleen sinkkuna syksyllä. Olisi mielenkiintoista jos tulisi tänne kertomaan elokuun lopussa miten kesä meni.
Eli sulle elämässä tärkeintä on se ettei vaan ole sinkku. Ihan sama kuka siinä vieressä on, kunhan on. Huh. Itse en ole hötkyillyt ja silti on vierellä ollut useampi sopiva kumppani. Välissäkin on aikaa kulunut. En ymmärrä miksi se on joillekin punainen vaate että osa ihan oikeasti haluaa puolison, josta itsekin pitää?
Suurinosa naisista Tinderissä on niitä köyhiä yh:ita. Asuvat vuokralla ja pieni/pienet lapset.Suuret luulot itsestään. Etsivät sitten sitä Alfaa. Ja katsos kun Alfalle ei se lähihoitaja kuitenkaan kelpaa vaikka olisi ihan nättikin.
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä sain kuukaudessa noin kymmenen matchia. Olin jokaisesta todella otettu, tyytyväinen ja innostunut ja olin valmis mielelläni tutustumaan jokaiseen noista naisista.
Ehkä tämä vain kertoo miten erilaisissa todellisuuksissa eri sukupuolet elävät.
Minä naisena sain samassa ajassa yhden matchin joka edes vastasi keskusteluun, ja sekin vaan vaati seksiä. Siinä sulle todellisuutta.
Onhan tää nyt vähän hassua herranjumala että N42 saa satakertaisesti enemmän tykkäyksiä ku minä, 24-vuotias mies.
Vierailija kirjoitti:
Kukasta kukkaan kirjoitti:
Eli sinusta piti tuhat miestä ja sinä pidit kymmenestä? Tuolla valikoivuudella on oivalliset mahdollisuudet päätyä alfan seksileluksi.
En ole ap, mutta itse tykkään aika taviksista ja valkkaan ne komistukset pois tietäen, että heillä varmaan vientiä riittää. Silti on vaikeaa. Joko heillä on lapsia eikä aikaa tapailla usein. Ja nyt tämä viimeinen osoittautuikin yrittäjäksi, joka vielä harrastaa golfia. Aivan liian kiireinen minulle. Ja todella potentiaalinen osoittautui kissamieheksi. Ihan mahdoton yhtälö kun itsellä on koira.
Niin ja tykkäyksiä tuli kuukaudessa 1753. Suuri luku johtuu myös siitä, että kävin reissussa Keski-Euroopaassa ja tykkäyksiä tuli siellä ensimmäisenä päivänä jopa yli 300. [/quote. Oletko Bamsen emäntä🤔
Pakko kysäistä tuosta goldista, että miten se sitten laitetaan poikki? Sanotaan että google playstä, mutta miten se oikeasti siellä menee?
Pakko kysyä, että miten tuo gold laitetaan sitten poikki ts. lopetetaan? Siellä sanotaan että google playn kautta, mutta miten se oikeasti menee?
Näitä juttuja kun lukee miehenä niin tulee vain mieleen että aivan turha edes tykätä ketään jos naiset saa tuhansia tykkäyksiä, siinä ei ole mitään mahdollisuutta alkaa kilpailemaan paremmuudesta muita vastaan. Parempi vaan olla tykkäämättä ja odottaa jos joku kiinnostava nainen ensin tykkää minusta. Nämä tykkääjät näkee sentään Goldin avulla. Parempi olisi vaan luopua tinderistä kokonaan sillä naiset ovat pinnallisia ja hyvin huono sovellus miehen kannalta.
Itse olen komeana urheilullisena miehenä ottanut sen taktiikan että en enää tykkää naisista ensin vaan naiset saa tykätä minusta. Minä olen se joka tekee valinnan, ei nainen vaikka olisi kuinka kaunis.
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
haluaisin kuulla muiden MIESTEN kommentteja tinder goldista koska naisten sovellus tuo on muutenkin ja matcheja riittää naisille koska enemmän miehiä
Sain aluksi n. 15 tykkäystä, joista puolet oli ulkomaalaisia. Sitten tuli 2 tykkäystä viikossa ja lopulta tuli 1 tykkäys viikossa. Profiili ja kuvat olivat kunnossa. Veikkaampa, että tuo lapsimäärä oli se suurin syy.
T: Pitkä, tumma, raamikas(ei läski), komee mies+3 lasta. Nyt suhteessa.
Mä sain kuukaudessa 9 000 tykkäystä ja 20 matchia. Näistä juttelin muutaman kanssa ja sovin treffit yhden kanssa. Emme kuitenkaan koskaan tavanneet, koska mies perui viime tipassa.
Itse en aiemmin ollut kovin valikoiva miesten suhteen ennen Tindersuhdetta. Yksi olisi tarvinnut lastenhoitajaa, jotta ei olisi tarvinnut elatusmaksuja maksella. Toinen olisi halunnut golden showereita julkisilla paikoilla. Kolmas halusi strap-onia takapuoleensa ja kulissivaimon, jotta ei kukaan epäilisi homoksi. Yksi pukeutui salaa alusvaatteisiini ja alkoi pitää striptease -esitystä. Maksua tarjottiin paljon seksistä jne. Tinderin jälkeen ei ole enää miehet parisuhteeseen kiinnostaneet.
haluaisin kuulla muiden MIESTEN kommentteja tinder goldista koska naisten sovellus tinder on muutenkin ja matcheja riittää naisille koska enemmän miehiä.. Nettideittailussa tuntuu että olet ihan olympiakilpailussa miesprofiililla ellei sulla ole jotain todella erikoista mikä käy kuvissa ilmi. Kokoajan pitäisi taistella muiden miesten pommittaessa kuka saa pisimpään keskustella ja että ylipäänsä sun persoona tulee esiin. Miehiä on enemmän noissa deittipalveluissa. Tinderin pilaa se ettei siinä ole match rajoitusta jonka takia joku vaan keräilee osumia ja joudut tällaisen " pokemonkeräilijän" massaan. Et ole enää persoona vaan olet vain kuva listalla
Kannattaa laittaa sinne profiiliin kunnolliset tekstit ja kertoa suoraan mitä haluaa, mikä on tilanne, mitä odottaa. Sitten itselle sopiva matchi voi löytää sut.
Mikä juttu se on että joka toisella naisella on joku kuva kun ollaan seinäkiipeilemässä tai taiteillaan vaijerilla? Onko tämä todiste miten eletään on the edge ja ollaan tosi kiinni elämässä?