Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukauden Tinder Gold -kokemus ohi

Vierailija
31.03.2019 |

Sain yli tuhat tykkäystä, mutta alle 10 tykkäystä omasta lähtökohdastani riippuen.
Ja näillä mennään. Kahden miehen kanssa olen enemmän tekemisissä ja toivottavasti heistä enemmän syntyy,

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin tinderin vajaa kuukausi sitten ja turhauduin täysin. Appi ilmoitteli useista uusista tykkäyksistä, mutta pystyin itse selaamaan vain noin 100 henkilöä ja samat kasvot tulivat aina vain vastaan. Otin goldin kokeiluun, jotta näen pitikö nuo sovelluksen ilmoitukset ollenkaan paikkansa. Meinasin tipahtaa tuolilta, kun noin 3 viikossa oli tullut 4000 + tykkäystä. Olen ihan norminainen, jolla asiat kunnossa, jalat maassa ja aktiivinen elämäntapa (joka näkyy myös kuvissa ja kuvauksessa).

Noista tuhansista selaillessa kävi kuitenkin selväksi, että aika harva mies lukee koko kuvausta. - Noin 100 tykkäilijästä vähintään 50:llä lukee, että hakee lyhyttä juttua, hauskanpitoa tai ei tiedä ihmissuhdetavoitteitaan. Heti siis menee 50 % hylkyyn, koska itselläni lukee, että haen elämänkumppania.

- Sitten jäljelle jääneistä 50 % yli puolella on lapsia, vaikka minulla lukee, että toivottavasti sinullakaan ei ole lapsia. Tässä vaiheessa tippuu alkuperäisestä 100 taas 30 tyyppiä pois. Tämän karsinnan jälkeen jäljellä on siis enää 20 % alkuperäisestä määrästä.

- Lopuista 20 % osa haluaa vielä myöhemmin elämässä lapsia (minä en ja se lukee profiilissani), osalla ei lue kuvauksessa mitään tai ei ole kuvia ollenkaan/vain mustia otoksia. Osa tietenkin ei vain muutoin natsaa elämäntyyliltään, arvoiltaan tai sijainniltaan (en hae Etelä-Suomessa asuvana etäsuhdetta Lapin poijaan kanssa, vaikka varmasti mukavia heppuja ovatkin).

- Tämän loppukarsinnan jälkeen jäljellä alkuperäisestä 100 % on siis noin 2-5 %, joiden profiilista tykkään.

Eli sadasta miehestä natsaa profiilin perusteella vain max. 2-5 kanssa. Voisin siis arvioida, että noiden noin 4000 tykkääjän joukosta löytyy 80-100 matchia, joista varmaan 50 % kanssa tulee vaihdettua se sana tai pari. Loppujen kanssa kenties keskusteltua pidemmäksi aikaa ja osan kanssa selviää varmasti erinäisiä tekijöitä, joiden vuoksi ei kannata edes tavata. Veikkaisin, että päädyn treffeille tämän päätteeksi max. 10-15 henkilön kanssa. Eikä heistäkään välttämättä löydy sitä oikeaa. Pyrin siis pelkkään realismiin, enkä haaveile liikoja.

En sanoisi, että Tinder on naisille parempi paikka kuin miehille. Oman kokemukseni mukaan naiset panostavat valintaan ja lukevat tekstit huolella - ajatuksena toivon mukaan, ettei tuhlata kenenkään aikaa turhilla tykkäyksillä.

Mutta jokainen tyylillään - tuossa nyt kuitenkin omat kokemukseni tinderistä (ja Tinder goldista) kaikille naisille, sekä miehille :)

Vierailija
122/126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo aika karua kieltään jos tuhannesta sattumanvaraisesta miehestä vain kymmenen on sellaisia keneen haluaa edes yhtään tutustua paremmin. Aika raakasti vedetään suurin osa sivuun. Pelkästään muutaman kuvan ja lyhyen tekstin perusteella ei voi saada kovin syvällistä kuvaa toisesta ihmisestä. Kuitenkin tuomio tehdään säälimättömästi.

Noh... Tämän takia suomalaiset ei pariudu ja syntyvyys matelee pohjamudissa. Naiset ja miehet ei kohtaa toisiaan. Oli siihen sitten syy mikä hyvänsä. Eihän se varsinaisesti kenenkään vika ole. Näin se vain yhteiskunnan kulttuuri on muovautunut.

Sen enempää mitään lietsomatta, niin kyllä naisten olisi syytä vilkaista tältä osin peiliin. Pitää muistaa aina miettiä myös se oma osa parisuhteessa eli mitä itse voin tarjota parisuhteessa puolisolle. Kaikilla naisilla on kuitenkin se reikä siellä jalkojen välissä, joten se se ei voi olla. Jos itse olet perushissukka pätkätöissä tai hömppämaisterin papereilla, niin ei ole järkevää vaatia puolison olevan huippumiehen statuksella varustettu.

Hissukka en ole, mutta "hömppämaisteri" pätkätöissä kylläkin. Ja voi että miehille kelpaa! Miksi ihmeessä oletat, että näillä avuin ei saisi huippumiestä? Oletko jotenkin yksinkertainen?

Kelpaat mihin? Ainakaan onnelliseen parisuhteeseen et ole kelvannut kun täällä riekut uhoamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme valittamista siitä, että joku haluaa karsia vaihtoehtonsa mahdollisimman tarkasti. Paremminhan sitä kymmenestä vaihtoehdosta pystyy valitsemaan sen sopivan kun alkukarsinta on tehty hyvin sen sijaan, että joutuisi kahlaamaan koko massan läpi.

Vertailukohtana voin mainita oman Tinder Gold kokeiluni. vähän päälle kuukauden jälkeen minulla oli n. 1150 tykkäystä ja lisäksi 350 matchia. Olin siis tykännyt alle 25% niistä, jotka olivat minulle antaneet sydämen. Näistä itse aloitin keskustelun ehkä kymmenelle ja neljän kanssa kävin treffeillä. Suurin osa oli siis ns. turhia matcheja, joiden kanssa en keskustellut mitään. Kaikista inhottavinta oli lopulta oma käytös, kun en enää edes viitsinyt vastata kaikille minulle viestiä laittaneille, sillä olemassa olevien keskustelujen ylläpitäminen vei jo ihan tarpeeksi aikaa.

Jos joskus päädyn vielä Tinderin laittamaan, niin haluaisin toimia kuten AP. Parempi, että on rajattu määrä kontakteja joihin keskittyä sen sijaan, että pitäisi tutustua erikseen tuhanteen eri ihmiseen pelkästää sen takia ettei joku palstalainen pahoita siitä mieltään.

Ainiin, niille jotka tulevat vetämään "nainen sitä nainen tätä" korttia, olen mies.

Naiset maireana kehuskelee treffailutaidoillaan, mutta yksikään ei ole silti parisuhteessa. Kovin jänkhä juttu!

Vierailija
124/126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt vajaa viikossa 500 tykkäystä (ikähaitarina mulla 37-46 miehet). Niissä on jokunen kiinnostava, mutta kun PROFIILI ON NIIN VAJAA! :(

En ainakaan toistaiseksi uskalla olla yhteydessä ihmiseen vain ulkonäön perusteella... mitä jos se on joku hullu tai juntti.. :(

Miksei miehet laita tinderiin kuvausta, mitä tekee, harrastaa, onko lapsia jne.

Joku löpinä, että kaipaa läheisyyttä, niin eihän siinä mitään uutta saa verrattuna muihin.

heh. On ihan hyvät syyt siihen, että oot siellä tinderissä. Kyllä sä jonkin siellä kohta haksahdat ja huomaat muutaman kuukauden kuluttua virheesi. Jonka sitten toistat. Ja toistat. Ja toistat....

Vierailija
125/126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se jo tutkimuksistakin (ai niin, mutta akateemisuutta ei saa ihannoida) nähdään, että liika valinnanvara luo tyytymättömyyttä. Ei voi ottaa vastaan perushyvää, kun koko ajan voi nurkan takaa tulla parempi. Niinpä kumppaniin ollaan tyytymättömiä. (Pätee myös muihin kuin kumppaniin, esimerkiksi ravintolaruokaan. Kaikki me tiedämme ns. annoskateuden.)

Miettikää nyt vaikka vain parinkymmenen vuoden takaista aikaa, kun kumppani valikoitui samasta koulusta, noin 100-200 vaihtoehtoa. Kyllä siellä nyt useampikin potentiaalisesti kiinnostava seurustelukumppani oli.

Nyt ei edes kahdesta tuhannesta löydy kuin yksi "ehkä"!

No haloo, siellä koulussa ei ollut satoja ällösetiä muna kädessä seksiä vonkaamassa...

Vierailija
126/126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää luettavaa. Aivan paska appi miehelle.

M33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan